Kan ook al niet koppenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begint Younes-achtige vormen aan te nemen .
Ik zal jou eens rooienquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Die rooie Hagenees is een teringmongool
Maar ja, je hebt niks achter de hand hequote:Op zaterdag 8 december 2018 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen over zijn eindpass en bepaalde beslissingen
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt niks achter de hand he
Die kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan.Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Een Bergwijn of Malen was wel prettig geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .
2 toch wel (al vind ik het middenveld dan wel zwak bezet in elftal 2)quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .
In Volendam wel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
zat er nu iemand onder die jas?
Ik schakel weer. Bedankt makkerquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste kwartfinale begint nu vriend
Maar wel ego. Steeds schieten voor eigen kans.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie gaat ineens wel doelgericht spelen.
Ja hij zal te horen hebben gekregen dat hij meer moet scoren, en dan krijg je dit gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel ego. Steeds schieten voor eigen kans.
BVB Eindhovenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een Bergwijn of Malen was wel prettig geweest.
Wie zou hem dat verteld hebben?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij zal te horen hebben gekregen dat hij meer moet scoren, en dan krijg je dit gedrag.
Achterin is het ook wel behelpenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 toch wel (al vind ik het middenveld dan wel zwak bezet in elftal 2)
Johan maandag een halve uitzending over dit stokpaardje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kutkeeper weer met een rare redding lol
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan maandag een halve uitzending over dit stokpaardje.
De andere helft van de uitzending gaat over de VAR.
Gijp die keihard gaat lachen om Lamprou.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Directeurtje was wel genot.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?
Of met witte zakdoekjes gaan zwaaien als vaderquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax moet je niet anders zijn of lastig doen
Walker, Danilo, Otamendi, Kompany (mits fit), Laporte, Stones, Delph, Mendyquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achterin is het ook wel behelpen
En aan het eind weer de herhalende aidsfilmpjes afspelen omdat ze verder nergens over kunnen lullen .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, alleen het begin niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En aan het eind weer de herhalende aidsfilmpjes afspelen omdat ze verder nergens over kunnen lullen .
Otamendi en Delph hebben toch wel het niveau van een middenmoter tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walker, Danilo, Otamendi, Kompany (mits fit), Laporte, Stones, Delph, Mendy
toch gewoon 2 elftalletjes die er wel wat van kunnen
Of de trainer uitschelden voor pannenkoekquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of met witte zakdoekjes gaan zwaaien als vader
"Hahaha kijk Maradonna komt niet uit zijn woorden"quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"
Bulderlach van Geneegenotquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"
Klopt, Utrecht geeft alleen 100% tegen Ajax.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zonde ,zat meer in voor zwolle.
Utrecht moet het gaan doen
Het is mongolenvoetbal?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kan jullie afraden naar FS3 te zappen.
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kan jullie afraden naar FS3 te zappen.
op eigen risicoquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker toch
Ik ga verder met Dogs of Berlin. Een aanrader.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker toch
Gaat dat over de nazi's?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga verder met Dogs of Berlin. Een aanrader.
Younesgodquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres is zijn rendement echt TOTAAL kwijt.
Neres heeft het wel in zich natuurlijk gezien vorig jaar, maar het is echt vreselijk hoe zijn schoten dit seizoen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younesgod
Wimderon zal nu wel met statistieken aankomen die bewijzen dat Neres heel erg goed is
Younes schoot ze er ook aardig in voordat die pijnlijk slecht werd .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres heeft het wel in zich natuurlijk gezien vorig jaar, maar het is echt vreselijk hoe zijn schoten dit seizoen zijn.
Viel wel mee hoor, stuk minder rendement.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes schoot ze er ook aardig in voordat die pijnlijk slecht werd .
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluitingquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younesgod
Wimderon gaat zo met statistieken aankomen die bewijzen dat Neres heel erg goed is
Wanneer heb je dat probleemwijkplaatje gezien dan ?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluiting
Maar het komt erop neer dat Neres nu wel naar zijn niveau afglijdt .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, stuk minder rendement.
Powerloungen en Stargazer één-tweetjes over het Ajax rond 2000 genot.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluiting
alweer bijna 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of de trainer uitschelden voor pannenkoek
Toen iedereen nog zat te bibberen voor potjes als Heerenveen en Groningen-uitquote:
Vol vertrouwen na die 2-4 in Nijmegen, twee wedstrijden later weg kampioenschapquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen iedereen nog zat te bibberen voor potjes als Heerenveen en Groningen-uit
Rik vd Boog kwam toen met een paar leugentjes voor eigen bestwilquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vol vertrouwen na die 2-4 in Nijmegen, twee wedstrijden later weg kampioenschap
Ajax rond 2000 was ronduit pijnlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Powerloungen en Stargazer één-tweetjes over het Ajax rond 2000 genot.
Gelukkig keek ik toen nog geen voetbal (behalve EK wat een trauma was).quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax rond 2000 was ronduit pijnlijk.
klopt, rond 2008/2009 ook.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax rond 2000 was ronduit pijnlijk.
Henk Spaan is een seniele idioot die niet weet wat een kapper is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk Spaan is er behoorlijk blij mee zo te zien
Een seniele uitbuitende idiootquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk Spaan is een seniele idioot die niet weet wat een kapper is.
Knotsgekquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 keeperswissels in 1 weekend eredivisie
Wel weer jammer dat Utrecht op donderdagavond in de kuip speelt..2 dagen later om 12:15quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, Utrecht geeft alleen 100% tegen Ajax.
Niet fappen op Daniel Cruzquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Powerloungen en Stargazer één-tweetjes over het Ajax rond 2000 genot.
En toch de enige club naast PSV die punten kon afsnoepen van Ajax.quote:Op zondag 9 december 2018 12:52 schreef fetX het volgende:
Heracles heeft ‘t ook niet echt meer hè
O trouwens, ze hebben nog geen uitwedstrijd gewonnen toch? Dus viel ook allemaal wel mee
is geen actquote:Op zondag 9 december 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh god krijgen we die act weer van je.
Dat is waar ook inderdaad. Zal voorlopig ook nog wel even blijven.quote:Op zondag 9 december 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch de enige club naast PSV die punten kon afsnoepen van Ajax.
Ik zie het in Utrecht toch gewoon weer lastig worden.quote:Op zondag 9 december 2018 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is waar ook inderdaad. Zal voorlopig ook nog wel even blijven.
Ik vind de verschillen tussen Ajax, PSV en in mindere mate Feyenoord met de rest toch wel schrikbarend groot dit jaar. Ga ervan uit dat Ajax daar wint.quote:Op zondag 9 december 2018 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het in Utrecht toch gewoon weer lastig worden.
Die moeten net de donderdag ervoor wel naar de Kuip.quote:Op zondag 9 december 2018 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het in Utrecht toch gewoon weer lastig worden.
dat die anderen het niet goed haddenquote:Op zondag 9 december 2018 13:04 schreef yats het volgende:
Ik zie nu pas die verklaring van de scheids bij Zwolle-Ajax over waarom De Ligt geen rood kreeg. Wat een onzin komt hij mee zeg. Voor exact eenzelfde situatie kregen eerder dit jaar Doekhi, Clarke-Salter en Thorsby wel gewoon rood. Leg mij het verschil eens uit?
Natuurlijk, maar er zal wel weer een puntverlieswedstrijdje aankomen hoor.quote:Op zondag 9 december 2018 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de verschillen tussen Ajax, PSV en in mindere mate Feyenoord met de rest toch wel schrikbarend groot dit jaar. Ga ervan uit dat Ajax daar wint.
Waar basseer je dat opquote:Op zondag 9 december 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er zal wel weer een puntverlieswedstrijdje aankomen hoor.
Op elke ploeg in elke competitie ooit die uiteindelijk wel eens een dag hebben dat die bal er niet in vliegt, dat de concentratie minder is. Gisteren was het al een stuk matiger van Ajax.quote:
niet concentreren tegen Utrechtquote:Op zondag 9 december 2018 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op elke ploeg in elke competitie ooit die uiteindelijk wel eens een dag hebben dat die bal er niet in vliegt, dat de concentratie minder is. Gisteren was het al een stuk matiger van Ajax.
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 9 december 2018 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet concentreren tegen Utrecht
ja tuurlijk lol
quote:Op zondag 9 december 2018 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft volgens mij tegen Utrecht de meeste punten verloren in de afgelopen tien jaar.
quote:Op zondag 9 december 2018 13:33 schreef Hallojo het volgende:
Als Advocaat Venomenema opstelt heeft Ajax geen schijn van kans.
Hij staat er nu in om nog even een paar goals te makenquote:
Ziggy > Foxquote:Op zondag 9 december 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gigantisch grote Feyenoord
Jan-Joost
Die heeft ooit die Ajax-opmerking van Pelle gekregen en is dat sindsdien aan het overcompenseren.quote:Op zondag 9 december 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gigantisch grote Feyenoord
Jan-Joost
Jammer dat Emile sinds de Serie A-intrede weer minder in de studio zit.quote:Op zondag 9 december 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziggy heeft ook wel wat proleten in dienst.
quote:Op zondag 9 december 2018 14:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die heeft ooit die Ajax-opmerking van Pelle gekregen en is dat sindsdien aan het overcompenseren.
Aletha die zo vreselijk ongemakkelijk is daarquote:Op zondag 9 december 2018 14:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
gisteren weer eens een stukje van 'De Eretribune' gezien. Wat was dat pijnlijk.
Gio doet niets en er breekt weer geen jeugdspeler doorquote:Op zondag 9 december 2018 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toornstra tackelt berghuis
Larsson wil een pingel
Ze zijn wel beter dan Feyenoordquote:Op zondag 9 december 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Emmen kan er echt geen reet van.
Kreeg medelijden met Perez die met een stel randdebielen om zich heen serieus over voetbal probeert te praten. Al is Kwakman nog wel okay.quote:Op zondag 9 december 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aletha die zo vreselijk ongemakkelijk is daar
Ze zijn enthousiast genoeg, maar totaal niet gevaarlijk.quote:
Kwakman is een prima analist, maar voor de rest kijk ik die onzin niet.quote:Op zondag 9 december 2018 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met Perez die met een stel randdebielen om zich heen serieus over voetbal probeert te praten. Al is Kwakman nog wel okay.
Het komt allemaal niet zo lekker over bij haar nee..irritante stem heeft ze ook. Maar acb..als ze er bij Fox blij mee zijnquote:Op zondag 9 december 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat heeft de rest ook wel door hoor, maar goed ze hebben een vrouw aan tafel nodig en Fresia moet eerst meer ervaring op doen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het komt allemaal niet zo lekker over bij haar nee..irritante stem heeft ze ook. Maar acb..als ze er bij Fox blij mee zijn
Wordquote:Op zondag 9 december 2018 15:13 schreef StephanL het volgende:
Word nog een lastige tweede helft voor Feyenoord zo.
Een delegatie vd knvb is deze week op bezoek geweest in Venlo omdat er bij vvv veel onvrede heerst (terecht) over foute beslissingen.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Groby het volgende:
Noem een beter duo dan Gozubuyuk en aandacht willen
Alethaquote:Op zondag 9 december 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die staat onder belangstelling van grote engelse clubsquote:Op zondag 9 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Kokcu heeft wel een aardig debuut.
Kan best, maar als hij genoeg speeltijd krijgt bij Feyenoord zal hij wel willen blijven.quote:Op zondag 9 december 2018 16:16 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
die staat onder belangstelling van grote engelse clubs toch
ah kijk een kenner!quote:Op zondag 9 december 2018 14:14 schreef PicoMMP het volgende:
Emmen gaat stunten vandaag. U las het hier eerst.
Ze winnen ook vrijwel nooit in Arnhem en toch werd het dit jaar 0-4. Een Ajax in vorm zie ik zomaar winnen in Utrecht.quote:Op zondag 9 december 2018 13:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax wint bijna nooit in Utrecht de laatste 10 jaar
Ik denk dat je daarin vergist...grote kans dat wij dat zijn aangezien we ook regelmatig in Amsterdam gewonnen hebben.quote:Op zondag 9 december 2018 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft volgens mij tegen Utrecht de meeste punten verloren in de afgelopen tien jaar.
Het zou me niets verbazen als over een paar jaar blijkt dat gozubuyuk diep in de zak van de wedstrijdmaffia zit. Die gast zit er zo vaak naast, zelfs met de VAR erbij.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Groby het volgende:
Noem een beter duo dan Gozubuyuk en aandacht willen
Ja, en tot nu toe heb ik geen seconde spijt om weer eens een uitwedstrijd over te slaan.quote:Op zondag 9 december 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Yats ben jij toevallig voor Vitesse?
Maar Vitesse kan er ook gewoon nier zoveel van. Zelfs van Emmen wonnen ze thuis niet,lol.quote:Op zondag 9 december 2018 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, en tot nu toe heb ik geen seconde spijt om weer eens een uitwedstrijd over te slaan.
Het ziet er werkelijk niet uit en Vitesse maakt weer de oude fout om een zwak team lekker alle tijd te geven...
Je word geen Vitessefan voor je lol. Of je moet alle 17 tegenstanders steunen natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2018 17:09 schreef Caland het volgende:
Yats is een soort Marcel van Roosmalen
Maar dan een stuk dommer en zonder humor
Misschien moet je ze bij thuiskomst uit gaan schelden.quote:Op zondag 9 december 2018 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, en tot nu toe heb ik geen seconde spijt om weer eens een uitwedstrijd over te slaan.
Het ziet er werkelijk niet uit en Vitesse maakt weer de oude fout om een zwak team lekker alle tijd te geven...
Heb je die wedstrijd gezien? Dat had Vitesse met minimaal 5-1 moeten winnen, wat zelfs emmen erkende. Alleen zit er een soort misplaatste air bij een paar spelers die het keer op keer verprutsen (Linssen, Buttner, Bero).quote:Op zondag 9 december 2018 17:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar Vitesse kan er ook gewoon nier zoveel van. Zelfs van Emmen wonnen ze thuis niet,lol.
Rare vraag. Wie kijkt er nou naar Vitesse-Emmen.quote:Op zondag 9 december 2018 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd gezien? Dat had Vitesse met minimaal 5-1 moeten winnen, wat zelfs emmen erkende. Alleen zit er een soort misplaatste air bij een paar spelers die het keer op keer verprutsen (Linssen, Buttner, Bero).
Dat is meer iets voor 'supporters' van andere clubs. Al is dat daar meer bedreigen dan alleen schelden...quote:Op zondag 9 december 2018 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je ze bij thuiskomst uit gaan schelden.
Meer mensen dan naar Utrecht-Heraclesquote:Op zondag 9 december 2018 17:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rare vraag. Wie kijkt er nou naar Vitesse-Emmen.
Dus je hebt hier gelogen toen je hier riep dat je de spelers de huid had vol gescholden na weer een nederlaag?quote:Op zondag 9 december 2018 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor 'supporters' van andere clubs. Al is dat daar meer bedreigen dan alleen schelden...
Ik kom weleens in Arnhem, zelfs na een uitwedstrijd. Dus nee.quote:Op zondag 9 december 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je hebt hier gelogen toen je hier riep dat je de spelers de huid had vol gescholden na weer een nederlaag?
Dat zal best. Stadion bij Vitesse is niet voor niets zo leeg. Allemaal voor de tv genot.quote:
Goh, die hebben we nooit eerder gehoord zeg. Origineel joh. Hoeveel man zit er bij Heracles gemiddeld?quote:Op zondag 9 december 2018 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal best. Stadion bij Vitesse is niet voor niets zo leeg. Allemaal voor de tv genot.
Ik zit met een biertje op de bank en ging vooraf van een nederlaag uit opeen knollenveld. Tot nu toe ben ik niet verbaasd.quote:
Is er een wedstrijd bezig dan?quote:Op zondag 9 december 2018 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit met een biertje op de bank en ging vooraf van een nederlaag uit opeen knollenveld. Tot nu toe ben ik niet verbaasd.
Je gaat uit van een nederlaag tegen de nummer 18 van de Eredivisie?quote:Op zondag 9 december 2018 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit met een biertje op de bank en ging vooraf van een nederlaag uit opeen knollenveld. Tot nu toe ben ik niet verbaasd.
Yats weet altijd alles prima te voorspellen. En zo niet dan kan hij altijd de scheids de schuld gevenquote:Op zondag 9 december 2018 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je gaat uit van een nederlaag tegen de nummer 18 van de Eredivisie?
en hoe ookquote:Op zondag 9 december 2018 17:27 schreef Max23 het volgende:
Hahahahaha Vitesse
5 van de laatste 6 penalty;s mis
Ja, dat past namelijk bij Vitesse. Winnen van Feyenoord en dan de week erop tegen een zwak VVV verliezen...quote:Op zondag 9 december 2018 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je gaat uit van een nederlaag tegen de nummer 18 van de Eredivisie?
Als het Gozobuyuk is, is dat per definitie terecht.quote:Op zondag 9 december 2018 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Yats weet altijd alles prima te voorspellen. En zo niet dan kan hij altijd de scheids de schuld geven
Zo'n kneus moet je in de rust wisselen en lekker 4 weken bij de beloftes mee laten doenquote:Op zondag 9 december 2018 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat past namelijk bij Vitesse. Winnen van Feyenoord en dan de week erop tegen een zwak VVV verliezen...
Tot nu toe krijg ik aardig gelijk. Een penalty arrogant missen en dan zo een tegengoal krijgen.
Zijn er minimaal 5 die bij dit zwakke NAC niet eens in de basis zouden staan maar die zelf vinden dat ze bij Barcelona horen te spelen...quote:
Mwah, ik zou eerder Linssen wisselen nu. Raakt geen bal goed maar speelt zo arrogant...quote:Op zondag 9 december 2018 17:33 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zo'n kneus moet je in de rust wisselen en lekker 4 weken bij de beloftes mee laten doen
Vind hem wel een aanwinst voor de Eredivisie.quote:Op zondag 9 december 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1071790348656095234
Slutskyi is wel een baas
Eens het is dubbel...maar helaas is het zelfs met de VAR nog niet foutloosquote:Op zondag 9 december 2018 17:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar liever dat dan grote arbitrale fouten
Ik heb medelijden met hem. Je zal maar met zulke domme over het paard getilde sukkels moeten werken.quote:Op zondag 9 december 2018 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind hem wel een aanwinst voor de Eredivisie.
Zie De Ligt gisteren...quote:Op zondag 9 december 2018 17:41 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Eens het is dubbel...maar helaas is het zelfs met de VAR nog niet foutloos
Denk een kleine overwinning van Utrecht, Venema gaat het doen dames en herenquote:Op zondag 9 december 2018 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ze winnen ook vrijwel nooit in Arnhem en toch werd het dit jaar 0-4. Een Ajax in vorm zie ik zomaar winnen in Utrecht.
Nog bedankt daarvoor. Dit seizoen is gewoon klaar dankzij een stelletje $%@$@%quote:Op zondag 9 december 2018 18:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Bottegod die Matavz vakkundig de wedstrijd uit trapte is dat niet veel meer
Venema 90+3quote:Op zondag 9 december 2018 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk een kleine overwinning van Utrecht, Venema gaat het doen dames en heren
Dat zou je wel moeten. Maar ja, deze overbetaalde @%^#$@ verneuken het per usual weer.quote:Op zondag 9 december 2018 18:33 schreef fetX het volgende:
Vitesse en AZ zouden wel even derde kunnen worden dit seizoen. We zien het, ja
Nee joh. Vitesse (en AZ) komt daarvoor echt tekort.quote:Op zondag 9 december 2018 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou je wel moeten. Maar ja, deze overbetaalde @%^#$@ verneuken het per usual weer.
Ik ben er klaar mee, ze bekijken hert voorlopig maar lekker. Stelletje %@$$@$
Want Feyenoord is zo goed? Op de 1e helft tegen PSV na heeft Feyenoord dit jaar ook nog niets laten zien. Het enige verschil is dat ze wel van dit soort kuttegenstanders winnen.quote:Op zondag 9 december 2018 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Vitesse (en AZ) komt daarvoor echt tekort.
En zo’n 13 punten (niet eens halverwege)quote:Op zondag 9 december 2018 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Want Feyenoord is zo goed? Op de 1e helft tegen PSV na heeft Feyenoord dit jaar ook nog niets laten zien. Het enige verschil is dat ze wel van dit soort kuttegenstanders winnen.
Ik zeg niet dat Feyenoord héél goed is (al spelen ze de laatste weken echt dikke prima), maar ze zijn wel een stuk sterker dan Vitesse en AZ. Zo blijkt.quote:Op zondag 9 december 2018 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Want Feyenoord is zo goed? Op de 1e helft tegen PSV na heeft Feyenoord dit jaar ook nog niets laten zien. Het enige verschil is dat ze wel van dit soort kuttegenstanders winnen.
True, al hadden dat er eigenlijk maar 9 mogen zijn. Feyenoord heeft tegen Utrecht en Vitesse enorm gemazzeld dankzij Van Persie.quote:Op zondag 9 december 2018 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En zo’n 13 punten (niet eens halverwege)
Oke Yats.quote:Op zondag 9 december 2018 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
True, al hadden dat er eigenlijk maar 9 mogen zijn. Feyenoord heeft tegen Utrecht en Vitesse enorm gemazzeld dankzij Van Persie.
Kwaliteit inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2018 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
True, al hadden dat er eigenlijk maar 9 mogen zijn. Feyenoord heeft tegen Utrecht en Vitesse enorm gemazzeld dankzij Van Persie.
Alleen Utrecht heeft die kansquote:Op zondag 9 december 2018 18:33 schreef fetX het volgende:
Vitesse en AZ zouden wel even derde kunnen worden dit seizoen. We zien het, ja
quote:Op zondag 9 december 2018 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou je wel moeten. Maar ja, deze overbetaalde @%^#$@ verneuken het per usual weer.
Ik ben er klaar mee, ze bekijken hert voorlopig maar lekker. Stelletje %@$$@$
Ze mogen een nieuw toetsenbord krijgen?quote:Op zondag 9 december 2018 18:51 schreef yats het volgende:
Ik ben er in ieder geval klaar mee. Deze lamzakken mogen lekker de #%%@%$# krijgen.
(Klink ik nu als voldemort?)
Ajax won ook vaak in Arnhem, maar zelden in Utrecht. En Utrecht heeft ook met regelmaat punten gepakt in de Arena.quote:Op zondag 9 december 2018 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin vergist...grote kans dat wij dat zijn aangezien we ook regelmatig in Amsterdam gewonnen hebben.
Utrecht is anders ook nog niet zo best. Ook Utrecht kan beter dan wat ze nu laten zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |