13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah.
Die aankondiging is op zijn vroegst ergens diep in 2019 en de launch zelf pas op zijn vroegst in 2020.
Bron?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.
Te koop vanaf 5 november. Wereldwijde release. ¤ 499,-
Pray 4 Royquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13 februari de PLAYSTATION EXPERIENCE met onthulling, launch date, prijs en line-up.
Te koop vanaf 5 november. Wereldwijde release. ¤ 499,-
De dikke duim van Royquote:
Ja, 13 februari is er een event van Sony, dus dat wordt lachen met al die mensen die in de GM-actie zijn getuind.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
Lees op Pepper dat het in veel winkels al uitverkocht is. Zou het kunnen betekenen dat de PS5 binnenkort aangekondigd wordt? Oude voorraad dumpen enzo.
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.quote:
Kennis die oud op nieuw naar Japan gaat ftw. Maar er zijn vast online importshops die de drumpad hebben/kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.
Maar het is zo verslavend.
Ja, die shops zijn er wel, maar dan zit je aan 50/60 euro voor alleen die drumpad. Uitzuigers.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennis die oud op nieuw naar Japan gaat ftw. Maar er zijn vast online importshops die de drumpad hebben/kunnen krijgen.
In Yakuza 6 kun je ook Taiko no Tatsujin spelen, die is nu redelijk goedkoop te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Pheno, jij speelt dat taiko ritme spel toch? Waar haal jij je drumpad? Ik heb momenteel de demo, maar ik kan met een controller de triplets niet goed uitvoeren. Daarnaast twijfel ik enorm of ik het spel zelf ga halen. 60 euro is best veel geld voor een digitaal ritme spel.
Maar het is zo verslavend.
En dan niet op E3, alleen in Amsterdam. #forthedutchplayersquote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef DKUp het volgende:
1 april 2019 het drie uur durende PS5-evenement en tijdens de E3 hebben ze in Amsterdam livedemo’s
Fuck Muricaquote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet op E3, alleen in Amsterdam. #forthedutchplayers
Ja, die arcademachines hebben idd betere dingen. Ik denk echter wel dat het bestendig is tegen fanatieke Japanners, dus zou het ook wel voor westerlingen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
In Yakuza 6 kun je ook Taiko no Tatsujin spelen, die is nu redelijk goedkoop te krijgen.
Die drumpad oogt zo goedkoop. Zeker als je de echte arcademachine gewend bent. Vorige maand in Japan nog een flinke blaar op mijn hand opgelopen door dit spel.
Bradquote:Op woensdag 12 december 2018 10:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Brad en Eliot zijn aangekondigd voor Dead or Alive 6.
Prima line-up, alleen Momiji, Rachel, Leon, Gen-Fu en Ein ontbreken nog van de DOA/Ninja Gaiden Fighters.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
BradZo'n aparte vechtstijl en gruwelijk irritant om tegen te moeten vechten daardoor
quote:PS4 Pro Inruilactie
Vanwege het enorme succes van de inruilactie voor de PS4 Pro en de beperkte voorraad zijn onze winkels momenteel moeilijk telefonisch bereikbaar.
Prima prijs voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:25 schreef bianconeri het volgende:
Ik wil allang dolgraag een PS4, maar de prijs hè.
Maar zijn nu nu idd wel leuke prijzen.
Die 240 euro met 3 spellen erbij leek me wel wat. Geen spellen die ik echt speel maar ach heb je iets.
Dan los RDR2 erbij.
Is goedkoper dan de RDR2+PS4 deal.
Ps4 pro heeft niet teveel meerwaarde denk ik.
Wil nog wel graag extra controllers en FIFA19 en GTA5.
Dat is een mooie prijs voor gta. Is dat een beetje solo te spelen? En wat is het verschil met de gewone editie?quote:Op woensdag 12 december 2018 13:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima prijs voor wat je krijgt.
Ratchet and Clank, Uncharted 4 en The Last of Us Remastered zijn toffe games.
GTA V Premium Edition is nu tijdelijk ¤14,99 in de PS Store
https://store.playstation(...)_00-PREMIUMPACKOG001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |