DIT BOEIT ECHT NIEMANDquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat zo meteen antwoorden met 'dit boeit niemand'. Vrouwen WK.
Dit boeit niemand.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het boeit mijn vaderquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit boeit ook echt niemand hier op FOK!quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet kijken, bij dat EK zag ik alleen de laatste vijf minuten van de finale.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij een heel klein beetje. (de loting niet hoor)
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anne Frank
boekenkast
opgenomen in de lijst.
Ik heb me er al over gebogen maar bij sommige awards kom ik er niet echt uit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het topic van Onlogisch loopt nog niet storm.
Ik wel, mijn vriendin vindt het ook leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet kijken, bij dat EK zag ik alleen de laatste vijf minuten van de finale.
Caland doet alleen nooit mee de proleetquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anne Frank
boekenkast
opgenomen in de lijst.
Adolph Hitler er ook al in?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anne Frank
boekenkast
opgenomen in de lijst.
Ik vind het vrij vlak allemaal, ik denk dat ik oversla.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er al over gebogen maar bij sommige awards kom ik er niet echt uit.
twitter:MarnodeBoer twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 13:15:12#gelehesjes in Den Haag net is men tegen 5G. De straling zal ons kapot maken. Nu een spreker die klaagt over de omgangsregeling met zn kinderen na scheiding. #GeleHesjesNL #DenHaag https://t.co/ndNwxDzItW reageer retweet
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anne Frank
boekenkast
opgenomen in de lijst.
Je vriendin vindt RensAjacied ook leukquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vriendin vindt het ook leuk.
Het ziet er motorisch zo vreemd uit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vriendin vindt het ook leuk.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je vriendin vindt RensAjacied ook leuk
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:13 schreef skysherrif het volgende:
twitter:MarnodeBoer twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 13:15:12#gelehesjes in Den Haag net is men tegen 5G. De straling zal ons kapot maken. Nu een spreker die klaagt over de omgangsregeling met zn kinderen na scheiding. #GeleHesjesNL #DenHaag https://t.co/ndNwxDzItW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |