Moet alles in jouw leven eenvoudig zijn?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen woorden die je eenvoudig tekent?
Oh sorry ik zal alleen woorden kiezen die je eenvoudig tekent.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook even mijn zegje doenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef skysherrif het volgende:
twitter:MarnodeBoer twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 13:15:12#gelehesjes in Den Haag net is men tegen 5G. De straling zal ons kapot maken. Nu een spreker die klaagt over de omgangsregeling met zn kinderen na scheiding. #GeleHesjesNL #DenHaag https://t.co/ndNwxDzItW reageer retweet
Ach geeft me weer een doel op deze avond (lol).quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vrij vlak allemaal, ik denk dat ik oversla.
Het is meestal ook heel armoedig. Maar ach. Zo'n Martens zie je soms nog wel leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ziet er motorisch zo vreemd uit.
Dat maakt het nog leuk i.p.v. dat je alles meteen weet als je het aantal letters ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax moet straks toch?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach geeft me weer een doel op deze avond (lol).
Ik word heel agressief van mensen die het woord typen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog leuk i.p.v. dat je alles meteen weet als je het aantal letters ziet.
Benieuwd naar jouw versie daarvanquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog leuk i.p.v. dat je alles meteen weet als je het aantal letters ziet.
ajax zometeen tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach geeft me weer een doel op deze avond (lol).
Ik kan niet kijken vrees ik.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat wordt weer klagen dat ze er geen 10 gemaakt hebben.
Ik las net dat ze zijn gekapt omdat er, op 5 demonstranten na, niemand weer was. Ze zaten in de KFCquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook even mijn zegje doen
Ik zie Martens liever andere leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is meestal ook heel armoedig. Maar ach. Zo'n Martens zie je soms nog wel leuke dingen doen.
Koekoek. Leuke vrouw ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Martens liever andere leuke dingen doen.
Schrijven.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word heel agressief van mensen die het woord typen.
Dan liever Anouk Hoogendijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Martens liever andere leuke dingen doen.
Dat was een parodieaccount, Rens.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik las net dat ze zijn gekapt omdat er, op 5 demonstranten na, niemand weer was. Ze zaten in de KFC
Schrijven ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijven.
Maarja dat is heel stom ja. Speel dan niet.
Wauw.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef skysherrif het volgende:
Martens is knapper, maar Groenen heeft denk ik leukste persoonlijkheid.
Merel van Dongen ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |