Die weet ik ook niet ha haquote:Op donderdag 6 december 2018 19:47 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen niet aan zijn leeftijd hebt gedacht
nee joh denk je? 28?quote:Op donderdag 6 december 2018 19:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, want ze hebben dan wel vaak eerder behoefte aan huisje boompje beestje
Dat is toch geen slecht ding? Mits je natuurlijk zelf wil flikflooien maar dan is iets serieuzer sowieso niet handig denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, want ze hebben dan wel vaak eerder behoefte aan huisje boompje beestje
Echt niet. Ik zie dat heel vaak bij anderen. Vanaf de 25e houden mensen daar wel mee bezig.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh denk je? 28?
Die mensen zijn gek![]()
vals dilemma ditquote:Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht ding? Mits je natuurlijk zelf wil flikflooien maar dan is iets serieuzer sowieso niet handig denk ik.
apart, ik snap dat niet, bij mij moet die shit gewoon natural. Daarom ben ik niet op die dating appsquote:Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Echt niet. Ik zie dat heel vaak bij anderen. Vanaf de 25e houden mensen daar wel mee bezig.
Veel mannen krijgen dat pas nadat de persoon die meestal naast, op of onder hen ligt aangeeft een kind wel een goed idee te vinden.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
omdat huisje boompje niet enige manier van serieuze relatie isquote:Op donderdag 6 december 2018 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Zolang de ander maar weet waar die aan toe is FwB, Relatie, Scharrel.
Ja hallo op je 20e?!quote:Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht ding? Mits je natuurlijk zelf wil flikflooien maar dan is iets serieuzer sowieso niet handig denk ik.
Dit iddquote:Op donderdag 6 december 2018 19:54 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat huisje boompje niet enige manier van serieuze relatie is
Heeft niks met dating apps te maken.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
apart, ik snap dat, bij mij moet die shit gewoon natural. Daarom ben ik niet op die dating apps
Dat is per persoon verschillend natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja hallo op je 20e?!![]()
Beter dat ik hier niet eens op inga.
Ik vond hem ook niet aantrekkelijk. En ik ben niet van het vloggen en je leven op internet zetten.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Sorry Braddie, we hebben ons best gedaan
quote:Op donderdag 6 december 2018 19:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Sorry Braddie, we hebben ons best gedaan
heeft wel te maken, ik zeg ik vind niet natuurlijkquote:Op donderdag 6 december 2018 19:56 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Heeft niks met dating apps te maken.
Ik zie gewoon dat de interesse naar een huisje boompje beestje vanaf je 25e drastisch toeneemt. Je ziet daar ook tig topics over op fok.
Ik vind het eigenlijk wel praktisch, maar tevens ook wel weer onhandig. Beste is eigenlijk gewoon bij elkaar om de hoek wonen, iedere nacht samen slapen en overdag alleen als je zin hebt om samen te zijn samen zijn.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nooit zo de behoefte gehad om samen te wonen eigenlijk.
Als man is het makkelijker. Als ze niet wil dan gooi je haar gewoon in je kelder.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tenminste het is nooit een doel geweest.
juist, en wie weet wat gebeurt als je met iemand bent, maar dat kan ik dan pas bepalen tochquote:Op donderdag 6 december 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tenminste het is nooit een doel geweest.
Als ze niet wil moet je beter je best doen in bed.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man is het makkelijker. Als ze niet wil dan gooi je haar gewoon in je kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |