Ik kijk altijd via een stream op mn laptop. Ik ga nu ff naar de IJslande voorrondequote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zit te kijken. Kan op ziggo op je tv als je naar APPS gaat en daar italia kiest (rai uno). Kijkt er niemand mee?
Dit is ook gewoon prachtigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:37 schreef ato het volgende:
Ultimo heeft wel een prachtig liedje, jammer dat hij niet altijd zuiver zingt.
Maar ik vind dit prachtig.
Hier misschien?http://www.rai.it/programmi/sanremo/quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand heeft een stream?Ik vind niets, ook op Facebook niet
Van de week gewoon op de site van Rai zelfquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand heeft een stream?Ik vind niets, ook op Facebook niet
Bij welk nummer was dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef ato het volgende:
WoW wat een aplaus, als Italië dit stuurt kan het wel een grote favoriet van mij worden.
Hij is toch ook 1 van de favorieten?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Alle Italiaanse meisjes die ik op Instagram volg (voor culturele redenen) waren wild enthousiast over Ultimo trouwens.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Alle Italiaanse meisjes die ik op Instagram volg (voor culturele redenen) waren wild enthousiast over Ultimo trouwens.
Ultimo maakte een goede indruk. Nek gaat niet halsoverkop naar Israel moeten. Loredana komt zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
kom net van de mol, iemand een samenvatting?
Dank!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ultimo maakte een goede indruk. Nek gaat niet halsoverkop naar Israel moeten. Loredana komt zo.
Was de mol wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
kom net van de mol, iemand een samenvatting?
Vond het best een leuke aflevering, paar leuke twists.quote:
Ja die moet pas als 16e. De volgorde is te vinden op de Engelse Wiki van het San Remo Festival.quote:
mooi. kan ik nog gaan fangirlenquote:
OK leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vond het best een leuke aflevering, paar leuke twists.
ja ato, vanwege z n oorbellenquote:
eerlijk is eerlijk, wel een kwalitatieve intervalact.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
De ellenlange intervalacts zijn weer bezig
Zeker!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, wel een kwalitatieve intervalact.
dat wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:04 schreef ato het volgende:
[..]
Isama was toch die man met die oorbellen?
vermoedelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:07 schreef Momo... het volgende:
Hoelaat is dit afgelopen, half 2 snachts?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:07 schreef Momo... het volgende:
Hoelaat is dit afgelopen, half 2 snachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |