Precies ditquote:Op woensdag 12 december 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders daten en hou contact.
Worst case heb je gewoon wat leuke dates met een ander tussen nu en de date met busy bee en best case ontmoet je zo je droomvrouw.
Ik heb toch een beetje het het idee dat als het daten niet snel gaat of snel op elkaar volgt met dezelfde dat het sowieso niets gaat worden?quote:Op woensdag 12 december 2018 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies dit.
Heb zelf ook nog een date open staan voor ergens in januari, aangezien ze voor kerst weggaat en pas in het nieuwe jaar terug is.
Wat in het vat zit, verzuurd niet.
Hahaha, geniaalquote:Op maandag 10 december 2018 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk, als dat na meerdere dates nog steeds zo is dat ze anderen blijft daten wordt het een patroon.
Dat idee heb ik dus ook, daarom vind ik het jammer dat zij het naar 2019 door schuift.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje het het idee dat als het daten niet snel gaat of snel op elkaar volgt met dezelfde dat het sowieso niets gaat worden?
Meestal is dat wel zo, maar je zal maar nèt die uitzondering te pakken hebbenquote:Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje het het idee dat als het daten niet snel gaat of snel op elkaar volgt met dezelfde dat het sowieso niets gaat worden?
In veel gevallen is het een teken aan de wand.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hallo Cinderella. Hoe gaat het nu met jouw date-avonturen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind ik ook...
Echt?
Meen je niet!![]()
Maar goed als het meer allemaal wordt doordacht en misschien wat serieuzer wordt genomen is de kans op slagen misschien ook groter.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In veel gevallen is het een teken aan de wand.
quote:Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef Daniane het volgende:
[..]. Dat eindeloos appen is toch niets voor lange tijd vind ik... Veel fijner om face to face een gesprek te voeren..
Ik ben de laatste tijd meer op Tinder aan het chatten met mannen, en als het gesprek leuk is geef ik soms mijn nummer. Op whatsapp gaat het dan al snel richting seks of dat ze foto's van me willen.. Ook raak ik wel eens aan de praat met oud bekenden via social media en die gaan dan ook al snel richting seks.. Terwijl het daar in het verleden nooit over is gegaan bijvoorbeeld. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb ook gewoon een serieus Tinder profiel met korte omschrijving van mijzelf.. Heb ook geen uitdagende foto's ofzo. Moet ik het überhaupt wel bij mezelf zoeken?
Het is voor de man ook niet gemakkelijk, te snel en hij is alleen uit op sex. Te laat en hij is te lief/saai/etc.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef Daniane het volgende:
[..]. Dat eindeloos appen is toch niets voor lange tijd vind ik... Veel fijner om face to face een gesprek te voeren..
Ik ben de laatste tijd meer op Tinder aan het chatten met mannen, en als het gesprek leuk is geef ik soms mijn nummer. Op whatsapp gaat het dan al snel richting seks of dat ze foto's van me willen.. Ook raak ik wel eens aan de praat met oud bekenden via social media en die gaan dan ook al snel richting seks.. Terwijl het daar in het verleden nooit over is gegaan bijvoorbeeld. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb ook gewoon een serieus Tinder profiel met korte omschrijving van mijzelf.. Heb ook geen uitdagende foto's ofzo. Moet ik het überhaupt wel bij mezelf zoeken?
Gewoon doen wat goed voelt. Zo simpel is het. En in dit geval voelt het voor jou niet goed.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:30 schreef Daniane het volgende:
Precies dit.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:17 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Het is voor de man ook niet gemakkelijk, te snel en hij is alleen uit op sex. Te laat en hij is te lief/saai/etc.
Als jij inderdaad geen uitdagende fotos plaatst of toespelingen maakt zou ik het niet bij jezelf zoeken. Hoogstens dat er een verband is met het type waarmee je matched.
En ja, er zijn mannen die binnen een week sex met je willen, maar zo zijn we niet allemaal. En als jij het niet wilt, moet je dat ook zeker niet doen. Je kan eventueel aangeven dat je het te vroeg vindt/niet op zit te wachten als je hem nog een "kans" wil geven.
Eerst trouwen toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet over seks beginnen voordat je elkaar ontmoet hebt. Als je serieus aan het daten bent tenminste. Komt vanzelf wel tijdens/na een date.
M.i. kom je anders gigantisch wanhopig over.
Hangt er vanaf. Soms komt het ter sprake, soms niet. Niet teveel in hokjes denken.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet over seks beginnen voordat je elkaar ontmoet hebt. Als je serieus aan het daten bent tenminste. Komt vanzelf wel tijdens/na een date.
Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn mening, ik mag denken wat ik wil.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Soms komt het ter sprake, soms niet. Niet teveel in hokjes denken.
Geen ideequote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?
Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date
Alsof iedere man meteen aan seks denkt...quote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date
Ik ben van mening dat sex meestal wel in de lucht hangt, bij gebrek aan een betere omschrijving. Met andere woorden, als het moet gebeuren gebeurt het toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Soms komt het ter sprake, soms niet. Niet teveel in hokjes denken.
Triestquote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wat is er mis met anale sex op de eerste date?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Is ook zo, het hangt er ook vanaf hoe het ter sprake komt. Een rare fetish doet het natuurlijk bijna nooit goed. Of out-of-the-blue directe vragen over zijn/haar seksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen bracht je het een beetje als een feit.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn mening, ik mag denken wat ik wil.
Ik bedoel ermee te zeggen dat het als onderwerp naar voren kan komen.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sex meestal wel in de lucht hangt, bij gebrek aan een betere omschrijving. Met andere woorden, als het moet gebeuren gebeurt het toch wel.
Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje ( die een lichte handicap heeft waardoor ze slecht loopt) ; nee ik kan in december nooit afspreken
Daarnaast ga ik niet zomaar met iemand afspreken, daar moet ik langer mee gechat hebben’
Ik; dan moet je meer met mij praten
Zij; ik moet nikshet loopt of loopt niet
Ik: tenzij je slecht loopt, dan loopt het nooit natuurlijk
Ik moet naar de hel
Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?
Dan heeft ze ook niet echt humorquote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.
Ik bood mijn excuses aan, en ze zei ‘ ok tis al goed, maar ik wil even met rust gelaten worden’
Okee
Dat hoor je mij nergens zeggenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof iedere man meteen aan seks denkt...
Maar zoals gezegd, als je het ‘normaal’ aanpakt ben je te lief
Gebruikte ik ook, ik zei dat ikzelf enorme zelfspot had en ik daarom die grap maakte.quote:
Hangt compleet van de klik af, in mijn ervaring. Als ik met iemand weinig klik heb, dan wordt seks/geen seks al snel een 'te snel' of 'te langzaam' omdat de klik wordt geforceerd. Heb je die klik wel samen, dan betekent dat dat je beiden ook op zoek bent naar meer toenadering en hangt er altijd wel seks in de lucht.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:17 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Het is voor de man ook niet gemakkelijk, te snel en hij is alleen uit op sex. Te laat en hij is te lief/saai/etc.
Als jij inderdaad geen uitdagende fotos plaatst of toespelingen maakt zou ik het niet bij jezelf zoeken. Hoogstens dat er een verband is met het type waarmee je matched.
En ja, er zijn mannen die binnen een week sex met je willen, maar zo zijn we niet allemaal. En als jij het niet wilt, moet je dat ook zeker niet doen. Je kan eventueel aangeven dat je het te vroeg vindt/niet op zit te wachten als je hem nog een "kans" wil geven.
^ Al is het maar omdat het niet eens nodig is om dit te bespreken tijdens dates met iemand waar je meer toekomst in ziet.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Haha, ik vraag me altijd af of ze daar dan succes mee hebben. Kom me toch echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die daarop in gaanquote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Triestaan de andere kant wel weer handig dat je dat soort lui daardoor er gelijk uit kan filteren en je er gelukkig niet teveel tijd/energie aan kwijt bent geweest.
Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt sprekenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met anale sex op de eerste date?
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:47 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt spreken
Volgens Chia is dit vrij normaalquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijdquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Uhuh suuuuurequote:Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijd![]()
Overbodig te zeggen dat ik de beste man nooit ontmoet heb toch?
Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 12 december 2018 20:14 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?
Ik vind alle voetfetishes heel engquote:Op woensdag 12 december 2018 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.
Zand in de bekquote:Op woensdag 12 december 2018 20:17 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik vind alle voetfetishes heel eng![]()
Toen ik vroeg of hij zo iemand was die in de zomer op het strand aan de voeten van niets vermoedende vrouwen likte, zei hij; ‘jij snapt m’.
Best naïef...quote:
Gatverdamme.....quote:Op woensdag 12 december 2018 20:17 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of hij zo iemand was die in de zomer op het strand aan de voeten van niets vermoedende vrouwen likte, zei hij; ‘jij snapt m’.
Wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:17 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
No kidding.. ik heb de screenshots nogquote:
Als je mijn naam weghaalt, mag je ze wel plaatsen.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:42 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
No kidding.. ik heb de screenshots nog
Vergeleken met die dude ben zelfs jij normaalquote:Op woensdag 12 december 2018 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je mijn naam weghaalt, mag je ze wel plaatsen.
Ahem...quote:Op woensdag 12 december 2018 20:50 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Vergeleken met die dude ben zelfs jij normaal
Mijn conclusie uit je post is, dat jij een grotere handicap hebt dan zij. Voor de rest laat ik het daarbijquote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje ( die een lichte handicap heeft waardoor ze slecht loopt) ; nee ik kan in december nooit afspreken
Daarnaast ga ik niet zomaar met iemand afspreken, daar moet ik langer mee gechat hebben’
Ik moet naar de hel
Zelfspot, moet je gewoon hebben.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:46 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Mijn conclusie uit je post is, dat jij een grotere handicap hebt dan zij. Voor de rest laat ik het daarbij
Bekijk het even van haar (gehandicapte) kant. Dit ziet ze écht niet als zelfspot hoor...quote:Op woensdag 12 december 2018 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zelfspot, moet je gewoon hebben.
Vind ik zelf wel gewaagd tussen al dat brave gemeuk
quote:Vlaggenroof: tenzij je slecht loopt, dan loopt het nooit natuurlijk
Dat weet ikquote:Op woensdag 12 december 2018 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Bekijk het even van haar (gehandicapte) kant. Dit ziet ze écht niet als zelfspot hoor...
[..]
Behandel de ander zoals je zelf behandelt wilt worden.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat weet ikik ben een stomme jongen
Je verwoort het beter dan ikquote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik gok dat ze vast wel de nodige zelfspot heeft, maar dat komt dan vanuit haarzelf en ze geeft dan ook zelf die ruimte aan een ander om ook grappen te maken. Al helemaal als het een onbekende betreft zit zo iemand dan niet op dat soort grappen te wachten.
Best wel logisch toch? Even wachten op de voorzet en dat je zeker weet dat ze er cool mee is. Nu kom je over als een lompe smartass.
Buiten dat, als jij die opmerking maakt is het ook geen zelfspot. Je hebt het niet over jezelf immers. Zoals jij het in dat gesprek bracht is het gewoon een (niet al te tactische) cynische opmerking van jouw kant. En zo werd het ook opgevat...quote:Op woensdag 12 december 2018 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat weet ikik ben een stomme jongen
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:38 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Behandel de ander zoals je zelf behandelt wilt worden.
Jij kan ook niet met zelfspot omgaan zodra een grapje wordt gemaakt over dat je neefje beter kan eten of een betere motoriek heeft dan jij.
Ik had mijn excuses aangeboden hoor en dat het lomp was, maar het gesprek liep toch niet dus heb niks verpest.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik gok dat ze vast wel de nodige zelfspot heeft, maar dat komt dan vanuit haarzelf en ze geeft dan ook zelf die ruimte aan een ander om ook grappen te maken. Al helemaal als het een onbekende betreft zit zo iemand dan niet op dat soort grappen te wachten.
Best wel logisch toch? Even wachten op de voorzet en dat je zeker weet dat ze er cool mee is. Nu kom je over als een lompe smartass.
Stiekem moest ik lachenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik moet naar de hel
Maar hoe word je dan wel serieus datemateriaal?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Hangt compleet van de klik af, in mijn ervaring. Als ik met iemand weinig klik heb, dan wordt seks/geen seks al snel een 'te snel' of 'te langzaam' omdat de klik wordt geforceerd. Heb je die klik wel samen, dan betekent dat dat je beiden ook op zoek bent naar meer toenadering en hangt er altijd wel seks in de lucht.
Wat dat betreft ben ik het eens met Vinnie:
[..]
^ Al is het maar omdat het niet eens nodig is om dit te bespreken tijdens dates met iemand waar je meer toekomst in ziet.
Als je als vrouw veel mannen tegenkomt die direct all-in voor seks gaan, dan ziet diegene je simpelweg niet als serieus datemateriaal. Vat het niet te persoonlijk op, mannen zijn (gemiddeld genomen) veel meer seksbelust dan vrouwen. De gemiddelde man en gemiddelde vrouw gebruiken platforms zoals tinder voor verschillende doeleinden. Gelukkig is er ook genoeg overlap, anders kon tinder wel opdoeken.
Het gesprek liep net als Lucille Werner.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses aangeboden hoor en dat het lomp was, maar het gesprek liep toch niet dus heb niks verpest.
/care
Een vriend van mij vroeg of alles op rolletjes liepquote:Op woensdag 12 december 2018 23:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gesprek liep net als Lucille Werner.
Yes, nuance en aanvoelen is vrij lastig als je een autistisch spectrum stoornis lijkt te hebben.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Achja, ik houd ook wel van lompe humor. Je moet alleen wel weten wanneer je het kan maken.
Mijn collega is een paar maanden haar onderbeen verloren in een ongeluk. Van haar wist ik dat ik het kon maken om woordgrappem te maken, maar 1) omdat ik haar al goed ken en 2) dat ik het voorzichtig afgetast had.
Maar ze was er cool mee, al haar vrienden vroeger haar immers al of ze weer snel op de been was.
Maar het is ook nogal te snappen dat een onbekende in de rij van de supermarkt niet zo’n grap over zoiets hoeft te maken.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, nuance en aanvoelen is vrij lastig als je een autistisch spectrum stoornis lijkt te hebben.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef Molo het volgende:
Yes, nuance en aanvoelen is vrij lastig als je een autistisch spectrum stoornis lijkt te hebben.
Dan slaan heel de gesprekken nergens op natuurlijk en was dit ook niet nodig geweest. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je het nu beetje achteraf naar je eigen waarheid draaitquote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]ik was gewoon melig op dat moment, en ik had er al eerder met haar over gehad en het was ook weer zon type van ‘ kijk mij zielig zijn boehoe’ en geen wederintresse. Dan ben ik de lompe hork die een woordgrap niet kan laten.
Heb excuses aangeboden, en heb haar zojuist verwijderd
Ik wil het gewoon niet meer te serieus aanpakken. Teveel gasten beginnen poeslief en daar wordt ookop gehaat. Ik probeer een soort middenmoot te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan slaan heel de gesprekken nergens op natuurlijk en was dit ook niet nodig geweest. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je het nu beetje achteraf naar je eigen waarheid draait
Ik heb gevraagd hoe het kwam en bleek aangeboren te zijn. Toen gekapt en ergens anders over proberen te praten. Was inmiddels 2 dagen stil dus toen wat grapjes gemaakt over afspreken ed waardoor dat gesprek dus zo eindigdequote:Op woensdag 12 december 2018 23:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Sowieso weet je ook niet altijd wat er allemaal nog achter zo’n handicap zit. Wat de oorzaak is, en wat het voor moeilijkheden met zich meebrengt.
Als ik kijk naar mn collega was het een traumatische ervaring, het had niets gescheeld of zij (en haar driejarig dochtertje) waren er helemaal niet meer. Haar hele leven is veranderd, meteen prothese kan ze uiteindelijk veel weer doen maar ze is nog altijd in veel situaties straks afhankelijk van een rolstoel.
Nu zegt het wel iets over hoe sterk zij is dat zij er zelf grappen over kan maken en die van vrienden en collega’s kan hebben, maar die kennen dat verhaal dan ook. Je weet dan ook dat zo’n grap kan vallen in een bepaalde context.
Uit het niets van een straal onbekende zal het wel niet zo lekker vallen met zo’n achtergrondverhaal.
Maar goed, genoeg hierover
Verder ben je wel lief hoorquote:
Domme strategie denk ik en zeker als dat zo zijn uitwerking heeftquote:Op woensdag 12 december 2018 23:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer te serieus aanpakken. Teveel gasten beginnen poeslief en daar wordt ookop gehaat. Ik probeer een soort middenmoot te vinden.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:36 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Verder ben je wel lief hoorEn moest wel stiekem grinniken..
Wel goed dat je meteen excuses hebt aangeboden.
Heb je wel eerdere ervaringen met relaties? Want dit werkt natuurlijk niet zo hequote:Op woensdag 12 december 2018 23:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd hoe het kwam en bleek aangeboren te zijn. Toen gekapt en ergens anders over proberen te praten. Was inmiddels 2 dagen stil dus toen wat grapjes gemaakt over afspreken ed waardoor dat gesprek dus zo eindigde![]()
Thank you, next
Mijn ex post in dit topic, 2 jaar samen mee geweestquote:Op woensdag 12 december 2018 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel eerdere ervaringen met relaties? Want dit werkt natuurlijk niet zo he
En bij sommige mensen is de eens heel snel bereikt jaquote:Op woensdag 12 december 2018 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Welcome to my world.
Kon ik mensen maar eens laten ervaren hoe het is. Anders "lopen". Denk dat er een wereld open gaat voor je..
En zelfspot is aan de persoon zelf, niet aan jou (ja, je hebt je excuses aangeboden enzo, heb ik gelezen).
Grap er zelf ook vaak over, houdt het luchtig, maar ook ik heb mijn grens.
Wie is dat?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mijn ex post in dit topic, 2 jaar samen mee geweest
Jazekerquote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dan ga ik off topic.
Heb je nog dates gehad Molo?
Ok, dan snap ik het een en ander welquote:
:’)quote:Op woensdag 12 december 2018 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik het een en ander wel![]()
Zou binnen Fok blijven daten Vlaggenroof
Je hebt iemand enorm gekwest en pijn gedaan maar dat geeft niet, want je hebt niks verpest voor jezelf want het was toch niks geworden, zelf heb je er niks aan verloren dus dan zit het goed. Werkt dat echt zo in jouw hoofd ?quote:Op woensdag 12 december 2018 22:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses aangeboden hoor en dat het lomp was, maar het gesprek liep toch niet dus heb niks verpest.
/care
niet z'n drama,quote:Op donderdag 13 december 2018 01:55 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Je hebt iemand enorm gekwest en pijn gedaan maar dat geeft niet, want je hebt niks verpest voor jezelf want het was toch niks geworden, zelf heb je er niks aan verloren dus dan zit het goed. Werkt dat echt zo in jouw hoofd ?
Het loopt al stroef en dan ben je zo lekker 'gek' om met niet-grappige zogenaamde grappen aan te komen? Alleen maar omdat je zelf melig bent.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]ik was gewoon melig op dat moment, en ik had er al eerder met haar over gehad en het was ook weer zon type van ‘ kijk mij zielig zijn boehoe’ en geen wederintresse. Dan ben ik de lompe hork die een woordgrap niet kan laten.
Heb excuses aangeboden, en heb haar zojuist verwijderd
Halfslachtige poging tot neggen dusquote:Op woensdag 12 december 2018 23:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer te serieus aanpakken. Teveel gasten beginnen poeslief en daar wordt ookop gehaat. Ik probeer een soort middenmoot te vinden.
Dat is leuk en aardig als je iemand kent, niet als je op een datingapp zit en geen flauw idee hebt hoe zo iemand in het leven staat. Of dat ze net 5 andere gasten heeft gehad die hetzelfde edgy grapje hebben gemaakt.quote:Op donderdag 13 december 2018 06:09 schreef dop het volgende:
[..]
niet z'n drama,
Het grapje is misschien flauw maar ook gewoon een poging om iets dat afwijkend is in het normaal te trekken.
Te makkelijk en teveel slachtoffer om te denken dat een grapje alleen en puur is om te kwetsen.
Laten we maar ontopic gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 06:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Het loopt al stroef en dan ben je zo lekker 'gek' om met niet-grappige zogenaamde grappen aan te komen? Alleen maar omdat je zelf melig bent.Goed idee idd.
[..]
Halfslachtige poging tot neggen dusen dat is niet zozeer lomp, maar misplaatst en krampachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |