SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Volgens mij fiets ik best traag, naar mijn werk is het ergens tussen de 5,5 en 6 km en ik doe er 25 minuten over ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
8 kilometer is ongeveer een half uurtje, echt de perfecte fietsafstand, en je verbrandt zo 500 kcal meer dan in de auto zittende eerste 2 maanden is het pittig, maar je zult je conditie echt met de dag zien groeien!
het ligt een beetje aan je route, als je door de stad moet met veel stoplichten duurt het aanzienlijk langer.quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij fiets ik best traag, naar mijn werk is het ergens tussen de 5,5 en 6 km en ik doe er 25 minuten over ofzo![]()
Met de bus ben ik stom genoeg langer onderweg, dus dat doe ik alleen als het prutweer is of als ik me niet zo jofel voel.
Lol wauw!quote:Op dinsdag 4 december 2018 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Met de auto zou ik van deur tot deur 45 minuten bezig zijn trouwens, leve de stad
Ach, weet je het is niet eens dat ik dan bizar veel eet of zo, alleen anders dan gewend. Het komt uiteindelijk neer op drie maaltijden en twee grote tussendoortjes. En verder lekker veel wandelen. Dus ik moet niet miepen.quote:
Ik ken dat als Haags meisje ook gewoon, volgens mij wordt dat dus in meerdere regio's wel gebruikt.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:40 schreef Lienekien het volgende:
‘Ik mag niet klagen’ is inderdaad Gronings/noordelijk voor: het gaat goed.
Beetje zoals een Engelsman zou zeggen: ‘can’t complain’.
als je fietst blijkbaar ookquote:Op dinsdag 4 december 2018 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerm.
Fijne les/realisatie CotS.
Gisteren de bevestiging waarom het hardloopclubje een goed idee was, nu ben ik gewoon gegaan ondanks natte bende, zelf was ik niet naar buiten te rammen geweest.![]()
Goeie investering dus, want het zijn fijne uurtjes. Plus dat er hier in de buurt nogal wat gedonder is met een idioot die aan drive-by-stabbing doet, dus in een groep is dan wel net zo prettig lopen.
Kun je beter in de Bijlmer gaan rennen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerm.
Gisteren de bevestiging waarom het hardloopclubje een goed idee was, nu ben ik gewoon gegaan ondanks natte bende, zelf was ik niet naar buiten te rammen geweest.![]()
Goeie investering dus, want het zijn fijne uurtjes. Plus dat er hier in de buurt nogal wat gedonder is met een idioot die aan drive-by-stabbing doet, dus in een groep is dan wel net zo prettig lopen.
Ja maar op je scooter krijg je een dikke reet en op je fiets niet, da's een prachtmotivatie tochquote:Op dinsdag 4 december 2018 17:05 schreef Barreltje het volgende:
ghehe het problem hier is dat ik er op de fiets idd iets van 40 min ( nu) over doe en dat ik er op de scooter de helft over doedus een tijdsmotivatie is er niet echt.. PLUS ik moet een heuvel op en af
klote duinen
Het is niet een kwestie van krijgen...quote:Op dinsdag 4 december 2018 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar op je scooter krijg je een dikke reet en op je fiets niet, da's een prachtmotivatie toch
Mja, van huis naar werk is het:quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:22 schreef Tele6 het volgende:
Mijn werk is 3 km fietsen. Luxeprobleem![]()
Alsnog doe ik er 20 minuten over, want duizend stoplichtenik ga heel soms wandelen, dat is een halfuur
Één duin gaat toch wel, barreltje? Als je dan boven bent, weet je dat je het gehad hebt
Ohjaaa hier in de regio is ook zo'n malloot, of het is dezelfde regioquote:Op dinsdag 4 december 2018 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nerm.
Waarschijnlijk dezelfde regio, ik zit niet ver van Castricum/Limmen/Egmond.quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohjaaa hier in de regio is ook zo'n malloot, of het is dezelfde regioZe hebben mensen idd aangeraden om in groepjes hard te lopen, meh.
Kan me wel voorstellen dat het motiverend is, met een groepje! Ik blijf ook minder gauw op de bank plakken als ik met vriend / vriendin ga sporten.
Goed bezig jij!quote:Op woensdag 5 december 2018 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Drive-by stabbing, dat klinkt echt naar![]()
Hier schiet de weegschaal ineens ook weer omlaagZal wel niet blijvend zijn, maar is wel een fijne boost. Het doel om november en december in elk geval stabiel door te komen lijkt vooralsnog te lukken
Jep, precies weten waar het is helpt dan niet echt.quote:Op woensdag 5 december 2018 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Drive-by stabbing, dat klinkt echt naar![]()
Hier schiet de weegschaal ineens ook weer omlaagZal wel niet blijvend zijn, maar is wel een fijne boost. Het doel om november en december in elk geval stabiel door te komen lijkt vooralsnog te lukken
Dracula’s theezakje is geknapt!quote:Op woensdag 5 december 2018 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sharkweek, ik zag het eerder al. Is het raar dat ik t niet snap?
Gut, ik ben altijd heel saai ongesteld. Dat vind ik al lastig genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2018 10:24 schreef DrSauvignon het volgende:
haha, sorry. Ik heb het overgenomen van een FB groep. Ongesteld zijn, rode klats, de tomatensoep is overgekookt, dracula's theezakje is geknapt, opoe is op bezoek, een bloedlip hebben, bloody sunday, de rode kledder, het is vloed op de rode zee, ik rijd op een katoenen pony en sharkweek
quote:Op woensdag 5 december 2018 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is het af te raden te klagen over snoepgoed (ik had fudge die zacht hoorde te zijn, maar allemaal kristalletjes suiker had) bij de fabriek. Ik kreeg een heel pakket met fudge en nougat.
Ohh, die fabriek/dat merk ken ik. Daar had ik ooit een mixzak fudge van met maar 2 van de drie smaken erin. Toen kreeg ik ook een hele doos met lekkers opgestuurd!quote:Op woensdag 5 december 2018 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut, ik ben altijd heel saai ongesteld. Dat vind ik al lastig genoeg.
Overigens is het af te raden te klagen over snoepgoed (ik had fudge die zacht hoorde te zijn, maar allemaal kristalletjes suiker had) bij de fabriek. Ik kreeg een heel pakket met fudge en nougat.
Helaas, blocked by werkquote:Op woensdag 5 december 2018 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dracula’s theezakje is geknapt!
Er zijn er veel meer dan ik dacht
En Spuit11![]()
quote:Op woensdag 5 december 2018 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
God, ik zie op de fatsecretblog weer een meisje dat gemiddeld 8 kilo per maand afvalten nee, da's geen meisje van 250 kilo.
Het is natuurlijk best lekker om in een half jaar van 120 naar 70 te gaan, maar dat houdt toch nooit stand?
Crashcursus hoe maak ik mijn lijf kapot is datquote:Op woensdag 5 december 2018 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
God, ik zie op de fatsecretblog weer een meisje dat gemiddeld 8 kilo per maand afvalten nee, da's geen meisje van 250 kilo.
Het is natuurlijk best lekker om in een half jaar van 120 naar 70 te gaan, maar dat houdt toch nooit stand?
Is blijkbaar taboe als er dit soort gekke eufemismen voor nodig zijnquote:Op woensdag 5 december 2018 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut, ik ben altijd heel saai ongesteld. Dat vind ik al lastig genoeg.
Ik vind die eufemismen viezer klinken dan de originele uitdrukking eigenlijk.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is blijkbaar taboe als er dit soort gekke eufemismen voor nodig zijn
nou dit dus.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:47 schreef Barreltje het volgende:
COTS zeg je nou dan JIJ degene bent die mantelzorg moet verlenen??
quote:Op woensdag 5 december 2018 13:47 schreef Barreltje het volgende:
COTS zeg je nou dan JIJ degene bent die mantelzorg moet verlenen??
Jep... en dat gaat meestal wel goed, maar nu worden er zulke domme keuzes gemaakt door familie dat ik even niet weet hoe ik dat recht moet breien. Maar goed, nu even mijn gedachten verzetten en zorgen dat ik niet meer vreet dan die ene chocoletterquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind die eufemismen viezer klinken dan de originele uitdrukking eigenlijk.
Dat maakt ze juist zo leuk.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind die eufemismen viezer klinken dan de originele uitdrukking eigenlijk.
Ow wat lastig CotSquote:Op woensdag 5 december 2018 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jep... en dat gaat meestal wel goed, maar nu worden er zulke domme keuzes gemaakt door familie dat ik even niet weet hoe ik dat recht moet breien. Maar goed, nu even mijn gedachten verzetten en zorgen dat ik niet meer vreet dan die ene chocoletter
Eens, sommigen zijn zo idioot dat het weer lollig isquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 5 december 2018 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Een mens is altijd eerder ongesteld dan je zou willen
Zeg COTS, als je nou eens half zo lief, begripvol, ondersteunend en relativerend zou zijn voor jezelf als je hier altijd voor alle anderen bent, dan zou je volgens mij het zoveel makkelijker maken voor jezelf. Dat is natuurlijk een stuk makkelijker gezegd vanaf de zijlijnquote:Op woensdag 5 december 2018 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Komt helemaal goeden doelen moet je haalbaar maken Tele6. Dus die "negatieve" emotiocons zijn niet nodig. Lief zijn voor jezelf jij!
(omg... ik heb zo maar Sinterklaascadeautjes gekregen van vrienden)
Wat een ware tekstquote:Op woensdag 5 december 2018 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Zeg COTS, als je nou eens half zo lief, begripvol, ondersteunend en relativerend zou zijn voor jezelf als je hier altijd voor alle anderen bent, dan zou je volgens mij het zoveel makkelijker maken voor jezelf. Dat is natuurlijk een stuk makkelijker gezegd vanaf de zijlijnmaar realiseer je dat jij voor jezelf 100x strenger bent dan voor anderen. Waarom niet voor jezelf dezelfde maatstaf als je voor de rest van de wereld hebt? Dan is het een stuk makkelijker om daaraan te voldoen
En wat leuk van de Sinterklaas kadootjes!
Inderdaad gewoon helemaal niet meer te krijgen......en ze verwachten het ook niet meer dit jaarquote:Op woensdag 5 december 2018 15:07 schreef Sarabi het volgende:
Morgen eens kijken of de pil hier gewoon te krijgen is. Anders ben ik weer veel eerder ongesteld dan ik zou willen.
Series? Dat is wel heel erg slecht dat ze die niet meer verkopenquote:Op donderdag 6 december 2018 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon helemaal niet meer te krijgen......en ze verwachten het ook niet meer dit jaar
Iemand hier nog die een strip microgynon 30 wil doorverkopen?
quote:Op donderdag 6 december 2018 10:47 schreef Barreltje het volgende:
ik vond vandaag een weegschaal.. ik stond er op en was 3 kilo lichter dan 10 dagen geleden![]()
nou geloof ik wel dat er IETS af is.. maar 3 kilo zou wel heel heftig zijn![]()
overmorgen maar weer thuis wegen dan..
en eenvoor de woorden van vlinder.. en COTS.. ik hoop dat het steeds beter met je gaat!
Dikke knuffelquote:Op donderdag 6 december 2018 14:49 schreef Lonaa het volgende:
ongi
dik
moe
kapotte hond
half-werkend lijf![]()
Still alive.
Dank.quote:
Ik heb nog liggen. Volgens mij een heel doosjequote:Op donderdag 6 december 2018 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon helemaal niet meer te krijgen......en ze verwachten het ook niet meer dit jaar
Iemand hier nog die een strip microgynon 30 wil doorverkopen?
quote:Op donderdag 6 december 2018 14:49 schreef Lonaa het volgende:
ongi
dik
moe
kapotte hond
half-werkend lijf![]()
Still alive.
Liefquote:Op donderdag 6 december 2018 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik duim hard voor de doggo! En uiteraard voor jou in het algemeen
Dat is heel erg naarquote:Op donderdag 6 december 2018 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank.![]()
Uiteindelijk komt het wel goed. Niet meer kapotte hond zou al heel veel kopzorgen (en dus energie en dus slechte keuzes en meh) schelen.
Morgen weer naar de DA om te kijken wat te doen.
Naja, ze had kanker, nu heeft ze een open wond. Als je het zo bekijkt is er wel verbetering.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heel erg naarhopelijk is je hond snel weer heel...
A nee... dat arme beestje... Hopelijk heeft ze snel herstelquote:Op donderdag 6 december 2018 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, ze had kanker, nu heeft ze een open wond. Als je het zo bekijkt is er wel verbetering.![]()
Maar goed, die wond ettert al een tijdje en wordt niet beter. Potentieel toch ontsteking. Of fistel. Of geen idee.
Soberso kut. Mijn 2 goede uitlaatkleppen zijn wandelen met hond (kan nu niet echt) en sporten (kon ook niet echt want zelf stuk) so mja.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
A nee... dat arme beestje... Hopelijk heeft ze snel herstelen hopelijk heeft ze geen pijn
Hopelijk lukt het een alternatieve uitlaatklep te vinden. Heel erg veel sterkte en lief zijn voor jezelf en goed voor jezelf zorgen jij
Ik moest wel lachen om het plaatjequote:Op donderdag 6 december 2018 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lief
Ik doe iig mn best.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog steeds ziek ben er wel klaar mee.
Als ik ook maar iets beweeg lijkt het of mijn oren knappen, mijn bijholtes doen zeer en ik hoest al als ik langer dan 1 min praat. Anders ook wel maar wel minder,
Geen trail zondag voor mij longen zijn ook nog niet goed![]()
Gelukkig ook niet heel veel honger
Hopelijk is dit de enige deze winter danquote:Op donderdag 6 december 2018 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog steeds ziek ben er wel klaar mee.
Als ik ook maar iets beweeg lijkt het of mijn oren knappen, mijn bijholtes doen zeer en ik hoest al als ik langer dan 1 min praat. Anders ook wel maar wel minder,
Geen trail zondag voor mij longen zijn ook nog niet goed![]()
Gelukkig ook niet heel veel honger
Grappig hè, wat er allemaal mogelijk is aan vegaspullies tegenwoordigquote:Op donderdag 6 december 2018 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik heb bij de grote AH hier allemaal lekker vegabeleg ontdekt. Vega peperoni, vega smeerworst, vega filet American...Wel erg duur, maar voor af en toe, heerlijk)
Jaquote:Op donderdag 6 december 2018 16:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Grappig hè, wat er allemaal mogelijk is aan vegaspullies tegenwoordig
Hou je van hummus? Daar zijn ook 10000 smaken en soorten van.
In de categorie oosterse smeerseltjes is muhammara ook lekker (paprika, granaatappel, walnoot) en ajvar (pittige paprika) en baba ganoush (gegrilde aubergine)
Ajvar staat bij de exotische dingen in een gewoon schap, niet de koeling. Als je in een buurt woont met veel Turken enzo is de kans groot dat Appie het gewoon heeft. Muhammara is van Maza, staat bij de hummusquote:Op donderdag 6 december 2018 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik werd helemaal enthousiast in de winkel. Zo maar twee soorten "vlees" meegenomen (de smeerworst en de peperoni).
Humus heb ik een beetje teveel gehad en ben ik tijdelijk zatmuhammara en ajvar heb ik nog niet gehad en klinkt ook wel erg lekker
!
Ik probeer de maaltijden wat aantrekkelijker voor mezelf te maken. Gezond en lekker en zo. Moeite in mezelf steken(ook met dingen als elke dag andere oorbelletjes in en mijn theemok elke dag afwassen,'s avonds kaarsjes aan en noem maar op. Beetje liefde en zorg in mezelf steken)
Ik zal eens bij de toko kijken en bij de AH. Maza is een lekker merk.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ajvar staat bij de exotische dingen in een gewoon schap, niet de koeling. Als je in een buurt woont met veel Turken enzo is de kans groot dat Appie het gewoon heeft. Muhammara is van Maza, staat bij de hummus
Waarom in 's hemelsnaam moet er een schaamsmiley achter "moeite in mezelf steken"
Goed zoquote:Op donderdag 6 december 2018 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal eens bij de toko kijken en bij de AH. Maza is een lekker merk.
Ik haal hem weg
joah. Ik kneusde m'n duim. De muis, zeg maar. Is nu ruim 2 weken geleden, dus gaat al wel beter.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het plaatje![]()
Hoop dat er met je eigen lichamelijke sores ook verbetering aan zit te komen?
Zoinks! Dat lijkt me lastig met gewichten heffen enzo jaquote:Op donderdag 6 december 2018 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
joah. Ik kneusde m'n duim. De muis, zeg maar. Is nu ruim 2 weken geleden, dus gaat al wel beter.
Muhammaraquote:Op donderdag 6 december 2018 16:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Grappig hè, wat er allemaal mogelijk is aan vegaspullies tegenwoordig
Hou je van hummus? Daar zijn ook 10000 smaken en soorten van.
In de categorie oosterse smeerseltjes is muhammara ook lekker (paprika, granaatappel, walnoot) en ajvar (pittige paprika) en baba ganoush (gegrilde aubergine)
Je bent een heldquote:Op donderdag 6 december 2018 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen. Volgens mij een heel doosje
Al zou ik wel graag een doosje terug krijgen als ze weer leverbaar zijn.
Gebruik ze nu niet nl.
Absoluut niet saai, klinkt superlekker en het is alleen maar fijn dat je er zo van genietquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef DrSauvignon het volgende:
O: (Dit voelt zo saai om te schrijven voor jullie, maar het is elke keer weer hetzelfde en ik vind het nog steeds heerlijk) huttenkase / franse kwark / gedroogde vijgen / paranoten
L: Twee boterhammen met smeerkaas
T: kwark met gepofte weetikveel
D: Een halve pizza en een salade
T: kopje thee met een stukje chocolade - mogelijk meer dan een stukje chocolade
morgen krijg ik taart en ik kijk er de hele week al naar uit. Misschien valt het harstikke tegen![]()
1e BH is besteld - gister in de Hudson's bay zag ik een mooie van Freya maar vond de 83 euro iets teveel. Net op ebay gekeken en daar vond ik hem voor 30 pond en ik had nog een kortingscode van 15 euro. Dus nu voor 25 euro gescoord
Ik ontbijt ook iedere ochtend hetzelfde. Maar om het nou weg te laten uit m'n lijstje...quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef DrSauvignon het volgende:
O: (Dit voelt zo saai om te schrijven voor jullie, maar het is elke keer weer hetzelfde en ik vind het nog steeds heerlijk) huttenkase / franse kwark / gedroogde vijgen / paranoten
L: Twee boterhammen met smeerkaas
T: kwark met gepofte weetikveel
D: Een halve pizza en een salade
T: kopje thee met een stukje chocolade - mogelijk meer dan een stukje chocolade
morgen krijg ik taart en ik kijk er de hele week al naar uit. Misschien valt het harstikke tegen![]()
1e BH is besteld - gister in de Hudson's bay zag ik een mooie van Freya maar vond de 83 euro iets teveel. Net op ebay gekeken en daar vond ik hem voor 30 pond en ik had nog een kortingscode van 15 euro. Dus nu voor 25 euro gescoord
Ik ookquote:Op maandag 10 december 2018 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb mezelf weer gesaboteerd dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren 'balansdag' gehouden en savonds enorm ingehouden, alsnog slecht geeindigd![]()
quote:Op maandag 10 december 2018 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen vrijdag all you can eat gegeten en niet eens bedacht van "goh, doe gewoon rustig aan", nee gewoon bunkeren, vlees en ijs en wijn.
Ik kan daar intens van genieten, onbegrensd bunkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren 'balansdag' gehouden en savonds enorm ingehouden, alsnog slecht geeindigd![]()
Daarom lijkt mij zo'n gastric bypass dus ook echt hel op de fiets hè. Maar afgelopen jaar maar 1x in een all you can eat geweest en dat was met slanke collega's en dat remt dan toch
Hoezo 's avonds alsnog slecht geëindigd?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha klopt, die van mij (collega's) eten echt alles wat los en vast zit, dus dan doe je al snel mee. Zeker als je er niet even bij stilstaat / over na denkt.quote:Op maandag 10 december 2018 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan daar intens van genieten, onbegrensd bunkerenDaarom lijkt mij zo'n gastric bypass dus ook echt hel op de fiets hè. Maar afgelopen jaar maar 1x in een all you can eat geweest en dat was met slanke collega's en dat remt dan toch
Hoezo 's avonds alsnog slecht geëindigd?
Geen idee hoe het heet, zo noem ik het. Mayo, azijn, peper, en suiker. Heel lekker, maar niet goedquote:Op maandag 10 december 2018 09:31 schreef DrSauvignon het volgende:
zoetzure komkommer met mayo? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik hou ook van onbeperkt bunkeren. En als er dan een toetjesbar is ben ik helemaal in de zevende hemel.
Nouja, opzich wel in azijn, maar met net wat meer. Enkel azijn is te zuurquote:Op maandag 10 december 2018 09:33 schreef DrSauvignon het volgende:
ah, ik dacht aan van die komkommers ingelegd in azijn. Maar alles is lekker met mayo
quote:Op maandag 10 december 2018 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen vrijdag all you can eat gegeten en niet eens bedacht van "goh, doe gewoon rustig aan", nee gewoon bunkeren, vlees en ijs en wijn.
Elke dag is een nieuwe kans en je mag trots zijn op hoe je het hebt opgelost... Het eruit gooien is nooit, maar dan ook nooit een betere oplossing. Lief zijn voor jezelf jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren 'balansdag' gehouden en savonds enorm ingehouden, alsnog slecht geeindigd![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2018 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
en je mag trots zijn op hoe je het hebt opgelost.
Klopt.quote:Op maandag 10 december 2018 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Maar je hebt toch wel goede voornemens?
Wat ik begrijp uit je post (in de spoiler), maar ik kan het verkeerd gelezen/gegrepen hebben, is dat je niet naar je eetstoornis handelde. En soms is iets niet doen, ook een oplossing. Ik bedoel te zeggen dat ik dat heel erg knap van je vindt.quote:Op maandag 10 december 2018 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar heb je weinig aan ansich, want betekent nog niet dat je ernaar handelt.
Aah zo. Nouja, dat had ik wel gedaan als ik gewoon thuis was geweest.quote:Op maandag 10 december 2018 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik begrijp uit je post (in de spoiler), maar ik kan het verkeerd gelezen/gegrepen hebben, is dat je niet naar je eetstoornis handelde. En soms is iets niet doen, ook een oplossing. Ik bedoel te zeggen dat ik dat heel erg knap van je vindt.Sorry als ik je verkeerd begrepen heb
Maar er is altijd hoop, Cue!quote:Op maandag 10 december 2018 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar heb je weinig aan ansich, want betekent nog niet dat je ernaar handelt.
quote:Op maandag 10 december 2018 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah zo. Nouja, dat had ik wel gedaan als ik gewoon thuis was geweest.
Maar aangezien in restaurant, kon ik weinig anders
Even recht voor zijn raap, CotS. Cue heeft d’r eten niet uitgekotst, maar is als remedie maar even flink aan de wijn gegaan. Verdient ook niet echt een compliment, m.i.quote:Op maandag 10 december 2018 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ik begrijp uit je post (in de spoiler), maar ik kan het verkeerd gelezen/gegrepen hebben, is dat je niet naar je eetstoornis handelde. En soms is iets niet doen, ook een oplossing. Ik bedoel te zeggen dat ik dat heel erg knap van je vindt.Sorry als ik je verkeerd begrepen heb
Jep... als ik iemand veren kan geven, doe ik datquote:Op maandag 10 december 2018 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
CotS wil volgens mij heel graag mensen aanmoedigen.
Too much of a good thing...quote:Op maandag 10 december 2018 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep... als ik iemand veren kan geven, doe ik dat
Ook niet helemaal. Ik was gewoon gezellig aan het drinken.quote:Op maandag 10 december 2018 11:37 schreef Lienekien het volgende:
maar is als remedie maar even flink aan de wijn
Even dit herhalen ja. Wijn is ook een slechte copingstyle. Daarmee verander je je gedrag niet, alleen het middel.quote:Op maandag 10 december 2018 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even recht voor zijn raap, CotS. Cue heeft d’r eten niet uitgekotst, maar is als remedie maar even flink aan de wijn gegaan. Verdient ook niet echt een compliment, m.i.
Positiviteit heeft bij mij geen effect. Zeker niet van mezelf (en over het algemeen ook zelden van een ander)quote:Op maandag 10 december 2018 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er is altijd hoop, Cue!
Ik maak er een beetje een grapje van. CotS wil volgens mij heel graag mensen aanmoedigen.
Best lastig, vind ik zelf, om te reageren om ‘diëters’ die vaker komen melden dat ze’de mist in zijn gegaan’ (of hoe dan ook maar geformuleerd). Ik reageer ook wel eens dat je (men) naar mijn idee niet te vaak woorden als ‘falen’ e.d. op jezelf zou moeten toepassen. Maar kennelijk heb bijv. jij daar een ander idee over, want je bent idd. regelmatig niet mild over jezelf.
Klopt! Ga ik morgen ook doen... Fruit, groentesquote:Op maandag 10 december 2018 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien handig voor jullie (en mij), bij AH deze week aardig wat gezond voedsel 1+1 gratis. Heb net al even wat ingeslagen
En als je dan jezelf hard de waarheid zegt, helpt dat dan, als de spreekwoordelijke schop onder je kont?quote:Op maandag 10 december 2018 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Positiviteit heeft bij mij geen effect. Zeker niet van mezelf (en over het algemeen ook zelden van een ander)
Dit omdat als er wel iets positiefs gezegd wordt, ik het toch altijd wel negatief trek, of nouja, relativeer.
Ik moet niet teveel losgaan, anders kan ik straks weer de helft wegmikken. Heb net de paprika, mandarijnen en appels gekocht. Prei ook in de aanbieding, maar ben niet zo'n preimens. Ik zag ook de avocado's in de aanbieding die zogezegd gelijk te eten zijn, maar ze waren allemaal nog kneiterhardquote:Op maandag 10 december 2018 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt! Ga ik morgen ook doen... Fruit, groentes
Dan kan je toch beter insteken op het verbeteren van het negatieve zelfbeeld?quote:Op maandag 10 december 2018 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Positiviteit heeft bij mij geen effect. Zeker niet van mezelf (en over het algemeen ook zelden van een ander)
Dit omdat als er wel iets positiefs gezegd wordt, ik het toch altijd wel negatief trek, of nouja, relativeer.
We hanteren waarschijnlijk verschillende maatstaven daarbij. ‘Gewoon gezellig’ zou ik na 2 glazen al twijfelachtig vinden. Maar dat ben ik, hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet helemaal. Ik was gewoon gezellig aan het drinken.
Enkel werd ik niet negatief die avond door de drank.
Ik ga deze week nog een keer avocado’s halen! En de geroosterde muesli heb ik (weer) in de persoonlijke bonus.quote:Op maandag 10 december 2018 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel losgaan, anders kan ik straks weer de helft wegmikken. Heb net de paprika, mandarijnen en appels gekocht. Prei ook in de aanbieding, maar ben niet zo'n preimens. Ik zag ook de avocado's in de aanbieding die zogezegd gelijk te eten zijn, maar ze waren allemaal nog kneiterhardDie haal ik elders wel.
Hahaha, ik was juist van plan om op de prei te duiken (favo groente) en dan een quiche maken met champignons erbijquote:Op maandag 10 december 2018 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel losgaan, anders kan ik straks weer de helft wegmikken. Heb net de paprika, mandarijnen en appels gekocht. Prei ook in de aanbieding, maar ben niet zo'n preimens. Ik zag ook de avocado's in de aanbieding die zogezegd gelijk te eten zijn, maar ze waren allemaal nog kneiterhardDie haal ik elders wel.
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Want in veel gevallen vind ik het niet negatief, maar eerder realistisch .quote:Op maandag 10 december 2018 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan kan je toch beter insteken op het verbeteren van het negatieve zelfbeeld?
Nee ook niet, anders was ik allang bij m'n doel geweestquote:Op maandag 10 december 2018 11:43 schreef Lienekien het volgende:
En als je dan jezelf hard de waarheid zegt, helpt dat dan, als de spreekwoordelijke schop onder je kont?
Bij 2 heet het bij mij 'inhouden'.quote:Op maandag 10 december 2018 11:45 schreef Lienekien het volgende:
We hanteren waarschijnlijk verschillende maatstaven daarbij. ‘Gewoon gezellig’ zou ik na 2 glazen al twijfelachtig vinden. Maar dat ben ik, hoor.
Ja, prei kan zó lekker zijn!quote:Op maandag 10 december 2018 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ik was juist van plan om op de prei te duiken (favo groente) en dan een quiche maken met champignons erbij
Mandarijnen ga ik ook halen.
Maar goed... vanavond een weekmenu maken en morgen boodschapjes halen
Stamppot prei maakte ze ook op die manier in de kliniek, met ook nog een berg room en nootmuskaatquote:Op maandag 10 december 2018 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, prei kan zó lekker zijn!
Ik ben helaas opgegroeid met stamppot prei. Dat maakte mijn moeder omdat mijn vader dat zo graag at. Ik vond het niet lekker. Er ging azijn doorheen. Waarom?!
Het heeft daarna een tijd geduurd voordat ik prei leerde waarderen anders dan een onderdeel van bijv. roerbakgroenten. Een preiquiche vind ik echt héérlijk!
Nee joh, gekookte prei is lekkerquote:Op maandag 10 december 2018 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben opgevoed met gekookte prei. Daardoor ben ik het gaan haten. Ik koop het nog steeds nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |