Oh Hallo Maandag is wel goed, ja. Maar voor mij is relatief meest geluisterdquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van dat album 10000 zwaluwen en trein vuur dageraad en ook wel hallo maandag echt toppers hoor
Het helpt wel bij de moeilijke woorden om ze in 2 keer te tekenenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan heb je ook meestal 2 kut woorden waar je niks mee kan
Chillen in de lobbyquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat de lobby steeds vol zat
http://itools.com/tool/google-translate-web-page-translatorquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rechtermuisknop vertalen werkt niet![]()
Iemand betere optie?
Van 1e album voor mij voor ik vergeet, bagagedrager, ronny gaat naar huis en limonade glazen wodkaquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh Hallo Maandag is wel goed, ja. Maar voor mij is relatief meest geluisterd
Club Insomnia
Kom Terug
Smalfilm
Ik moest net Anne Frank tekenen Calandquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat je madame_paon al hebt?
Tegen die tijd heb je al een kick te pakkenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het helpt wel bij de moeilijke woorden om ze in 2 keer te tekenen
quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat je madame_paon al hebt?
Ik hou bij wat ik over 52 weken relatief het meest luisterde, per week de top 10 gerekend.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van 1e album voor mij voor ik vergeet, bagagedrager, ronny gaat naar huis en limonade glazen wodka
smallfilm is ook keigoed natuurlijk
Bedanktquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
http://itools.com/tool/google-translate-web-page-translator
Je kan ook via: https://translate.google.comquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt
Kan niet doorklikken maar werkt iig
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.quote:
Vreemd dat met zoveel woorden alsnog woorden terugkerenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.
Maar madame_paon en wim hordijk blijven
Maar alleen met VBL is gezelliger.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet zo leuk eigenlijk. omdat ONZ ook vaak meedoet vind ik het leuker om het wat algemener te houden.
Klagende ONZfiguren is ook genotquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar alleen met VBL is gezelliger.
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan maak ik eens kans om te joinenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar alleen met VBL is gezelliger.
Ik vind die ONZ-figuren vooral storend.quote:
ik weet niet of getallen mogen of dat hij dan op hol slaat.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.
Herman kan wel, daar kan je nog alle kanten mee op.quote:Op zondag 9 december 2018 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik weet niet of getallen mogen of dat hij dan op hol slaat.
toegevoegdquote:Op zondag 9 december 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herman kan wel, daar kan je nog alle kanten mee op.
Wel meer hoor.quote:
wie?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tong80 en haags_kwartiertje zijn bekend over het hele forum.
zuipenquote:Op zondag 9 december 2018 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan jullie doen bij oud en nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |