Heuy ik vond Dead Island ook mega tof, elke sale tegen mezelf zeggen dat ik hem niet weer moet kopen.quote:Op maandag 10 december 2018 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Island vond ik toen heel tof, en deze schijnt nog beter te zijn? Weet ook niet waarom ik hem gemist heb toen ooit.
Wat vond je minder aan DL in vergelijking met Dead island?quote:Op maandag 10 december 2018 17:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heuy ik vond Dead Island ook mega tof, elke sale tegen mezelf zeggen dat ik hem niet weer moet kopen.
Dying Light vond ik niet zo boeiend. 3/4 Uurtjes gespeeld maar kon me niet boeien. De eerste nacht was wel mega sick.
snoep van de aldi is chillquote:Op maandag 10 december 2018 18:16 schreef 2dope het volgende:
Dead Island is een soort matige Aldi-versie van Dying Light.
maar kan niet offline in coopquote:Op maandag 10 december 2018 18:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Stervend licht is vooral leuk om coop te spelen.
quote:Op maandag 10 december 2018 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik rij wel ff langs de Bonna Fritura.
Takkemoeilijk, dat wel. Zeker met die snelle zombies.quote:Op maandag 10 december 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Dying Light is zeker beter dan Dead Island
quote:Op maandag 10 december 2018 19:25 schreef DKUp het volgende:
PS5 zei gedag.....
Beyond Good and Evil 2: New Gameplay Update - Augments, Vehicles, Co-Op, and Spyglass | Ubisoft [NA]
De sfeer een de setting.quote:Op maandag 10 december 2018 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat vond je minder aan DL in vergelijking met Dead island?
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huisquote:Op maandag 10 december 2018 13:08 schreef DKUp het volgende:
Op Budgetgaming lees ik dat je de PS4 Pro kan inruilen voor ¤290,- aan bonnen van de Game Mania en de actieprijs is op 14 december ¤289,99.
Dus je hebt een nieuwe PS4 Pro gratis
ben hier ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 10 december 2018 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huis
Vrijdag zal de inruilwaarde wel zijn gedaaldquote:Op maandag 10 december 2018 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm zeker weten? Dan gooi ik mijn pro cuh 71xx bij Gamemania op de toonbank en sleur een pro cuh 72xx mee naar huis
Dan gaan we morgenquote:Op maandag 10 december 2018 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrijdag zal de inruilwaarde wel zijn gedaald
Sowieso doet Sony moeilijk na een jaar. Dus die pro van mij uit december vorig jaar is aan inruil toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |