Om te janken ditquote:
Heel af en toe leuk om te horen. Je moet het niet te vaak luisteren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Africa..nog zo'n millenial-kroegplaat die ik niet snap
Hier nog 1, snap er niks van. Het is zo saai als het maar kan, gebeurt niks in dat nummer. Het begint en het eindigt, zonder enige muziekaal iets ....quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Africa..nog zo'n millenial-kroegplaat die ik niet snap
is het ook niet. Paar nummers die er niet thuishoren, maar nog altijd meer goeds dan slechts.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:22 schreef Masterminded het volgende:
Ach, ik vind het geen drama top 10.
Ik vind het altijd fascinerend hoe een aantal mensen hier weet te overdramatiseren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het ook niet. Paar nummers die er niet thuishoren, maar nog altijd meer goeds dan slechts.
Dat is wel een goede zet ja, dat janknummer uit de top 10quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:23 schreef houdjemond het volgende:
Claudia ingeruild voor Toto vind ik ergens echt bijzonder grappig
Dankjequote:
hoort er een beetje bij hè?!quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fascinerend hoe een aantal mensen hier weet te overdramatiseren.
Ja, mag ook mee! Voor de rest vind ik het wel best eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een goede zet ja, dat janknummer uit de top 10
Nu Coldplay nog.
Qua hekel aan platen in de top 100 heb ik dat alleen echt met Claudiaids, Disturbed, Kensington. Kijk mij coulant zijn.quote:
Die stond vorig jaar al op plek 14quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:23 schreef houdjemond het volgende:
Claudia ingeruild voor Toto vind ik ergens echt bijzonder grappig
Zegt gewoon in welke tijd de beste muziek werd gemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:27 schreef Gretzl het volgende:
De nummers 1 t/m 6 komen allemaal uit de jaren 70. Lekker verdeeld weer
Bedoelde qua opeens in de top 10quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar al op plek 14
van die drie heb ik nog het minst problemen net Claudia eigenlijk. Al hoeft die van mij ook niet in de top 100 hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Qua hekel aan platen in de top 100 heb ik dat alleen echt met Claudiaids, Disturbed, Kensington. Kijk mij coulant zijn.
mag je het niet gewoon een zeer, maar dan ook zeer matig nummer vinden?quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik snap die haat ook niet, maar dat zal vast stoer zijn.
En daar moeten we het maar mee doenquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Fix Joe is een zeikerig schijtliedje. Ik vind dat, dat is mijn mening.
Er wordt sowieso hier te veel gehaat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:28 schreef MielMonteur het volgende:
Coldplay in the top 10 had je je klok op kunnen zetten
Ook te veel gehaat op Africa, geen top 10 nee, maar soit
The Scientist en Clocks vind ik nog wel prima, maar alles daarna is echt wegluistermuziek en niet top 50-waard.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag je het niet gewoon een zeer, maar dan ook zeer matig nummer vinden?
Hun eerste CD was meer dan goed, maar ze hebben helaas nooit meer die kwaliteit gehaald.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag je het niet gewoon een zeer, maar dan ook zeer matig nummer vinden?
Hun eerste CD was meer dan goed, maar ze hebben helaas nooit meer die kwaliteit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |