abonnement Unibet Coolblue
pi_183572392
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel praktisch, maar tevens ook wel weer onhandig. Beste is eigenlijk gewoon bij elkaar om de hoek wonen, iedere nacht samen slapen en overdag alleen als je zin hebt om samen te zijn samen zijn.
Het praktische dat je makkelijker toegang tot elkaar hebt?
pi_183572413
Ik denk dat ik het in het begin heel leuk vind maar uiteindelijk toch wel mijn eigen ruimte nodig zal hebben. Met wisselende werktijden zou dat gaan maar als je beide de zelfde tijden hebt zit je best veel met elkaar.
pi_183572425
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:07 schreef Drug het volgende:

[..]

juist, en wie weet wat gebeurt als je met iemand bent, maar dat kan ik dan pas bepalen toch

Ga die shit niet willen omdat ik zie dat de rest dat doet :') ik eet geen gras, ik zeg geen behh :D
Je rookt gras?
Oude user in een nieuw jasje.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:11:15 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183572435
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ze niet wil moet je beter je best doen in bed. ;)
Nog nooit klachten over gehad gelukkig :s)
pi_183572436
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:10 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Je rookt gras?
non stop
pi_183572437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het praktische dat je makkelijker toegang tot elkaar hebt?
Ja. Ik ben heel fysiek ingesteld. Dus ik vind het wel erg fijn om op zijn minst lekker tegen elkaar aan te kunnen kruipen.

Mijn afwijking. :)
pi_183572453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik het in het begin heel leuk vind maar uiteindelijk toch wel mijn eigen ruimte nodig zal hebben. Met wisselende werktijden zou dat gaan maar als je beide de zelfde tijden hebt zit je best veel met elkaar.
Groot huis nemen.
pi_183572457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja. Ik ben heel fysiek ingesteld. Dus ik vind het wel erg fijn om op zijn minst lekker tegen elkaar aan te kunnen kruipen.

Mijn afwijking. :)
Hmm dat begrijp ik wel ja :P

Al kan ik er ook intens van genieten om weer eens alleen te slapen :P
pi_183572462
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Groot huis nemen.
Ben je nog steeds niet echt alleen :P Het is meer het gevoel denk ik.
pi_183572465
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nog nooit klachten over gehad gelukkig :s)
Wat denk jij dat een regelmatige ‘ik heb geen zin’ vaak is?
pi_183572466
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef Drug het volgende:

[..]

non stop
We rocken non stop🙌
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183572494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik het in het begin heel leuk vind maar uiteindelijk toch wel mijn eigen ruimte nodig zal hebben. Met wisselende werktijden zou dat gaan maar als je beide de zelfde tijden hebt zit je best veel met elkaar.
gewoon zorgen dat je niet gebonden bent aan werk en paar optrekjes op paar uur vliegen
  donderdag 6 december 2018 @ 20:13:57 #163
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183572496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm dat begrijp ik wel ja :P

Al kan ik er ook intens van genieten om weer eens alleen te slapen :P
Groter bed nemen, heb je dat probleem niet.

quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat denk jij dat een regelmatige ‘ik heb geen zin’ vaak is?
Ook dat maar weinig. Maar ik weet hoe het werkt ;)
pi_183572500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm dat begrijp ik wel ja :P

Al kan ik er ook intens van genieten om weer eens alleen te slapen :P
Snap ik. Op zich prima hoor, na afloop ieder in een eigen bed en de volgende ochtend weer bij elkaar in bed kruipen. Ideaal eigenlijk!
pi_183572521
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Groter bed nemen, heb je dat probleem niet.

[..]

Ook dat maar weinig. Maar ik weet hoe het werkt ;)
Mooi. Dan kun je de kelder gewoon ‘leuk’ inrichten. 😈
pi_183573184
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap ik. Op zich prima hoor, na afloop ieder in een eigen bed en de volgende ochtend weer bij elkaar in bed kruipen. Ideaal eigenlijk!
Ben het liefst s'ochtends alleen eigenlijk:p
pi_183573484
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben het liefst s'ochtends alleen eigenlijk:p
Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....
  donderdag 6 december 2018 @ 21:08:42 #168
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183573529
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mooi. Dan kun je de kelder gewoon ‘leuk’ inrichten. 😈
Leuk nog wel, het blijft wel een kelder he ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....
Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje. :9
pi_183573548
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Leuk nog wel, het blijft wel een kelder he ;)

[..]

Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje. :9
Dol op vluggertjes :9
pi_183573701
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....
Ja maar hoeft voor mij niet elke dag.
pi_183573725
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoeft voor mij niet elke dag.
Hihi....voor mij wel :)
pi_183573759
Na 2 langere afstand relaties wil ik juist iemand die dichtbij woont.. klaar ermee om een ‘weekendrelatie’ te hebben zeg maar
pi_183573799
Niets is lekkerder om de mogelijkheid te hebben om s'morgens je odol even lekker langs een paar billen te schuren...
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183573819
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:23 schreef pitebuell85 het volgende:
Niets is lekkerder om de mogelijkheid te hebben om s'morgens je odol even lekker langs een paar billen te schuren...
:9
pi_183573853
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje. :9
Oeh, love that, half slaapdronken O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183573854
Ik kon na een lange tijd bij mijn ex helemaal niet meer slapen als die naast mij lag. Snurken... tering :X
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 21:59:06 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183574454
Moet ik nu echt elke keer hier komen zeggen; geen slowchat? Ik ga vanaf morgen alles wat geen post over een date is verwijderen. Als dat ook niet helpt gaat ie maar een tijd op slot. heb geprobeerd het netjee te vragen, meerdere keren, maar blijkbaar helpt dat niet.

Ik wil echt niet vervelend zijn, maar dit topic is gewoon niet bedoeld voor slowchat. Dat weten jullie net zo goed als ik.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 december 2018 @ 22:01:16 #178
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183574513
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:59 schreef CoolGuy het volgende:
Moet ik nu echt elke keer hier komen zeggen; geen slowchat? Ik ga vanaf morgen alles wat geen post over een date is verwijderen. Als dat ook niet helpt gaat ie maar een tijd op slot. heb geprobeerd het netjee te vragen, meerdere keren, maar blijkbaar helpt dat niet.

Ik wil echt niet vervelend zijn, maar dit topic is gewoon niet bedoeld voor slowchat. Dat weten jullie net zo goed als ik.
Waar is er dan slowchat :? het gaat toch allemaal over daten?
pi_183574934
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:
Waar is er dan slowchat :? het gaat toch allemaal over daten?
Gewoon hier verder: R&P / [R&P SC] Zij op Venus hij op Mars.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2018 22:27:27 ]
pi_183576321
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:59 schreef CoolGuy het volgende:
Moet ik nu echt elke keer hier komen zeggen; geen slowchat? Ik ga vanaf morgen alles wat geen post over een date is verwijderen. Als dat ook niet helpt gaat ie maar een tijd op slot. heb geprobeerd het netjee te vragen, meerdere keren, maar blijkbaar helpt dat niet.

Ik wil echt niet vervelend zijn, maar dit topic is gewoon niet bedoeld voor slowchat. Dat weten jullie net zo goed als ik.
Het gaat toch ook over dates/relaties/ervaringen/avonturen? Laat gaan man :')__! Die SC zit niemand omdat daar niemand tussenkomt.
pi_183576352
Trouwens, pompdame heeft zowaar wat teruggestuurd :@
"Hey, hoe ken jij *insert naam* dan, dat is mijn zusje? :D "
pi_183576391
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:59 schreef CoolGuy het volgende:
Moet ik nu echt elke keer hier komen zeggen; geen slowchat? Ik ga vanaf morgen alles wat geen post over een date is verwijderen. Als dat ook niet helpt gaat ie maar een tijd op slot. heb geprobeerd het netjee te vragen, meerdere keren, maar blijkbaar helpt dat niet.

Ik wil echt niet vervelend zijn, maar dit topic is gewoon niet bedoeld voor slowchat. Dat weten jullie net zo goed als ik.
Rustaaaahhhgggg :*
  vrijdag 7 december 2018 @ 07:08:36 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183578556
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Waar is er dan slowchat :? het gaat toch allemaal over daten?
Odols over billen schuren is inderdaad erg on-topic.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183579016
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:40 schreef MisterLastName het volgende:
Trouwens, pompdame heeft zowaar wat teruggestuurd :@
"Hey, hoe ken jij *insert naam* dan, dat is mijn zusje? :D "
Oh joh :D

Nu gelijk op date vragen :P
pi_183580229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kon na een lange tijd bij mijn ex helemaal niet meer slapen als die naast mij lag. Snurken... tering :X
Snurkende mensen :N ik slaap heel slecht, dus het liefste slaap ik alleen.
Mannen die ik heb gedate (of exen) hebben moeite dat te begrijpen over het algemeen.
pi_183580236
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:40 schreef MisterLastName het volgende:
Trouwens, pompdame heeft zowaar wat teruggestuurd :@
"Hey, hoe ken jij *insert naam* dan, dat is mijn zusje? :D "
Dus.. hoe ken je haar zusje? *)
pi_183580374
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:01 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Waar is er dan slowchat :? het gaat toch allemaal over daten?
Notabene de post voor die van Coolguy. Yasmin die iets zegt over niet kunnen slapen naast haar ex. Hoe heeft dat met daten te maken?

Ontopic. Aan het kletsen met een tindermatch. Gaat leuk tot nu toe maar nog geen concrete dateplannen.
A mind with a heart of it's own
pi_183581416
Ben nu al een weekje ofzo met een leuke meid aan het appen, heb ook al aangegeven dat ik graag wil afspreken. Wil zij ook maar ze heeft heel weinig tijd blijkbaar.

Ik ben niet zo'n fan om maar dagelijks de hele tijd te blijven appen over hoe de dag was en dat soort onzin, want dan bloedt zo'n gesprek uiteindelijk gewoon dood, zeker als je elkaar nog niet gezien hebt.

En wil ook niet te veel pushen om af te spreken want dan haakt ze waarschijnlijk af omdat ik te wanhopig over kom.
pi_183581465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef Feddd het volgende:
Ben nu al een weekje ofzo met een leuke meid aan het appen, heb ook al aangegeven dat ik graag wil afspreken. Wil zij ook maar ze heeft heel weinig tijd blijkbaar.

Ik ben niet zo'n fan om maar dagelijks de hele tijd te blijven appen over hoe de dag was en dat soort onzin, want dan bloedt zo'n gesprek uiteindelijk gewoon dood, zeker als je elkaar nog niet gezien hebt.

En wil ook niet te veel pushen om af te spreken want dan haakt ze waarschijnlijk af omdat ik te wanhopig over kom.
Heb je al een specifieke dag voorgesteld?
pi_183581741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je al een specifieke dag voorgesteld?
Ze spreekt liever niet door de weeks af omdat ze d'r slaap nodig heeft, en de weekenden zitten redelijk vol, dus dat schiet niet echt op :P
pi_183581757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:46 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ze spreekt liever niet door de weeks af omdat ze d'r slaap nodig heeft, en de weekenden zitten redelijk vol, dus dat schiet niet echt op :P
Is het via een datingapp? Want dan kun je nog vragen wat ze daar dan doet als ze toch geen tijd heeft :P
pi_183581814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het via een datingapp? Want dan kun je nog vragen wat ze daar dan doet als ze toch geen tijd heeft :P
ja, Happn...
Maar daar was ze ook pas net mee begonnen, dus misschien vind ze het ook nog gewoon eng om met iemand af te spreken.
Geef d'r nog wel wat tijd.
pi_183581837
Mijn date blijft overigens bijzonder lastig te peilen. Had het er gisteren met een andere vrouw over die zeer terecht opmerkte dat ik kennelijk toch echt vrouwen op blijf zoeken die enerzijds geweldig bij mij lijken te passen en dan anderzijds als puntje bij paaltje komt er toch weer iets cruciaals mis blijkt te zijn.

Ook bekruipt mij bij haar echt de gedachte dat het wel een heel slecht teken is dat als je de mannen toch altijd redelijk voor het uitkiezen hebt gehad je dan nu nog steeds geen relatie hebt gehad die een significante periode echt stand heeft weten te houden, laat staan gezond is geweest.

Helaas zelf erg druk waardoor het plannen van een nieuwe date even niet lukt. En dit is toch wel iets om face to face te bespreken.
pi_183581929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
Mijn date blijft overigens bijzonder lastig te peilen. Had het er gisteren met een andere vrouw over die zeer terecht opmerkte dat ik kennelijk toch echt vrouwen op blijf zoeken die enerzijds geweldig bij mij lijken te passen en dan anderzijds als puntje bij paaltje komt er toch weer iets cruciaals mis blijkt te zijn.

Ook bekruipt mij bij haar echt de gedachte dat het wel een heel slecht teken is dat als je de mannen toch altijd redelijk voor het uitkiezen hebt gehad je dan nu nog steeds geen relatie hebt gehad die een significante periode echt stand heeft weten te houden, laat staan gezond is geweest.

Helaas zelf erg druk waardoor het plannen van een nieuwe date even niet lukt. En dit is toch wel iets om face to face te bespreken.
Hoe lang is die significante periode?
pi_183582163
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:57 schreef Halimede het volgende:

Hoe lang is die significante periode?
Ze heeft wel relaties gehad die langer geduurd hebben dan een jaar, maar nooit dat het een jaar lang goed is geweest. Eigenlijk (eigen woorden) maar 1 keer in het begin even een gezonde relatie.

Zelf zegt ze enorm te zijn veranderd, maar dat staat wel redelijk haaks op de verhalen die ze vertelt.

Er schiet nu even een verontrustende gedachte door mijn hoofd, maar goed, dat is ook maar invulling. Er moet gewoon even goed op een volwassen manier gepraat worden hierover. Ergens denk ik dat ze zelf heel goed weet waar het probleem zit, maar misschien bang ik dat ik daarvan weg zal lopen.

Terwijl ik juist weg zal lopen als ik voel dat er een probleem zit zonder dat ik er iets mee kan.

Maar goed, ik snap ook wel de aarzeling die iemand kan hebben.
pi_183582272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:50 schreef Feddd het volgende:

[..]

ja, Happn...
Maar daar was ze ook pas net mee begonnen, dus misschien vind ze het ook nog gewoon eng om met iemand af te spreken.
Geef d'r nog wel wat tijd.
Dat zou wel kunnen ja. Is ze wel gezellig via de chat?
pi_183582303
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen ja. Is ze wel gezellig via de chat?
Ja, dat wel anders zou ik niet willen afspreken ;)
pi_183582604
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:46 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ze spreekt liever niet door de weeks af omdat ze d'r slaap nodig heeft, en de weekenden zitten redelijk vol, dus dat schiet niet echt op :P
Haha waarommmm gaat iemand op een dating site als ze liever niet afspreekt ???
En waarom doet de ander alsof het een normaal antwoord is 😬
pi_183583566
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze heeft wel relaties gehad die langer geduurd hebben dan een jaar, maar nooit dat het een jaar lang goed is geweest. Eigenlijk (eigen woorden) maar 1 keer in het begin even een gezonde relatie.

Ik heb ook maar 1 keer een gezonde relatie gehad en die heeft niet heel lang geduurd (door omstandigheden). Is dat echt zo raar? Maar het is idd wel goed een keertje een gesprek te hebben over wat je dwars zit :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:36 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Haha waarommmm gaat iemand op een dating site als ze liever niet afspreekt ???
En waarom doet de ander alsof het een normaal antwoord is 😬
Had ik ook een keer, gematched met een leuke vent. Wilde wel kletsen maar niet afspreken :{ want hij wilde liever dat we elkaar een keertje tijdens het uit gaan tegen zouden komen :{
pi_183583677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:27 schreef Halimede het volgende:

Ik heb ook maar 1 keer een gezonde relatie gehad en die heeft niet heel lang geduurd (door omstandigheden). Is dat echt zo raar? Maar het is idd wel goed een keertje een gesprek te hebben over wat je dwars zit :Y

Jij bent begin 20 toch? Dan ligt dat toch weer wat anders.

En raar of niet: het gaat ook een beetje om wat je wil. Als zij zou zeggen dat ze iemand zoekt om af en toe wat leuks mee te doen en verder gewoon seks, dan is dat natuurlijk niet relevant. Maar als zij aangeeft op zoek te zijn naar een fijne relatie en het blijkt simpelweg dat zij daar nu eenmaal de persoon niet voor is en dat ook niet echt onder ogen wil komen (even hypothetisch), dan is er wel een probleem.

Het is een beetje als iemand zich opgeeft voor het beklimmen van Mount Everest, maar wel extreem last heeft van hoogtevrees. Dan wil je met zo iemand ook die tocht niet gaan doen. Ik wil wel dat iets waar ik aan begin een kans van slagen heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')