Kan ook al niet koppenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begint Younes-achtige vormen aan te nemen .
Ik zal jou eens rooienquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Die rooie Hagenees is een teringmongool
Maar ja, je hebt niks achter de hand hequote:Op zaterdag 8 december 2018 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen over zijn eindpass en bepaalde beslissingen
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt niks achter de hand he
Die kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan.Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Een Bergwijn of Malen was wel prettig geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .
2 toch wel (al vind ik het middenveld dan wel zwak bezet in elftal 2)quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn nog geen City die even 3 gelijkwaardige elftallen kan opstellen .
In Volendam wel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
zat er nu iemand onder die jas?
Ik schakel weer. Bedankt makkerquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste kwartfinale begint nu vriend
Maar wel ego. Steeds schieten voor eigen kans.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie gaat ineens wel doelgericht spelen.
Ja hij zal te horen hebben gekregen dat hij meer moet scoren, en dan krijg je dit gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel ego. Steeds schieten voor eigen kans.
BVB Eindhovenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een Bergwijn of Malen was wel prettig geweest.
Wie zou hem dat verteld hebben?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij zal te horen hebben gekregen dat hij meer moet scoren, en dan krijg je dit gedrag.
Achterin is het ook wel behelpenquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 toch wel (al vind ik het middenveld dan wel zwak bezet in elftal 2)
Johan maandag een halve uitzending over dit stokpaardje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kutkeeper weer met een rare redding lol
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan maandag een halve uitzending over dit stokpaardje.
De andere helft van de uitzending gaat over de VAR.
Gijp die keihard gaat lachen om Lamprou.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Directeurtje was wel genot.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?
Of met witte zakdoekjes gaan zwaaien als vaderquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax moet je niet anders zijn of lastig doen
Walker, Danilo, Otamendi, Kompany (mits fit), Laporte, Stones, Delph, Mendyquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achterin is het ook wel behelpen
En aan het eind weer de herhalende aidsfilmpjes afspelen omdat ze verder nergens over kunnen lullen .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, alleen het begin niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending van gister nog terugkijken. Topshow?
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En aan het eind weer de herhalende aidsfilmpjes afspelen omdat ze verder nergens over kunnen lullen .
Otamendi en Delph hebben toch wel het niveau van een middenmoter tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walker, Danilo, Otamendi, Kompany (mits fit), Laporte, Stones, Delph, Mendy
toch gewoon 2 elftalletjes die er wel wat van kunnen
Of de trainer uitschelden voor pannenkoekquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of met witte zakdoekjes gaan zwaaien als vader
"Hahaha kijk Maradonna komt niet uit zijn woorden"quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"
Bulderlach van Geneegenotquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hahaha kijk een dikke man die van de glijbaan gaat"
Klopt, Utrecht geeft alleen 100% tegen Ajax.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Zonde ,zat meer in voor zwolle.
Utrecht moet het gaan doen
Het is mongolenvoetbal?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kan jullie afraden naar FS3 te zappen.
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kan jullie afraden naar FS3 te zappen.
op eigen risicoquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker toch
Ik ga verder met Dogs of Berlin. Een aanrader.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als deze pot af is gelopen doe ik het lekker toch
Gaat dat over de nazi's?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga verder met Dogs of Berlin. Een aanrader.
Younesgodquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres is zijn rendement echt TOTAAL kwijt.
Neres heeft het wel in zich natuurlijk gezien vorig jaar, maar het is echt vreselijk hoe zijn schoten dit seizoen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younesgod
Wimderon zal nu wel met statistieken aankomen die bewijzen dat Neres heel erg goed is
Younes schoot ze er ook aardig in voordat die pijnlijk slecht werd .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres heeft het wel in zich natuurlijk gezien vorig jaar, maar het is echt vreselijk hoe zijn schoten dit seizoen zijn.
Viel wel mee hoor, stuk minder rendement.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes schoot ze er ook aardig in voordat die pijnlijk slecht werd .
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluitingquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younesgod
Wimderon gaat zo met statistieken aankomen die bewijzen dat Neres heel erg goed is
Wanneer heb je dat probleemwijkplaatje gezien dan ?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluiting
Maar het komt erop neer dat Neres nu wel naar zijn niveau afglijdt .quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, stuk minder rendement.
Powerloungen en Stargazer één-tweetjes over het Ajax rond 2000 genot.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarna jij er spelers bij zal halen die je leeftijdtechnish nooit hebt kunnen zien spelen met een probleemwijk plaatje ter afsluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |