Wat is er mis met anale sex op de eerste date?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?
Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date
Is ook zo, het hangt er ook vanaf hoe het ter sprake komt. Een rare fetish doet het natuurlijk bijna nooit goed. Of out-of-the-blue directe vragen over zijn/haar seksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Soms komt het ter sprake, soms niet. Niet teveel in hokjes denken.
Tuurlijk. Alleen bracht je het een beetje als een feit.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn mening, ik mag denken wat ik wil.
Ik bedoel ermee te zeggen dat het als onderwerp naar voren kan komen.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sex meestal wel in de lucht hangt, bij gebrek aan een betere omschrijving. Met andere woorden, als het moet gebeuren gebeurt het toch wel.
Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje ( die een lichte handicap heeft waardoor ze slecht loopt) ; nee ik kan in december nooit afspreken
Daarnaast ga ik niet zomaar met iemand afspreken, daar moet ik langer mee gechat hebben’
Ik; dan moet je meer met mij praten
Zij; ik moet nikshet loopt of loopt niet
Ik: tenzij je slecht loopt, dan loopt het nooit natuurlijk
Ik moet naar de hel
Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?
Dan heeft ze ook niet echt humorquote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.
Ik bood mijn excuses aan, en ze zei ‘ ok tis al goed, maar ik wil even met rust gelaten worden’
Okee
Dat hoor je mij nergens zeggenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof iedere man meteen aan seks denkt...
Maar zoals gezegd, als je het ‘normaal’ aanpakt ben je te lief
Gebruikte ik ook, ik zei dat ikzelf enorme zelfspot had en ik daarom die grap maakte.quote:
Hangt compleet van de klik af, in mijn ervaring. Als ik met iemand weinig klik heb, dan wordt seks/geen seks al snel een 'te snel' of 'te langzaam' omdat de klik wordt geforceerd. Heb je die klik wel samen, dan betekent dat dat je beiden ook op zoek bent naar meer toenadering en hangt er altijd wel seks in de lucht.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:17 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Het is voor de man ook niet gemakkelijk, te snel en hij is alleen uit op sex. Te laat en hij is te lief/saai/etc.
Als jij inderdaad geen uitdagende fotos plaatst of toespelingen maakt zou ik het niet bij jezelf zoeken. Hoogstens dat er een verband is met het type waarmee je matched.
En ja, er zijn mannen die binnen een week sex met je willen, maar zo zijn we niet allemaal. En als jij het niet wilt, moet je dat ook zeker niet doen. Je kan eventueel aangeven dat je het te vroeg vindt/niet op zit te wachten als je hem nog een "kans" wil geven.
^ Al is het maar omdat het niet eens nodig is om dit te bespreken tijdens dates met iemand waar je meer toekomst in ziet.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet over seks beginnen voordat je elkaar ontmoet hebt. Als je serieus aan het daten bent tenminste. Komt vanzelf wel tijdens/na een date.
Haha, ik vraag me altijd af of ze daar dan succes mee hebben. Kom me toch echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die daarop in gaanquote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Triestaan de andere kant wel weer handig dat je dat soort lui daardoor er gelijk uit kan filteren en je er gelukkig niet teveel tijd/energie aan kwijt bent geweest.
Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt sprekenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met anale sex op de eerste date?
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:47 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt spreken
Volgens Chia is dit vrij normaalquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijdquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Uhuh suuuuurequote:Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijd![]()
Overbodig te zeggen dat ik de beste man nooit ontmoet heb toch?
Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?
Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date
Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 12 december 2018 20:14 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?
Ik vind alle voetfetishes heel engquote:Op woensdag 12 december 2018 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.
Zand in de bekquote:Op woensdag 12 december 2018 20:17 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik vind alle voetfetishes heel eng![]()
Toen ik vroeg of hij zo iemand was die in de zomer op het strand aan de voeten van niets vermoedende vrouwen likte, zei hij; ‘jij snapt m’.
Best naïef...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |