quote:Op donderdag 20 december 2018 14:33 schreef dennistd het volgende:
Only in.... Rotterdam
https://twitter.com/JWetsteijn/status/1075439442394038272
Maar dat is geen probleem, de trein van Fortezza naar München stopt in die plaatsenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:50 schreef James1988 het volgende:
Ohne Zugbindung => zonder treinbinding
Er staat wel een route: via Brennero, Kufstein en Rosenheim.
Dat wilde ze ook zeker, maar de vraag was even of dat wel kon. Maar zo te zien is het dus totaal niet van belang op welk tijdstip ze gaatquote:Op donderdag 20 december 2018 23:22 schreef dennistd het volgende:
Ik zou inderdaad uit voorzorg maar een trein eerder nemen ja, kan genoeg mis gaan...
Wil je die overstap langer maken dan wordt ie meteen weer veel langer... Hoe laat moet ze in München zijn dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wilde ze ook zeker, maar de vraag was even of dat wel kon. Maar zo te zien is het dus totaal niet van belang op welk tijdstip ze gaat![]()
Korte overstaptijd in Fortezza is wat tricky (hoewel het een vrij overzichtelijk station is), gelukkig is het ook de enige overstap
Op z'n allerlaatst toch wel rond 20:00 om enigszins zonder ren- en vliegwerk het vliegtuig te halen. Van Hbf naar vliegveld is een kleine drie kwartier zag ik, en daar gaan er tig per uur van (S1 en S8), dat is sowieso geen probleem.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wil je die overstap langer maken dan wordt ie meteen weer veel langer... Hoe laat moet ze in München zijn dan?
Dat is best een strak plan, ik had even gemist dat de trein vanuit Fortezza eerst nog in Ost stopt voor Hbf. Om 11:21 vertrekken (vanuit Tassenbach), overstap in Fortezza in de trein naar München Hbf, eruit in Ost en dan S-Bahn naar het vliegveld met aankomst daar ergens grofweg tussen 17u en 19u, prima.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:01 schreef dennistd het volgende:
Ik zou alvast overstappen op München Ost sowieso. Vanaf daar is het maar een half uur, en de overstap is daar zelfs crossplatform. Scheelt totaal een half uur reistijd.
Ja, maar snap nog niet goed het nut ervan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Anderen ook een uitnodiging gehad om de Android Applicatie te teseten die NS Lab heet?
![]()
(Is zeker een afkorting van NS Labbekakken ofzo)
Het vervoer in Parijs heeft ook een Lab variant. Die lijkt op het orgineel en daar testen ze iederen maand wat anders. Overigens vind ik het uiterst Treurig dat deze maar 1000 testers.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, maar snap nog niet goed het nut ervan.
Al een paar maanden. Ze testen wat nieuwe functionaliteit die uiteindelijk in de echte app terecht kan komen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Anderen ook een uitnodiging gehad om de Android Applicatie te teseten die NS Lab heet?
![]()
(Is zeker een afkorting van NS Labbekakken ofzo)
Dan vind ik die van NS toch duidelijker eerlijk gezegd:quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:51 schreef Peter het volgende:
Een grafisch designer heeft zich gestort op de spoorkaart..
https://www.studiolegenda.nl/product/spoorlijnkaart-2019/
Leuk geprobeerd maar als de vork Tilburg-Oost opeens ergens in Boxtel-Noord lijkt te liggen dan haak ik al afquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:51 schreef Peter het volgende:
Een grafisch designer heeft zich gestort op de spoorkaart..
https://www.studiolegenda.nl/product/spoorlijnkaart-2019/
WAT EEN AIDS.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:51 schreef Peter het volgende:
Een grafisch designer heeft zich gestort op de spoorkaart..
https://www.studiolegenda.nl/product/spoorlijnkaart-2019/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |