abonnement Unibet Coolblue
pi_183508430
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 02:03 schreef SpecialK het volgende:
Op dit moment 6 en een halve minuut wachten voordat je bericht aan komt op venus vanaf mars dus dat kan nogal wat frictie veroorzaken. Ik heb al meerdere ruzies met mijn vriendin gehad omdat het door 2 seconden lag al leek alsof we door elkaar heen aan het praten waren.
Owww...dat klinkt niet echt hoopgevend..... :{ :)


Autisme is gewoon niet met één etiketje te benoemen dames....alle kenmerken kunnen door elkaar lopen.....ze proberen alleen een bepaalde gradatie aan te geven met bepaalde namen (zoals add).....én wat Zolderkamer zegt: zit er een etiketje op, wordt er al afgeschreven terwijl diegene juist dat werk wel goed kan doen....
pi_183508892
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 07:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Owww...dat klinkt niet echt hoopgevend..... :{ :)

Autisme is gewoon niet met één etiketje te benoemen dames....alle kenmerken kunnen door elkaar lopen.....ze proberen alleen een bepaalde gradatie aan te geven met bepaalde namen (zoals add).....én wat Zolderkamer zegt: zit er een etiketje op, wordt er al afgeschreven terwijl diegene juist dat werk wel goed kan doen....
Het gaat niet eens om werk maar gewoon contact. Wat accepteer je wel en wat niet.
pi_183509010
Heb overigens ooit wel een collega gehad die add had. Kwam ik pas later achter maar was vaak 'lastig' mee te werken. Leek altijd alsof ze stoned was :D
pi_183510242
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb overigens ooit wel een collega gehad die add had. Kwam ik pas later achter maar was vaak 'lastig' mee te werken. Leek altijd alsof ze stoned was :D
Misschien was ze dat wel om een beetje rustig te worden.
pi_183510456
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:56 schreef rival het volgende:

[..]

Misschien was ze dat wel om een beetje rustig te worden.
Nee ze blowde helemaal niet :p
pi_183511342
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 08:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om werk maar gewoon contact. Wat accepteer je wel en wat niet.
Het zijn nog steeds gewoon mensen hoor.....en uiteindelijk heeft volgens mij iedereen wel een vorm van autisme..... :6
pi_183512563
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het zijn nog steeds gewoon mensen hoor.....en uiteindelijk heeft volgens mij iedereen wel een vorm van autisme..... :6
Oh dat weet ik wel zeker dat we allemaal wel wat hebben :P
pi_183512634
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat weet ik wel zeker dat we allemaal wel wat hebben :P
Ik snap dat je bepaald gedrag van iemand niet kunt/wil accepteren......vind het vooral lastig waarom daar een autisme etiket op moet....alsof het dan verklaarbaar is ofzo?
pi_183512650
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik snap dat je bepaald gedrag van iemand niet kunt/wil accepteren......vind het vooral lastig waarom daar een autisme etiket op moet....alsof het dan verklaarbaar is ofzo?
Nou omdat een bepaalde 'stoornis' bepaald gedrag kan veroorzaken :P
pi_183512981
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou omdat een bepaalde 'stoornis' bepaald gedrag kan veroorzaken :P
Dus als iemand bepaald gedrag vertoont wat je niet kunt accepteren zal diegene dus autistisch zijn?
pi_183513013
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dus als iemand bepaald gedrag vertoont wat je niet kunt accepteren zal diegene dus autistisch zijn?
Nee. Natuurlijk niet _O-

Iemand zegt een stoornis te hebben.
pi_183513040
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Natuurlijk niet _O-

Iemand zegt een stoornis te hebben.
Ja.....we hebben allemaal onze gebreken.....tis even uitvinden of en hoe je daar mee wil omgaan.... :)
pi_183513082
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja.....we hebben allemaal onze gebreken.....tis even uitvinden of en hoe je daar mee wil omgaan.... :)
Vandaar dus mijn vraag :p
pi_183513293
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vandaar dus mijn vraag :p
Ik dacht dat je vroeg naar autisme.......maar als je het gedrag van diegene niet kan of wil accepteren moet je er afstand van nemen...... :)
pi_183520895
Stilletjes hier....... :) :)
pi_183521342
Valt wel mee toch? Gaan jullie nog Sinterklaas en of kerst vieren? Of doen jullie daar niet aan? ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_183521462
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
Valt wel mee toch? Gaan jullie nog Sinterklaas en of kerst vieren? Of doen jullie daar niet aan? ;)
Sinterklaas niet......m'n kids verdelen zich met kerst tussen mij, hun paps...en zoonlief ook nog met schoonfamilie :)


Ben benieuwd hoe het bij jouw schoonfamilie zal zijn, heb je er zin in??
pi_183521644
Ik vond het juist druk opeens hier nu dit ook gewoon gebombardeerd is tot date-SC.

Sinterklaas vier ik niet, heb wel een neefje van bijna 2, maar geen idee wat mn zusje doet. Hij is ook eind december jarig. Kerst vier ik alleen bij mn moeder dit jaar. Normaal ook bij mn ex-stiefvader en zn vriendin maar zij is net geopereerd, dus ze slaan een jaartje over. Denk niet dat vriendlief al meegaat, al hebben we het er nog niet over gehad. Dus geen idee of hij de kids dan heeft bijvoorbeeld. Ben heel benieuwd hoe jij het met je nieuwe schoonfamilie hebt dan!

Hij heeft wel net een tweede hond (Jack Russell) gekocht via MP die hij vrijdag kan ophalen. Worden straks ook mijn hondjes zei hij al net. Ik heb normaal niet zoveel met huisdieren maar die hij nu al heeft is wel lief. Gelukkig niet van die grote honden iig :@
Dus ben benieuwd hoe dat straks gaat dan ;)
pi_183521681
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sinterklaas niet......m'n kids verdelen zich met kerst tussen mij, hun paps...en zoonlief ook nog met schoonfamilie :)


Ben benieuwd hoe het bij jouw schoonfamilie zal zijn, heb je er zin in??
Logistieke uitdaging dus daar ;)

En ja, best wel veel zin! Wel ook best spannend. Ga z'n ouders en zijn broers + partners ontmoeten. En de zaterdag ervoor dus een aantal van zijn vrienden. Voelt wel als een crash course zijn sociale leven in :P

Maar hij gaat mijn ouders en zusje waarschijnlijk vlak daarna ontmoeten. Wel heel serieus allemaal. _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_183521708
Samen hondjes opvoeden *; !

Maar het zal niet makkelijk voor jullie zijn om een relatie op te bouwen als hij kinderen heeft....hoop dat het goed zal gaan!
pi_183521736
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Samen hondjes opvoeden *; !

Maar het zal niet makkelijk voor jullie zijn om een relatie op te bouwen als hij kinderen heeft....hoop dat het goed zal gaan!
Ja hij heeft er al 3 van 7, 12 en 17 dus. Dus dat wordt idd nog uitdagender dan die hondjes ;)
Ben wel ook echt heel benieuwd hoe het met hun zal klikken en of dat dan goed gaat ;) We zullen het wel zien straks, eerst nog ff samen dus ;)
pi_183521758
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Logistieke uitdaging dus daar ;)

En ja, best wel veel zin! Wel ook best spannend. Ga z'n ouders en zijn broers + partners ontmoeten. En de zaterdag ervoor dus een aantal van zijn vrienden. Voelt wel als een crash course zijn sociale leven in :P

Maar hij gaat mijn ouders en zusje waarschijnlijk vlak daarna ontmoeten. Wel heel serieus allemaal. _O-
Ben zelf voornamelijk het stabiele front.....even afwachten wie er wanneer binnen valt en blijft ha ha!


Klinkt echt als een crash inderdaad, maar komt vast wel goed!
pi_183521794
Dat zijn leuke leeftijden zo deels in of op weg naar de puberteit :D
pi_183521849
Lijkt mij echt verschrikkelijk. _O-
pi_183521903
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ben zelf voornamelijk het stabiele front.....even afwachten wie er wanneer binnen valt en blijft ha ha!


Klinkt echt als een crash inderdaad, maar komt vast wel goed!
Dat zeker. Maar wij zijn verder juist niet heel serieus in hoe we zijn. Grappig, die tegenstelling.

Dus om even melig te doen heb ik namens Sinterklaas een pakketje snoepgoed zijn kant op gestuurd met hele flauwe, seksistische gedichten, een voor hem en een voor z'n katten (en voor hen ook wat speeltjes). Kijken of hij er net zo hard om kan lachen :+
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')