Qua hekel aan platen in de top 100 heb ik dat alleen echt met Claudiaids, Disturbed, Kensington. Kijk mij coulant zijn.quote:
Die stond vorig jaar al op plek 14quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:23 schreef houdjemond het volgende:
Claudia ingeruild voor Toto vind ik ergens echt bijzonder grappig
Zegt gewoon in welke tijd de beste muziek werd gemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:27 schreef Gretzl het volgende:
De nummers 1 t/m 6 komen allemaal uit de jaren 70. Lekker verdeeld weer
Bedoelde qua opeens in de top 10quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar al op plek 14
van die drie heb ik nog het minst problemen net Claudia eigenlijk. Al hoeft die van mij ook niet in de top 100 hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Qua hekel aan platen in de top 100 heb ik dat alleen echt met Claudiaids, Disturbed, Kensington. Kijk mij coulant zijn.
mag je het niet gewoon een zeer, maar dan ook zeer matig nummer vinden?quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik snap die haat ook niet, maar dat zal vast stoer zijn.
En daar moeten we het maar mee doenquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Fix Joe is een zeikerig schijtliedje. Ik vind dat, dat is mijn mening.
Er wordt sowieso hier te veel gehaat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef MielMonteur het volgende:
Coldplay in the top 10 had je je klok op kunnen zetten
Ook te veel gehaat op Africa, geen top 10 nee, maar soit
The Scientist en Clocks vind ik nog wel prima, maar alles daarna is echt wegluistermuziek en niet top 50-waard.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag je het niet gewoon een zeer, maar dan ook zeer matig nummer vinden?
Hun eerste CD was meer dan goed, maar ze hebben helaas nooit meer die kwaliteit gehaald.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hun eerste CD was meer dan goed, maar ze hebben helaas nooit meer die kwaliteit gehaald.
ik vind green eyes op die cd wel goed, maar ook clocks en The scientist doen mij niets.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
The Scientist en Clocks vind ik nog wel prima, maar alles daarna is echt wegluistermuziek en niet top 50-waard.
Dat mag.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Africa is wsl zo gestegen omdat het een enorme meme onder de jongere n is gewordenquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
De tering Africa in top 10? Hoort niet eens in top 100 ..... Fix You hoort ook niet in de top 10, Avond mag van mij wel 10 plaatsen lager.
Child in Time mag van mij op 2 of 3
Er gaat nog wel iets van uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind green eyes op die cd wel goed, maar ook clocks en The scientist doen mij niets.
Zegt meer iets over het feit dat heel veel stemmers vrijwel blind op favorieten stemmen die vorig jaar ook in de top 10 / top 25 stondenquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zegt gewoon in welke tijd de beste muziek werd gemaakt.
toegegeven ik vind Viva la vida nog best leuk eigenlijk en ook speed of sound was prima te doen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind dat ze nog veel andere goede nummers hebben, maar voor de niet-fans helpt het niet dat vooral de matige mainstreamnummers op de radio komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |