Het praktische dat je makkelijker toegang tot elkaar hebt?quote:Op donderdag 6 december 2018 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel praktisch, maar tevens ook wel weer onhandig. Beste is eigenlijk gewoon bij elkaar om de hoek wonen, iedere nacht samen slapen en overdag alleen als je zin hebt om samen te zijn samen zijn.
Je rookt gras?quote:Op donderdag 6 december 2018 20:07 schreef Drug het volgende:
[..]
juist, en wie weet wat gebeurt als je met iemand bent, maar dat kan ik dan pas bepalen toch
Ga die shit niet willen omdat ik zie dat de rest dat doetik eet geen gras, ik zeg geen behh
Nog nooit klachten over gehad gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2018 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze niet wil moet je beter je best doen in bed.
Ja. Ik ben heel fysiek ingesteld. Dus ik vind het wel erg fijn om op zijn minst lekker tegen elkaar aan te kunnen kruipen.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het praktische dat je makkelijker toegang tot elkaar hebt?
Groot huis nemen.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik het in het begin heel leuk vind maar uiteindelijk toch wel mijn eigen ruimte nodig zal hebben. Met wisselende werktijden zou dat gaan maar als je beide de zelfde tijden hebt zit je best veel met elkaar.
Hmm dat begrijp ik wel jaquote:Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben heel fysiek ingesteld. Dus ik vind het wel erg fijn om op zijn minst lekker tegen elkaar aan te kunnen kruipen.
Mijn afwijking.
Wat denk jij dat een regelmatige ‘ik heb geen zin’ vaak is?quote:Op donderdag 6 december 2018 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog nooit klachten over gehad gelukkig
gewoon zorgen dat je niet gebonden bent aan werk en paar optrekjes op paar uur vliegenquote:Op donderdag 6 december 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik het in het begin heel leuk vind maar uiteindelijk toch wel mijn eigen ruimte nodig zal hebben. Met wisselende werktijden zou dat gaan maar als je beide de zelfde tijden hebt zit je best veel met elkaar.
Groter bed nemen, heb je dat probleem niet.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat begrijp ik wel ja![]()
Al kan ik er ook intens van genieten om weer eens alleen te slapen
Ook dat maar weinig. Maar ik weet hoe het werktquote:Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een regelmatige ‘ik heb geen zin’ vaak is?
Snap ik. Op zich prima hoor, na afloop ieder in een eigen bed en de volgende ochtend weer bij elkaar in bed kruipen. Ideaal eigenlijk!quote:Op donderdag 6 december 2018 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat begrijp ik wel ja![]()
Al kan ik er ook intens van genieten om weer eens alleen te slapen
Mooi. Dan kun je de kelder gewoon ‘leuk’ inrichten. 😈quote:Op donderdag 6 december 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Groter bed nemen, heb je dat probleem niet.
[..]
Ook dat maar weinig. Maar ik weet hoe het werkt
Ben het liefst s'ochtends alleen eigenlijk:pquote:Op donderdag 6 december 2018 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Snap ik. Op zich prima hoor, na afloop ieder in een eigen bed en de volgende ochtend weer bij elkaar in bed kruipen. Ideaal eigenlijk!
Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....quote:Op donderdag 6 december 2018 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben het liefst s'ochtends alleen eigenlijk:p
Leuk nog wel, het blijft wel een kelder hequote:Op donderdag 6 december 2018 20:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kun je de kelder gewoon ‘leuk’ inrichten. 😈
Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....
Dol op vluggertjesquote:Op donderdag 6 december 2018 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk nog wel, het blijft wel een kelder he
[..]
Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje.
Ja maar hoeft voor mij niet elke dag.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks heerlijker dan wakker worden met een lekker lijf tegen je aan....
Hihi....voor mij welquote:Op donderdag 6 december 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoeft voor mij niet elke dag.
quote:Op donderdag 6 december 2018 21:23 schreef pitebuell85 het volgende:
Niets is lekkerder om de mogelijkheid te hebben om s'morgens je odol even lekker langs een paar billen te schuren...
Oeh, love that, half slaapdronkenquote:Op donderdag 6 december 2018 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat dus, voor de dagelijkste sleur nog even snel een vluggertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |