abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183697174
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 06:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Het loopt al stroef en dan ben je zo lekker 'gek' om met niet-grappige zogenaamde grappen aan te komen? Alleen maar omdat je zelf melig bent. :') Goed idee idd.

[..]

Halfslachtige poging tot neggen dus :') en dat is niet zozeer lomp, maar misplaatst en krampachtig.
Laten we maar ontopic gaan
pi_183697337
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:14 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Laten we maar ontopic gaan
Hoe werkt die stoere, 'niet brave', ruige act? Hengel je er nog wat punani mee naar binnen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183697353
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe werkt die stoere, 'niet brave', ruige act? Hengel je er nog wat punani mee naar binnen?
Ach zie zie ik het niet eens. Stelletje vrouwen hier. Moraalridders etc. Ik heb mijn excuses aangeboden meteen nadat ik het zei en ze zei dat het goed was, dat jullie er zolang over doorgaan 🙄
  donderdag 13 december 2018 @ 09:05:37 #204
545 dop
:copyright: dop
pi_183697555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 06:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is leuk en aardig als je iemand kent, niet als je op een datingapp zit en geen flauw idee hebt hoe zo iemand in het leven staat. Of dat ze net 5 andere gasten heeft gehad die hetzelfde edgy grapje hebben gemaakt.
precies, edgy.
Vlaggenroof is soms edgy.
Dat is wat hij er ook mee wil laten zien waarschijnlijk.
Als je rood haar hebt zul je soms moeten dealen men "hee rooie" als je scheel kijkt met Scheele en als je mank loopt met "hee manke".
Als dat je kwetst kunnen we er over praten dan lossen we het op.
Als je in een hoekje gaat zitten huilen of slachtoffer gaat zitten zijn dan moet je aan jezelf gaan werken.
We hoeven er niet op voorhand altijd maar rekening met alle scenario's vooraf te houden.
Ja het is edgy
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183697565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ach zie zie ik het niet eens. Stelletje vrouwen hier. Moraalridders etc. Ik heb mijn excuses aangeboden meteen nadat ik het zei en ze zei dat het goed was, dat jullie er zolang over doorgaan 🙄
Deze discussie lijkt me inderdaad ook wel klaar, graag weer verder.
pi_183697622
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:05 schreef dop het volgende:

[..]

precies, edgy.
Vlaggenroof is soms edgy.
Dat is wat hij er ook mee wil laten zien waarschijnlijk.
Als je rood haar hebt zul je soms moeten dealen men "hee rooie" als je scheel kijkt met Scheele en als je mank loopt met "hee manke".
Als dat je kwetst kunnen we er over praten dan lossen we het op.
Als je in een hoekje gaat zitten huilen of slachtoffer gaat zitten zijn dan moet je aan jezelf gaan werken.
We hoeven er niet op voorhand altijd maar rekening met alle scenario's vooraf te houden.
Ja het is edgy
En zelf heb ik ook mijn onzekerheden, daar worden ook genoeg opmerkingen over gemaakt. Laatst nog boos op geworden ( mijn eigen zus). Maar ik ben een debiel, kon mij weer eens niet inhouden toen ze zelf over lopen begon.

Maar goed, genoeg over dit inderdaad.

Nog leuke dates dit weekend?
  donderdag 13 december 2018 @ 09:20:59 #207
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183697708
Vrijdag ga ik afspreken met een jongen die ik al 1 week spreek.
Contact verliep goed en normaal. Misschien zit er wel vriendschap in :)

En hij woont lekker dichtbij mijn werk, dus we gaan na mijn werk afspreken.
  donderdag 13 december 2018 @ 09:23:50 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183697742
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:20 schreef -Phineas- het volgende:
Misschien zit er wel vriendschap in :)
Maar je insteek is wel daten voor relatie of?
pi_183697832
quote:

Hij gaat teleurgesteld zijn :{

Ik heb vrijdag ook een date, met een leuke redhead :o
  donderdag 13 december 2018 @ 09:31:37 #210
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183697845
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je insteek is wel daten voor relatie of?
Niet echt

Ik ga er gewoon met een leeg hoofd in.

Ben ook gestopt met datingapps. Maar de twee jongens waarmee ik nu praat wilde ik wel nog even mee afspreken.

Maar ben van plan om toch nog even langer te genieten van het single leven. Relaties zijn best wel energievretend voor mij. En ik heb nu belangrijkere dingen aan mijn hoofd die gedaan moeten worden.

Maar die twee jongens wil ik nog wel een kans geven. Maar daarna ga ik mijn tijd wel in andere dingen steken.
  donderdag 13 december 2018 @ 09:32:20 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183697854
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef -Phineas- het volgende:
Maar ben van plan om toch nog even langer te genieten van het single leven.
Daar zijn die jongens ook van op de hoogte?
  donderdag 13 december 2018 @ 09:32:56 #212
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183697864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef Feddd het volgende:

[..]

Hij gaat teleurgesteld zijn :{

Ik heb vrijdag ook een date, met een leuke redhead :o
Hoezo gaat hij teleurgesteld zijn? Ik ga natuurlijk wel mijn best blijven doen hoor :P Maar ik verwacht er niet teveel van.
  donderdag 13 december 2018 @ 09:33:23 #213
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183697870
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wil die twee jongens nog wel een kans geven :)
pi_183697896
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Hoezo gaat hij teleurgesteld zijn? Ik ga natuurlijk wel mijn best blijven doen hoor :P Maar ik verwacht er niet teveel van.
dat je je best ging doen zei je er net niet bij ;)
pi_183697926
Zo zie je maar weer dat jezelf anders voordoen eigenlijk per definitie niet werkt. Dan ga je al snel doorschieten in eender welk gedrag.
pi_183697957
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Niet echt

Ik ga er gewoon met een leeg hoofd in.

Ben ook gestopt met datingapps. Maar de twee jongens waarmee ik nu praat wilde ik wel nog even mee afspreken.

Maar ben van plan om toch nog even langer te genieten van het single leven. Relaties zijn best wel energievretend voor mij. En ik heb nu belangrijkere dingen aan mijn hoofd die gedaan moeten worden.

Maar die twee jongens wil ik nog wel een kans geven. Maar daarna ga ik mijn tijd wel in andere dingen steken.
Wat een vreemde planning eigenlijk: ik ga voorlopig single blijven.

Kom je een geweldige man tegen, helemaal verliefd. Maar ja, je had gezegd single te blijven.

Of andersom: ik ben nu toe aan een relatie. Kom ik wat mannen tegen die hoogstens ‘wel aardig’ zijn. Nou ja, dan maar een relatie met een ‘wel aardig’.

Kortom: dit soort zaken valt niet te plannen. ;)
pi_183697966
quote:

Is dat die jongen van het bellen?
pi_183697967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
Zo zie je maar weer dat jezelf anders voordoen eigenlijk per definitie niet werkt. Dan ga je al snel doorschieten in eender welk gedrag.
Voor de mensen die mij kennen weten dat ik enorm sarcastisch, plagerig etc ben. Dus tis niet dat ik mij anders voordoe.

Maar als je vragen hebt kan dat in dm
  donderdag 13 december 2018 @ 09:45:07 #219
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183697973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een vreemde planning eigenlijk: ik ga voorlopig single blijven.

Kom je een geweldige man tegen, helemaal verliefd. Maar ja, je had gezegd single te blijven.

Of andersom: ik ben nu toe aan een relatie. Kom ik wat mannen tegen die hoogstens ‘wel aardig’ zijn. Nou ja, dan maar een relatie met een ‘wel aardig’.

Kortom: dit soort zaken valt niet te plannen. ;)
Ik neem geen genoegen om een relatie aan te gaan met een jongen die “wel aardig” is.

Voor de rest heb je gelijk. Dit soort dingen zijn niet te plannen.

Maar ik heb geen behoefte meer om op die datingapps te zitten. Voelt iets te geforceerd op het moment.
pi_183698036
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Voor de mensen die mij kennen weten dat ik enorm sarcastisch, plagerig etc ben. Dus tis niet dat ik mij anders voordoe.

Maar als je vragen hebt kan dat in dm
Ik las ergens iets waarmee je zelf suggereerde dat je niet te lief over wilde komen. Dacht ik.

(Het was verder meer algemeen, want de discussie over jou was klaar en ik vond die vanaf het begin al de moeite niet waard: jij zat fout, you live, you learn).
  donderdag 13 december 2018 @ 09:53:13 #221
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183698060
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat die jongen van het bellen?
Nee,

Brabant (te ver weg), meteen angstig of ik ajaxied was (!), megavoetbalfan, heeft helemaal niks met disneyfilms, kort van stof. Aan de telefoon was hij saai.

Verbaasde mij dat na die telefoongesprek wel nog wilde afspreken en snapchatten.
pi_183698074
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:45 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik neem geen genoegen om een relatie aan te gaan met een jongen die “wel aardig” is.

Voor de rest heb je gelijk. Dit soort dingen zijn niet te plannen.

Maar ik heb geen behoefte meer om op die datingapps te zitten. Voelt iets te geforceerd op het moment.
Ook voor jou, het was meer algemeen, zeker dat ‘wel aardig’ deel. ;)

Dat je niet op zoek wil gaan is vers twee. Dat kun je prima plannen.
pi_183698098
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:53 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee,

Brabant (te ver weg), meteen angstig of ik ajaxied was (!), megavoetbalfan, heeft helemaal niks met disneyfilms, kort van stof. Aan de telefoon was hij saai.

Verbaasde mij dat na die telefoongesprek wel nog wilde afspreken en snapchatten.
Sommige mensen komen pas na verloop van tijd los.

Maar geen gedeelde interesses is wel een probleem.

(Ik vind het altijd wel grappig, daten met een Ajacied, sterker nog, ik date nu met een Ajacied. Lekker elkaar jennen. ;))
pi_183698102
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:53 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee,

Vind dat zo'n afknapper als mensen het belangrijk vinden voor welk voetbalteam je bent :')
  donderdag 13 december 2018 @ 09:58:57 #225
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183698123
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sommige mensen komen pas na verloop van tijd los.

Maar geen gedeelde interesses is wel een probleem.

(Ik vind het altijd wel grappig, daten met een Ajacied, sterker nog, ik date nu met een Ajacied. Lekker elkaar jennen. ;))
Hij was niet eens plagerig ermee, maar echt -bloedserieus-.
Als ik had gezegd dat ik ajaxied was had hij echt opgehangen en niet meer tegen mij gesproken.

En je hebt gelijk wat dat loskomen betreft, maar ik ga niet zoveel moeite doen voor iemand die helemaal uit Brabant komt en die verder geen gedeelde interesses heeft.
Hij reed wel paard. Dat vond ik wel leuk en had echt hart voor zijn paarden.
pi_183698318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind dat zo'n afknapper als mensen het belangrijk vinden voor welk voetbalteam je bent :')
Is lengte of een opleiding niet hetzelfde als dat? Dat vind ik ook kortzichtig

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 10:12:35 ]
pi_183698362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Opleiding zegt idd niet alles. Lengte vind ik wel belangrijk ja.
pi_183698467
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, wat denk je nou :')
pi_183698469
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Opleiding zegt idd niet alles. Lengte vind ik wel belangrijk ja.
Ik ben 1,86 meter, HBO opgeleid, doe niet aan voetbal kijken, iets van 84kg.

Zou ik door jouw ingangscontrole komen? O+
pi_183698481
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:58 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Hij was niet eens plagerig ermee, maar echt -bloedserieus-.
Als ik had gezegd dat ik ajaxied was had hij echt opgehangen en niet meer tegen mij gesproken.

En je hebt gelijk wat dat loskomen betreft, maar ik ga niet zoveel moeite doen voor iemand die helemaal uit Brabant komt en die verder geen gedeelde interesses heeft.
Hij reed wel paard. Dat vond ik wel leuk en had echt hart voor zijn paarden.
Nou ja, het blijft een gebrek, Ajacied zijn. ;)

Maar meer serieus: iedereen is anders. Misschien dat hij als PSV verloren heeft (of Nac, Willem II, whatever) helemaal in zak en as zit en minimaal een week lang opgebeurd moet worden. Dan snap ik dat hij verwacht dat dat met een Ajacied niets gaat worden.

Ik vind het altijd wel fijn als mensen direct en eerlijk zijn wat hun voorkeuren zijn en wat hun allergie is. Juist dan weet je snel of je bij elkaar past. En het is verder allemaal ok. Ik wijs genoeg hele leuke mensen af. Niet omdat ze niet leuk zijn, maar omdat ze niet leuk zijn voor mij.

Als je je druk gaat maken over afstand zegt dat eigenlijk al een beetje dat je lage verwachtingen hebt. Want iemand die je intuitief leuk vindt, dan verzin je wel redenen waarom afstand eigenlijk geen probleem is.

(Terwijl het vaak toch onhandig is in de praktijk)
pi_183698508
quote:

[..]

Het is een persoonlijke voorkeur.
pi_183698855
quote:
Nou ja, kan me wel voorstellen dat een dame van 1.80m niet op een vent van 1.60m zit te wachten. Is toch wel een iets andere orde dan fan zijn van het "verkeerde" voetbalclubje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 10:42:22 ]
pi_183698880
Sowieso, wat VEM2012 zegt: Als je afstand (of welk ander ding dan ook), al een probleem vind, dan houdt het gewoon snel op voor jou.

Kom er ook genoeg tegen die over afstand miepen, en dan heb ik het over 20km :'). Anderen maakt het niets uit.

De laatste tijd spreek ik een hoop mensen die amper daten of afspreken, beetje jammer en zonde van mijn tijd (en de hare). Wat je dan in godsnaam op een datingplatform zoekt 8)7 (zullen vast die speld zoeken en dan wèl afspreken ;)).
pi_183698925
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
Nou ja, het blijft een gebrek, voetbalfan zijn. ;)
FIFY. :Y)
pi_183698929
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:45 schreef Techno het volgende:

[..]

^this
pi_183699027
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:45 schreef Techno het volgende:

[..]

En dan zelf boer zoekt vrouw kijken, bijvoorbeeld. Joh, ieder zijn eigen voorkeuren. Zo lang het niet botst. Ik zou prima samen bzv gaan kijken. In bed. En na afloop gewoon mijn hobby. ;)

Waar je je allemaal druk om kan maken.
pi_183699121
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En dan zelf boer zoekt vrouw kijken, bijvoorbeeld. Joh, ieder zijn eigen voorkeuren. Zo lang het niet botst. Ik zou prima samen bzv gaan kijken. In bed. En na afloop gewoon mijn hobby. ;)

Waar je je allemaal druk om kan maken.
Mannen die van voetbal houden zijn vaak zo overdreven van de voetbal. Voor mij echt een afknapper :P
pi_183699174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:56 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mannen die van voetbal houden zijn vaak zo overdreven van de voetbal. Voor mij echt een afknapper :P
Ik denk dat meer dan de helft van de mannen voetbal leuk vindt in meer of mindere mate. Het valt jou pas op als ze superfanatiek zijn.

En dan nog: dan hebben ze tenminste passie voor iets. Die anderhalf uur per week dat je geen aandacht van ze krijgt overleef je wel.

Een type Jan Boskamp is wat anders. Die kijkt bij wijze van spreken nog G-voetbal uit Peru. ;)
pi_183699268
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat meer dan de helft van de mannen voetbal leuk vindt in meer of mindere mate. Het valt jou pas op als ze superfanatiek zijn.

En dan nog: dan hebben ze tenminste passie voor iets. Die anderhalf uur per week dat je geen aandacht van ze krijgt overleef je wel.

Een type Jan Boskamp is wat anders. Die kijkt bij wijze van spreken nog G-voetbal uit Peru. ;)
Het gaat mij niet om de aandacht, maar dat ik die hele voetbalcultuur persoonlijk echt belachelijk vind. Ik snap het misschien wel voor iets tofs, rugby of zo. Dat zijn nou echt mannen _O-

Maar het is ook gewoon zo overdreven, op de bank hangen met je bierbuik in een voetbal shirt terwijl je na je 15e nooit meer hebt gesport. En dan tegen de TV je team luidruchtig aanmoedigen met een zak chips in een hand en een biertje in de andere :N :r
pi_183699364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de aandacht, maar dat ik die hele voetbalcultuur persoonlijk echt belachelijk vind. Ik snap het misschien wel voor iets tofs, rugby of zo. Dat zijn nou echt mannen _O-

Maar het is ook gewoon zo overdreven, op de bank hangen met je bierbuik in een voetbal shirt terwijl je na je 15e nooit meer hebt gesport. En dan tegen de TV je team luidruchtig aanmoedigen met een zak chips in een hand en een biertje in de andere :N :r
Wow... Wat een vooroordeel zeg.. Ik zat gister gewoon in mijn normale kleren, met de TV aan en een cola-tje... ik heb geen bierbuik overigens... Oh, en ik sport ook nog gewoon...
pi_183699372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef Restyler het volgende:

[..]

Nee, want jij hebt een relatie.
pi_183699399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wow... Wat een vooroordeel zeg.. Ik zat gister gewoon in mijn normale kleren, met de TV aan en een cola-tje... ik heb geen bierbuik overigens... Oh, en ik sport ook nog gewoon...
Mijn vooroordeel is gebaseerd op mijn broer, die verder overigens een prima vent is. #notallmen enzo
pi_183699408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Je begrijpt hoop ik wel dat je nu een karikatuur gebruikt?

Ik kijk graag voetbal, maar blijf er ook weer niet voor thuis (tenzij bv wk finale, maar dat is meer een sociaal gebeuren). Ik heb allerminst een bierbuik. Ik ben zeer sportief (altijd geweest). Voetbalshirts die ik heb zijn gewoon van mijzelf geweest en ik draag ze nooit als ik voetbal kijk. Chips, ok, vaak wel. Bier niet.

Dit lijkt mij een redelijk normale manier van voetbal leuk vinden.

Ik ga ook wel naar wedstrijden toe eens in de zoveel tijd, maar dat vooral op uitnodiging. In het verleden ging ik wel heel veel. Wederom: sociaal gebeuren.
pi_183699416
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Detail.
pi_183699442
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je begrijpt hoop ik wel dat je nu een karikatuur gebruikt?

Ik kijk graag voetbal, maar blijf er ook weer niet voor thuis (tenzij bv wk finale, maar dat is meer een sociaal gebeuren). Ik heb allerminst een bierbuik. Ik ben zeer sportief (altijd geweest). Voetbalshirts die ik heb zijn gewoon van mijzelf geweest en ik draag ze nooit als ik voetbal kijk. Chips, ok, vaak wel. Bier niet.

Dit lijkt mij een redelijk normale manier van voetbal leuk vinden.

Ik ga ook wel naar wedstrijden toe eens in de zoveel tijd, maar dat vooral op uitnodiging. In het verleden ging ik wel heel veel. Wederom: sociaal gebeuren.
Ik gebruik een karikatuur gebaseerd op mijn broer, ja :Y
pi_183699445
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:20 schreef Restyler het volgende:

[..]

Lees net dat je al bezet bent dus nee.
pi_183699482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:10 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik gebruik een karikatuur gebaseerd op mijn broer, ja :Y
Maar goed. Het feit dat hij jouw broer is, is een goede reden om hem niet te daten (tenzij Urk, dan heb ik niets gezegd).
pi_183699500
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed. Het feit dat hij jouw broer is, is een goede reden om hem niet te daten (tenzij Urk, dan heb ik niets gezegd).
Laat mij nou gewoon salty zijn over voetbal liefhebbers :6
pi_183699551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Laat mij nou gewoon salty zijn over voetbal liefhebbers :6
Maken we er voetballiefhebbers met bierbuik van. Dan vind ik het goed. :)
pi_183699574
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou ja, kan me wel voorstellen dat een dame van 1.80m niet op een vent van 1.60m zit te wachten. Is toch wel een iets andere orde dan fan zijn van het "verkeerde" voetbalclubje.
Ja vind het gewoon niet aantrekkelijk. Probeer er anders naar te kijken maar lukt niet.
pi_183699585
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maken we er voetballiefhebbers met bierbuik van. Dan vind ik het goed. :)
We zijn wel heel offtopic, nog dates gehad VEM?
pi_183699618
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vind het gewoon niet aantrekkelijk. Probeer er anders naar te kijken maar lukt niet.
Dan is het net je zoon, oid. Ik had een keertje een date met een vent die zei dat hij 3cm kleiner was, geen probleem. Maar bleek eerder 13 te zijn :{ waarom zou je daar over liegen, die 10cm valt echt wel op _O-
pi_183699645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:16 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan is het net je zoon, oid. Ik had een keertje een date met een vent die zei dat hij 3cm kleiner was, geen probleem. Maar bleek eerder 13 te zijn :{ waarom zou je daar over liegen, die 10cm valt echt wel op _O-
Ja hier ook gehad. Denk de hoop dat het op de date zelf niet meer uitmaakt.
pi_183699657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:15 schreef Halimede het volgende:

[..]

We zijn wel heel offtopic, nog dates gehad VEM?
Net nog een geregeld met jou!
pi_183699660
Ik vind voetbal ook niet echt boeiend om naar te kijken, dus als ik een voetbalgekkie tegen zou komen, denk ik niet dat het wat gaat worden.
pi_183699663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hier ook gehad. Denk de hoop dat het op de date zelf niet meer uitmaakt.
"je hebt tegen me gelogen, maar je bent zo leuk dat het me niet uit maakt dat je vanaf het begin af aan al onbetrouwbaar bent"
pi_183699682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:18 schreef Halimede het volgende:

[..]

"je hebt tegen me gelogen, maar je bent zo leuk dat het me niet uit maakt dat je vanaf het begin af aan al onbetrouwbaar bent"
Nou ja is gewoon onzekerheid toch?
pi_183699685
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees net dat je al bezet bent dus nee.
Oh, hai... 1.91m (op blote voeten) en 87kg kun je daar iets mee?

Verder heb ik mijn veterstrikdiploma, zwemdiploma A en heb ik de lagere school afgemaakt. :+
pi_183699695
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, hai... 1.91m (op blote voeten) en 87kg kun je daar iets mee?

Verder heb ik mijn veterstrikdiploma, zwemdiploma A en heb ik de lagere school afgemaakt. :+
Word steeds beter. :@
pi_183699747
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 06:09 schreef dop het volgende:

[..]

Te makkelijk en teveel slachtoffer om te denken dat een grapje alleen en puur is om te kwetsen.
Ik zeg niet dat dat het doel is, maar de ongewenste uitwerking. Waarbij vervolgens alleen wordt gekeken naar de gevolgen voor jezelf ( het maakt niks uit want het werd toch geen date dus prima) ipv empathie te tonen.

Vraagje: heb jij zelf een ass diagnose ?
Voor de rest genoeg hierover , VR is er zich inmiddels ook wel van bewust dat het niet slim was, al blijft het ( denk ik) voor hem lastig om dingen vanuit het perspectief van een ander te zien/ voelen.
pi_183699824
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat het doel is, maar de ongewenste uitwerking. Waarbij vervolgens alleen wordt gekeken naar de gevolgen voor jezelf ( het maakt niks uit want het werd toch geen date dus prima) ipv empathie te tonen.

Voor de rest genoeg hierover , VR is er zich inmiddels ook wel van bewust dat het niet slim was, al blijft het ( denk ik) voor hem lastig om dingen vanuit het perspectief van een ander te zien/ voelen.
:'). Jij snapt mij niet, fijn dat je het generaliseert. Ik heb de context uitgelegd hoe ik het zei. Ach joh, laat het naar
pi_183699856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja is gewoon onzekerheid toch?
Ik heb slechte ervaringen met onzekere mannen, dus dat is ook geen goed teken voor mij :P
pi_183699897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:26 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik heb slechte ervaringen met onzekere mannen, dus dat is ook geen goed teken voor mij :P
Iedereen is wel ergens onzeker over
pi_183699906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:26 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja zou niet weten wat een andere reden is om er over te liegen. Dom is het wel.

1 keer date met een gozer die zei 1.80 te zijn. Ik ben 1.72. Dus we meeten en hij is kleiner. :|W
pi_183699997
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom deze cockblock?
pi_183700040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:32 schreef Restyler het volgende:

[..]

Waarom deze cockblock?
Vies hoor. Mannen die al voorzien zijn en ondertussen toch nog op jacht zijn :p
pi_183700050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

1 keer date met een gozer die zei 1.80 te zijn. Ik ben 1.72. Dus we meeten en hij is kleiner. :|W
_O- _O- _O-
pi_183700071
quote:

Jezus, wat denkt zo'n gast dan wel niet? Dan ben je idd echt wel dom. :D _O-
pi_183700090
Hij vroeg ook hoe lang ik ben dus dat wist die ook.... Maar ja toch proberen blijkbaar in de hoop dat ik er wel overheen zou kijken. Nou dat deed ik ook letterlijk.
pi_183700192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:32 schreef Restyler het volgende:

[..]

Waarom deze cockblock?
Wordt meestal niet zo gewaardeerd.
pi_183700636
quote:

[..]

Was het een hobbit?
Maar goed, langere mannen worden gemiddeld genomen aantrekkelijker gevonden door vrouwen . Dat is iets heel anders dan de keuze voor een voetbalclub. Daarnaast willen de meeste vrouwen sowieso liever niet iemand die kleiner is dan zij, die onderzoeken kan je zo vinden.

Dus afgezien van het liegen is het ook vrij natuurlijk dat het je niet aantrekt ...
pi_183700664
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:03 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Was het een hobbit?
Maar goed, langere mannen worden gemiddeld genomen aantrekkelijker gevonden door vrouwen . Dat is iets heel anders dan voetbalclubs. Daarnaast willen de meeste vrouwen sowieso liever niet iemand die kleiner is dan zij, die onderzoeken kan je zo vinden.

Dus afgezien van het liegen is het ook vrij natuurlijk dat het je niet aantrekt ...
Ja no shit :P

Heb overigens niks tegen voetbal of mannen die dat leuk vinden. Maar wel als het zo serieus wordt genomen dat ze liever niet met iemand praten die voor een andere club is.
pi_183701230
Pas als mannen netnummers gebruiken ipv clubs en steden moet je je echt zorgen maken ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 13 december 2018 @ 14:17:24 #274
545 dop
:copyright: dop
pi_183703364
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

van waar die interesse?
Je wil een spiegel voorhouden?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183704310
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef dop het volgende:

[..]

van waar die interesse?
Je wil een spiegel voorhouden?
Er is niks mis met autisme, Dop, en je bent in een vertrouwelijke omgeving.
pi_183704555
Toch wel een aparte gang van zaken houden sommige dates er op na.

Nou waren we puur nog wat aan het kijken wat handig kon zijn qua afspraken, maar een paar dagen terug ben ik met iemand in gesprek, liep een wat getinte kant op en op een gegeven moment werd ik gebeld dus ik reageerde ff niet, krijg ik "Sorry, zie dat je druk bent, ik laat je met rust x" dus ik stuur terug "is goed, sorry!"

Vervolgens krijg ik een berichtje een paar uur later "Hey, ik heb je telefoonnummer verwijderd want ik kan/wil niet aan je verwachtingen voldoen, hopelijk vind je een leuke vrouw" En ik heb echt zoiets van? huh? :') Wélke verwachtingen? Ik ging er zelf heel neutraal in namelijk en had zoiets van, zie wel hoe het gaat... Nog een berichtje teruggestuurd, maar die kon niet meer worden afgeleverd :r

Hoe moeilijk is het om uit te leggen wat je precies bedoeld? -O- Nouja, her loss
pi_183704741
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:

Nou waren we puur nog wat aan het kijken wat handig kon zijn qua afspraken, maar een paar dagen terug ben ik met iemand in gesprek, liep een wat getinte kant op en op een gegeven moment werd ik gebeld dus ik reageerde ff niet, krijg ik "Sorry, zie dat je druk bent, ik laat je met rust x" dus ik stuur terug "is goed, sorry!"

Vervolgens krijg ik een berichtje een paar uur later "Hey, ik heb je telefoonnummer verwijderd want ik kan/wil niet aan je verwachtingen voldoen, hopelijk vind je een leuke vrouw" En ik heb echt zoiets van? huh? :') Wélke verwachtingen? Ik ging er zelf heel neutraal in namelijk en had zoiets van, zie wel hoe het gaat... Nog een berichtje teruggestuurd, maar die kon niet meer worden afgeleverd :r

Hoe moeilijk is het om uit te leggen wat je precies bedoeld? -O- Nouja, her loss
Oke das wel vreemd?
pi_183704805
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:

Die wilde dus persee meteen aandacht hebben van jou, en dat kreeg ze niet op het moment dat ze het wilde.. *poef weg.

Had vannacht een match op Tinder, ik sliep, dus zag het vanochtend. Stuurde ze een bericht rond 09:30, 10:00 pas pauze, dus niet eerder gelezen, was de match al opgeheven..

Sommige mogen wel iets aan verwachtingsmanagement gaan doen ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2018 15:22:59 ]
pi_183704912
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die wilde dus persee meteen aandacht hebben van jou, en dat kreeg ze niet op het moment dat ze het wilde.. *poef weg.

Had vannacht een match op Tinder, ik sliep, dus zag het vanochtend. Stuurde ze een bericht rond 09:30, 10:00 pas pauze, dus niet eerder gelezen, was de match al opgeheven..

Sommige mogen wel iets aan verwachtingsmanagement gaan doen ofzo :')
Misschien had hij moeten zeggen nee hoor voor jou ben ik niet te druk ofzo? :')
pi_183704958
Ja zoiets he... gevalletje niet de aandacht op het juiste moment en dan beledigd zijn. Als je daar niet tegen kan moet je niet daten of praten over plannen
pi_183705020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:26 schreef MisterLastName het volgende:
Ja zoiets he... gevalletje niet de aandacht op het juiste moment en dan beledigd zijn. Als je daar niet tegen kan moet je niet daten of praten over plannen
maar je bent nu dus geblokkeerd? Had je haar via een dating app leren kennen?
pi_183705081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Blokkeren is echt zo zwak, vind ik. Lekker makkelijk er vanaf komen.

Kijk, als iemand nu echt vervelend is en geen nee accepteert, dan snap ik het best dat je iemand gaat blokkeren.
pi_183705116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Ja via een app
pi_183705259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Blokkeren is echt zo zwak, vind ik. Lekker makkelijk er vanaf komen.

Kijk, als iemand nu echt vervelend is en geen nee accepteert, dan snap ik het best dat je iemand gaat blokkeren.
Uberhaupt blokkeren. Ik blokkeer je alleen maar als je een stalker bent. Anders ben ik heel geduldig met het keer op keer archiveren van de chat met jou.

Gewoon niet te snel je telefoonnummer geven helpt enorm :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183705303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Uberhaupt blokkeren. Ik blokkeer je alleen maar als je een stalker bent. Anders ben ik heel geduldig met het keer op keer archiveren van de chat met jou.

Gewoon niet te snel je telefoonnummer geven helpt enorm :P
Nou ja in het geval van MisterLastName kon dat prima toch?
pi_183705406
Ja was ook niet veel mis mee. En zij gaf haar nummer als eerste niet ik. Maakt het nog vreemder
pi_183705427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:54 schreef MisterLastName het volgende:
Ja was ook niet veel mis mee. En zij gaf haar nummer als eerste niet ik. Maakt het nog vreemder
Blijkbaar te demanding.En misschien voelde ze zich beledigt omdat je niet zo iets tegen haar zei als dat je niet te druk was ofzo.
pi_183705475
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik weiger om mijzelf te laten neerzetten als een incopetentie zak.

Ik maak woordgrapjes, aan de lopende band en in álle situaties. Zij had het over ‘ het loopt of niet’ en toen was dát ( ja, dát!) dereferentie. METEEN nadat ik dit zei zei ik ‘ sorry, ik moet naar de hel’. En daarna ook aangegeven dat ik er niks mee bedoel in welke vorm dan ook. Dat het misplaatst is, dat snap ik. Ze zei dat ze het begreep en zo geschiedde.

Maar om nou te zeggen dat ik dit niet kan incalculeren... alsjeblieft zeg. Ga lekker jezelf laten misbruiken dior vrouwen zonder enige vorm van liefde te krijgen en waag het eens mensen in hokjes te stoppen. :{
Laat het gaan :P Het was een flauwe grap waar ik stiekem om heb gelachen :p
pi_183705546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Blijkbaar te demanding.En misschien voelde ze zich beledigt omdat je niet zo iets tegen haar zei als dat je niet te druk was ofzo.
Zou kunnen, maar goed.. Als ik aan de telefoon ben is dat niet anders en kan ik niet tussendoor gaan appen haha
  donderdag 13 december 2018 @ 16:10:13 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183705681
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:02 schreef MisterLastName het volgende:
Als ik aan de telefoon ben is dat niet anders en kan ik niet tussendoor gaan appen haha
Kan best wel. Of nouja, sommigen kunnen dit. Of je het moet willen kunnen/doen, is een tweede.
pi_183706206
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan best wel. Of nouja, sommigen kunnen dit. Of je het moet willen kunnen/doen, is een tweede.
Concentreer mij liever op het telefoon gesprek :D
  donderdag 13 december 2018 @ 16:52:19 #292
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_183706477
Krijg berichten op lexa maar ik kan niet meer terug reageren want mijn membership is verlopen...
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_183708313
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:52 schreef cherrycoke het volgende:
Krijg berichten op lexa maar ik kan niet meer terug reageren want mijn membership is verlopen...
Vond dat zo'n vervelende site. Niet eens gratis op berichten kunnen reageren.
pi_183720925
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Pas als mannen netnummers gebruiken ipv clubs en steden moet je je echt zorgen maken ;)
Behalve als je weet dat ze het ironisch doen ;)
pi_183721180
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Behalve als je weet dat ze het ironisch doen ;)
Ik zeg altijd 024, omdat dat de shit is. En ik heb niets met foebal. (Ok, vanavond zit ik toevallig in het stadion, maar soit).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183721314
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183723153
:@ date vanavond met iemand die ik al 14 jaar niet meer heb gezien...
En ik vind het eigenlijk best spannend :+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:30:35 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183723385
quote:
Beter "dan" ... :X
pi_183723968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:17 schreef Caithlinn het volgende:
:@ date vanavond met iemand die ik al 14 jaar niet meer heb gezien...
En ik vind het eigenlijk best spannend :+
Hoe zijn jullie tot de date gekomen?
pi_183724376
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beter "dan" ... :X
neeeee, beter he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')