abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 9 januari 2019 @ 15:00:06 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184300890
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:32 schreef loveli het volgende:
Mogen jullie ook kloonchecks doen of is dat alleen aan admins voorbehouden? Ik krijg de indruk dat een klein aantal mensen steeds weer een nieuw account aanmaakt (of een oude afstoft) en domme topics opent. Door dat soort topics is dit subforum een stuk minder serieus geworden (of ik word oud en de wereld is dom geworden).
Het is toegestaan een kloon te hebben, zolang het oude/originele account geen ban heeft. Doorposten onder een kloon tijdens een ban is niet toegestaan. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Vis een optie? woensdag 9 januari 2019 @ 15:44:34 #202
70532 loveli
N
pi_184301662
Een kloon vind ik niet zo'n probleem, maar een hele verzameling mag wat mij betreft verboden worden.
crap in = crap out
pi_184303293
Klonen is meestal zo nutteloos want door het onderwerp of stijl van posten pik je de user er zo weer uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184303914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er zijn een aantal mensen die dit echt heel veel gebruiken ja. Ga ik wat strakker op zitten.
Dit ja, tnx :)
Hell To The Liars
pi_184349132
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan er misschien ook een soort melddenieuwenickvantopic komen?
Zoals dat strawberrymilkshake de nieuwe nick is van dkshooter, DennisenKim en mekhamotout etc? ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184349157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zoals dat strawberrymilkshake de nieuwe nick is van dkshooter, DennisenKim en mekhamotout etc? ;(
En jij vind je reactie wel gepast in dat topic..
schaam je kapot
Hell To The Liars
pi_184349203
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zoals dat strawberrymilkshake de nieuwe nick is van dkshooter, DennisenKim en mekhamotout etc? ;(
Nou dat is wel zo overduidelijk dat mensen dat na 2 sec wel door hebben :7
pi_184349282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

En jij vind je reactie wel gepast in dat topic..
schaam je kapot
eh ja, als je vrouw in een depressie zit en een zelfmoordpoging doet en jij gaat lopen miepen na 2 weken dat je een ander leuker vindt? :D
Gepast, terecht, potato potato
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184349329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

eh ja, als je vrouw in een depressie zit en een zelfmoordpoging doet en jij gaat lopen miepen na 2 weken dat je een ander leuker vindt? :D
Gepast, terecht, potato potato
Dan hoef je zijn overleden vrouw er niet bij te betrekken, of in ieder geval haar naam niet te noemen.
Hell To The Liars
pi_184349425
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dan hoef je zijn overleden vrouw er niet bij te betrekken, of in ieder geval haar naam niet te noemen.
want? :? Hij heeft haar zelf wel eens genoemd hoor, het is niet zo dat ik m door Google getrokken heb :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184349561
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

want? :? Hij heeft haar zelf wel eens genoemd hoor, het is niet zo dat ik m door Google getrokken heb :D
Let's agree, to disagree.
Hell To The Liars
pi_184349585
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dan hoef je zijn overleden vrouw er niet bij te betrekken, of in ieder geval haar naam niet te noemen.
Maar jij vindt het wel netjes om het feit dat hij destijds over de snelweg liep en werd opgenomen, te vermelden, terwijl dat iets is wat hij nooit openbaar heeft verteld?
pi_184349662
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:03 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar jij vindt het wel netjes om het feit dat hij destijds over de snelweg liep en werd opgenomen, te vermelden, terwijl dat iets is wat hij nooit openbaar heeft verteld?
Dat is in mijn beleving geen geheim geweest.
Hell To The Liars
pi_184349725
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:07 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is in mijn beleving geen geheim geweest.
Die specifieke informatie, dat hij over de snelweg liep en daarna opgenomen is, heeft hij nooit openbaar gemaakt.

De naam zijn overleden vrouw heeft hij wel zelf gedeeld..
pi_184349754
Oke, my bad.
So be it als het zo is
Hell To The Liars
pi_184383632
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
[info]vanaf het volgende topic is het klaar met de slowchat. Alles wat slowchat is wordt zonder nadere waarschuwing verwijderd, consequent. [/info]
Gaat het beleid weer aangepast worden naar users schofferen?

Echt, waar slaat dit op? Dringt het nou echt niet bij de leiding van fok door dat zonder users fok dood is?

Prima dat er af en toe ingegrepen wordt, maar deze tone of voice is gewoon te idioot voor woorden.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:21:42 #217
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184383846
quote:
13s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gaat het beleid weer aangepast worden naar users schofferen?

Echt, waar slaat dit op? Dringt het nou echt niet bij de leiding van fok door dat zonder users fok dood is?

Prima dat er af en toe ingegrepen wordt, maar deze tone of voice is gewoon te idioot voor woorden.
Wat is er mis met zijn toon? Ik zie de R&P mods jullie vrijwel iedere week/maand wel een keer waarschuwingen met talloze pagina's aan FB als resultaat. Het wordt op alle manieren geprobeerd, incl waarschuwingen voordat ze posts verwijderen....maar dan wordt er alsnog niet geluisterd. Misschien eens tijd dat de SC'ers eens naar hun eigen SC gedrag gaan kijken ipv telkens maar te eisen dat de moderatie zich meer moeten inzetten. Ik vind dat CG het gewoon prima verwoord voor iemand die het al talloze malen heeft gevraagd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 19:22:34 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184383863
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat is er mis met zijn toon? Ik zie de R&P jullie vrijwel iedere week/maand wel een keer waarschuwingen met talloze pagina's aan FB als resultaat. Het wordt op alle manieren geprobeerd, incl waarschuwingen voordat ze posts verwijderen....maar dan wordt er alsnog niet geluisterd. Misschien eens tijd dat de SC'ers eens naar hun eigen SC gedrag gaan kijken ipv telkens maar te eisen dat de moderatie zich enkel moeten inzetten. Ik vind dat CG het gewoon prima verwoord voor iemand die het al talloze malen heeft gevraagd.
Dank je. Dit dus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184384020
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat is er mis met zijn toon? Ik zie de R&P mods jullie vrijwel iedere week/maand wel een keer waarschuwingen met talloze pagina's aan FB als resultaat. Het wordt op alle manieren geprobeerd, incl waarschuwingen voordat ze posts verwijderen....maar dan wordt er alsnog niet geluisterd. Misschien eens tijd dat de SC'ers eens naar hun eigen SC gedrag gaan kijken ipv telkens maar te eisen dat de moderatie zich meer moeten inzetten. Ik vind dat CG het gewoon prima verwoord voor iemand die het al talloze malen heeft gevraagd.
Het is de toon van iemand die geen overwicht heeft en dan maar zijn macht misbruikt. Zeg maar het politieagentje zonder enige ervaring.

Maar kennelijk ontbreekt het bij fok aan besef hoe je met je klanten om moet gaan.

Dat kan.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:32:07 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184384079
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is de toon van iemand die geen overwicht heeft en dan maar zijn macht misbruikt. Zeg maar het politieagentje zonder enige ervaring.

Maar kennelijk ontbreekt het bij fok aan besef hoe je met je klanten om moet gaan.

Dat kan.
Ah ja, op de persoon spelen is wel netjes, idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 januari 2019 @ 19:36:05 #221
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184384156
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is de toon van iemand die geen overwicht heeft en dan maar zijn macht misbruikt. Zeg maar het politieagentje zonder enige ervaring.

Maar kennelijk ontbreekt het bij fok aan besef hoe je met je klanten om moet gaan.

Dat kan.
Welke toon? Het is een duidelijke waarschuwing. De zoveelste. Wat verwacht je dan? Dat hij jullie gaat smeken? Beetje gekroel erbij?

Het enige wat ik lees als ik de R&P FB open is gezeik over de aanpak van SC. En de mods die zich in alle bochten wringen om jullie maar tegemoet te kunnen komen. Maar vanuit de users zie ik die inzet niet. De SC gaat gewoon door. Waarom is het toch zo moeilijk dat niet gewoon in een van de vele SC's te doen? Elkaar tegemoet komen werkt alleen maar als het van twee kanten komt. Kan je ze moeilijk kwaad nemen dat de toon iets minder kusje kroel wordt als blijkt dat hun de enige partij zijn die enige inzet tonen.

Zo makkelijk om commentaar te leveren op de moderatie, maar de groep die zich door zo'n waarschuwing aangevallen voelt moet misschien eens stil gaan staan bij hun eigen rol.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184384178
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah ja, op de persoon spelen is wel netjes, idd.
Ik speel helemaal niet op de persoon. Ik zeg wat er mis is met de tone of voice, nadat dat nog gevraagd is door jouw collega ook.

Weet je wat ik ook mis: dat een user een klacht heeft en dat de mods over elkaar buitelen om die klacht snel ongegrond te verklaren in plaats van eens even na te denken waar die klacht vandaan komt.

En het is niet de eerste keer dat hier over gesproken is en ik ben duidelijk ook niet de enige die zich er aan irriteert.

Dat wil niet zeggen dat ik gelijk heb, maar de reactie die er nu is, geeft bepaald geen blijk van enig besef hoe je met klanten om moet gaan.

Maar misschien is dat het wel. Dat de leiding van fok inmiddels is gaan geloven dat het om hen draait en niet om de gebruikers?
  zondag 13 januari 2019 @ 19:39:50 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184384249
Omdat ze jullie je gang niet laten gaan zij ze er niet voor hun klanten?

Overal zijn regels, daar heb je je aan te houden. Zo niet, krijg je dat te horen.

Ze staan open voor verandering, zoals waarschuwingen geven en zelfs tot iets meer speling. Maar niets is goed genoeg totdat er volledige slowchat wordt getolereerd lijkt het wel.
pi_184384267
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke toon? Het is een duidelijke waarschuwing. De zoveelste. Wat verwacht je dan? Dat hij jullie gaat smeken? Beetje gekroel erbij?

Het enige wat ik lees als ik de R&P FB open is gezeik over de aanpak van SC. En de mods die zich in alle bochten wringen om jullie maar tegemoet te kunnen komen. Maar vanuit de users zie ik die inzet niet. De SC gaat gewoon door. Waarom is het toch zo moeilijk dat niet gewoon in een van de vele SC's te doen? Elkaar tegemoet komen werkt alleen maar als het van twee kanten komt. Kan je ze moeilijk kwaad nemen dat de toon iets minder kusje kroel wordt als blijkt dat hun de enige partij zijn die enige inzet tonen.

Zo makkelijk om commentaar te leveren op de moderatie, maar de groep die zich door zo'n waarschuwing aangevallen voelt moet misschien eens stil gaan staan bij hun eigen rol.
Totaal niet mee eens. Al vaker gezegd, ik zie weldegelijk dat er nu meer naar de sc wordt gegaan als het een sc wordt.

Het gekke is dat overal op fok in de topics dit soort ‘slowchats’ ontstaan en daar is het nooit een probleem. Maar net in dit ene topic is het altijd een probleem.

(En het zal vast zo zijn dat er meer topics zijn waar het zo is, maar ik zie natuurlijk niet alles)

Hoe dan ook: ik zie dus wel dat de users er rekening mee willen houden. Dat het niet altijd goed gaat is vers twee. De reden waarom is ook al vaak genoeg uitgelegd.
pi_184384325
Je wil het gewoon als je persoonlijke zelfverheerlijkende speeltuin :')
Open gewoon een topic er voor
pi_184384326
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:39 schreef Cue_ het volgende:
Omdat ze jullie je gang niet laten gaan zij ze er niet voor hun klanten?

Overal zijn regels, daar heb je je aan te houden. Zo niet, krijg je dat te horen.

Ze staan open voor verandering, zoals waarschuwingen geven en zelfs tot iets meer speling. Maar niets is goed genoeg totdat er volledige slowchat wordt getolereerd lijkt het wel.
amen
pi_184384337
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:39 schreef Cue_ het volgende:
Omdat ze jullie je gang niet laten gaan zij ze er niet voor hun klanten?

Overal zijn regels, daar heb je je aan te houden. Zo niet, krijg je dat te horen.

Ze staan open voor verandering, zoals waarschuwingen geven en zelfs tot iets meer speling. Maar niets is goed genoeg totdat er volledige slowchat wordt getolereerd lijkt het wel.
Ook niet waar.

De voorgestelde verandering was dat er eerst gewaarschuwd zou worden en pas daarna geveegd. Al was het maar omdat er gewoon een grijs gebied is.

Daar stond tegenover dat de users gingen proberen beter op te letten.

Nou, dat laatste zie ik (kan vast nog beter, maar toch) het eerste gaat nu ineens een streep doorheen met een toon die mij dus niet bevalt.

En geloof me, ik heb nogal eens te maken met klachtafhandeling en veel klachten zijn ook niet per sé terecht, maar komen wel altijd ergens vandaan. :)
pi_184384359
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:43 schreef Allures het volgende:
Je wil het gewoon als je persoonlijke zelfverheerlijkende speeltuin :')
Open gewoon een topic er voor
Kijk, dit is nou wel op de man spelen.
pi_184384361
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
met een toon die mij dus niet bevalt.


Kut voor je

Wat een gemiep zeg. Het is gewoon dezelfde waarschuwing als altijd
En je wil gewoon je zin, zoals altijd
  zondag 13 januari 2019 @ 19:47:11 #230
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184384397
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:39 schreef Cue_ het volgende:

Ze staan open voor verandering, zoals waarschuwingen geven en zelfs tot iets meer speling. Maar niets is goed genoeg totdat er volledige slowchat wordt getolereerd lijkt het wel.
Dat is wel duidelijk ja :Y

En ja: users maken FOK! Maar als mensen die uitspraak doen moeten ze zich ook bedenken hoeveel users (die ook FOK! maken!) ze wegjagen/al hebben weggejaagd met al die SC. Maar als ik dat argument gebruik krijg ik vast naar mijn hoofd geslingerd dat dat er vast niet zoveel zijn. Alsof die groep dan opeens minder te zeggen heeft/niet de groep is die FOK! maakt :')

Ik lees nog steeds enkel gezeur op de mods VEM, geen woord over wat je zelf (of andere SC'ers) beter kan/kunnen doen. Vrijwel iedere keer dat ik de dating reeks open zie ik SC. En dan niet één of twee posts, maar nee, er lijkt soms geen eind aan te komen. Maar ga vooral claimen dat het probleem heel erg meevalt, uhu. :{w :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184384400
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:45 schreef Allures het volgende:

[..]

Kut voor je

Wat een gemiep zeg. Het is gewoon dezelfde waarschuwing als altijd
Hé, ik dacht dat dit topic bedoeld was om feedback te geven richting mods?

Heb ik dat mis ofzo? Is het bedoeld om feedback te geven op feedback, aka vrij opzettelijk de discussie onmogelijk maken?
pi_184384409
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk ja :Y

En ja: users maken FOK! Maar als mensen die uitspraak doen moeten ze zich ook bedenken hoeveel users (die ook FOK! maken!) ze wegjagen/al hebben weggejaagd met al die SC. Maar als ik dat argument gebruik krijg ik vast naar mijn hoofd geslingerd dat dat er vast niet zoveel zijn. Alsof die groep dan opeens minder te zeggen heeft/niet de groep is die FOK! maakt :')

Ik lees nog steeds enkel gezeur op de mods VEM, geen woord over wat je zelf (of andere SC'ers) beter kan/kunnen doen. Vrijwel iedere keer dat ik de dating reeks open zie ik SC. En dan niet één of twee posts, maar nee, er lijkt soms geen eind aan te komen. Maar ga vooral claimen dat het probleem heel erg meevalt, uhu. :{w :D
Ik ben er in iedergeval mede door weg gegaan ja
Het is gewoon het kapen van iets wat ooit een prima topic was
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 19:48:51 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184384420
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is de toon van iemand die geen overwicht heeft en dan maar zijn macht misbruikt. Zeg maar het politieagentje zonder enige ervaring.

Maar kennelijk ontbreekt het bij fok aan besef hoe je met je klanten om moet gaan.

Dat kan.
Laten we even een paar dingen heel duidelijk krijgen VEM2012.

1. Het is volkomen terecht dat onder andere jij je aangesproken voelt als het gaat over slowchat.
2. Als ik mijn 'macht' misbruikte, dan had ik dat op een hele andere manier gedaan.
3. Als het mijn bedoeling was jou te schofferen, dan had ik dat wel op een manier gedaan dat jij echt geen twijfel had gehad of ik nou schoffeerde.

Zie de uitleg van AlwaysHappy.

Ik heb het meerdere keren gevraagd. STING heeft het meerdere keren gevraagd. Ook meerdere keren netjes. En elke keer, echt élke keer zagen we vervolgens onder andere jou denken 'fuck it, ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil'. Het maakte niet uit of we het netjes vroegen, waarschuwden voor we posts weg haalden, gewoon posts weghaalden.

De ene kant op werden dergelijke vragen/waarschuwingen volledig genegeerd maar zodra er ook maar iets merkbaar wordt van moderatie, zijn het altijd dezelfde mensen die er als de kippen bij zijn om te gaan piepen.

Dus, we gaan het anders doen. We gaan gewoon alles wat off-topic en/of slowchat is verwijderen. Doorgaan met continue hetzelfde gedoe, ook als het meerdere keren netjes wordt gevraagd heeft uiteindelijk consequenties, iets waarmee onder andere jij niet zo goed kunt omgaan, want direct zit je hier in FB.

Om even in te gaan dat het gaat om de gebruikers; ja, dat klopt, maar die gebruikers hebben zich aan bepaalde regels te houden, te weten de regels die er op het forum, en eventueel in afzonderlijke topics gelden.

Nu zijn we dezelfde discussie voor de zoveelste keer aan het voeren. Jij, samen met wat anderen, schijnen te denken dat als je gewoon continue alles negeert en doordramt, uiteindelijk de wereld wel met jullie gaat meedraaien.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184384422
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hé, ik dacht dat dit topic bedoeld was om feedback te geven richting mods?

Heb ik dat mis ofzo? Is het bedoeld om feedback te geven op feedback, aka vrij opzettelijk de discussie onmogelijk maken?
feedback geven is niet dezelfde jankriedel elke 3 weken herhalen terwijl je het antwoord niet al weet ^O^
Arme mods zeg
  zondag 13 januari 2019 @ 19:49:18 #235
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184384427
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben er in iedergeval mede door weg gegaan ja
Het is gewoon het kapen van iets wat ooit een prima topic was
Eens :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184384503
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk ja :Y

En ja: users maken FOK! Maar als mensen die uitspraak doen moeten ze zich ook bedenken hoeveel users (die ook FOK! maken!) ze wegjagen/al hebben weggejaagd met al die SC. Maar als ik dat argument gebruik krijg ik vast naar mijn hoofd geslingerd dat dat er vast niet zoveel zijn. Alsof die groep dan opeens minder te zeggen heeft/niet de groep is die FOK! maakt :')

Ik lees nog steeds enkel gezeur op de mods VEM, geen woord over wat je zelf (of andere SC'ers) beter kan/kunnen doen. Vrijwel iedere keer dat ik de dating reeks open zie ik SC. En dan niet één of twee posts, maar nee, er lijkt soms geen eind aan te komen. Maar ga vooral claimen dat het probleem heel erg meevalt, uhu. :{w :D
Dan lees je heel slecht, want ik weet zeker dat ik geschreven heb dat de users zich in zouden zetten om minder te slowchatten.

En als jij dat iedere keer ziet vraag ik mij af wanneer jij het als slowchatten ziet. Want ik weet dat er users zijn die menen dat het echt alleen over dateervaringen sec moet gaan (ondanks wat er in de OP staat), maar volgens mij is de algehele consensus wel dat niemand op zo’n droge opsomming zit te wachten.

En ik vind helemaal niet dat andere users weggejaagd moeten worden.
pi_184384582
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan lees je heel slecht, want ik weet zeker dat ik geschreven heb dat de users zich in zouden zetten om minder te slowchatten.


En ik vind helemaal niet dat andere users weggejaagd moeten worden.
Je bent wel echt de koning daar he? Dar jij bepaald dat mensen zich in zullen zetten, wat dat dan is en dat anderen niet weg gejaagd moeten worden
Maar je weigert in te zien dat je de kern van het topic naar je hand probeert te zetten en dat daardoor users ook weg blijven. En dat het tegen de regels is waar je een keer of 1000 op aangesproken bent
pi_184384643
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Laten we even een paar dingen heel duidelijk krijgen VEM2012.

1. Het is volkomen terecht dat onder andere jij je aangesproken voelt als het gaat over slowchat.
2. Als ik mijn 'macht' misbruikte, dan had ik dat op een hele andere manier gedaan.
3. Als het mijn bedoeling was jou te schofferen, dan had ik dat wel op een manier gedaan dat jij echt geen twijfel had gehad of ik nou schoffeerde.

Zie de uitleg van AlwaysHappy.

Ik heb het meerdere keren gevraagd. STING heeft het meerdere keren gevraagd. Ook meerdere keren netjes. En elke keer, echt élke keer zagen we vervolgens onder andere jou denken 'fuck it, ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil'. Het maakte niet uit of we het netjes vroegen, waarschuwden voor we posts weg haalden, gewoon posts weghaalden.

De ene kant op werden dergelijke vragen/waarschuwingen volledig genegeerd maar zodra er ook maar iets merkbaar wordt van moderatie, zijn het altijd dezelfde mensen die er als de kippen bij zijn om te gaan piepen.

Dus, we gaan het anders doen. We gaan gewoon alles wat off-topic en/of slowchat is verwijderen. Doorgaan met continue hetzelfde gedoe, ook als het meerdere keren netjes wordt gevraagd heeft uiteindelijk consequenties, iets waarmee onder andere jij niet zo goed kunt omgaan, want direct zit je hier in FB.

Om even in te gaan dat het gaat om de gebruikers; ja, dat klopt, maar die gebruikers hebben zich aan bepaalde regels te houden, te weten de regels die er op het forum, en eventueel in afzonderlijke topics gelden.

Nu zijn we dezelfde discussie voor de zoveelste keer aan het voeren. Jij, samen met wat anderen, schijnen te denken dat als je gewoon continue alles negeert en doordramt, uiteindelijk de wereld wel met jullie gaat meedraaien.
O, jij meent nu nog te weten wat ik denk ook?

You could not be more wrong.

Je wil niet weten hoe vaak ik een reactie aan het typen ben en dan gewoon weghaal omdat ik denk ‘nee, dit is slowchat’.

Maar dat krijg je gewoon met een grijs gebied.

Eerlijk is eerlijk, ik snap dat je net wat verwijderd hebt, maar daar heb ik het dan ook niet over.

Verder: ja, altijd dezelfden in de discussie. Daar is feedback voor. En nog steeds doe je er helemaal, totaal niets mee.
pi_184384676
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:48 schreef Allures het volgende:

[..]

feedback geven is niet dezelfde jankriedel elke 3 weken herhalen terwijl je het antwoord niet al weet ^O^
Arme mods zeg
Ga effe iemand anders vervelen. Want als je zo over regeltjes wil zeiken, als jij persoonlijk tegen mij wil zeiken kun je daarvoor lekker de pm/dm gebruiken.

Hypocriet!
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 20:01:03 #240
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184384703
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, jij meent nu nog te weten wat ik denk ook?

You could not be more wrong.

Je wil niet weten hoe vaak ik een reactie aan het typen ben en dan gewoon weghaal omdat ik denk ‘nee, dit is slowchat’.

Maar dat krijg je gewoon met een grijs gebied.

Eerlijk is eerlijk, ik snap dat je net wat verwijderd hebt, maar daar heb ik het dan ook niet over.

Verder: ja, altijd dezelfden in de discussie. Daar is feedback voor. En nog steeds doe je er helemaal, totaal niets mee.
Oh maak je maar geen zorgen, ik doe er wel degelijk wat mee. Ik doe er alleen niet mee wat jij wil dat ik er mee doe. Subtiel verschil.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184384718
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Je bent wel echt de koning daar he? Dar jij bepaald dat mensen zich in zullen zetten
Nee, dat was de conclusie van eerdere discussies hierover. Spreek jij wel Nederlands?
pi_184384745
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh maak je maar geen zorgen, ik doe er wel degelijk wat mee. Ik doe er alleen niet mee wat jij wil dat ik er mee doe. Subtiel verschil.
Niet alleen veeg je je reet ermee af, je bent er ook niet eerlijk over.

Kom nou toch!
pi_184384789
Iedereen is gek en leest verkeerd, iedereen behalve VEM
  zondag 13 januari 2019 @ 20:06:20 #244
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184384814
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En ik vind helemaal niet dat andere users weggejaagd moeten worden.
Nee, maar het gebeurt wel. En dat kan je geen reet schelen, want je (en wat anderen) blijven hetzelfde gedrag vertonen.

Er zijn zoveel users die aangeven dat ze veel SC lezen. Ook van jou. Vanzelfsprekend dat jij denkt dat jouw eigen posts geen SC berichten zijn...want ja, dan moet je gaan toegeven dat het beter kan.

Mods van R&P denken genoeg mee met de users, wordt nu eens tijd dat dat respect ook andersom gegeven wordt. Je legt de schuld bij iedereen die op je reageert. Makkelijker natuurlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184384816
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet alleen veeg je je reet ermee af, je bent er ook niet eerlijk over.

Kom nou toch!
Voorlopig loopt het niet echt storm met users die je mening delen.

Wel ben ik van mening dat het topic zoals het nu is veel leuke mensen heeft weggejaagd.

Feit is er zijn regels gemaakt over dat topic en daar heb je je als klant maar aan te houden.
Wil je slowchatten, dan kan dat in 1 vd 2 slowchattopics.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 20:06:46 #246
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184384829
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet alleen veeg je je reet ermee af, je bent er ook niet eerlijk over.

Kom nou toch!
Ik ben er niet eerlijk over? En dan wil jij hoog van de toren blazen over wat ík over joú meen te weten?

Dat topic is niet voor slowchat. Jij slowchat. Dat wordt weg gehaald. Heel veel simpeler kan ik het niet voor je maken. En mocht je dan even willen hebben over 'eerlijk'. Als ik mijn 'macht' had willen gebruiken, had ik elke post die slowchat dan wel off-topic was in dat topic kunnen noten.

Heb ik niet gedaan. Heeft STING ook niet gedaan. Waarom niet? Omdat aan teveel notes over hetzelfde op een gegeven moment consequenties hangen. Dat heb ik niet voor ogen, en dat heeft STING ook niet voor ogen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184384860
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:04 schreef Chia het volgende:
Iedereen is gek en leest verkeerd, iedereen behalve VEM
Alsof ik de enige ben die er zo over denkt.

Blijf dat vooral geloven.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:09:17 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184384878
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alsof ik de enige ben die er zo over denkt.

Blijf dat vooral geloven.
Niet echt, maar dit is gewoon zonde van je tijd.
pi_184384881
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alsof ik de enige ben die er zo over denkt.

Blijf dat vooral geloven.
Open een topic in r&p en laat users uit R&P je manifest tot verandering ondertekenen :')
Hell To The Liars
pi_184384890
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Open een topic in r&p en laat users uit R&P je manifest tot verandering ondertekenen :')
Ik zou tekenen.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:10:35 #251
545 dop
:copyright: dop
pi_184384897
Ben wel benieuwd hoe de verhouding is tussen users die vinden dat het topic teveel word gekaapt/vervuild, en de users die tevreden zijn met hoe het topic nu is.

Ik zie dat er soms wat gemakkelijk word door gepraat over randzaken, om het daten heen. Maar hoe onleesbaar word het topic daar van. Hoe erg en hoe storend is het nu werkelijk?

Vind het geen topic wat niet meer bij te houden is en waar de inhoud waar voor het is opgezet teveel ondersneeuwen.

Of is het echt de bedoeling dat het een droge opsomming wordt?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184384936
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:09 schreef S95Sedan het volgende:

Niet echt, maar dit is gewoon zonde van je tijd.
Zoals ik tegen iemand anders al zei: ik sport momenteel extreem fanatiek, dus zit vol adrenaline.

Maar het is er weer uit. Lucht ff op. ;)
  zondag 13 januari 2019 @ 20:14:31 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_184384958
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:10 schreef dop het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verhouding is tussen users die vinden dat het topic teveel word gekaapt/vervuild, en de users die tevreden zijn met hoe het topic nu is.

Ik zie dat er soms wat gemakkelijk word door gepraat over randzaken, om het daten heen. Maar hoe onleesbaar word het topic daar van. Hoe erg en hoe storend is het nu werkelijk?

Vind het geen topic wat niet meer bij te houden is en waar de inhoud waar voor het is opgezet teveel ondersneeuwen.

Of is het echt de bedoeling dat het een droge opsomming wordt?
Als dit over het datingtopic gaat; dan ja ik vind dat het een kuttopic is. Ik kom er ook niet omdat het zo'n vast clubje is wat steeds op elkaar reageert terwijl ik het best wel eens over daten enzo wil hebben :P maar goed daar heb ik het dus over in een échte SC :')
Het datingtopic staat nog wel in MyAt maar om te zeggen goh wat een leuk topic ik post daar ook mijn ervaringen... neuh.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:15:20 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184384971
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:10 schreef dop het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verhouding is tussen users die vinden dat het topic teveel word gekaapt/vervuild, en de users die tevreden zijn met hoe het topic nu is.

Ik zie dat er soms wat gemakkelijk word door gepraat over randzaken, om het daten heen. Maar hoe onleesbaar word het topic daar van. Hoe erg en hoe storend is het nu werkelijk?

Vind het geen topic wat niet meer bij te houden is en waar de inhoud waar voor het is opgezet teveel ondersneeuwen.

Of is het echt de bedoeling dat het een droge opsomming wordt?
De mods van R&P hebben al jaren de verkeerde prioriteiten, dat is waar het hele probleem vandaan komt. Overijverig wegmodden van berichten in bepaalde topics en andere waar helemaal niks mee gedaan wordt.

Typisch ook dat al die SC figuren er altijd als de kippen bij zijn terwijl zij juist oorzaak van dit probleem zijn.
pi_184384975
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als dit over het datingtopic gaat; dan ja ik vind dat het een kuttopic is. Ik kom er ook niet omdat het zo'n vast clubje is wat steeds op elkaar reageert terwijl ik het best wel eens over daten enzo wil hebben :P maar goed daar heb ik het dus over in een échte SC :')
Het datingtopic staat nog wel in MyAt maar om te zeggen goh wat een leuk topic ik post daar ook mijn ervaringen... neuh.
Iedereen reageert op de dates die daar gepost worden?
pi_184384983
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Typisch ook dat al die SC figuren er altijd als de kippen bij zijn terwijl zij juist oorzaak van dit probleem zijn.
Hoe nou weer dan.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:17:41 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_184385027
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Typisch ook dat al die SC figuren er altijd als de kippen bij zijn terwijl zij juist oorzaak van dit probleem zijn.
De SC figuren uit het datingtopic neem ik aan :?
  zondag 13 januari 2019 @ 20:19:15 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184385067
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De mods van R&P hebben al jaren de verkeerde prioriteiten, dat is waar het hele probleem vandaan komt. Overijverig wegmodden van berichten in bepaalde topics en andere waar helemaal niks mee gedaan wordt.

Typisch ook dat al die SC figuren er altijd als de kippen bij zijn terwijl zij juist oorzaak van dit probleem zijn.
Volgens mij is er helemaal niemand die het in jouw ogen goed kan doen :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 januari 2019 @ 20:19:55 #259
545 dop
:copyright: dop
pi_184385075
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als dit over het datingtopic gaat; dan ja ik vind dat het een kuttopic is. Ik kom er ook niet omdat het zo'n vast clubje is wat steeds op elkaar reageert terwijl ik het best wel eens over daten enzo wil hebben :P maar goed daar heb ik het dus over in een échte SC :')
Het datingtopic staat nog wel in MyAt maar om te zeggen goh wat een leuk topic ik post daar ook mijn ervaringen... neuh.
en wat is dan je probleem? Het clubje? Of je waar over word gesproken?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 13 januari 2019 @ 20:22:26 #260
47102 Elvi
miemkwien
pi_184385127
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:19 schreef dop het volgende:

[..]

en wat is dan je probleem? Het clubje? Of je waar over word gesproken?
Beide misschien? Ik bedoel, niet dat ik iets tegen de users zelf heb ofzo :P Maar het zijn veel dezelfde mensen en veel dezelfde soort posts. En dat er vaak geveegd wordt helpt ook niet altijd mee qua de leesbaarheid ;)
  zondag 13 januari 2019 @ 20:23:43 #261
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184385159
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij is er helemaal niemand die het in jouw ogen goed kan doen :)?
Beetje vage opmerking, jij als ex-mod zou er genoeg vanaf moeten weten.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:26:26 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184385240
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Beetje vage opmerking, jij als ex-mod zou er genoeg vanaf moeten weten.
Ik heb nog niet meegemaakt dat je tevreden was met ook maar een mod die R&P gehad heeft :).

Maar dat kan ook aan mij liggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer zondag 13 januari 2019 @ 20:26:50 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184385245
Het probleem is volgens mij op dit moment (eigenlijk al maanden) dat er een aantal complete autisten in het topic zitten die het volledig verneuken. Op alles reageren, duizend posts over een foto of een WhatsApp, de hele dag doorposten over niets.

De moderators voelen imho totaal niet aan welke users wel wat meer aangesproken zouden moeten worden, dat maakt die waarschuwingen elke keer wel vervelend. Je jaagt er eerder "normale" posters mee weg, dan dat je het probleem oplost.

Die coolblue knul begrijpt er in elk geval helemaal niks van.

Ben benieuwd of alles deleten gaat werken. Ik gok dat het misschien een dag of twee helpt.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:27:30 #264
545 dop
:copyright: dop
pi_184385264
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Beide misschien? Ik bedoel, niet dat ik iets tegen de users zelf heb ofzo :P Maar het zijn veel dezelfde mensen en veel dezelfde soort posts. En dat er vaak geveegd wordt helpt ook niet altijd mee qua de leesbaarheid ;)
Je zou liever alleen date ervaringen lezen, van willekeurig wie?
Vind het niet zo vreemd dat men nieuwsgierig is naar elkaar en dus ook op elkaar reageert.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 13 januari 2019 @ 20:29:46 #265
545 dop
:copyright: dop
pi_184385341
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef Kreator het volgende:
Het probleem is volgens mij op dit moment (eigenlijk al maanden) dat er een aantal complete autisten in het topic zitten die het volledig verneuken. Op alles reageren, duizend posts over een foto of een WhatsApp, de hele dag doorposten over niets.

De moderators voelen imho totaal niet aan welke users wel wat meer aangesproken zouden moeten worden, dat maakt die waarschuwingen elke keer wel vervelend. Je jaagt er eerder "normale" posters mee weg, dan dat je het probleem oplost.

Die coolblue knul begrijpt er in elk geval helemaal niks van.

Ben benieuwd of alles deleten gaat werken. Ik gok dat het misschien een dag of twee helpt.
je zegt het nogal bot. Maar als het altijd de zelfde zijn dan wat meer apart aanspreken zou beter werken inderdaad.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184385363
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef Kreator het volgende:
Het probleem is volgens mij op dit moment (eigenlijk al maanden) dat er een aantal complete autisten in het topic zitten die het volledig verneuken. Op alles reageren, duizend posts over een foto of een WhatsApp, de hele dag doorposten over niets.

De moderators voelen imho totaal niet aan welke users wel wat meer aangesproken zouden moeten worden, dat maakt die waarschuwingen elke keer wel vervelend. Je jaagt er eerder "normale" posters mee weg, dan dat je het probleem oplost.

Die coolblue knul begrijpt er in elk geval helemaal niks van.

Ben benieuwd of alles deleten gaat werken. Ik gok dat het misschien een dag of twee helpt.
Het eerste is helaas nogal waar
Het is geen datingtopic daardoor maar meer een angsten en contact met mensen 101 topic
pi_184385381
Toch bijzonder dat een onschuldig topic zoals het dating topic bij zoveel mensen zoveel kan losmaken.
pi_184385401
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch bijzonder dat een onschuldig topic zoals het dating topic bij zoveel mensen zoveel kan losmaken.
"Ze zitten aan m'n plekkie op de interwebs" is een serieuze zaak ja.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:32:38 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184385415
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb nog niet meegemaakt dat je tevreden was met ook maar een mod die R&P gehad heeft :).

Maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat ligt het ook want iets benoemen of kritiek hebben ergens op staat los daarvan.

Als je men zo nodig naar een SC wil hebben dan moet je zorgen dat de boel daar normaal gaat en niet als men daar meepost dat de hele kliek iemand in de zeik neemt.

Volgens mij was je daar zelf overigens onderdeel van de vorige keer dat er in feedback ook een discussie was.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:33:47 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184385436
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt het ook want iets benoemen of kritiek hebben ergens op staat los daarvan.

Als je men zo nodig naar een SC wil hebben dan moet je zorgen dat de boel daar normaal gaat en niet als men daar meepost door de hele kliek in de zeik wordt genomen.

Volgens mij was je daar zelf overigens onderdeel van.
Maar er zijn twee sc's.. En op het moment van voorstellen om de dating sc'ers naar een echte slowchat te verhuizen, was er eentje zo goed als dood. Dus die hebben geen last van de vaste kliek van de andere SC lijkt me zo.
pi_184385439
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt het ook want iets benoemen of kritiek hebben ergens op staat los daarvan.

Als je men zo nodig naar een SC wil hebben dan moet je zorgen dat de boel daar normaal gaat en niet als men daar meepost door de hele kliek in de zeik wordt genomen.

Volgens mij was je daar zelf overigens onderdeel van.
Wat houdt je tegen om in R&P SC te gaan posten als ze gemeen zijn tegen je in relaties sc?
  zondag 13 januari 2019 @ 20:35:20 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184385472
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt het ook want iets benoemen of kritiek hebben ergens op staat los daarvan.

Als je men zo nodig naar een SC wil hebben dan moet je zorgen dat de boel daar normaal gaat en niet als men daar meepost dat de hele kliek iemand in de zeik neemt.

Volgens mij was je daar zelf overigens onderdeel van.
Ah, het zit je heel hoog dat je niet zo goed lag in een SC en dat reageer je nu te pas en te onpas af in R&P FB. Al jaren. Misschien moet je het eens loslaten.

En verder staat dat toch helemaal los van de situatie waar VEM het over heeft.

Daarnaast is er nog een SC waar je terecht kunt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 januari 2019 @ 20:45:21 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184385729
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om in R&P SC te gaan posten als ze gemeen zijn tegen je in relaties sc?
Daar gaat het toch niet om man.

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, het zit je heel hoog dat je niet zo goed lag in een SC en dat reageer je nu te pas en te onpas af in R&P FB. Al jaren. Misschien moet je het eens loslaten.

En verder staat dat toch helemaal los van de situatie waar VEM het over heeft.

Daarnaast is er nog een SC waar je terecht kunt.
Goh typisch, gaan we het persoonlijk maken. En nee niet echt.

Heel simpel.
Als jullie net zo doen tegen degene waarvan in het dating topic van verzocht wordt om naar een SC te gaan dan liggen er ergens mod prioriteiten verkeerd.
  zondag 13 januari 2019 @ 20:47:07 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184385767
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om man.

[..]

Goh typisch, gaan we het persoonlijk maken. En nee niet echt.

Heel simpel.
Als jullie net zo doen tegen degene waarvan in het dating topic van verzocht wordt om naar een SC te gaan dan liggen er ergens mod prioriteiten verkeerd.
'We' doen helemaal niks tegen iemand.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184385811
Volgens mij zijn er genoeg nieuwe users in de sc gekomen het afgelopen jaar

Maar het is sowieso een non-argument. Of je nou wel of niet je sc ei ergens anders kwijt kunt doet niks af aan het feit dat het niet in het datingtopic hoort natuurlijk
  zondag 13 januari 2019 @ 20:55:39 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184385975
Of kijk of je een dergelijk topic kan openen in GC ofzo. Wie weet laten ze 't daar wel allemaal toe.
pi_184404310
is vragen of je bij twijfel naar rechts swiped serieus offtopic?

Is dit nu de bedoeling. Dat iemand een date post en we met zn allen leuk :) gaan posten?

[ Bericht 60% gewijzigd door bitterbal op 14-01-2019 21:20:04 ]
pi_184404336
Jongens het is hier geen slowsjat he }:|
Vakman pur sang
pi_184404994
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
is vragen of je bij twijfel naar rechts swiped serieus offtopic?

Nee. Dat valt gewoon binnen de omschrijving van het topic.

Ik verwacht overigens niet dat die constatering enige indruk gaat maken.
pi_184405089
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee. Dat valt gewoon binnen de omschrijving van het topic.

Ik verwacht overigens niet dat die constatering enige indruk gaat maken.
Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot

Punt 2 denk ik toch?
  maandag 14 januari 2019 @ 21:37:05 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184405140
Swipen is nog geen date.
Daarbij hoever kan je de discussie brengen?
De ene doet het en ziet dan nav stemming wel of terugpraat of weer unmatched
Of je doet het niet en je hebt niet 't gevoel niets mis te lopen.
pi_184405167
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Swipen is nog geen date.
Daarbij hoever kan je de discussie brengen?
De ene doet het en ziet dan nav stemming wel of terugpraat of weer unmatched
Of je doet het niet en je hebt niet 't gevoel niets mis te lopen.
Nou dat was toch een prima vraag voor in het topic?
  maandag 14 januari 2019 @ 21:39:59 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184405215
Ikzelf vind van niet.

(niet nu in ieder geval, nu alles nog altijd heel snel strand in slowchat of uren heen en weer gediscussieer/opsomming van meningen zonder einde)
pi_184405224
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Ikzelf vind van niet.
:')
  Official ESF Kreviewer maandag 14 januari 2019 @ 21:42:33 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184405273
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dat was toch een prima vraag voor in het topic?
Je bent een kleuter die koste wat kost het topic op jouw manier wil hebben. Jouw vraag had niets met een date maken en kon prima in een slowchat. Het interesseert niemand ene fuck of je soms naar rechts of naar links swiped.
pi_184405292
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je bent een kleuter die koste wat kost het topic op jouw manier wil hebben. Jouw vraag had niets met een date maken en kon prima in een slowchat. Het interesseert niemand ene fuck of je soms naar rechts of naar links swiped.
Lekker vriendelijk weer Kreator. Heb inmiddels wel door dat je jezelf echt een hele toffe peer vind :)
pi_184405294
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Swipen is nog geen date.
Daarbij hoever kan je de discussie brengen?
De ene doet het en ziet dan nav stemming wel of terugpraat of weer unmatched
Of je doet het niet en je hebt niet 't gevoel niets mis te lopen.
Hoe dingen aan te pakken mbt daten staat er. Zou swipen daarbij horen? Duidelijk: ja.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 januari 2019 @ 21:44:31 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184405307
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lekker vriendelijk weer Kreator. Heb inmiddels wel door dat je jezelf echt een hele toffe peer vind :)
Vindt. En klopt.
pi_184405313
quote:
6s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vindt. En klopt.
-je mening over een andere user ventileer je maar in pm/dm, niet in feedback

[ Bericht 10% gewijzigd door CoolGuy op 14-01-2019 21:51:10 ]
pi_184405351
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe dingen aan te pakken mbt daten staat er. Zou swipen daarbij horen? Duidelijk: ja.
Was gewoon ontopic.

Fijn dat de mods ook reageren.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 januari 2019 @ 21:48:37 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184405401
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zoals je jezelf hier op fok neerzet komt je echt over als een heel sneu mannetje. Serieus.
Ok. Misschien kunnen we hier in de slowchat nog even over praten.
Het is niet geheel feedback.

(tevens: kom)
pi_184405416
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok. Misschien kunnen we hier in de slowchat nog even over praten.
Het is niet geheel feedback.

(tevens: kom)
Grote jongen _O_
  maandag 14 januari 2019 @ 21:50:58 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184405449
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was gewoon ontopic.

Fijn dat de mods ook reageren.
Ook mods hebben wel eens wat te doen op een dag. Een reactie komt vanzelf wel.
  maandag 14 januari 2019 @ 21:51:19 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184405459
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
is vragen of je bij twijfel naar rechts swiped serieus offtopic?

Is dit nu de bedoeling. Dat iemand een date post en we met zn allen leuk :) gaan posten?
Is dit serieus een vraag?

Jij post echt alleen om het posten he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184405463
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook mods hebben wel eens wat te doen op een dag. Een reactie komt vanzelf wel.
Bedankt voor het antwoorden?
pi_184405487
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dat was toch een prima vraag voor in het topic?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kijk, dat jij uit de tekst niet op kunt maken dat iemand zich afvraagt hoe hij kenbaar maakt dat ie homo is in t kader van een relatie vinden is niet mijn schuld.

Een datingapp is aanverwant aan daten en hoe iemand dates zoeken via die app ervaart, dus ontopic.

Snap je t nu?
Ja je vraag was gewoon ontopic
pi_184405489
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dit serieus een vraag?

Jij post echt alleen om het posten he.
Nee dit was gewoon ontopic.

tenzij jullie liever hebben dat men ja leuk :) of oh wat jammer :'( gaan posten als reactie op een date?
pi_184405502
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Ja je vraag was gewoon ontopic
:D

En dan die houding ook
  maandag 14 januari 2019 @ 21:52:30 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184405503
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe dingen aan te pakken mbt daten staat er. Zou swipen daarbij horen? Duidelijk: ja.
Elk klein grijsgebiedke opzoeken.

Of voor nu accepteert men gewoon de mening van de mods en geven over een paar weken een feedback over hoe het bevallen is.
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 21:52:52 #300
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184405512
De post was overduidelijk gericht op het uitlokken van slowchat, daarom is ie weg. Daarnaast is fb ook niet de plek om te slowchatten.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')