quote:Op zondag 2 december 2018 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja he.. zou het bijna doen.. lol
Al die vrouwen uit het zuiden..
quote:Op zondag 2 december 2018 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Truttenschudder![]()
![]()
![]()
Leuke TT trouwens!
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Truttenschudder met jarretelaandrijving (riemaandrijving)
[ afbeelding ]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?quote:Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Groninger en dit is de eerste keer dat ik hier van hoor![]()
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jaag je je dates wel weg inderdaad....![]()
Misschien ben ik toch niet Gronings genoegquote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kist doe Siemen Pommel met zien (t)rommel nait den?
quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch niet Gronings genoeg
Agossie.....kusje erop??quote:Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat was echt de bijnaam van die auto..![]()
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..quote:Op zondag 2 december 2018 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zegt me niks, en ik versta er ook niks vanik heb nooit plat gronings geleerd
Geboren en getogen in de stadquote:Op zondag 2 december 2018 22:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan roepen dat je een rasechte Groninger bent..![]()
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbelquote:
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?quote:Op zondag 2 december 2018 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.....kusje erop??:D
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!quote:Op zondag 2 december 2018 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geboren in de oranjewijk.. getogen op de gasbel
(ik ben ook niet met de taal opgevoed hoor.. maar ik spreek t wel)
Ja....als je heeeeeeeel veel geduld hebt.....ben ff onderweg.....quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmmm verleidelijk wel.. kom je hem brengen?
Ja dat is echt een must.. er zijn erbij die geen abn verstaan.. helemaal niet op een vlot tempo..quote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nooit meerwaarde gezien in plat te leren, misschien als ik veel met oude mensen moest werken dat het dan wel handig was geweest!
Ik geloof dat het een jaar of 15 reizen is...quote:Op zondag 2 december 2018 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja....als je heeeeeeeel veel geduld hebt.....ben ff onderweg.....![]()
Dat klinkt wel heel ontmoedigend.....quote:Op zondag 2 december 2018 22:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een jaar of 15 reizen is...
Nee ik ben nog van de generatie daarvoor.. Ik ken alleen idioten..quote:
Ja geloof dat het grote verschil tussen ADD en ADHD het hyperactieve is.quote:Op zondag 2 december 2018 22:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik ben nog van de generatie daarvoor.. Ik ken alleen idioten..![]()
Had wel altijd een vriend die echt heel erg stotterde.. over enthousiast was.. altijd hyper en zich niet bewust was van de mensen in zn omgeving.. vooral in het openbaar..
Maar die gaf je dan een joint en dan was het stotteren weg.. kon ie gewoon uit zn woorden komen en was ie lekker rustig..
Geen idee of dat add was.. En hij ook nog steeds niet
Ik kende wel iemand met ADD. Was gewoon een normale meid.quote:
Hoe merk jij dat je autisme hebt?quote:Op zondag 2 december 2018 22:39 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand met ADD. Was gewoon een normale meid.Ze was ook niet zo heel druk ofzo. Heel aardig. Maar ADD is volgens mij helemaal niet erg of zichtbaar überhaupt.
Bij mij werd dat ook vermoed en dat is omdat ik soms een beetje dromerig ben/ was.
Dit ja.. Ik ben bijziend.. maar gewoon zeggen dat ik een "bril voor veraf" heb klinkt heel anders..quote:
quote:Op zondag 2 december 2018 22:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja.. Ik ben bijziend.. maar gewoon zeggen dat ik een "bril voor veraf" heb klinkt heel anders..
Jawel.. maar in het nut ervan weer niet..quote:
Weet ik eigenlijk niet precies..Als ik het zo lees herken ik eigenlijk ADD meer dan autisme bij mijzelf. Maar dat maakt mij niet zoveel uit want ik heb nu toch goede hulp..quote:
ja.quote:Op zondag 2 december 2018 22:50 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet precies..Als ik het zo lees herken ik eigenlijk ADD meer dan autisme bij mijzelf. Maar dat maakt mij niet zoveel uit want ik heb nu toch goede hulp..
Ik denk dat je gewoon die persoon in eigen moet ontmoeten en dan pas je conclusies moet trekken.. of heb je die persoon al ontmoet?
Wat zegt hij dan dat overeenkomt met die kenmerken?quote:Op zondag 2 december 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja.![]()
En heb ook al wel kenmerken nu gezien. Het is meer de vraag of wat hij zegt wat overeenkomt met die kenmerken ook waar is of niet.
Jaquote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan dat overeenkomt met die kenmerken?
Ik zou qua liegen trouwens ook gewoon op je intuïtie vertrouwen. Of heb je daar veel moeite mee?
Dat zijn wel kenmerken van ADD.quote:Op zondag 2 december 2018 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja
Impulsief, aan 1 stuk door praten. Snel afgeleid en de behoefte zich terug te trekken.
Ik ben niet zó impulsief en snel afgeleid denk ik.quote:
Ik vind het lastig. Wat is add en wat is desinteresse :pquote:Op zondag 2 december 2018 23:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ben niet zó impulsief en snel afgeleid denk ik.
De andere twee eigenschappen die je benoemde heb ik wel zeker.
Owww...dat klinkt niet echt hoopgevend.....quote:Op maandag 3 december 2018 02:03 schreef SpecialK het volgende:
Op dit moment 6 en een halve minuut wachten voordat je bericht aan komt op venus vanaf mars dus dat kan nogal wat frictie veroorzaken. Ik heb al meerdere ruzies met mijn vriendin gehad omdat het door 2 seconden lag al leek alsof we door elkaar heen aan het praten waren.
Het gaat niet eens om werk maar gewoon contact. Wat accepteer je wel en wat niet.quote:Op maandag 3 december 2018 07:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owww...dat klinkt niet echt hoopgevend.....![]()
Autisme is gewoon niet met één etiketje te benoemen dames....alle kenmerken kunnen door elkaar lopen.....ze proberen alleen een bepaalde gradatie aan te geven met bepaalde namen (zoals add).....én wat Zolderkamer zegt: zit er een etiketje op, wordt er al afgeschreven terwijl diegene juist dat werk wel goed kan doen....
Misschien was ze dat wel om een beetje rustig te worden.quote:Op maandag 3 december 2018 09:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb overigens ooit wel een collega gehad die add had. Kwam ik pas later achter maar was vaak 'lastig' mee te werken. Leek altijd alsof ze stoned was
Nee ze blowde helemaal niet :pquote:Op maandag 3 december 2018 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien was ze dat wel om een beetje rustig te worden.
Het zijn nog steeds gewoon mensen hoor.....en uiteindelijk heeft volgens mij iedereen wel een vorm van autisme.....quote:Op maandag 3 december 2018 08:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om werk maar gewoon contact. Wat accepteer je wel en wat niet.
Oh dat weet ik wel zeker dat we allemaal wel wat hebbenquote:Op maandag 3 december 2018 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds gewoon mensen hoor.....en uiteindelijk heeft volgens mij iedereen wel een vorm van autisme.....
Ik snap dat je bepaald gedrag van iemand niet kunt/wil accepteren......vind het vooral lastig waarom daar een autisme etiket op moet....alsof het dan verklaarbaar is ofzo?quote:Op maandag 3 december 2018 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel zeker dat we allemaal wel wat hebben
Nou omdat een bepaalde 'stoornis' bepaald gedrag kan veroorzakenquote:Op maandag 3 december 2018 13:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap dat je bepaald gedrag van iemand niet kunt/wil accepteren......vind het vooral lastig waarom daar een autisme etiket op moet....alsof het dan verklaarbaar is ofzo?
Dus als iemand bepaald gedrag vertoont wat je niet kunt accepteren zal diegene dus autistisch zijn?quote:Op maandag 3 december 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou omdat een bepaalde 'stoornis' bepaald gedrag kan veroorzaken
Nee. Natuurlijk nietquote:Op maandag 3 december 2018 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus als iemand bepaald gedrag vertoont wat je niet kunt accepteren zal diegene dus autistisch zijn?
Ja.....we hebben allemaal onze gebreken.....tis even uitvinden of en hoe je daar mee wil omgaan....quote:Op maandag 3 december 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet![]()
Iemand zegt een stoornis te hebben.
Vandaar dus mijn vraag :pquote:Op maandag 3 december 2018 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....we hebben allemaal onze gebreken.....tis even uitvinden of en hoe je daar mee wil omgaan....
Ik dacht dat je vroeg naar autisme.......maar als je het gedrag van diegene niet kan of wil accepteren moet je er afstand van nemen......quote:
Sinterklaas niet......m'n kids verdelen zich met kerst tussen mij, hun paps...en zoonlief ook nog met schoonfamiliequote:Op maandag 3 december 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
Valt wel mee toch? Gaan jullie nog Sinterklaas en of kerst vieren? Of doen jullie daar niet aan?
Logistieke uitdaging dus daarquote:Op maandag 3 december 2018 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinterklaas niet......m'n kids verdelen zich met kerst tussen mij, hun paps...en zoonlief ook nog met schoonfamilie
Ben benieuwd hoe het bij jouw schoonfamilie zal zijn, heb je er zin in??
Ja hij heeft er al 3 van 7, 12 en 17 dus. Dus dat wordt idd nog uitdagender dan die hondjesquote:Op maandag 3 december 2018 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Samen hondjes opvoeden!
Maar het zal niet makkelijk voor jullie zijn om een relatie op te bouwen als hij kinderen heeft....hoop dat het goed zal gaan!
Ben zelf voornamelijk het stabiele front.....even afwachten wie er wanneer binnen valt en blijft ha ha!quote:Op maandag 3 december 2018 20:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Logistieke uitdaging dus daar
En ja, best wel veel zin! Wel ook best spannend. Ga z'n ouders en zijn broers + partners ontmoeten. En de zaterdag ervoor dus een aantal van zijn vrienden. Voelt wel als een crash course zijn sociale leven in
Maar hij gaat mijn ouders en zusje waarschijnlijk vlak daarna ontmoeten. Wel heel serieus allemaal.
Dat zeker. Maar wij zijn verder juist niet heel serieus in hoe we zijn. Grappig, die tegenstelling.quote:Op maandag 3 december 2018 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben zelf voornamelijk het stabiele front.....even afwachten wie er wanneer binnen valt en blijft ha ha!
Klinkt echt als een crash inderdaad, maar komt vast wel goed!
Daarom viert mijn familie het niet meer. We zien elkaar wel als we er echt zin in hebben. Niet omdat het hoort. Jammer genoeg denkt niet iedereen hetzelfdequote:Op maandag 3 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vier kerst bij de familie maar voelt wel altijd wat verplicht.
Heb echt een hekel aan verplichtingen....quote:Op maandag 3 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vier kerst bij de familie maar voelt wel altijd wat verplicht.
Ja denk niet dat ze het met dit voorstel eens zouden zijn.quote:Op maandag 3 december 2018 21:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daarom viert mijn familie het niet meer. We zien elkaar wel als we er echt zin in hebben. Niet omdat het hoort. Jammer genoeg denkt niet iedereen hetzelfde
Thanks! Hoop dat het pakketje nog op tijd is, heeft vertraging door de druktequote:
Dat hoorde ik inderdaad bij het nieuws.....zal duimen!quote:Op maandag 3 december 2018 21:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Thanks! Hoop dat het pakketje nog op tijd is, heeft vertraging door de drukte
Denk niet dat ze het als garantie zien maar gewoon lekker gezellig!quote:Op maandag 3 december 2018 21:16 schreef quickstepster het volgende:
Dank Cinderella! En ach, anders is het nog steeds grappig. Maar morgen of overmorgen zou het leukste zijn.
Yasmin, ik snap dat ergens ook wel, het is een soort garantie om je te zien? Al zou je die niet nodig moeten hebben...
Ben paar jaar geleden met Ooud&Nieuw thuis gebleven. Wilde niet dus bleef alleen thuis.quote:
Ben jarenlang alleen geweest op kerstavond....lekker ongestoord All you need is love kijken.....nu alleen met oud&nieuw.....lekker in pyjama op de bank, niks mis mee!quote:Op maandag 3 december 2018 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben paar jaar geleden met Ooud&Nieuw thuis gebleven. Wilde niet dus bleef alleen thuis.
Nou nou de verontwaardiging
Mja ik kom er nog niet mee weg helaas. :p Misschien over een paar jaar :pquote:Op maandag 3 december 2018 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben jarenlang alleen geweest op kerstavond....lekker ongestoord All you need is love kijken.....nu alleen met oud&nieuw.....lekker in pyjama op de bank, niks mis mee!
Sterkte dan alvast......quote:Op maandag 3 december 2018 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik kom er nog niet mee weg helaas. :p Misschien over een paar jaar :p
Welke keek je hahaha. Ik heb ook nu sinds kort pathe abbo dus ben benieuwd.quote:Op maandag 3 december 2018 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Terug van de bios.. echt weer zo’n jankfilm. Gelijk down
Echt hé. Bij ons op kerst mag je gewoon op je telefoon etc. Geen verplichte dingen.. en we komen vanzelf wel bij elkaar. Daarom is kerst leuk bij ons.quote:Op maandag 3 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Verplicht gezellig zijn....![]()
Als ik familie zie kunnen we het ook spontaan gezellig hebben
Star is born. Was er al geweest heb ook een abbo, maar een vriend van me wildequote:Op maandag 3 december 2018 21:59 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Welke keek je hahaha. Ik heb ook nu sinds kort pathe abbo dus ben benieuwd.
Leukquote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Star is born. Was er al geweest heb ook een abbo, maar een vriend van me wilde
Wat is jouw fave? Van Tarantino?quote:Op maandag 3 december 2018 22:07 schreef Keyos het volgende:
Heb zin in een nieuwe Tarantino. Is tot dusver nog niet zo’n heel geweldig filmjaar imo, lijkt ook wel alsof de aandacht volledig verschuift maar series (die er in overvloed zijn, zeker het aantal Netflix Originals).
quote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Echt hé. Bij ons op kerst mag je gewoon op je telefoon etc. Geen verplichte dingen.. en we komen vanzelf wel bij elkaar. Daarom is kerst leuk bij ons.
Vroeger kon ik er de vinger niet opleggen waarom bij ons kerst leuk was en bij anderen niet (omdat ik veel mensen erover hoor klagen). Maar pas sinds dit jaar weet ik echt het antwoord erop.
Tarantinoquote:Op maandag 3 december 2018 22:07 schreef Keyos het volgende:
Heb zin in een nieuwe Tarantino. Is tot dusver nog niet zo’n heel geweldig filmjaar imo, lijkt ook wel alsof de aandacht volledig verschuift maar series (die er in overvloed zijn, zeker het aantal Netflix Originals).
Oh yes, volgens mij komende zomer (met Brad Pitt, Di Caprio en Margot Robbie in de hoofdrollen).quote:
Dat is een cast die ik sowieso wel wil zien!quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oh yes, volgens mij komende zomer (met Brad Pitt, Di Caprio en Margot Robbie in de hoofdrollen).
Ow ja, over een cult ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oh yes, volgens mij komende zomer (met Brad Pitt, Di Caprio en Margot Robbie in de hoofdrollen).
Owwww....dit klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
oh das zon film waar er geloof ik elk jaar in Amerika 1 dag is waar je alles mag doen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb geen idee wat Purge is en ik doe normaliter niet aan vermoorden nee....![]()
![]()
![]()
Owww okee ha ha! Nee,kan weleens iemand naar de maan verwensen....maar vermoorden gaat me toch een stapje terug ver...quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh das zon film waar er geloof ik elk jaar in Amerika 1 dag is waar je alles mag doen.
Op mijn lijstje staat mijn bovenbuurman.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owww okee ha ha! Nee,kan weleens iemand naar de maan verwensen....maar vermoorden gaat me toch een stapje terug ver...![]()
Wat ben je van plan? Heb je nu al zo'n hekel aan ons gekregen?quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Als er in nederland zon dag was zoals in the purge. Zouden jullie dan iemand vermoorden?
Nee nee geen fokkersquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:26 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Heb je nu al zo'n hekel aan ons gekregen?
Why??quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op mijn lijstje staat mijn bovenbuurman.
Ligt eraan wat voor lawaai....quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die altijd zoveel lawaai maakt
Vervelend genoeg:Pquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor lawaai....
Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....quote:
Wilde je hem niet vermoorden?:Pquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ooit een muzikant als bovenbuurman gehad en hij had geen vloerbedekking.....hoorde de hele avond dat tikken van z'n schoen en z'n gitaar....
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:13 schreef quickstepster het volgende:
Gezellig, al die moordneigingen hier!
En goooo voor #teamklefbek
Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is hetquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!
Zolderkamer is volgens mij definitief verhuist naar Mars denk ik........
Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:23 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even weinig te vertellen. Kan zaterdagochtend (heel misschien vrijdagavond) pas weer klefbekken. Alhoewel... Hij wilde wel samen mijn kerstboom versieren en volgende week mee met een vriendin naar een kerstmarkt. Liefje is het
Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk! Hopelijk komt het gauw goed om elkaar wat vaker te kunnen zien!
Dat is ook vooral jullie keuze natuurlijk en als jullie er allebei goed bij voelen.....waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:32 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yup. Denk dat dat wel komt als er wat meer routine is. Doordeweeks is gewoon lastig qua afstand. Voor mij alleen haalbaar als ik daar zou thuiswerken. Andersom zou hij 's ochtends een flinke reistijd extra krijgen.
Dus dat is echt meer iets voor als we daar aan toe zijn. Ik overweeg daarom ook al om hem een sleutel te geven, dat zou het doordeweeks afapreken makkelijker maken (niet op elkaar hoeven wachten). En persoonlijk vind ik het ook geen big deal. Sommige mensen wel weet ik
Ik was vanaf 2 uur vannacht wakker, hij vanaf 3 uur, hele dag gewerkt, hij had hoofdpijn maar hij is toch nog ff een uurtje geweest omdat we elkaar zo mistenquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom maar door met klefbekverhalen ha ha!
Zolderkamer is volgens mij definitief verhuist naar Mars denk ik........
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook heel goed dat jij al die sleutel aan hem wilt geven hoor quickstepster. Dat maakt het toch wat makkelijker dan. En als het voor jullie goed voelt gewoon doen. Het is jullie leven
Zoveel liefde!!quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.
En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.
We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie
Nouja hij heeft er dan 2, waarvan 1 nieuwe en ik zit maar op een flatje. Dus is gewoon handiger om ze dat weekend daar thuis te laten wennen zodat ze maandag als hij weer moet werken de tent daar niet afbrekenquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lees dan niet mee.....
Hij wil dat hondje niet meenemen naar jou Hestia?
Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch andersquote:Op dinsdag 4 december 2018 21:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Even langsgaan is altijd leuk! En een sleepover in de planning is nog zoveel beter!Hebben elkaar hier nu bijna een week niet gezien, en merk dat ik dan echt weer klefbek behoefte heb. En juist deze week extra geduld nodig.
En inderdaad, het is gewoon een hele praktische gedachte vanuit mij, die sleutel. Maar weet niet of hij het een big deal vind. En in december sowieso niet nodig, dus geen haast. Kan ik even polsen.
We hebben met kerst gewoon 5 dagen en 4 nachten samen (50/50 bij hem en bij mij). Dat voelt zo luxe, bijna een minivakantie
Hondje daar laten wennen lijkt me praktischer inderdaad. Wel jammer voor jou!quote:Op dinsdag 4 december 2018 22:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu zijn het vaak maar korte bezoekjes van een paar uur, dus merken allebei ook wel dat we verlangen naar wat meer tijd samen. Dat is toch anders
Oeh dat klinkt idd echt geweldig jaEn idd maar even polsen hoe hij erover denkt. Maar ik zou je niet tegen laten houden door wat anderen er misschien van denken.
1 iemand maar?quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou vermoord worden vanwege mijn gebrek aan combat skills vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Thuiswerken lijkt me heerlijk.......maar ik werk in de thuiszorg dus dat wordt wel lastig......![]()
Bofkont!quote:Op woensdag 5 december 2018 14:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:59 schreef quickstepster het volgende:
Voordeel van in de IT werken. Zolang ergens wifi is, kan ik er werken.
Oeh.....dan kun je ook daar werkenquote:Op woensdag 5 december 2018 15:02 schreef quickstepster het volgende:
Hopelijk binnenkort de wifi testen bij vriendde dag na kerst misschien, geen idee tot hoe laat de schoonfamilie kerst viert...
Connectie heb ik dan weer wel......maar geen netwerkconnectiequote:Op woensdag 5 december 2018 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.
Nou ja, dat "netwerken" is ook niet alles.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Connectie heb ik dan weer wel......maar geen netwerkconnectie
Het is een zegen en een vloek!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit idd. Als je maar een netwerkconnectie hebt ergens.
Dat ja. Als ik 's ochtends naar werk zou moeten red ik het niet. En de avond ervoor weg vind ik en stom en is waarschijnlijk onpraktisch/onhaalbaar. Van het weekend moet ik toch vragen hoe het zit met wel of geen cadeaus, kersttrui of sjiek, en meer van die praktische dingen. Gooi ik deze er ook maar inquote:Op woensdag 5 december 2018 15:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh.....dan kun je ook daar werken![]()
!
Op één of andere manier ben ik niet goed in netwerken......quote:Op woensdag 5 december 2018 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, dat "netwerken" is ook niet alles.
Ik denk ook dat ik het niet lang zal volhouden.quote:Op woensdag 5 december 2018 07:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou vermoord worden vanwege mijn gebrek aan combat skills vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2018 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2018 18:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind vooral die man wel een lekker hapjequote:Op woensdag 5 december 2018 17:43 schreef quickstepster het volgende:
Die zou ik zo opzetten Cinderella! Ik heb een haarband met glitterkerstbomen erop, dat telt vast ook
Te glad?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:21 schreef quickstepster het volgende:
Nee, sorry, die mag je hebben dan. Niet mijn type
Mannen die hun sterretje laten zien op de foto.. brrrrquote:
Hij is van jou!quote:Op woensdag 5 december 2018 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh dan hou ik die lekkere man voor mezelf.....inclusief sterretje![]()
![]()
![]()
!!
Ik heb het wel gevolgd ja. Wim was wel leuk (niet mijn type verder). Maar het zijn sowieso niet altijd lelijke mensen die meedoen hoorquote:Op woensdag 5 december 2018 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is van jou!
KIjken jullie boer zoekt vrouw? ben het terug gaan kijken na een te grappig stukje in Pauw en tot mijn grote verbazing zit er een leuke boer in![]()
Boer Wim.
Ik doe niet aan delen....quote:Op woensdag 5 december 2018 19:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd ja. Wim was wel leuk (niet mijn type verder). Maar het zijn sowieso niet altijd lelijke mensen die meedoen hoor
Cinderella je moet die man die zn sterretje laat zien wel met mij delen haha, ik vind hem er ook wel goed uit zien
Is vooral leuk in combinatie met het livetopic.quote:Op woensdag 5 december 2018 19:46 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb het nooit gekeken. Aanrader of niet?
Ditquote:Op woensdag 5 december 2018 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Is vooral leuk in combinatie met het livetopic.
Zeker weten....veel leuke en lieve mensen leren kennen! En hardop lachen bij het lezen van sommige topicsquote:
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:50 schreef quickstepster het volgende:
Yup. Ik hou niet van "mooie" mannen. Doe mij maar een kop met karakter
Niet per definitie natuurlijk, maar meestal leunt het wel meer de ene of de andere kant op.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch niet uit?
Die van mij is zojuist begonnenquote:
Nog een uurtje te gaan hier.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Die van mij is zojuist begonnenNog wat kleine dingetjes doen voor werk maar das hopelijk zo gedaan.
Dat hoef ik gelukkig niet. Ik freewheel gewoon een beetje.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga nu strugglen om een rooster voor volgende week in elkaar te zetten.
Technoquote:Op donderdag 6 december 2018 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 6 december 2018 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Showen!quote:Op donderdag 6 december 2018 20:03 schreef -Phineas- het volgende:
Ik heb 4 disney pyjama’s gekocht van de primark
Ja goed hoor. Eindelijk weer een beetje rustig op het werk. En hoe is het met jou dan verder?quote:
Is Robert ten Brink in de buurt dan?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er hangt liefde in de lucht!
Prima. Nog vakantiequote:Op donderdag 6 december 2018 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Eindelijk weer een beetje rustig op het werk. En hoe is het met jou dan verder?
Die heb ik wel even nodig inderdaad...quote:Op donderdag 6 december 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Robert ten Brink in de buurt dan?
Lekker. Ik voorlopig niet meer. Volgend jaar weer denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is lekker. Ik moet nog tot de kerst. Dan heb ik ook een paar weken vrij.
Vanwege de feestdagen? Of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die heb ik wel even nodig inderdaad...
Ik had nog 30 dagen die dit jaar op moesten. Dat lukte dus niet echt.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:19 schreef Samzz het volgende:
Lekker. Ik voorlopig niet meer. Volgend jaar weer denk ik.
Algemeen ha haquote:Op donderdag 6 december 2018 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwege de feestdagen? Of gewoon in het algemeen?
Oh beter.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had nog 30 dagen die dit jaar op moesten. Dat lukte dus niet echt.
Edit: Gelukkig mag ik ze wel meenemen.
Ah, mooi zo want lang niet overal mag je ze meenemen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:26 schreef Samzz het volgende:
Oh beter.
Ik heb van dit jaar ook nog een week of zo. Die gaan ook mee naar volgend jaar.
Gelukkig niet zo'n last van. Tenzij erg verkouden ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kon na een lange tijd bij mijn ex helemaal niet meer slapen als die naast mij lag. Snurken... tering
Nee klopt. Maar als ze je geen mogelijkheid geven om vrij te nemen dan moeten ze wel he.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, mooi zo want lang niet overal mag je ze meenemen.
Ik neem aan dat de modjes doelen op posts als "tegen elkaar aan liggen", "snurken" en "keldertjes" en zulks.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:
Waar is er dan slowchathet gaat toch allemaal over daten?
Aha! Maar opzicht.. dat is wat je ook met dates kunt doen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de modjes doelen op posts als "tegen elkaar aan liggen", "snurken" en "keldertjes" en zulks.
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.quote:Op donderdag 6 december 2018 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n last van. Tenzij erg verkouden ofzo.
Klinkt liefdevol.....quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.
Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker
*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja arme jongen kon er niks aan doen maar zag regelmatig voor mij hoe ik hem zou vermoorden met mijn kussen.
Klopt, een van de goedkopere versies, maar ze moest en zou een waterbed.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was dan een niet al te duur/goed waterbed. Bij een goed waterbed merk je dat niet.
Hoezo geheimzinnigquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:42 schreef Techno het volgende:
[..]
*insert dramatisch muziekje en shot van Yasmin die geheimzinnig met een kussen rondsluipt*
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2018 08:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Klinkt liefdevol.....
Ook een keer een ex gehad met een waterbed, soms wel leuk maar als ze begon te bewegen word je continue wakker
Bepaalde standjes waren wel meer een uitdaging ja...quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben
Weet je nog, vroeger?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Zit ze nou nog steeds op Venus?
Schiet ook niet op zeg!
Toen was alles beter en zo. Dit dat ALLES!quote:
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt helemaal niks om sex op te hebben
Gestabiliseerd dan toch, anders wordt t lastig aanduwen!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!
Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niksquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sex op een waterbed is prima te doen hoor!
quote:
Ga zellufquote:
Ik kan me aan een krakend bed irriterenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik irriteer me al aan een te zacht/bouncy bed, dat gestuiter vind ik niks
De boel even smeren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me aan een krakend bed irriteren
Zeker op hoog tempo.
Glijmiddel op de bedspijlen ipv op mijn billetjes?quote:
Met je glibberige bilspleet de spijlen bewerken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glijmiddel op de bedspijlen ipv op mijn billetjes?
Beetje improviseren hoorquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gestabiliseerd dan toch, anders wordt t lastig aanduwen!
Gewoon beter je best doen en heel het bed uit elkaar neukenquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op hoog tempo.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon beter je best doen en heel het bed uit elkaar neuken
Dat leidt idd aardig af jaquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker op hoog tempo.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there, done that
Dwars door de lattenbodem heen
Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht inquote:
Niemand gewond mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht in
Niet handig.
Dat is mij ook een keer overkomen. Lig je daar samen tussen de planken van t bed te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there, done that
Dwars door de lattenbodem heen
Welnee, lattenbodem weer rechtleggen en doorploegenquote:
Haha hoax, jouw ass is altijd upquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stort je daar ineens door t bed heen, met van die beentjes de lucht in
Niet handig.
Niet als je een 180 koprol doet vanwege de doorzakkende lattenbodem!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:21 schreef Zolderkamer het volgende:
Niet je boeken cumbox bewaren onder het bed als steun..
Het was een hoogslaper?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je een 180 koprol doet vanwege de doorzakkende lattenbodem!
Beetje die doos vingerenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die mag gewoon naast me liggen en tegen me aankruipen hoor..
Die zat in de cumbox?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:58 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Nooit verkeerd, een poes om mee te spelen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:21 schreef Zolderkamer het volgende:
Niet je boeken bewaren onder het bed als steun..
Live muziek en (teveel) bier in de plaatselijke barquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar afgezien van sex op een waterbed of door een bed heen zakken.....gaan we nog wat leuks doen vanavond??
Klinkt goed! Maar ik kom je vannacht na je teveel bier niet redden......quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Live muziek en (teveel) bier in de plaatselijke bar.
Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar ik kom je vannacht na je teveel bier niet redden......
Verdere details hoef ik niet.....ha ha!quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang de taxi me nog maar mee wilt nemen.
Nee doe ik niet. Jij?quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??![]()
Al twee wekenquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg lieverds.....hebben jullie al een kerstboom staan??![]()
Vier je het ook met familie?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen boom maar wel versiering en verlichting![]()
, zoonlief gezellig!
Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......quote:
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met m'n kids......m'n broers hebben met hun aanhang eigen plannen, maar we zien elkaar volgend weekend nog als m'n neefje jarig is en dan zien we elkaar nog even op nieuwjaarsdag......
Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dusquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
2+1, dochter zoon en schoondochter
Zeker! Ze hebben al 3 1/2 jaar verkeringquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook zon goede band hebt met je schoondochter dus
Dat is wel heel oncollegiaal......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe is het fucking mogelijk dat men zich elke keer weet ziek te melden in het weekend en ik er voor kan opdraaien
Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heel oncollegiaal......
Vervelend!! Ik heb ze ook helaas......collega's die om een kuchje al ziekmelden.......quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is vrijwel elk weekend raak...en dan gister wel appen dat ik niet genoeg uren geef. En niemand anders kan zogenaamd. Maar goed ik kan ook niet dus benieuwd wat er dan gebeurt.
Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Niemand die reageert ook he.fucking elk weekend meldt iemand zich ziek. En de baas ja als iemand zich ziek meld moet je mij bellen. Ga ik wel..
Krijg de tyfus. Kan elk weekend mijn plannen cancellen
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap je frustratie! Benieuwd ook hoe ze het nu gaan oplossen.....Kun je makkelijk een andere baan vinden denk je als hier echt mee wil stoppen??
Wat voor werk doe je dan??quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.
Dan ga je niet open? Het is jouw bedrijf niet. Je hebt de baas bericht en daar houdt jouw verantwoordelijkheid op, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
We zijn ook maar met een klein team. 1 is een weekend weg. de andere appt net zelf ook ja ik ben ziek en dan de ander kan niet. is er nog 1 iemand die niet reageert en dan is er de baas die zegt ja als iemand zich ziekmeld moet je mij maar appen. App em prive en in een groepsapp. Geen reactie.....
En ik kan elk weekend dezelfde mensen afzeggen omdat er weer iemand zich in het WEEKEN ziekmeld. Nooit doordeweeks ook. Altijd weekend. En dan gister nog wel appen dat ze te weinig uren krijgen.
Als ik nu dus volhou gaan we niet open.
Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben bedrijfsleider. En het is de laatste 9 weekenden van de 10 raak en dan ondertussen komen vertellen hjoe vervelend hij het wel niet voor mij vindt![]()
![]()
Maar goed vrees dat het wel mijn verantwoordelijkheid is
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat het in je contract dat jij inspringt als er iemand ziek is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |