Die is pot. En persoonlijkheid boeit me echt niks.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef skysherrif het volgende:
Martens is knapper, maar Groenen heeft denk ik leukste persoonlijkheid.
Merel van Dongen ook leuk
Minaj?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Waarom staat dat uitgemergelde vuilnisbakkenrasje weer in de OP?
Nicky Minaj is vrij fors hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hèquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik ook. Maar mijn poes is heel thicc.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hè
Stel wat beters voor in de OPquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vooral niks met honden eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hè
Nog mooie partijen op glory?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
Chelsea - City, Barca - Espanyol en Glory. Prima avondje om brak op de bank te hangen dacht ik.
Glory is voor proleten.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
Chelsea - City, Barca - Espanyol en Glory. Prima avondje om brak op de bank te hangen dacht ik.
Ben Saddik is altijd wel genot, sowieso zwaargewicht toernooi topshow.gifquote:
Ik neem die rol wel even over.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zojuist een leuk filmpje gedeeld in de app. Het is wachten op het gehuil van Doublepain
Ohja dat had ik al gelezen. Eindelijk weer een toernooi zoals bij K1.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben Saddik is altijd wel genot, sowieso zwaargewicht toernooi topshow.gif
Feyenoorder Tavares vecht voor de titel
3 potjes als je de finale vecht, aardige slijtageslagquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ohja dat had ik al gelezen. Eindelijk weer een toernooi zoals bij K1.
Toch vind ik de lichtere gewichtsklasses vaak leuker om te zien door de mooiere en snellere technieken. En ik weet eigenlijk niet eens of het KO percentage wel zoveel lager ligt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
3 potjes als je de finale vecht, aardige slijtageslag
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklassequote:Op zaterdag 8 december 2018 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vind ik de lichtere gewichtsklasses vaak leuker om te zien door de mooiere en snellere technieken. En ik weet eigenlijk niet eens of het KO percentage wel zoveel lager ligt.
Vechten is sowieso saai.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:54 schreef Caland het volgende:
Verhoeven is ook maar een saaie vechter bijvoorbeeld
Die toernooien in Japan met o.a. Overeem, Bonjasky, Schilt en Badr Hari. Genot welquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklasse
K1 in zijn hoogtijdagen ging het broekje regelmatig uit hoor
Remy Bonjaskygenot. En Peter Aerts in zijn hoogtij dagen. Bohhh. Hoewel Aerts het klassieke voorbeeld is van iemand die veel te lang is doorgegaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklasse
K1 in zijn hoogtijdagen ging het broekje regelmatig uit hoor
Ik andersomquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Vind sowieso normaal boksen altijd meer spektakel dan kickboks
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.quote:
rocky blijft wel beste boksfilmquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ernesto Hoost blijft één van de grootste goden
En dat de jeugd wereldwijd meer rii MMA is gegaan dankzij UFC. Jammer dat K1 kapot is gegaan. Glory gaat dat niveau nooit halen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.
De tijd dat Badr Hari nog goed was
owja ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu eventjes? Ga zo ajax kijken
Mr. Perfectquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ernesto Hoost blijft één van de grootste goden
Is goed.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu eventjes? Ga zo ajax kijken
Million dollar baby.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rocky blijft wel beste boksfilm
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.
De tijd dat Badr Hari nog goed was
Hoe laat begint dat Glory gebeuren?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.
Doen, aub. Want straks kijk ik PEC-AJA en ESP-BAR.quote:
Half 8 meen ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat Glory gebeuren?
Kickboks is een domme sport vergeleken met boksenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.
je kijkt niet chelsea - city?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doen, aub. Want straks kijk ik PEC-AJA en ESP-BAR.
Absoluutquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kickboks is een domme sport vergeleken met boksen
Of te wel: voetbal wat je niet wil missen. In principe zouden we tijdens EMM-FEY 90 minuten kunnen skribblen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een ambulance richting Leiden gestuurd.
Het begint zo op veronica ouwe reusquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
WAAROM ZITTEN JULLIE NIET IN HET STADION?
[ afbeelding ]
omdat ajax uitspeeltquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zo op veronica ouwe reus
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Of te wel: voetbal wat je niet wil missen. In principe zouden we tijdens EMM-FEY 90 minuten kunnen skribblen.
Zie ik eruit als een jood of zo?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JE NIET IN HET STADION
Dat ging over Glorie toch?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een jood of zo?
Je zou het eens een kans moeten geven Stijnquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
De ''WaArOm ZiT Je NiET In Het StadIon'' reflex. Wat ontzettend saai.
Als je met je volle verstand een wedstrijd van Feyenoord gaat kijken heb je professionele hulp nodig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou het eens een kans moeten geven StijnHet is oprecht een hele andere belevenis dan voor je televisie.
Wat een goede grap, maxi-mus!quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je met je volle verstand een wedstrijd van Feyenoord gaat kijken heb je professionele hulp nodig.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je met je volle verstand een wedstrijd van Feyenoord gaat kijken heb je professionele hulp nodig.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na Ajaxquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was Tay Zonday gisteren
is er trouwens skribbl
Heb je ook al wat spelers van Ajax in je lijst gezet?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na Ajax
Ik heb een woordlijst gemaakt Saind!Als je leuke suggesties hebt voor woorden dan hoor ik dat graag!
In het openbaar?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na Ajax
Ik heb een woordlijst gemaakt Saind!Als je leuke suggesties hebt voor woorden dan hoor ik dat graag!
Nee, ik heb voornamelijk woordenlijsten van internet gehaald.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook al wat spelers van Ajax in je lijst gezet?
Ook wat FOK! gimmicks erbij?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voornamelijk woordenlijsten van internet gehaald.
Nu vrij rustig. Gisteren best wat wijntjes gedronken. (5/6 stuks, ben niks gewend)quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag jojo. Wat brengt jou dit weekend?
Manzanitaquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook via pm, wat jij prettig vindt!
Klaasweetalles ook?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
(zo staat er bijvoorbeeld een bekende tandarts in)
Het woord hilarisch(e) zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
En deze aangevuld met hilarische dingen die ik verzonnen heb uiteraard.
Hij staat er tussen.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het woord hilarisch(e) zou verboden moeten worden.
Spelersnamen vind ik niet zo leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
David Neres
Hakim Ziyech
Edwin van der Sar
Marc Overmars
Kasper Dolberg
Daley Blind
Uiteraard!quote:
Hoe voller de lijst hoe beter.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelersnamen vind ik niet zo leuk eigenlijk.
Ik zit nu op 900quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe voller de lijst hoe beter.
Moemoe uit ONZ.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is die Skribbl hype eigenlijk begonnen?
Charlotte.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is die Skribbl hype eigenlijk begonnen?
Doe dan gewoon PSV als woord.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of scarface? Ik wil calimero tekenen.
Dan kan Roland de fusion van Guti en Lozano tekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dan gewoon PSV als woord.
Van Gaal mag er ook wel in.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan Roland de fusion van Guti en Lozano tekenen.
Welke advocaat?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had gisteren wel al Advocaat getekend.
Zo dan! Ben je gestopt met borstvoeding?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu vrij rustig. Gisteren best wat wijntjes gedronken. (5/6 stuks, ben niks gewend)
Wtfquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk zelden een computer in mijn vrije tijd.
Ik ook nooit, kan me niet eens meer herinneren wanneer ik mijn laptop aan heb gehad.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk zelden een computer in mijn vrije tijd.
Nee niet gestopt. Afgekolfde melk had ik klaarliggen voor m’n vriend.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan! Ben je gestopt met borstvoeding?
5/6 is ook gewoon een hele fles. Niet niks als je niks meer gewend bent.
Hoiquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet gestopt. Afgekolfde melk had ik klaarliggen voor m’n vriend.
Handig hoor die kolfapparaten, maar ik voel me wel Bertha13 dan.
Dit engels, hoe dan.twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 22:23:31Dit is Koefnoen toch, toch? Zeg me dat dit Koefnoen is.. Please, zeg het! https://t.co/C1nU5odapj reageer retweet
We zijn al een tijdje bezig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens wacht met skribbl tot na glory
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is hij dan. Enorme god!
Godiusquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is hij dan. Enorme god!
Room zit vol.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog? Kom bij allemaal onbekenden
Rens we spelen hele dagen en als we worden gewoon bij het vuil gezet als de kamer vol zit met nieuwelingenquote:
Mensonterend ditquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rens we spelen hele dagen en als we worden gewoon bij het vuil gezet als de kamer vol zit met nieuwelingen
Nu dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Nee deed het 10 sec nadat je het zei
https://skribbl.io/?TCgWfGKF27quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Nee deed het 10 sec nadat je het zei
Huh?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:46 schreef GGMM het volgende:
Lekker slimik heb de woordenlijst
krijg dan de tyfus maar.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:46 schreef GGMM het volgende:
krijg dan de tyfus maar.
Ziedend. (iedereen stopt)quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:46 schreef GGMM het volgende:
krijg dan de tyfus maar.
Kan jij niet weer weg uit de SC met je voetbal?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:46 schreef Masterminded het volgende:
Don't let the Skribble-sessie distract you from the fact that Frenkie scored a great goal against PEC Zwolle: https://streamja.com/RZvZ
Stijn, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er werden wel mensen enorm kwaad in die chat.
Scrummie is áltijd enorm kwaad.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er werden wel mensen enorm kwaad in die chat.
Was ook niet echt duidelijke ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef GGMM het volgende:
Terwijl ik het woord niet schreef, dus laat het dan lekker.
Gejank.
Nou enquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Was ook niet echt duidelijke ofzo
Even normaal tegen mn maat stijn ben blij dat ie eindelijk terug is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan jij niet weer weg uit de SC met je voetbal?
Ik teken hoe ik wilquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geen monster bij nazi's?
Gewoon rechtermuisknop elke keer met vertalen naar Nederlandsquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
hoe doe ik een hele website in google translate? Dat alles vertaald maar als je ergens op klikt ook gelijk vertaald.
Geaccepteerd.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een onterechte kick, excuus.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even normaal tegen mn maat stijn ben blij dat ie eindelijk terug is.
Voorbarig dus.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik drukte er ook op toen je ging schrijven
Ik negeer de mongoloïde posts hier gewoon, hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even normaal tegen mn maat stijn ben blij dat ie eindelijk terug is.
Je bent weer naar de gay bar geweest?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb enorm genoten van iedereen vanavond.
Ja dat zeg ik toch, geskribbled met mn maten.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent weer naar de gay bar geweest?
ik schreef aardblij, maar oke, dat was stom inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je schreef wel aardbei, dus die kick had je nog te goed
Toch komen telkens dezelfde woorden terug.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef GGMM het volgende:
Maar, wel weer 100 woorden toegevoegd aan de lijst tijdens dit spel.
We zitten nu boven de 1.000
Op het laatst was de server wel kut en scrollde die chat niet door.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef GGMM het volgende:
Als de spelling niet klopt ga je door de mangel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef GGMM het volgende:
Stijn ik wil het even hebben over trein vuur dageraad.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik negeer de mongoloïde posts hier gewoon, hoor.
Ja, dat had ik ook. Zo ontzettend irritant is datquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Op het laatst was de server wel kut en scrollde die chat niet door.
Wat moet de wereld toch zonder GGMMquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:49 schreef GGMM het volgende:
Spel zit niet goed in elkaarquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch komen telkens dezelfde woorden terug.
Klopt, dat lijkt idd zoquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je Haxball eigenlijk al als woord, GGMM?
Komt ook omdat mensen vaak zelfde woord kiezen uit 3 omdat ze meer idee hebben hoe dat te tekenenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van alles tot en met 2011. Stefan En Lisette is uiteraard wel meesterlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn ik wil het even hebben over trein vuur dageraad.
Ik dacht niet dat het kon maar ik vind het nu een beter album dan spinvis - spinvis. En spinvis - spinvis stond echt in mn top 5 albums ooit.
Of kiezen het om een andere tekening belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen vaak zelfde woord kiezen uit 3 omdat ze meer idee hebben hoe dat te tekenen
Ik kon mee naar een concert vanavond.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van alles tot en met 2011. Stefan En Lisette is uiteraard wel meesterlijk.
Ik vraag me af waarom ik The War On Drugs nu pas heb ontdekt.
Van dat album 10000 zwaluwen en trein vuur dageraad en ook wel hallo maandag echt toppers hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van alles tot en met 2011. Stefan En Lisette is uiteraard wel meesterlijk.
Ik vraag me af waarom ik The War On Drugs nu pas heb ontdekt.
Daar werd ik onrustig van dus keek ik maar steeds naar de scorebalk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Zo ontzettend irritant is dat
Dan heb je ook meestal 2 kut woorden waar je niks mee kanquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen vaak zelfde woord kiezen uit 3 omdat ze meer idee hebben hoe dat te tekenen
Oh Hallo Maandag is wel goed, ja. Maar voor mij is relatief meest geluisterdquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van dat album 10000 zwaluwen en trein vuur dageraad en ook wel hallo maandag echt toppers hoor
Het helpt wel bij de moeilijke woorden om ze in 2 keer te tekenenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan heb je ook meestal 2 kut woorden waar je niks mee kan
Chillen in de lobbyquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat de lobby steeds vol zat
http://itools.com/tool/google-translate-web-page-translatorquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rechtermuisknop vertalen werkt niet![]()
Iemand betere optie?
Van 1e album voor mij voor ik vergeet, bagagedrager, ronny gaat naar huis en limonade glazen wodkaquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh Hallo Maandag is wel goed, ja. Maar voor mij is relatief meest geluisterd
Club Insomnia
Kom Terug
Smalfilm
Ik moest net Anne Frank tekenen Calandquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat je madame_paon al hebt?
Tegen die tijd heb je al een kick te pakkenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het helpt wel bij de moeilijke woorden om ze in 2 keer te tekenen
quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat je madame_paon al hebt?
Ik hou bij wat ik over 52 weken relatief het meest luisterde, per week de top 10 gerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van 1e album voor mij voor ik vergeet, bagagedrager, ronny gaat naar huis en limonade glazen wodka
smallfilm is ook keigoed natuurlijk
Bedanktquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
http://itools.com/tool/google-translate-web-page-translator
Je kan ook via: https://translate.google.comquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt
Kan niet doorklikken maar werkt iig
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.quote:
Vreemd dat met zoveel woorden alsnog woorden terugkerenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.
Maar madame_paon en wim hordijk blijven
Maar alleen met VBL is gezelliger.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.
Klagende ONZfiguren is ook genotquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar alleen met VBL is gezelliger.
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan maak ik eens kans om te joinenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar alleen met VBL is gezelliger.
Ik vind die ONZ-figuren vooral storend.quote:
ik weet niet of getallen mogen of dat hij dan op hol slaat.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.
Herman kan wel, daar kan je nog alle kanten mee op.quote:Op zondag 9 december 2018 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik weet niet of getallen mogen of dat hij dan op hol slaat.
toegevoegdquote:Op zondag 9 december 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herman kan wel, daar kan je nog alle kanten mee op.
Wel meer hoor.quote:
wie?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.
zuipenquote:Op zondag 9 december 2018 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan jullie doen bij oud en nieuw?
Skribblequote:Op zondag 9 december 2018 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bier drinken en roepen hoe kut 2019 zal wordenquote:Op zondag 9 december 2018 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tot je bier moet halen, dan pak je niet de puntenquote:
Opmerkingen maken over hoeveel haat ik aan vuurwerk heb.quote:Op zondag 9 december 2018 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eens.quote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opmerkingen maken over hoeveel haat ik aan vuurwerk heb.
Ff rennen als je hem een keer snel raadt.quote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Tot je bier moet halen, dan pak je niet de punten
Vuurwerk blijft wel genot maar het gevoel wordt elk jaar minderquote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ik heen ga hebben ze voor duizenden euros aan vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koop een palmboom om in je gezicht te planten.quote:Op zondag 9 december 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar ik heen ga hebben ze voor duizenden euros aan vuurwerk
Ik heb vanmiddag zo'n champagnefles van Heineken gekocht bij de appiequote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ff rennen als je hem een keer snel raadt.
En omdat het een speciale avond is koop ik halve liters erdinger
Het was leuk tot ik 15 was ofzo. Daarna nooit meer gesnapt waarom je geld de lucht in zou schietenquote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vuurwerk blijft wel genot maar het gevoel wordt elk jaar minder
Ik vind het geen genot.quote:Op zondag 9 december 2018 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vuurwerk blijft wel genot maar het gevoel wordt elk jaar minder
quote:Op zondag 9 december 2018 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was leuk tot ik 15 was ofzo. Daarna nooit meer gesnapt waarom je geld de lucht in zou schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |