abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183686998
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?

Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date :')
Wat is er mis met anale sex op de eerste date?
pi_183687035
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Soms komt het ter sprake, soms niet. Niet teveel in hokjes denken.
Is ook zo, het hangt er ook vanaf hoe het ter sprake komt. Een rare fetish doet het natuurlijk bijna nooit goed. Of out-of-the-blue directe vragen over zijn/haar seksuele voorkeuren.
pi_183687048
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:10 schreef Vinniiee het volgende:

Mijn mening, ik mag denken wat ik wil.
Tuurlijk. Alleen bracht je het een beetje als een feit.
pi_183687115
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat sex meestal wel in de lucht hangt, bij gebrek aan een betere omschrijving. Met andere woorden, als het moet gebeuren gebeurt het toch wel.
Ik bedoel ermee te zeggen dat het als onderwerp naar voren kan komen.

Ben het met je eens dat je echt niet hoeft aan te kondigen dat je graag neukt.
pi_183687585
Meisje ( die een lichte handicap heeft waardoor ze slecht loopt) ; nee ik kan in december nooit afspreken
Daarnaast ga ik niet zomaar met iemand afspreken, daar moet ik langer mee gechat hebben’
Ik; dan moet je meer met mij praten
Zij; ik moet niks :D het loopt of loopt niet
Ik: tenzij je slecht loopt, dan loopt het nooit natuurlijk

Ik moet naar de hel :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 19:39:24 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 19:40:17 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183687613
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje ( die een lichte handicap heeft waardoor ze slecht loopt) ; nee ik kan in december nooit afspreken
Daarnaast ga ik niet zomaar met iemand afspreken, daar moet ik langer mee gechat hebben’
Ik; dan moet je meer met mij praten
Zij; ik moet niks :D het loopt of loopt niet
Ik: tenzij je slecht loopt, dan loopt het nooit natuurlijk

Ik moet naar de hel :{
Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?
pi_183687647
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Smooth wel. Neem aan dat je geblokkeerd bent?
Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.

Ik bood mijn excuses aan, en ze zei ‘ ok tis al goed, maar ik wil even met rust gelaten worden’

Okee
  woensdag 12 december 2018 @ 19:43:27 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183687685
Je had smilies moeten gebruiken.
pi_183687700
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nope, ze zei daarna ‘ wauw, dat zeg je tegen iemand die slecht ter been is’.

Ik bood mijn excuses aan, en ze zei ‘ ok tis al goed, maar ik wil even met rust gelaten worden’

Okee
Dan heeft ze ook niet echt humor :')
pi_183687740
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:12 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Alsof iedere man meteen aan seks denkt...

Maar zoals gezegd, als je het ‘normaal’ aanpakt ben je te lief :D
Dat hoor je mij nergens zeggen :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183687759
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Je had smilies moeten gebruiken.
Gebruikte ik ook, ik zei dat ikzelf enorme zelfspot had en ik daarom die grap maakte.

Misschien dat ze mij daarom niet blokkeerde, maar ach.

Geen zin in serieus gezeik meer
pi_183687770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:17 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Het is voor de man ook niet gemakkelijk, te snel en hij is alleen uit op sex. Te laat en hij is te lief/saai/etc.
Als jij inderdaad geen uitdagende fotos plaatst of toespelingen maakt zou ik het niet bij jezelf zoeken. Hoogstens dat er een verband is met het type waarmee je matched.
En ja, er zijn mannen die binnen een week sex met je willen, maar zo zijn we niet allemaal. En als jij het niet wilt, moet je dat ook zeker niet doen. Je kan eventueel aangeven dat je het te vroeg vindt/niet op zit te wachten als je hem nog een "kans" wil geven.
Hangt compleet van de klik af, in mijn ervaring. Als ik met iemand weinig klik heb, dan wordt seks/geen seks al snel een 'te snel' of 'te langzaam' omdat de klik wordt geforceerd. Heb je die klik wel samen, dan betekent dat dat je beiden ook op zoek bent naar meer toenadering en hangt er altijd wel seks in de lucht.

Wat dat betreft ben ik het eens met Vinnie:

quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet over seks beginnen voordat je elkaar ontmoet hebt. Als je serieus aan het daten bent tenminste. Komt vanzelf wel tijdens/na een date.
^ Al is het maar omdat het niet eens nodig is om dit te bespreken tijdens dates met iemand waar je meer toekomst in ziet.

Als je als vrouw veel mannen tegenkomt die direct all-in voor seks gaan, dan ziet diegene je simpelweg niet als serieus datemateriaal. Vat het niet te persoonlijk op, mannen zijn (gemiddeld genomen) veel meer seksbelust dan vrouwen. De gemiddelde man en gemiddelde vrouw gebruiken platforms zoals tinder voor verschillende doeleinden. Gelukkig is er ook genoeg overlap, anders kon tinder wel opdoeken.
pi_183687775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef STING het volgende:

[..]

Triest :') aan de andere kant wel weer handig dat je dat soort lui daardoor er gelijk uit kan filteren en je er gelukkig niet teveel tijd/energie aan kwijt bent geweest.
Haha, ik vraag me altijd af of ze daar dan succes mee hebben. Kom me toch echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die daarop in gaan :{
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183687798
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met anale sex op de eerste date?
Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt spreken :')
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 19:49:46 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183687849
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:47 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Niks als het een wederzijds gewild ding is. Vanalles als je het gaat eisen voordat je met iemand af wilt spreken :')
Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183687878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is er echt iemand waar je een 1e date mee plande die nog voor die date anale sex EISTE?
Volgens Chia is dit vrij normaal
pi_183687917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijd :')

Overbodig te zeggen dat ik de beste man nooit ontmoet heb toch?
pi_183688026
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Yup, anders wilde hij niet met me gaan daten want dan was het verspilde tijd :')

Overbodig te zeggen dat ik de beste man nooit ontmoet heb toch?
Uhuh suuuuure
pi_183688082
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Waarom zijn er niet meer mannen zoals jij?

Had er van de week een op Tinder die in de 3de zin begon over dat hij iets had met voeten. Bleek een hele enge voetfetish te hebben. Is wel weer eens wat anders dan anale sex eisen op de eerste date :')
Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.
pi_183688446
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh suuuuure [ afbeelding ]
Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?
pi_183688471
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:14 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat er zulke mannen zijn?
Onmogelijk
pi_183688513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat was er eng aan de specifieke variant? Ben wel benieuwd.
Ik vind alle voetfetishes heel eng :')
Toen ik vroeg of hij zo iemand was die in de zomer op het strand aan de voeten van niets vermoedende vrouwen likte, zei hij; ‘jij snapt m’.
-O-
pi_183688544
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:17 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik vind alle voetfetishes heel eng :')
Toen ik vroeg of hij zo iemand was die in de zomer op het strand aan de voeten van niets vermoedende vrouwen likte, zei hij; ‘jij snapt m’.
-O-
Zand in de bek ;(
pi_183688552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Onmogelijk
Best naïef...
pi_183688598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:19 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Best naïef...
Nietes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')