Laten we maar ontopic gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 06:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Het loopt al stroef en dan ben je zo lekker 'gek' om met niet-grappige zogenaamde grappen aan te komen? Alleen maar omdat je zelf melig bent.Goed idee idd.
[..]
Halfslachtige poging tot neggen dusen dat is niet zozeer lomp, maar misplaatst en krampachtig.
Hoe werkt die stoere, 'niet brave', ruige act? Hengel je er nog wat punani mee naar binnen?quote:
Ach zie zie ik het niet eens. Stelletje vrouwen hier. Moraalridders etc. Ik heb mijn excuses aangeboden meteen nadat ik het zei en ze zei dat het goed was, dat jullie er zolang over doorgaan 🙄quote:Op donderdag 13 december 2018 08:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe werkt die stoere, 'niet brave', ruige act? Hengel je er nog wat punani mee naar binnen?
precies, edgy.quote:Op donderdag 13 december 2018 06:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig als je iemand kent, niet als je op een datingapp zit en geen flauw idee hebt hoe zo iemand in het leven staat. Of dat ze net 5 andere gasten heeft gehad die hetzelfde edgy grapje hebben gemaakt.
Deze discussie lijkt me inderdaad ook wel klaar, graag weer verder.quote:Op donderdag 13 december 2018 08:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ach zie zie ik het niet eens. Stelletje vrouwen hier. Moraalridders etc. Ik heb mijn excuses aangeboden meteen nadat ik het zei en ze zei dat het goed was, dat jullie er zolang over doorgaan 🙄
En zelf heb ik ook mijn onzekerheden, daar worden ook genoeg opmerkingen over gemaakt. Laatst nog boos op geworden ( mijn eigen zus). Maar ik ben een debiel, kon mij weer eens niet inhouden toen ze zelf over lopen begon.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:05 schreef dop het volgende:
[..]
precies, edgy.
Vlaggenroof is soms edgy.
Dat is wat hij er ook mee wil laten zien waarschijnlijk.
Als je rood haar hebt zul je soms moeten dealen men "hee rooie" als je scheel kijkt met Scheele en als je mank loopt met "hee manke".
Als dat je kwetst kunnen we er over praten dan lossen we het op.
Als je in een hoekje gaat zitten huilen of slachtoffer gaat zitten zijn dan moet je aan jezelf gaan werken.
We hoeven er niet op voorhand altijd maar rekening met alle scenario's vooraf te houden.
Ja het is edgy
Maar je insteek is wel daten voor relatie of?quote:Op donderdag 13 december 2018 09:20 schreef -Phineas- het volgende:
Misschien zit er wel vriendschap in
Hij gaat teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 09:20 schreef -Phineas- het volgende:
Vrijdag ga ik afspreken met een jongen die ik al 1 week spreek.
Contact verliep goed en normaal. Misschien zit er wel vriendschap in
En hij woont lekker dichtbij mijn werk, dus we gaan na mijn werk afspreken.
Niet echtquote:Op donderdag 13 december 2018 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je insteek is wel daten voor relatie of?
Daar zijn die jongens ook van op de hoogte?quote:Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef -Phineas- het volgende:
Maar ben van plan om toch nog even langer te genieten van het single leven.
Hoezo gaat hij teleurgesteld zijn? Ik ga natuurlijk wel mijn best blijven doen hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef Feddd het volgende:
[..]
Hij gaat teleurgesteld zijn![]()
Ik heb vrijdag ook een date, met een leuke redhead
Ik wil die twee jongens nog wel een kans gevenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zijn die jongens ook van op de hoogte?
dat je je best ging doen zei je er net niet bijquote:Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hoezo gaat hij teleurgesteld zijn? Ik ga natuurlijk wel mijn best blijven doen hoorMaar ik verwacht er niet teveel van.
Wat een vreemde planning eigenlijk: ik ga voorlopig single blijven.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Niet echt
Ik ga er gewoon met een leeg hoofd in.
Ben ook gestopt met datingapps. Maar de twee jongens waarmee ik nu praat wilde ik wel nog even mee afspreken.
Maar ben van plan om toch nog even langer te genieten van het single leven. Relaties zijn best wel energievretend voor mij. En ik heb nu belangrijkere dingen aan mijn hoofd die gedaan moeten worden.
Maar die twee jongens wil ik nog wel een kans geven. Maar daarna ga ik mijn tijd wel in andere dingen steken.
Is dat die jongen van het bellen?quote:Op donderdag 13 december 2018 09:20 schreef -Phineas- het volgende:
Vrijdag ga ik afspreken met een jongen die ik al 1 week spreek.
Contact verliep goed en normaal. Misschien zit er wel vriendschap in
En hij woont lekker dichtbij mijn werk, dus we gaan na mijn werk afspreken.
Voor de mensen die mij kennen weten dat ik enorm sarcastisch, plagerig etc ben. Dus tis niet dat ik mij anders voordoe.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
Zo zie je maar weer dat jezelf anders voordoen eigenlijk per definitie niet werkt. Dan ga je al snel doorschieten in eender welk gedrag.
Ik neem geen genoegen om een relatie aan te gaan met een jongen die “wel aardig” is.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een vreemde planning eigenlijk: ik ga voorlopig single blijven.
Kom je een geweldige man tegen, helemaal verliefd. Maar ja, je had gezegd single te blijven.
Of andersom: ik ben nu toe aan een relatie. Kom ik wat mannen tegen die hoogstens ‘wel aardig’ zijn. Nou ja, dan maar een relatie met een ‘wel aardig’.
Kortom: dit soort zaken valt niet te plannen.
Ik las ergens iets waarmee je zelf suggereerde dat je niet te lief over wilde komen. Dacht ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Voor de mensen die mij kennen weten dat ik enorm sarcastisch, plagerig etc ben. Dus tis niet dat ik mij anders voordoe.
Maar als je vragen hebt kan dat in dm
Nee,quote:Op donderdag 13 december 2018 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat die jongen van het bellen?
Ook voor jou, het was meer algemeen, zeker dat ‘wel aardig’ deel.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:45 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik neem geen genoegen om een relatie aan te gaan met een jongen die “wel aardig” is.
Voor de rest heb je gelijk. Dit soort dingen zijn niet te plannen.
Maar ik heb geen behoefte meer om op die datingapps te zitten. Voelt iets te geforceerd op het moment.
Sommige mensen komen pas na verloop van tijd los.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:53 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nee,
Brabant (te ver weg), meteen angstig of ik ajaxied was (!), megavoetbalfan, heeft helemaal niks met disneyfilms, kort van stof. Aan de telefoon was hij saai.
Verbaasde mij dat na die telefoongesprek wel nog wilde afspreken en snapchatten.
Vind dat zo'n afknapper als mensen het belangrijk vinden voor welk voetbalteam je bentquote:Op donderdag 13 december 2018 09:53 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nee,
Brabant (te ver weg), meteen angstig of ik ajaxied was (!), megavoetbalfan, heeft helemaal niks met disneyfilms, kort van stof. Aan de telefoon was hij saai.
Verbaasde mij dat na die telefoongesprek wel nog wilde afspreken en snapchatten.
Hij was niet eens plagerig ermee, maar echt -bloedserieus-.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sommige mensen komen pas na verloop van tijd los.
Maar geen gedeelde interesses is wel een probleem.
(Ik vind het altijd wel grappig, daten met een Ajacied, sterker nog, ik date nu met een Ajacied. Lekker elkaar jennen.)
Is lengte of een opleiding niet hetzelfde als dat? Dat vind ik ook kortzichtigquote:Op donderdag 13 december 2018 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat zo'n afknapper als mensen het belangrijk vinden voor welk voetbalteam je bent
Opleiding zegt idd niet alles. Lengte vind ik wel belangrijk ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Is lengte of een opleiding niet hetzelfde als dat? Dat vind ik ook kortzichtig
Natuurlijk niet, wat denk je nouquote:Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zijn die jongens ook van op de hoogte?
Ik ben 1,86 meter, HBO opgeleid, doe niet aan voetbal kijken, iets van 84kg.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Opleiding zegt idd niet alles. Lengte vind ik wel belangrijk ja.
Nou ja, het blijft een gebrek, Ajacied zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:58 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hij was niet eens plagerig ermee, maar echt -bloedserieus-.
Als ik had gezegd dat ik ajaxied was had hij echt opgehangen en niet meer tegen mij gesproken.
En je hebt gelijk wat dat loskomen betreft, maar ik ga niet zoveel moeite doen voor iemand die helemaal uit Brabant komt en die verder geen gedeelde interesses heeft.
Hij reed wel paard. Dat vond ik wel leuk en had echt hart voor zijn paarden.
Het is een persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou ja, kan me wel voorstellen dat een dame van 1.80m niet op een vent van 1.60m zit te wachten. Is toch wel een iets andere orde dan fan zijn van het "verkeerde" voetbalclubje.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
FIFY.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
Nou ja, het blijft een gebrek, voetbalfan zijn.
En dan zelf boer zoekt vrouw kijken, bijvoorbeeld. Joh, ieder zijn eigen voorkeuren. Zo lang het niet botst. Ik zou prima samen bzv gaan kijken. In bed. En na afloop gewoon mijn hobby.quote:
Mannen die van voetbal houden zijn vaak zo overdreven van de voetbal. Voor mij echt een afknapperquote:Op donderdag 13 december 2018 10:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dan zelf boer zoekt vrouw kijken, bijvoorbeeld. Joh, ieder zijn eigen voorkeuren. Zo lang het niet botst. Ik zou prima samen bzv gaan kijken. In bed. En na afloop gewoon mijn hobby.
Waar je je allemaal druk om kan maken.
Ik denk dat meer dan de helft van de mannen voetbal leuk vindt in meer of mindere mate. Het valt jou pas op als ze superfanatiek zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:56 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mannen die van voetbal houden zijn vaak zo overdreven van de voetbal. Voor mij echt een afknapper
Het gaat mij niet om de aandacht, maar dat ik die hele voetbalcultuur persoonlijk echt belachelijk vind. Ik snap het misschien wel voor iets tofs, rugby of zo. Dat zijn nou echt mannenquote:Op donderdag 13 december 2018 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat meer dan de helft van de mannen voetbal leuk vindt in meer of mindere mate. Het valt jou pas op als ze superfanatiek zijn.
En dan nog: dan hebben ze tenminste passie voor iets. Die anderhalf uur per week dat je geen aandacht van ze krijgt overleef je wel.
Een type Jan Boskamp is wat anders. Die kijkt bij wijze van spreken nog G-voetbal uit Peru.
Wow... Wat een vooroordeel zeg.. Ik zat gister gewoon in mijn normale kleren, met de TV aan en een cola-tje... ik heb geen bierbuik overigens... Oh, en ik sport ook nog gewoon...quote:Op donderdag 13 december 2018 11:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de aandacht, maar dat ik die hele voetbalcultuur persoonlijk echt belachelijk vind. Ik snap het misschien wel voor iets tofs, rugby of zo. Dat zijn nou echt mannen![]()
Maar het is ook gewoon zo overdreven, op de bank hangen met je bierbuik in een voetbal shirt terwijl je na je 15e nooit meer hebt gesport. En dan tegen de TV je team luidruchtig aanmoedigen met een zak chips in een hand en een biertje in de andere![]()
Nee, want jij hebt een relatie.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik ben 1,86 meter, HBO opgeleid, doe niet aan voetbal kijken, iets van 84kg.
Zou ik door jouw ingangscontrole komen?
Mijn vooroordeel is gebaseerd op mijn broer, die verder overigens een prima vent is. #notallmen enzoquote:Op donderdag 13 december 2018 11:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wow... Wat een vooroordeel zeg.. Ik zat gister gewoon in mijn normale kleren, met de TV aan en een cola-tje... ik heb geen bierbuik overigens... Oh, en ik sport ook nog gewoon...
Je begrijpt hoop ik wel dat je nu een karikatuur gebruikt?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de aandacht, maar dat ik die hele voetbalcultuur persoonlijk echt belachelijk vind. Ik snap het misschien wel voor iets tofs, rugby of zo. Dat zijn nou echt mannen![]()
Maar het is ook gewoon zo overdreven, op de bank hangen met je bierbuik in een voetbal shirt terwijl je na je 15e nooit meer hebt gesport. En dan tegen de TV je team luidruchtig aanmoedigen met een zak chips in een hand en een biertje in de andere![]()
Detail.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een relatie.
Ik gebruik een karikatuur gebaseerd op mijn broer, jaquote:Op donderdag 13 december 2018 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je begrijpt hoop ik wel dat je nu een karikatuur gebruikt?
Ik kijk graag voetbal, maar blijf er ook weer niet voor thuis (tenzij bv wk finale, maar dat is meer een sociaal gebeuren). Ik heb allerminst een bierbuik. Ik ben zeer sportief (altijd geweest). Voetbalshirts die ik heb zijn gewoon van mijzelf geweest en ik draag ze nooit als ik voetbal kijk. Chips, ok, vaak wel. Bier niet.
Dit lijkt mij een redelijk normale manier van voetbal leuk vinden.
Ik ga ook wel naar wedstrijden toe eens in de zoveel tijd, maar dat vooral op uitnodiging. In het verleden ging ik wel heel veel. Wederom: sociaal gebeuren.
Lees net dat je al bezet bent dus nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik ben 1,86 meter, HBO opgeleid, doe niet aan voetbal kijken, iets van 84kg.
Zou ik door jouw ingangscontrole komen?
Maar goed. Het feit dat hij jouw broer is, is een goede reden om hem niet te daten (tenzij Urk, dan heb ik niets gezegd).quote:Op donderdag 13 december 2018 11:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik gebruik een karikatuur gebaseerd op mijn broer, ja
Laat mij nou gewoon salty zijn over voetbal liefhebbersquote:Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar goed. Het feit dat hij jouw broer is, is een goede reden om hem niet te daten (tenzij Urk, dan heb ik niets gezegd).
Maken we er voetballiefhebbers met bierbuik van. Dan vind ik het goed.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon salty zijn over voetbal liefhebbers
Ja vind het gewoon niet aantrekkelijk. Probeer er anders naar te kijken maar lukt niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, kan me wel voorstellen dat een dame van 1.80m niet op een vent van 1.60m zit te wachten. Is toch wel een iets andere orde dan fan zijn van het "verkeerde" voetbalclubje.
We zijn wel heel offtopic, nog dates gehad VEM?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maken we er voetballiefhebbers met bierbuik van. Dan vind ik het goed.
Dan is het net je zoon, oid. Ik had een keertje een date met een vent die zei dat hij 3cm kleiner was, geen probleem. Maar bleek eerder 13 te zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind het gewoon niet aantrekkelijk. Probeer er anders naar te kijken maar lukt niet.
Ja hier ook gehad. Denk de hoop dat het op de date zelf niet meer uitmaakt.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan is het net je zoon, oid. Ik had een keertje een date met een vent die zei dat hij 3cm kleiner was, geen probleem. Maar bleek eerder 13 te zijnwaarom zou je daar over liegen, die 10cm valt echt wel op
Net nog een geregeld met jou!quote:Op donderdag 13 december 2018 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
We zijn wel heel offtopic, nog dates gehad VEM?
"je hebt tegen me gelogen, maar je bent zo leuk dat het me niet uit maakt dat je vanaf het begin af aan al onbetrouwbaar bent"quote:Op donderdag 13 december 2018 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier ook gehad. Denk de hoop dat het op de date zelf niet meer uitmaakt.
Nou ja is gewoon onzekerheid toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
"je hebt tegen me gelogen, maar je bent zo leuk dat het me niet uit maakt dat je vanaf het begin af aan al onbetrouwbaar bent"
Oh, hai... 1.91m (op blote voeten) en 87kg kun je daar iets mee?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees net dat je al bezet bent dus nee.
Word steeds beter.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, hai... 1.91m (op blote voeten) en 87kg kun je daar iets mee?
Verder heb ik mijn veterstrikdiploma, zwemdiploma A en heb ik de lagere school afgemaakt.
Ik zeg niet dat dat het doel is, maar de ongewenste uitwerking. Waarbij vervolgens alleen wordt gekeken naar de gevolgen voor jezelf ( het maakt niks uit want het werd toch geen date dus prima) ipv empathie te tonen.quote:Op donderdag 13 december 2018 06:09 schreef dop het volgende:
[..]
Te makkelijk en teveel slachtoffer om te denken dat een grapje alleen en puur is om te kwetsen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat het doel is, maar de ongewenste uitwerking. Waarbij vervolgens alleen wordt gekeken naar de gevolgen voor jezelf ( het maakt niks uit want het werd toch geen date dus prima) ipv empathie te tonen.
Vraagje: heb jij zelf een ass diagnose ?
Voor de rest genoeg hierover , VR is er zich inmiddels ook wel van bewust dat het niet slim was, al blijft het ( denk ik) voor hem lastig om dingen vanuit het perspectief van een ander te zien/ voelen.
Ik heb slechte ervaringen met onzekere mannen, dus dat is ook geen goed teken voor mijquote:Op donderdag 13 december 2018 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja is gewoon onzekerheid toch?
Iedereen is wel ergens onzeker overquote:Op donderdag 13 december 2018 11:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met onzekere mannen, dus dat is ook geen goed teken voor mij
Ja zou niet weten wat een andere reden is om er over te liegen. Dom is het wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met onzekere mannen, dus dat is ook geen goed teken voor mij
Waarom deze cockblock?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een relatie.
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zou niet weten wat een andere reden is om er over te liegen. Dom is het wel.
1 keer date met een gozer die zei 1.80 te zijn. Ik ben 1.72. Dus we meeten en hij is kleiner.
Jezus, wat denkt zo'n gast dan wel niet? Dan ben je idd echt wel dom.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
1 keer date met een gozer die zei 1.80 te zijn. Ik ben 1.72. Dus we meeten en hij is kleiner.
Was het een hobbit?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja no shitquote:Op donderdag 13 december 2018 12:03 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Was het een hobbit?
Maar goed, langere mannen worden gemiddeld genomen aantrekkelijker gevonden door vrouwen . Dat is iets heel anders dan voetbalclubs. Daarnaast willen de meeste vrouwen sowieso liever niet iemand die kleiner is dan zij, die onderzoeken kan je zo vinden.
Dus afgezien van het liegen is het ook vrij natuurlijk dat het je niet aantrekt ...
van waar die interesse?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Vraagje: heb jij zelf een ass diagnose ?
Er is niks mis met autisme, Dop, en je bent in een vertrouwelijke omgeving.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef dop het volgende:
[..]
van waar die interesse?
Je wil een spiegel voorhouden?
Oke das wel vreemd?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:
Toch wel een aparte gang van zaken houden sommige dates er op na.
Nou waren we puur nog wat aan het kijken wat handig kon zijn qua afspraken, maar een paar dagen terug ben ik met iemand in gesprek, liep een wat getinte kant op en op een gegeven moment werd ik gebeld dus ik reageerde ff niet, krijg ik "Sorry, zie dat je druk bent, ik laat je met rust x" dus ik stuur terug "is goed, sorry!"
Vervolgens krijg ik een berichtje een paar uur later "Hey, ik heb je telefoonnummer verwijderd want ik kan/wil niet aan je verwachtingen voldoen, hopelijk vind je een leuke vrouw" En ik heb echt zoiets van? huh?Wélke verwachtingen? Ik ging er zelf heel neutraal in namelijk en had zoiets van, zie wel hoe het gaat... Nog een berichtje teruggestuurd, maar die kon niet meer worden afgeleverd
Hoe moeilijk is het om uit te leggen wat je precies bedoeld?Nouja, her loss
Die wilde dus persee meteen aandacht hebben van jou, en dat kreeg ze niet op het moment dat ze het wilde.. *poef weg.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:
Toch wel een aparte gang van zaken houden sommige dates er op na.
Nou waren we puur nog wat aan het kijken wat handig kon zijn qua afspraken, maar een paar dagen terug ben ik met iemand in gesprek, liep een wat getinte kant op en op een gegeven moment werd ik gebeld dus ik reageerde ff niet, krijg ik "Sorry, zie dat je druk bent, ik laat je met rust x" dus ik stuur terug "is goed, sorry!"
Vervolgens krijg ik een berichtje een paar uur later "Hey, ik heb je telefoonnummer verwijderd want ik kan/wil niet aan je verwachtingen voldoen, hopelijk vind je een leuke vrouw" En ik heb echt zoiets van? huh?Wélke verwachtingen? Ik ging er zelf heel neutraal in namelijk en had zoiets van, zie wel hoe het gaat... Nog een berichtje teruggestuurd, maar die kon niet meer worden afgeleverd
Hoe moeilijk is het om uit te leggen wat je precies bedoeld?Nouja, her loss
Misschien had hij moeten zeggen nee hoor voor jou ben ik niet te druk ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Die wilde dus persee meteen aandacht hebben van jou, en dat kreeg ze niet op het moment dat ze het wilde.. *poef weg.
Had vannacht een match op Tinder, ik sliep, dus zag het vanochtend. Stuurde ze een bericht rond 09:30, 10:00 pas pauze, dus niet eerder gelezen, was de match al opgeheven..
Sommige mogen wel iets aan verwachtingsmanagement gaan doen ofzo
maar je bent nu dus geblokkeerd? Had je haar via een dating app leren kennen?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:26 schreef MisterLastName het volgende:
Ja zoiets he... gevalletje niet de aandacht op het juiste moment en dan beledigd zijn. Als je daar niet tegen kan moet je niet daten of praten over plannen
Blokkeren is echt zo zwak, vind ik. Lekker makkelijk er vanaf komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
maar je bent nu dus geblokkeerd? Had je haar via een dating app leren kennen?
Daar lijkt het wel op. Ja via een appquote:Op donderdag 13 december 2018 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
maar je bent nu dus geblokkeerd? Had je haar via een dating app leren kennen?
Uberhaupt blokkeren. Ik blokkeer je alleen maar als je een stalker bent. Anders ben ik heel geduldig met het keer op keer archiveren van de chat met jou.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Blokkeren is echt zo zwak, vind ik. Lekker makkelijk er vanaf komen.
Kijk, als iemand nu echt vervelend is en geen nee accepteert, dan snap ik het best dat je iemand gaat blokkeren.
Nou ja in het geval van MisterLastName kon dat prima toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Uberhaupt blokkeren. Ik blokkeer je alleen maar als je een stalker bent. Anders ben ik heel geduldig met het keer op keer archiveren van de chat met jou.
Gewoon niet te snel je telefoonnummer geven helpt enorm
Blijkbaar te demanding.En misschien voelde ze zich beledigt omdat je niet zo iets tegen haar zei als dat je niet te druk was ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:54 schreef MisterLastName het volgende:
Ja was ook niet veel mis mee. En zij gaf haar nummer als eerste niet ik. Maakt het nog vreemder
Laat het gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik weiger om mijzelf te laten neerzetten als een incopetentie zak.
Ik maak woordgrapjes, aan de lopende band en in álle situaties. Zij had het over ‘ het loopt of niet’ en toen was dát ( ja, dát!) dereferentie. METEEN nadat ik dit zei zei ik ‘ sorry, ik moet naar de hel’. En daarna ook aangegeven dat ik er niks mee bedoel in welke vorm dan ook. Dat het misplaatst is, dat snap ik. Ze zei dat ze het begreep en zo geschiedde.
Maar om nou te zeggen dat ik dit niet kan incalculeren... alsjeblieft zeg. Ga lekker jezelf laten misbruiken dior vrouwen zonder enige vorm van liefde te krijgen en waag het eens mensen in hokjes te stoppen.
Zou kunnen, maar goed.. Als ik aan de telefoon ben is dat niet anders en kan ik niet tussendoor gaan appen hahaquote:Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijkbaar te demanding.En misschien voelde ze zich beledigt omdat je niet zo iets tegen haar zei als dat je niet te druk was ofzo.
Kan best wel. Of nouja, sommigen kunnen dit. Of je het moet willen kunnen/doen, is een tweede.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:02 schreef MisterLastName het volgende:
Als ik aan de telefoon ben is dat niet anders en kan ik niet tussendoor gaan appen haha
Concentreer mij liever op het telefoon gesprekquote:Op donderdag 13 december 2018 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan best wel. Of nouja, sommigen kunnen dit. Of je het moet willen kunnen/doen, is een tweede.
Vond dat zo'n vervelende site. Niet eens gratis op berichten kunnen reageren.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:52 schreef cherrycoke het volgende:
Krijg berichten op lexa maar ik kan niet meer terug reageren want mijn membership is verlopen...
Behalve als je weet dat ze het ironisch doenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Pas als mannen netnummers gebruiken ipv clubs en steden moet je je echt zorgen maken
Ik zeg altijd 024, omdat dat de shit is. En ik heb niets met foebal. (Ok, vanavond zit ik toevallig in het stadion, maar soit).quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Behalve als je weet dat ze het ironisch doen
Hoe zijn jullie tot de date gekomen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:17 schreef Caithlinn het volgende:
date vanavond met iemand die ik al 14 jaar niet meer heb gezien...
En ik vind het eigenlijk best spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |