SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Godverquote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zult maar net een Xbox hebben gekocht
quote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, near.... Volgend jaar Q3~Q4 pas nieuws er over denk ik. Gezien Sony niet eens op de E3 is, kortom, niets willen laten zienquote:
Ik zat er gister alweer aan te denken om hem te verkopen omdat ik rdr2 uit heb en niet meer erop speelquote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eind 2019 zullen ze waarschijnlijk wel een aankondiging doen jaquote:Op maandag 10 december 2018 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, near.... Volgend jaar Q3~Q4 pas nieuws er over denk ik. Gezien Sony niet eens op de E3 is, kortom, niets willen laten zien
En waarom niet eigenlijk. Je speelt denk ik liever op een PS4 en die maximaal twee jaar kan je ook op de pc en eventueel de PS4 Slim vermaken. Dingen waarop je toch niks meer op gaat spelen, kan je beter wegdoen.quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat er gister alweer aan te denken om hem te verkopen omdat ik rdr2 uit heb en niet meer erop speel
quote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Impulsaankopenquote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat er gister alweer aan te denken om hem te verkopen omdat ik rdr2 uit heb en niet meer erop speel
Kerst is in Nederland (Europa) blijkbaar nog steeds belangrijker dan Black Friday. Wat logisch is natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2018 10:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel ff belachelijk dat het nu véél goedkoper is dan tijdens Black Friday
dat zijn wel vriendenprijsjesquote:Op maandag 10 december 2018 09:37 schreef DKUp het volgende:
¤188,- voor een PS4 Slim 500GB (Intertoys)
¤239,- voor een PS4 Slim 1TB + Ratchet & Clank + Uncharted A Thief’s End + The Last of Us Remastered (Intertoys)
¤249,- voor PS4 Slim 1TB + Spider-Man (Intertoys)
¤299,- voor een PS4 Pro (Bol.com)
¤338,- voor PS4 Pro + Red Dead Redemption 2 (Nedgame)
Ik bied 25 euro. Dan kom ik m persoonlijk ophalen komend weekend.quote:Op maandag 10 december 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inclusief Red Dead Redemption 2 uiteraard.quote:Op maandag 10 december 2018 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bied 25 euro. Dan kom ik m persoonlijk ophalen komend weekend.
Nee. Zonder. Want paardenquote:Op maandag 10 december 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inclusief Red Dead Redemption 2 uiteraard.
Idd g!quote:Op maandag 10 december 2018 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
En waarom niet eigenlijk. Je speelt denk ik liever op een PS4 en die maximaal twee jaar kan je ook op de pc en eventueel de PS4 Slim vermaken. Dingen waarop je toch niks meer op gaat spelen, kan je beter wegdoen.
Of niet genoeg geld voor 2 consolesquote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is eigenlijk mijn reden om de normale niet om te ruilen voor een pro.quote:
Je hebt echt weinig aan een xbone als je al op de pc gamed tho..quote:Op maandag 10 december 2018 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of niet genoeg geld voor 2 consoles
Ik wil wel graag mee uit eten genomen worden voordat ik genaaid wordquote:Op maandag 10 december 2018 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bied 25 euro. Dan kom ik m persoonlijk ophalen komend weekend.
Ik heb het idee dat BF in Nederland vooral wordt gebruikt om toekomstige vaste retailprijzen uit te proberen.quote:Op maandag 10 december 2018 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kerst is in Nederland (Europa) blijkbaar nog steeds belangrijker dan Black Friday. Wat logisch is natuurlijk.
In Amerika waren de PS4 deals tijdens BF ook veel beter bijvoorbeeld. Volgens mij 199 voor een Slim met Spidey.
T zal me worst wezen, aangezien dit t PS topic isquote:Op maandag 10 december 2018 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig aan een xbone als je al op de pc gamed tho..
Ik rij wel ff langs de Bonna Fritura.quote:Op maandag 10 december 2018 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil wel graag mee uit eten genomen worden voordat ik genaaid word
Mwoah, de PS5 wordt op zijn vroegst in 2019 aangekondigd, op hun eigen event ipv E3 en dan komt ie op zijn vroegst in 2020 uit.quote:Op maandag 10 december 2018 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn reden om de normale niet om te ruilen voor een pro.
Ik heb altijd t geluk dat een week later dan een nieuwe uitkomt
Zit me nou niet op kosten te jagen, kutquote:Op maandag 10 december 2018 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, de PS5 wordt op zijn vroegst in 2019 aangekondigd, op hun eigen event ipv E3 en dan komt ie op zijn vroegst in 2020 uit.
Tijd genoeg nog.
Mhaw de PS5 komt waarschijnlijk niet in 2019 uit. De kans dat ze het volgend jaar flink gaan teasen en/of gaan aankondigen is wel enorm groot. In 2020 komt ook als het goed is de nieuwe Xbox uit, dus in 2020 zal de nieuwe generatie wel starten.quote:Op maandag 10 december 2018 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn reden om de normale niet om te ruilen voor een pro.
Ik heb altijd t geluk dat een week later dan een nieuwe uitkomt
Waarom heb je t dan over 2 consoles?quote:Op maandag 10 december 2018 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zal me worst wezen, aangezien dit t PS topic is
Je hebt geen 4K tv? Dan zou ik het niet doen. Als je toch al een nieuwe tv wil halen: de ps4 kan ook in de witte kast gezet worden, probleem opgelostquote:Op maandag 10 december 2018 12:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen, want pro en grotere HD.
Maar niet wit zoals mijn kasten en dus niet zo mooi.
Gewoon doen. Waar moet je anders je geld aan uitgeven?quote:Op maandag 10 december 2018 12:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen, want pro en grotere HD.
Maar niet wit zoals mijn kasten en dus niet zo mooi.
Truequote:Op maandag 10 december 2018 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon doen. Waar moet je anders je geld aan uitgeven?
Deze doet t dus echt gewoon prima.quote:Op maandag 10 december 2018 12:32 schreef DKUp het volgende:
Ik zou lekker wachten op de PS5 als je huidige PS4 gewoon prima functioneert. Mijn PS4 was deed na twee/drie jaar wel rare dingen.
Daar staan de PS2 en PS3 al inquote:Op maandag 10 december 2018 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geen 4K tv? Dan zou ik het niet doen. Als je toch al een nieuwe tv wil halen: de ps4 kan ook in de witte kast gezet worden, probleem opgelost
Dan zou ik helemaal wachten op de PS5.quote:Op maandag 10 december 2018 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze doet t dus echt gewoon prima.
Ook niet van die opstijg-verhalen die ik vaak hoor.
Je hebt mijn bankrekening geredquote:Op maandag 10 december 2018 12:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal wachten op de PS5.
289 bij GameMania nu. Hup. Stap op de fiets.quote:
Jullie geven me tegenstrijdige berichten!quote:Op maandag 10 december 2018 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
289 bij GameMania nu. Hup. Stap op de fiets.
Ik heb ook een foutmelding telkens met mijn PS4: Signaal wordt niet herkend. Dan heb ik een zwart beeld en wel geluid. Eigenlijk zou ik hem wel willen inruilen voor een nieuwe PS4 Pro, want volgende maand krijg ik waarschijnlijk de huidige 4K-televisie van mijn ouders.quote:Op maandag 10 december 2018 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt mijn bankrekening gered
Zul je zien dat de tv t binnen nu en 2 maanden begeeft en ik een 4K koop en dan WEER begin te twijfelen
Dying Light Enhanced Edition: The Following moet je hebben.quote:Op maandag 10 december 2018 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens,
Ik wil Dying Light aanschaffen maar ik zie niet helemaal welke versie ik dan moet hebben?
Is Dying Light: The following een soort van stand alone DLC of is het de complete game?
Dat had ik laatst ook 2x (sidns aansluiten van dat PSVR kastje) maar lijkt nu verholpen te zijn. Heb alle kabels eruit gehaald en weer opnieuw verbonden.quote:Op maandag 10 december 2018 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb ook een foutmelding telkens met mijn PS4: Signaal wordt niet herkend. Dan heb ik een zwart beeld en wel geluid. Eigenlijk zou ik hem wel willen inruilen voor een nieuwe PS4 Pro, want volgende maand krijg ik waarschijnlijk de huidige 4K-televisie van mijn ouders.
Wait whut? Die moet je ff uitleggenquote:Op maandag 10 december 2018 13:08 schreef DKUp het volgende:
Op Budgetgaming lees ik dat je de PS4 Pro kan inruilen voor ¤290,- aan bonnen van de Game Mania en de
Dus je hebt een nieuwe PS4 Pro gratis
Enhanced edition is base game en the Following. The following is DLC met een nieuw verhaal en nieuwe map.quote:Op maandag 10 december 2018 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens,
Ik wil Dying Light aanschaffen maar ik zie niet helemaal welke versie ik dan moet hebben?
Is Dying Light: The following een soort van stand alone DLC of is het de complete game?
Maar zo pril is onze relatie niet. Ik ken je al sinds Final Fantasy XIII ofzo.quote:Op maandag 10 december 2018 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie geven me tegenstrijdige berichten!
Mixed signals! Alsof we pril aan t daten zijn!
Zie edit, hoewel de inruilwaarde een paar weken terug ¤270,- was. Misschien van de week even langs de Game Mania gaan voor een nieuwere en betere PS4 Pro. Oh fuck vrijdag alquote:Op maandag 10 december 2018 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wait whut? Die moet je ff uitleggen
Hahaha, jezus dat is lang geleden!quote:Op maandag 10 december 2018 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar zo pril is onze relatie niet. Ik ken je al sinds Final Fantasy XIII ofzo.
Dying Light isquote:Op maandag 10 december 2018 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Merci beiden, dan ga ik even kijken voor die Enhanced Edition zodat ik alles heb.
Dead Island vond ik toen heel tof, en deze schijnt nog beter te zijn? Weet ook niet waarom ik hem gemist heb toen ooit.
Ah zo, je oude inruilen en dan voor de bonnen een nieuwere versie kopen.quote:Op maandag 10 december 2018 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zie edit, hoewel de inruilwaarde een paar weken terug ¤270,- was. Misschien van de week even langs de Game Mania gaan voor een nieuwere en betere PS4 Pro. Oh fuck vrijdag al![]()
Dat is briljantquote:Op maandag 10 december 2018 13:08 schreef DKUp het volgende:
Op Budgetgaming lees ik dat je de PS4 Pro kan inruilen voor ¤290,- aan bonnen van de Game Mania en de actieprijs is op 14 december ¤289,99.
Yep, serie 7200 (laatste twee cijfers zijn afhankelijk van de regio). Hoewel dit model nog niet los wordt verkocht volgens mij en alleen in de bundel met RDR2.quote:Op maandag 10 december 2018 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo, je oude inruilen en dan voor de bonnen een nieuwere versie kopen.
Is er dan een betere Pro alweer?
Dat is correct.quote:
Mooi!quote:
Dying Light is echt heerlijk imo.quote:Op maandag 10 december 2018 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Merci beiden, dan ga ik even kijken voor die Enhanced Edition zodat ik alles heb.
Dead Island vond ik toen heel tof, en deze schijnt nog beter te zijn? Weet ook niet waarom ik hem gemist heb toen ooit.
quote:Op maandag 10 december 2018 14:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dying Light is echt heerlijk imo.
Kan niet wachten op deel twee!
Nice echt een goed apparaat, ik ben benieuwd of de PS4 Pro van 14 december het verbeterde model is.quote:Op maandag 10 december 2018 16:16 schreef Blik het volgende:
Ga komend weekend voor de bijl, PS4 Pro wordt mijn kerstcadeau
Standaard toch op jouw tel?quote:Op maandag 10 december 2018 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Waardoor ik nu een hilarisch filmpje op mijn telefoon heb van een gillende nicht
Dansende nicht, lachende nicht, neukende nicht, sure.quote:
goed geregeld (Y)quote:Op maandag 10 december 2018 16:16 schreef Blik het volgende:
Ga komend weekend voor de bijl, PS4 Pro wordt mijn kerstcadeau
snap niet hoe je er doorheen komtquote:
ivm scary gamesquote:Op maandag 10 december 2018 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansende nicht, lachende nicht, neukende nicht, sure.
Maar zo hard gillend als deze was een eerste
Ja ik ben fan van horrorfilms en zo.quote:
Heuy ik vond Dead Island ook mega tof, elke sale tegen mezelf zeggen dat ik hem niet weer moet kopen.quote:Op maandag 10 december 2018 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Wat vond je minder aan DL in vergelijking met Dead island?quote:Op maandag 10 december 2018 17:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heuy ik vond Dead Island ook mega tof, elke sale tegen mezelf zeggen dat ik hem niet weer moet kopen.
Dying Light vond ik niet zo boeiend. 3/4 Uurtjes gespeeld maar kon me niet boeien. De eerste nacht was wel mega sick.
snoep van de aldi is chillquote:Op maandag 10 december 2018 18:16 schreef 2dope het volgende:
Dead Island is een soort matige Aldi-versie van Dying Light.
maar kan niet offline in coopquote:Op maandag 10 december 2018 18:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Stervend licht is vooral leuk om coop te spelen.
quote:Op maandag 10 december 2018 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik rij wel ff langs de Bonna Fritura.
Takkemoeilijk, dat wel. Zeker met die snelle zombies.quote:Op maandag 10 december 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Dying Light is zeker beter dan Dead Island
quote:Op maandag 10 december 2018 19:25 schreef DKUp het volgende:
PS5 zei gedag.....
Beyond Good and Evil 2: New Gameplay Update - Augments, Vehicles, Co-Op, and Spyglass | Ubisoft [NA]
De sfeer een de setting.quote:Op maandag 10 december 2018 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat vond je minder aan DL in vergelijking met Dead island?
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huisquote:Op maandag 10 december 2018 13:08 schreef DKUp het volgende:
Op Budgetgaming lees ik dat je de PS4 Pro kan inruilen voor ¤290,- aan bonnen van de Game Mania en de actieprijs is op 14 december ¤289,99.
ben hier ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 10 december 2018 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huis
Vrijdag zal de inruilwaarde wel zijn gedaaldquote:Op maandag 10 december 2018 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huis
Dan gaan we morgenquote:Op maandag 10 december 2018 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrijdag zal de inruilwaarde wel zijn gedaald
Sowieso doet Sony moeilijk na een jaar. Dus die pro van mij uit december vorig jaar is aan inruil toequote:
en dit heeft gewoon viewsquote:Op maandag 10 december 2018 20:33 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit weer voor iets geils....
#4theplayers
#lekkerexotischeten
#carré
Na 20 seconden was ik er wel klaar mee......
Toch benieuwd of dit morgen ook nog 'werkt'quote:Op maandag 10 december 2018 21:01 schreef DKUp het volgende:
Garantie, nieuwe stille PS4 Pro, nieuwe controller, nieuwe kabels, ¤1,- winst, Game Mania-medewerkers uitlachen, save-files niet opgeslagen in de cloud....
Dat gaan mooie verhalen worden
Maar mijn PS4 Pro is een soort van opstijgend vliegtuig en daarnaast heb ik soms geen beeldquote:Op maandag 10 december 2018 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch benieuwd of dit morgen ook nog 'werkt'
Moet je sowieso niet wachten tot de 14e ofzo want het zijn preorders las ik net. Weinig zin an om 2x naar game mania te rijden eigenheb geen klachten met mn pro, en hij is ook stil
Mja dan zou ik m ook wel omruilen als ik jou wasquote:Op maandag 10 december 2018 21:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar mijn PS4 Pro is een soort van opstijgend vliegtuig en daarnaast heb ik soms geen beeld!
Lekker een paar dagen niet gamen, lekker man
Oh ja en je maakt weer iets nieuws open en je krijgt een ¤1,- und garantie
Ik kijk wel even of het nog uitkomt. Twee keer naar de Game Mania gaan is wel kut. Stiller en minder warm inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2018 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja dan zou ik m ook wel omruilen als ik jou was
Maar er is verder toch niets boeiends aan die nieuwe pro? Niets beter ofzo, alleen stiller en minder boehoe roepen op fok omdat je ps4 opstijgt (ondanks dat er over ene jaar een ps5 staat)
sowieso kut om naar game mania te moeten gaanquote:Op maandag 10 december 2018 21:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of het nog uitkomt. Twee keer naar de Game Mania gaan is wel kut. Stiller en minder warm inderdaad.
Yep, ik kijk wel. Ik vind het wel gedoe met inruilen en alles.quote:Op maandag 10 december 2018 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso kut om naar game mania te moeten gaan
En alles opnieuw moeten installeren. Of kun je net als bij de xbox one alle games op een externe knallen?quote:Op maandag 10 december 2018 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso kut om naar game mania te moeten gaan
geen idee, denk t wel gezien je externe hdd;s kan aansluiten nu.quote:Op maandag 10 december 2018 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En alles opnieuw moeten installeren. Of kun je net als bij de xbox one alle games op een externe knallen?
Ik weet wel van mijn slim naar pro overgang dat je ze kunt koppelen. Maar dan moet je ze beide fysiek naast elkaar hebben staan. Denk niet dat de gamemania die data transfer gaat regelen in de winkelquote:Op maandag 10 december 2018 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, denk t wel gezien je externe hdd;s kan aansluiten nu.
sowieso alle saves in de cloud
volgens mij moet je m zelfs kaal aanleverenquote:Op maandag 10 december 2018 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik weet wel van mijn slim naar pro overgang dat je ze kunt koppelen. Maar dan moet je ze beide fysiek naast elkaar hebben staan. Denk niet dat de gamemania die data transfer gaat regelen in de winkel
Meh en gaan zeulen met een pro. Teveel moeite voor die ene gratis euro en stillere maar sneller wordend heethoofd ps4 pro. Want die oude versies zijn luidruchtiger maar wel koeler. Als ik iig die analyse mag geloven van DF.quote:Op maandag 10 december 2018 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij moet je m zelfs kaal aanleveren
The Division vond ik erg tof. Maar die speelde ik solo en ook alleen de story.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:03 schreef DKUp het volgende:
Ik werd niet heel enthousiast van de gelekte alpha-beelden. Komt waarschijnlijk dat ik The Division en Destiny mij ook niet trekken. Beta/demo ga ik wel proberen als het uitkomt.
Gister gekocht + Southpark Fractured but whole, kan ik weer ff vooruit.quote:
Als ik gvd een pro moet kopen van jullie, dan zal jij gvd ook je pro omruilen zeg!!!quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep, ik kijk wel. Ik vind het wel gedoe met inruilen en alles.
En ik maar denken wat exotische scheten zijnquote:Op maandag 10 december 2018 20:33 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit weer voor iets geils....
#4theplayers
#lekkerexotischeten
#carré
Na 20 seconden was ik er wel klaar mee......
Meh, vandaag, morgen en donderdag overdag gaan te sowieso niet worden. Daarnet had ik twee gewoon beeld bij het opstarten en de dagen ervoor telkens de eerste keer niet. Als ik vrijdag gewoon de boel kan omruilen vind ik het best, maar in twee keer Game Mania heb ik weinig trek in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik gvd een pro moet kopen van jullie, dan zal jij gvd ook je pro omruilen zeg!!!
Heb ik de launch? Ik weet t niet. Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meh, vandaag, morgen en donderdag overdag gaan te sowieso niet worden. Daarnet had ik twee gewoon beeld bij het opstarten en de dagen ervoor telkens de eerste keer niet. Als ik vrijdag gewoon de boel kan omruilen vind ik het best, maar in twee keer Game Mania heb ik weinig trek in.
Ik zag net trouwens dat je ¤170,- (shoptegoed) krijgt bij de Game Mania voor een launch PS4 als alles in goede staat.
Launch model is gewoon het eerste model PS4 voordatmen met de Slim en de Pro kwam.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik de launch? Ik weet t niet. Volgens mij wel.
Dat Glacier White geval heb ik.
Dat model kwam later, maar die zal wel dezelfde waarde ongeveer hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik de launch? Ik weet t niet. Volgens mij wel.
Dat Glacier White geval heb ik.
Ja, die heb ik. In t wit. Niet de Slim.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Launch model is gewoon het eerste model PS4 voordatmen met de Slim en de Pro kwam.
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk vind ik dat model nog het mooiste.
De Slim en Pro zijn inderdaad niet echt mooi te noemen inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Launch model is gewoon het eerste model PS4 voordatmen met de Slim en de Pro kwam.
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk vind ik dat model nog het mooiste.
Maar dat geldt dan voor TW3, maar niet voor alle games toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
disc en digital saves zijn anders.. daar kwam ik ook achter na t kopen
glhf met tw3
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
disc en digital saves zijn anders.. daar kwam ik ook achter na t kopen
glhf met tw3
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan voor TW3, maar niet voor alle games toch?
Cyberpunk 2077 en the last of us 2 sowiesoquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Naar welke game kijken jullie het meest uit in 2019?
die komen denk ik beide niet volgend jaarquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 en the last of us 2 sowieso
Sowieso geen 2019quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 en the last of us 2 sowieso
KH3quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Bij mij werkte die wel gewoon? Gewoon de disc versies.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:42 schreef Drankster het volgende:
Fallout 4 saves werken ook niet met de GOTY versie.
Komt niet in 2019. Ze hebben nu geen Sony Experince deze maand, ze zijn niet op e3 om hype te creeren, en microsoft verwacht ook in 2020 te komen. Allemaal signalen dat 2019 nog te vroeg is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:09 schreef Droopie het volgende:
Ik zou het echt heel fijn vinden als we weten wanneer de PS5 uitkomt.
Zou die in 2019 komen wacht ik, komt ie pas in 2020 dan koop ik nog een pro.
Maar ja, dat zal de reden wel zijn dat Sony niets zegt
Cyberpunk 2077 en The Last of Us Part II zullen 2019 wel niet gaan halen. In deze twee titels heb ik het meest zin in en eventueel een goede Watch Dogs. GTA komt voorlopig toch nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Meerdere games maar de games die op de dag van release ga kopen zijn Metro: Exodus en The Outer World.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Crash Team Racingquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Ik laat me altijd graag verrassen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Sekiro.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Zelfde dillemma hier. De PS4 Pro lonkt, maar ik heb t gevoel dat t zonde is die nu nog te kopen terwijl mijn gewone PS4 t nog prima doet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:09 schreef Droopie het volgende:
Kingdom Hearts 3quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Sekiro met stip op 1.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Ga maar uit van 2020. Ik denk zelfs misschien nog wel 2021.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:09 schreef Droopie het volgende:
sekiroquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sekiro met stip op 1.
En verder Metro Exodus, The Outer Worlds en Rage 2.
Dat zijn voor mij toch wel dé games waar ik het meest naar uitkijk.
The Last Of Us 2.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Buiten die paar jumps in Spyro 1 en die vlieglevels jaquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:52 schreef -Phineas- het volgende:
Spyro is nog best een lastig spel vind ik. Lastiger in ieder geval dan de spellen die ik tot nu toe heb gespeeld.
Is dit raar
Dying Light 2quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
The Division 2quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
Zolang mensen die Pro blijven kopen zal dat best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga maar uit van 2020. Ik denk zelfs misschien nog wel 2021.
Sekiroquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef satecl het volgende:
En idd een pro inwisselen voor een pro..quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens dat je ¤170,- (shoptegoed) krijgt bij de Game Mania voor een launch PS4 als alles in goede staat.
Oh ja Dying Light 2 was ik vergeten. Is wel een twijfelgeval of die titel 2019 gaat halen. Breng het spel gewoon naar de PS5 en de nieuwe Xboxquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sekiro
Dying Light 2 (als ie al uitkomt in 2019)
Resident evil 2 remake
quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En idd een pro inwisselen voor een pro..
Inruilactie PS4 PRO 1TB
Voor welke prijs kan ik de PS4 Pro aankopen bij inlevering van mijn huidige console ?
Bij inlevering van deze console... ...ontvang ik een korting van dit bedrag... ...en betaal ik dit bedrag
PlayStation 4 Pro met 1TB-opslag ¤ 290 ¤ 0
Hell yeahquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Compleet overzicht:
[ afbeelding ]
De directeur van Sony heeft dit jaar nog laten weten (voor wat het waard is uiteraard) dat de PS5 op z’n vroegst in 2021 komt. Ik denk dat dit wel eens waarheid kan zijn, de markt voor een PS5 lijkt mij op dit moment ook nog te klein, meerendeel van de mensen heeft nog niet eens een 4K tv....quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga maar uit van 2020. Ik denk zelfs misschien nog wel 2021.
wutquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog 49 nachtjes slapen. Ik zit in een bepaalde exthase. Ik kan niet geloven dat we na de eerste trailer ( zomer 2013(!)) zo dichtbij zijn nu.
Ik ga bijna het verheugen missen erva
Rekenkracht is niet alleen maar extra grafische pracht; ook berekeningen op de achtergrond om gameplay te beïnvloeden, of dat je 60fps kan knallen op een 4K, en dan niet checkerboarded.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De directeur van Sony heeft dit jaar nog laten weten (voor wat het waard is uiteraard) dat de PS5 op z’n vroegst in 2021 komt. Ik denk dat dit wel eens waarheid kan zijn, de markt voor een PS5 lijkt mij op dit moment ook nog te klein, meerendeel van de mensen heeft nog niet eens een 4K tv....
Persoonlijk snap ik ook niet waarom velen er zo naar uit kijken, volgens mij is er met de huidige hardware etc. helemaal niet zoveel winst te halen qua graphics enzo ten opzichte van een Pro. Overigens heb ik ook geleerd van de PS4, bij launch gehaald maar het eerste jaar was het qua games ronduit bagger. De huidige generatie is imo nog prima voorlopig.
Welk spel?quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog 49 nachtjes slapen. Ik zit in een bepaalde exthase. Ik kan niet geloven dat we na de eerste trailer ( zomer 2013(!)) zo dichtbij zijn nu.
Ik ga bijna het verheugen missen erva
Iets met Disney. Kan alleen maar tegenvallen na zo'n ontwikkelhelquote:
Ze hebben max twee dagen nodig om je in te ruilen exemplaar te testen. Dus ik ga de mijne vanavond leeghalen en morgen langs brengen. Ben ik wss zeker van een ruil op vrijdagquote:
Het gaat sowieso 2-3 punten aftrek krijgen in de recensiescores ivm het verhaal wat onduidelijk is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met Disney. Kan alleen maar tegenvallen na zo'n ontwikkelhel
Geen idee, er zijn nog geen reviewcodes, die komen vanzelf. Hopelijk is het verhaal ook los te spelen, zodat dat nog te begrijpen valt. Anders hebben ze al een probleem wegens wtf. Na de zoveelste 1.5, 1.8, 2.5, 2.8, editie zoveel uit te brengen hadden ze gewoon een bundel moeten maken dat op volgorde stond in een duidelijk menu zodat je het niet verkeerd kon doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het gaat sowieso 2-3 punten aftrek krijgen in de recensiescores ivm het verhaal wat onduidelijk is.
Ik weet ook niet of ik hierna nog zin heb in een kh4 ( welke wel eraan komt.. aldus de maker).
Kh3 sluit het verhaal af wat tot nu toe gebeurd is, mooi moment om ermee te stoppen denk ik
correctquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan voor TW3, maar niet voor alle games toch?
Snap ik g die Playstation YT blog is best sad.quote:Op maandag 10 december 2018 20:49 schreef Jimbo het volgende:
ik kijk nogl iever naar mmarsu zn pubg streams
Als ie t zelfde als de alpha is dan vrees ik een hoop gescheld en een vertraging voor de gamequote:Op dinsdag 11 december 2018 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
Anthem Open Beta is van 1 t/m 3 februari.
nou idd, ik zat op het puntje van mn stoelquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Snap ik g die Playstation YT blog is best sad.
Daar zie je niet dit soort momenten snapte
https://www.twitch.tv/mma(...)arageResidentSleeper
WAT EEN MOMENT
Gewoo neen idee hoor, maar kan je de game niet eenmalig aan vlaggenroof schenken om hem de review te laten maken, Hij als fanboy kan vast alles goed op papier kladden (en weet je zeker dat het een goede lange lap tekst wordtquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn nog geen reviewcodes, die komen vanzelf. Hopelijk is het verhaal ook los te spelen, zodat dat nog te begrijpen valt. Anders hebben ze al een probleem wegens wtf. Na de zoveelste 1.5, 1.8, 2.5, 2.8, editie zoveel uit te brengen hadden ze gewoon een bundel moeten maken dat op volgorde stond in een duidelijk menu zodat je het niet verkeerd kon doen
Nu is er straks een bundel met daarbij ook KH3, maar er is geen hond die 200+ uur in die games gaat stoppen voor een review
Nou ik toen wel geloof mij maar, als je in die top 10 zit is het billetjes samenknijpen en zieke focusquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou idd, ik zat op het puntje van mn stoel
Goed ideequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoo neen idee hoor, maar kan je de game niet eenmalig aan vlaggenroof schenken om hem de review te laten maken, Hij als fanboy kan vast alles goed op papier kladden (en weet je zeker dat het een goede lange lap tekst wordt)
ik blijf gewoon altijd in het midden liggen van de cirkelquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou ik toen wel geloof mij maar, als je in die top 10 zit is het billetjes samenknijpen en zieke focus
Gelukkig wist ik in die situatie waar 2 gasten waren ( die naar me toen rende en die gast op die berg ) en kon ik ze daadwerkelijk killen voordat ze mij hadden haha.
Mooi spel joh
Op welke PS4 ga je dat spelen dan broer?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk uit naar
TLOU 2
Sekiro
Bloodborne 2
Op de ps4 of ps5 waar ze op te spelen zijn mimanquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op welke PS4 ga je dat spelen dan broer?
Is zo'n Xbox eigenlijk nog wat waard?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de ps4 of ps5 waar ze op te spelen zijn miman
Ja ik heb dus geen idee, ben bang dat ik er bijna niks voor terugkrijg.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is zo'n Xbox eigenlijk nog wat waard?
Hoop het voor je, bij Gamemania kijken of je hem kunt ruilen voor een PS4 deze weekquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen idee, ben bang dat ik er bijna niks voor terugkrijg.
Natuurlijk heb ik er zelf ook maar 210 aan gespendeerd, maar hoop dat ik wel iets van 175 kan terugkrijgen als ik hem verkoop. Xbox One + RDR + 1 controller.. who knows
Dat gebeurt vaker, maar crew gaat voor. Als niemand daar wil kunnen we altijd weer zienquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoo neen idee hoor, maar kan je de game niet eenmalig aan vlaggenroof schenken om hem de review te laten maken, Hij als fanboy kan vast alles goed op papier kladden (en weet je zeker dat het een goede lange lap tekst wordt)
Doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:36 schreef Goudenvis het volgende:
Is de ps4 pro voor 100¤ en een oude ps4 het waard? Graphics zie ik geen groot verschil mee op een 1080p tv maar de garantie is wel interessant
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker, maar crew gaat voor. Als niemand daar wil kunnen we altijd weer zien
Mwoah.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
Lees op Pepper dat het in veel winkels al uitverkocht is. Zou het kunnen betekenen dat de PS5 binnenkort aangekondigd wordt? Oude voorraad dumpen enzo.
13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah.
Die aankondiging is op zijn vroegst ergens diep in 2019 en de launch zelf pas op zijn vroegst in 2020.
Bron?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.
Te koop vanaf 5 november. Wereldwijde release. ¤ 499,-
Pray 4 Royquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.
Te koop vanaf 5 november. Wereldwijde release. ¤ 499,-
De dikke duim van Royquote:
Ja, 13 februari is er een event van Sony, dus dat wordt lachen met al die mensen die in de GM-actie zijn getuind.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
Lees op Pepper dat het in veel winkels al uitverkocht is. Zou het kunnen betekenen dat de PS5 binnenkort aangekondigd wordt? Oude voorraad dumpen enzo.
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.quote:
Kennis die oud op nieuw naar Japan gaat ftw. Maar er zijn vast online importshops die de drumpad hebben/kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.
Maar het is zo verslavend.
Ja, die shops zijn er wel, maar dan zit je aan 50/60 euro voor alleen die drumpad. Uitzuigers.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennis die oud op nieuw naar Japan gaat ftw. Maar er zijn vast online importshops die de drumpad hebben/kunnen krijgen.
In Yakuza 6 kun je ook Taiko no Tatsujin spelen, die is nu redelijk goedkoop te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.
Maar het is zo verslavend.
En dan niet op E3, alleen in Amsterdam. #forthedutchplayersquote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef DKUp het volgende:
1 april 2019 het drie uur durende PS5-evenement en tijdens de E3 hebben ze in Amsterdam livedemo’s
Fuck Muricaquote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet op E3, alleen in Amsterdam. #forthedutchplayers
Ja, die arcademachines hebben idd betere dingen. Ik denk echter wel dat het bestendig is tegen fanatieke Japanners, dus zou het ook wel voor westerlingen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
In Yakuza 6 kun je ook Taiko no Tatsujin spelen, die is nu redelijk goedkoop te krijgen.
Die drumpad oogt zo goedkoop. Zeker als je de echte arcademachine gewend bent. Vorige maand in Japan nog een flinke blaar op mijn hand opgelopen door dit spel.
Bradquote:Op woensdag 12 december 2018 10:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Brad en Eliot zijn aangekondigd voor Dead or Alive 6.
Prima line-up, alleen Momiji, Rachel, Leon, Gen-Fu en Ein ontbreken nog van de DOA/Ninja Gaiden Fighters.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
BradZo'n aparte vechtstijl en gruwelijk irritant om tegen te moeten vechten daardoor
quote:PS4 Pro Inruilactie
Vanwege het enorme succes van de inruilactie voor de PS4 Pro en de beperkte voorraad zijn onze winkels momenteel moeilijk telefonisch bereikbaar.
Prima prijs voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:25 schreef bianconeri het volgende:
Ik wil allang dolgraag een PS4, maar de prijs hè.
Maar zijn nu nu idd wel leuke prijzen.
Die 240 euro met 3 spellen erbij leek me wel wat. Geen spellen die ik echt speel maar ach heb je iets.
Dan los RDR2 erbij.
Is goedkoper dan de RDR2+PS4 deal.
Ps4 pro heeft niet teveel meerwaarde denk ik.
Wil nog wel graag extra controllers en FIFA19 en GTA5.
Dat is een mooie prijs voor gta. Is dat een beetje solo te spelen? En wat is het verschil met de gewone editie?quote:Op woensdag 12 december 2018 13:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima prijs voor wat je krijgt.
Ratchet and Clank, Uncharted 4 en The Last of Us Remastered zijn toffe games.
GTA V Premium Edition is nu tijdelijk ¤14,99 in de PS Store
https://store.playstation(...)_00-PREMIUMPACKOG001
Tnxquote:Op woensdag 12 december 2018 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
ben je meer van third of first person?
Je kan de game in beide spelen
Mijn advies is wel om de control scheme op Standard fps te zetten, deadzones op 0 en fov op max ( weet niet meer of je fov kan aanpassen op ps4 eigenlijk maar ok )
Goedkoper ook dan de normale versie van GTA V.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:32 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dat is een mooie prijs voor gta. Is dat een beetje solo te spelen? En wat is het verschil met de gewone editie?
GTA V is bijna iedereen aan te raden. Behalve kiddies en mensen die het genre haten natuurlijkquote:Met het Criminal Enterprise Starter Pack kun je als nieuwe Grand Theft Auto Online-speler supersnel je misdaadimperium opbouwen.
Krijg toegang tot de leukste en populairste content van GTA Online, waaronder gebouwen, bedrijven, wapens, voertuigen en nog veel meer, met een gezamenlijke waarde van ruim 10.000.000 GTA$ indien afzonderlijk gekocht.
Je ontvangt ook 1.000.000 GTA$ in GTA Online, waarmee je je stempel kunt drukken op Los Santos en Blaine County.
Kun je die dingen instellen bij GTA ja? Enige wat ik daar meestal in aanpas is hoe de camera gaat, inverted of niet, weet nooit welke ik nou precies hebquote:Op woensdag 12 december 2018 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
ben je meer van third of first person?
Je kan de game in beide spelen
Mijn advies is wel om de control scheme op Standard fps te zetten, deadzones op 0 en fov op max ( weet niet meer of je fov kan aanpassen op ps4 eigenlijk maar ok )
Enige spel waar ik ooit mijn controller helemaal voor heb ingesteld is denk ik Gran Turismo, maar dat was nog op de PS3 want op de 4 is er nog geen normale versie.quote:
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 12 december 2018 15:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goedkoper ook dan de normale versie van GTA V.
Juist leuk en tof solo![]()
Extra dingen zijn voor GTA (V) Online:
[..]
GTA V is bijna iedereen aan te raden. Behalve kiddies en mensen die het genre haten natuurlijk
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Tja het is wel R* maar ik vond persoonlijk GTAV best prima in first person, en het rijden alleen in third person. Maargoed je moet het wel leuk vinden. Ik doe dan ook altijd free aim want lock on is nep.
Ik heb em de 1e x op de vorige generatie gespeeld dus toen zat er nog geen first person in dus vond de hele ervaring in fp wel vet gemaakt.
Ligt ook aan het soort spel, GTA in fp vind ik dus helemaal niks, maar bij Fallout 3 destijds vond ik het eerst geen zak aan in thridperson maar toen ik het later in fp speelde vond ik het opeens wel leukquote:Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenof is dat té kinderachtig?
Nee dat is ook zeker tof hoor, dat is natuurlijk het leukste eraan dat je je kleding kan customizen en je character ook een baard en tattoo's enz kan geven ! Daarom tof dat je on the fly kan switchen idd.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenof is dat té kinderachtig?
Jaa Enter the Matrix kreeg ik bij m'n PS2.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
Enter the Matrix remaster/vervolg wanneer?
twitter:Quantic_Dream twitterde op woensdag 12-12-2018 om 17:08:35.@Detroit_PS4 is our fastest selling game to date! We would like to thank our incredibly vibrant community, @playstation, our highly talented team and of course #ConnorArmy for allowing us to reach this milestone of 2 million units sold on Playstation 4 in just 5 months. #hurray! https://t.co/Od7uON9qMp reageer retweet
Wat kut, ja gisterenavond was het al bal door Pepperquote:Op woensdag 12 december 2018 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Gisteren kon ik niet in de winkel bij mij reserveren zonder de console bij me te hebben. Heb ik dat kreng de hele dag bij me, na het werk langs het GM filiaal. Nee we zijn erdoorheenGisteren namen ze alleen reserveringen aan met aanbetaling + fysieke console. Vandaag gooiden ze alles in de telefonische reservering zonder aanbetaling
![]()
Maargoed ik heb nog tot 28 december. Tot die datum loopt de korting via Sony aan de winkels. Geheid dat GM in ruim twee weken nog wel nieuwe voorraad krijgt.
Nog nooit gespeeld?quote:Op woensdag 12 december 2018 14:44 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nou dan ga ik die maar eens binnenslepen. Nog nooit gespeeld![]()
En die prijs is echt dikke prima
lolquote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Multiplayer draait een game nooit om, echte ten minste niet.
Is toch gewoon zo?quote:
Deze gast heeft nooit Counterstrike, Quake 3 Arena en dergelijke games gespeeldquote:Op woensdag 12 december 2018 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Singeplayer is waar een game in uitblinkt. Hele verhaallijn, waar de graphics getoond kunnen worden. De hele ruimte en alle mogelijkheden. Waar je in het spel komt en ga zo maar door.
Multiplayer is tja een toevoeging, wellicht leuk als solo boring wordt. Brengt nooit beleving, zit geen verhaal in. Geen extra's, niet de hele kracht van een spel. Vaak gewoon heel simpel (dump mensen in een klein deel van wat singeplayer is en laat ze maar wat tegen elkaar doen).
Ik heb er zelf niet veel mee, maar waar draait het meest populaire spel van het moment om? Juist, multiplayer... (Fortnite)quote:Op woensdag 12 december 2018 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Singeplayer is waar een game in uitblinkt. Hele verhaallijn, waar de graphics getoond kunnen worden. De hele ruimte en alle mogelijkheden. Waar je in het spel komt en ga zo maar door.
Multiplayer is tja een toevoeging, wellicht leuk als solo boring wordt. Brengt nooit beleving, zit geen verhaal in. Geen extra's, niet de hele kracht van een spel. Vaak gewoon heel simpel (dump mensen in een klein deel van wat singeplayer is en laat ze maar wat tegen elkaar doen).
Je weet dat Fortnite een game is voor kleine kindertjes hè?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet veel mee, maar waar draait het meest populaire spel van het moment om? Juist, multiplayer... (Fortnite)
quote:Op woensdag 12 december 2018 20:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat Fortnite een game is voor kleine kindertjes hè?
Een gamer neemt dat spel niet serieus.
200 miljoen geregistreerde spelers, https://www.bloomberg.com(...)-from-the-last-count , allemaal kleine kindertjes zeker?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat Fortnite een game is voor kleine kindertjes hè?
Een gamer neemt dat spel niet serieus.
Klopt, maar multiplayer kan ook veel minder zijn. Ik weet nu al dat ik RDR2 nooit zo lang online ga spelen, was bij GTA V ook zo bij mij.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Populariteit van games kn je niet vergelijken tussen single en multiplayer. Single is meestal na 50 uur ofzo wel op, multiplayer kan altijd doorlopen.
Ik voel me wel even goed beetgenomen door dat hele Black Friday-gebeuren. Had gewoon Game Mania in de gaten moeten houden.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was maar de psvr mega pack van 329 naar 229 bij gamemania.
Nee is gewoon een actie vanuit Sony zelf, gewoon van alle consoles en VR-set 100 euro korting, zag er gisteren zelfs nog een reclame van op tv (op Discovery).quote:Op woensdag 12 december 2018 22:13 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik voel me wel even goed beetgenomen door dat hele Black Friday-gebeuren. Had gewoon Game Mania in de gaten moeten houden.
Wellicht dat het te maken heeft met de toekomstige Borderlands 2 VR + Beat Saber-pakket?
Over Borderlands 2 VR gesproken; wat voor game hebben we het over? Geschikt voor wie?Totaal niet bekend met de serie. (Moet ik me schamen?
)
Jammer wel, dit gaat ze zoveel gezeik opleveren wat ten koste gaat van andere gamesquote:Op donderdag 13 december 2018 07:23 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door bij Bethesda...
https://www.reddit.com/r/(...)ly_just_an_ini_edit/
https://www.budgetgaming.(...)hapter+prologue.htmlquote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef KennyPowers het volgende:
Nog steeds niet duur, maar wel krom dat KH 2.8 hetzelfde kost als 1.5 + 2.5
Destijds toen aangekondigd werd dat men eerst aan een nieuwe IP (wat later Starfield bleek te zijn) ging werken en dat The Elder Scrolls 6 pas daarna zou komen, baalde ik, want iedereen zat al jaaaren op een nieuwe TES te wachten en nu bleek dat we nog veel en veel langer moesten wachten.quote:Op donderdag 13 december 2018 08:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer wel, dit gaat ze zoveel gezeik opleveren wat ten koste gaat van andere games
Maar het gaat dezelfde engine als f76 gebruikenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Destijds toen aangekondigd werd dat men eerst aan een nieuwe IP (wat later Starfield bleek te zijn) ging werken en dat The Elder Scrolls 6 pas daarna zou komen, baalde ik, want iedereen zat al jaaaren op een nieuwe TES te wachten en nu bleek dat we nog veel en veel langer moesten wachten.
Nu na dit gebeuren ben ik er echter wel blij mee, want Starfield móet wel heel goed worden en dit zal bepalend zijn voor de verdere toekomst van Bethesda én The Elder Scrolls.
En anders hoop ik dat CDPR de rechten kan overkopen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Destijds toen aangekondigd werd dat men eerst aan een nieuwe IP (wat later Starfield bleek te zijn) ging werken en dat The Elder Scrolls 6 pas daarna zou komen, baalde ik, want iedereen zat al jaaaren op een nieuwe TES te wachten en nu bleek dat we nog veel en veel langer moesten wachten.
Nu na dit gebeuren ben ik er echter wel blij mee, want Starfield móet wel heel goed worden en dit zal bepalend zijn voor de verdere toekomst van Bethesda én The Elder Scrolls.
En anders hoop ik dat CDPR de rechten kan overkopen.
Helemaal mee eens.Wat mij betreft is het vertrouwen in Bethesda wel weg. Dit is een bepalend moment. Het is te hopen dat ze weer met beide beentjes op de grond komen en dan wellicht toch de Creation engine volledig gaan reviseren (want een volledig nieuwe is wellicht te duur, zeker na het Fallout76-debacle)quote:Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het gaat dezelfde engine als f76 gebruiken
Kleine ¤ 700,- ben je er wel voor kwijt.quote:Life is strange
Alien; Isolation
Mortal Kombat X
L.A. Noire
Resident Evil 7
A Way Out
Hitman 2
Call of Duty: WWII
Until Dawn
God of War
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
The Walking Dead; collection
Resident Evil II; remake
South Park: The Stick of Truth
GTA V
Far Cry 3
Metro Redux
Resident Evil 4 remake
Sleeping Dogs
Spider-Man
Detroit become human
Red Dead Redempion II
The Escapists 2
Spyro
Ben ik ook van plan. Alien wordt de eerst volgende, daarna GTA V.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
alles in de sales kopen
de helft is oud en niet meer dan 15eu
GTA Online? Stuur mij dan maar een berichtje, help ik je een paar miljoen te verdienen.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan. Alien wordt de eerst volgende, daarna GTA V.
Een makkelijke spin-off sequel van Far Cry 5 voor ¤45,-. Einde van 5 was natuurlijk zo open als de pleuris.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef mtchel112 het volgende:
wtf is die nieuwe far cry. Zelfde trucje als FC4 en primal. Zelfde map gebruiken, andere theme erover, en kan weer de sales in.
MIsschien als ze nou eens een zeer uitgebreid wapenarsenaal hebben kan het wat worden, voor 15 euro.
Kleine kindertjes en Ousmane Dembele.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
200 miljoen geregistreerde spelers, https://www.bloomberg.com(...)-from-the-last-count , allemaal kleine kindertjes zeker?
gta v is nu 15 euro dacht ikquote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan. Alien wordt de eerst volgende, daarna GTA V.
Nee, ben geen online gamer.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
GTA Online? Stuur mij dan maar een berichtje, help ik je een paar miljoen te verdienen.
Sale of 2e hands dan kan je best goedkoop uit zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef satecl het volgende:
Ik heb even een lijst gemaakt van welke games ik de aankomende tijd wil aanschaffen/spelen. Aardig opgelopen lijst
[..]
Kleine ¤ 700,- ben je er wel voor kwijt.
Sale is zeker alleen geen fysieke game. Ik wil namelijk het de disc/hoesje hebben. Ik ben namelijk een lichte verzamelaar op game gebied.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sale of 2e hands dan kan je best goedkoop uit zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Accountje aanmaken op psprices.com, games zoeken en aanvinken dat je een mailtje wilt krijgen als ze in de PS-Store in de aanbieding zijn. Werkt topquote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef satecl het volgende:
Ik heb even een lijst gemaakt van welke games ik de aankomende tijd wil aanschaffen/spelen. Aardig opgelopen lijst
[..]
Kleine ¤ 700,- ben je er wel voor kwijt.
Ik heb hem idd gekocht voor 7,- omdat ik hoorde dat t een goed spel is.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
En Alien Isolation 7 euro.
De gewone versie althans. De The Collection versie is nu weer 55 euro![]()
![]()
Met sales heeft de Store vaak wel wat mooie prijzen, maar daarbuiten gaan die prijzen echt nergens over.
Het blijft Ubisoft natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef mtchel112 het volgende:
wtf is die nieuwe far cry. Zelfde trucje als FC4 en primal. Zelfde map gebruiken, andere theme erover, en kan weer de sales in.
MIsschien als ze nou eens een zeer uitgebreid wapenarsenaal hebben kan het wat worden, voor 15 euro.
Ja iddd, zie nu dezelfde set voor dezelfde prijs, alleen dan nog Astro Bot erbij..........quote:Op woensdag 12 december 2018 22:13 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik voel me wel even goed beetgenomen door dat hele Black Friday-gebeuren. Had gewoon Game Mania in de gaten moeten houden.
dan zou ik niet aan alien beginnenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ok ik heb t gedaan.
Ik heb Untill Dawn (Carnival of Blood) in PS VR getest.
Met m'n ogen half toegeknepen en wild schietend met mijn move controllers lopen knallen.
KOLERE SCHRIKEFFECTEN!
No way dat ik Inpatient ga aanschaffen![]()
Wat een verschil met gewoon spelen, want Untill Dawn (de gewone) vond ik fantastisch.
Deze topicreeks in de gaten houden is zeker niet slecht voor de portemonnee. Of juist wel; het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iddd, zie nu dezelfde set voor dezelfde prijs, alleen dan nog Astro Bot erbij..........
Voortaan NIET meeer in Black Friday trappen en gewoon wachten tot Kerst aanbiedingen.
In NL toch iets meer een ding.
De move controllers heb ik wel echt veel goedkoper gekocht.
Amazon Italie voor 43,- EUR ipv overal 80,- EUR.
En was niet eens een Black Friday aanbieding toen
twitter:MetroVideoGame twitterde op donderdag 13-12-2018 om 16:01:11Take your first look at the haunting title sequence set to an original score by composer Alexey Omelchuk.We're also excited to reveal that we've gone gold and #MetroExodus will now release on Feb 15th!#12DaysOfMetro https://t.co/dxCPoKrbt7 https://t.co/zq13IDPHBX reageer retweet
Ik had de move controllers een halfjaar terug toevallig voor 1 euro gekocht in de kringloopwinkelquote:Op donderdag 13 december 2018 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iddd, zie nu dezelfde set voor dezelfde prijs, alleen dan nog Astro Bot erbij..........
Voortaan NIET meeer in Black Friday trappen en gewoon wachten tot Kerst aanbiedingen.
In NL toch iets meer een ding.
De move controllers heb ik wel echt veel goedkoper gekocht.
Amazon Italie voor 43,- EUR ipv overal 80,- EUR.
En was niet eens een Black Friday aanbieding toen
Weekje eerder dan verwachtquote:Op donderdag 13 december 2018 16:14 schreef DKUp het volgende:
twitter:MetroVideoGame twitterde op donderdag 13-12-2018 om 16:01:11Take your first look at the haunting title sequence set to an original score by composer Alexey Omelchuk.We're also excited to reveal that we've gone gold and #MetroExodus will now release on Feb 15th!#12DaysOfMetro https://t.co/dxCPoKrbt7 https://t.co/zq13IDPHBX reageer retweet
Lijkt me een supersaai spel waar je een beetje verstoppertje speelt.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
En Alien Isolation 7 euro.
De gewone versie althans. De The Collection versie is nu weer 55 euro![]()
![]()
Met sales heeft de Store vaak wel wat mooie prijzen, maar daarbuiten gaan die prijzen echt nergens over.
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Sale is zeker alleen geen fysieke game. Ik wil namelijk het de disc/hoesje hebben. Ik ben namelijk een lichte verzamelaar op game gebied.Black Friday heeft alles ook op disc gehaf.. ff budgetgaming in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het niet en je moet niet te lang in 1 kastje gaan zitten dan ruikt die alien jequote:Op donderdag 13 december 2018 17:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me een supersaai spel waar je een beetje verstoppertje speelt.
Prima toch, hoef je dat spel niet te halen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef Dopekoe het volgende:
Net ff the crew 2 geprobeerd, maar nee, das het toch net compleet helemaal niet...
Ik hou het wel bij track mania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |