Ik kijk altijd via een stream op mn laptop. Ik ga nu ff naar de IJslande voorrondequote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zit te kijken. Kan op ziggo op je tv als je naar APPS gaat en daar italia kiest (rai uno). Kijkt er niemand mee?
Dit is ook gewoon prachtigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:37 schreef ato het volgende:
Ultimo heeft wel een prachtig liedje, jammer dat hij niet altijd zuiver zingt.
Maar ik vind dit prachtig.
Hier misschien?http://www.rai.it/programmi/sanremo/quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand heeft een stream?Ik vind niets, ook op Facebook niet
Van de week gewoon op de site van Rai zelfquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand heeft een stream?Ik vind niets, ook op Facebook niet
Bij welk nummer was dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef ato het volgende:
WoW wat een aplaus, als Italië dit stuurt kan het wel een grote favoriet van mij worden.
Hij is toch ook 1 van de favorieten?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Alle Italiaanse meisjes die ik op Instagram volg (voor culturele redenen) waren wild enthousiast over Ultimo trouwens.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Alle Italiaanse meisjes die ik op Instagram volg (voor culturele redenen) waren wild enthousiast over Ultimo trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |