abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 december 2018 @ 11:25:08 #151
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183510625
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 08:21 schreef Loekie1 het volgende:
In het AD staat dat Jaap veel relaties heeft gehad. Verbaast me niets.
Dat verbaasde mij juist eigenlijk wel, hij werd zo geportretteerd als degene die nog nooit een relatie heeft gehad. Wel gek als nu blijkt dat dat helemaal niet waar is :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183510854
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij juist eigenlijk wel, hij werd zo geportretteerd als degene die nog nooit een relatie heeft gehad. Wel gek als nu blijkt dat dat helemaal niet waar is :+
Tja, past bij het manipulatieve.
pi_183511035
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:55 schreef Quotidien het volgende:
Bij die Saskia denk ik echt van, uit 3 miljoen mensen zijn er 9 mannen die wel iets met je zouden willen. En dan zie je zo'n man (1 op 1.500.000 dus) één keer en denk je nou laat maar zitten. Zelfs als niemand je moet nog eisen gaan stellen. Dan blijf je toch gewoon alleen.
Nou, er zijn heus wel meer mannen die haar zouden willen, het was geen gek mens of zo. Maar ik kan me zo voorstellen dat mannen niet op tv willen en denken: brief schrijven is op tv moeten komen. Of de mannen die voor Saskia vallen kijken geen BzV. Misschien ook wel bijzonder positief :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 december 2018 @ 11:49:14 #154
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183511086
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 07:31 schreef Loekie1 het volgende:
Dan ben je spelletjes aan het spelen. Het is een type dat snel verveeld is, twee keer poepen en dan weer een ander.

Ik hoop dat Marnix normaal kan blijven doen anders is die relatie ook zo weer over.
Ik denk echt niet dat Jaap spelletjes speelt, maar gewoon heel erg moeilijk stabiel kan zijn in de relatie, met de voeten op de grond blijven staan. Hij schiet van happy ever after naar twijfel voor een vrouw die hij nota bene zelf heeft gekozen. Wellicht ook een flinke dosis bindingsangst.

En ik denk dat Marnix off camera een stuk relaxter is. Niet zo geforceerd poetisch filosofisch, wat hij leek te 'moeten' doen, alsof hij dacht dat dat erbij hoorde of zo. Dubbel zo merkbaar in de gesprekjes met Yvonne, waar hij met rode oortjes zijn best probeerde te doen diepzinnig te klinken. En ik denk dat de druk van de camera en de keuzemomenten hem ook geen goed deden. Want hij moest iets, wat er voor zorgde dat er weinig spontaans uit kwam.

Ik vond Janneke overigens een topmeid wat betreft hoe ze tegen de camera sprak. Zelfvertrouwen, down to earth, geen bullshit. Leuk mens! Maar o-o ze maakte het Marnix persoon tot persoon compleet niet makkelijk hoor. Dat viel me tegen van haar. Afwijzende woorden en afwijzende lichaamstaal. En dan tegen de camera zeggen dat ze wil dat Marnix eens een arm om haar heen slaat.

Ik heb Wim en Marit nooit een kans gegeven, maar toen ik haar bij hem thuis zag deze aflevering zag ik toch een glimp van berusting. Misschien is zo'n standvastige 'simpele' boer precies wat ze nodig heeft. Ik ben benieuwd of en hoe lang dat stand houdt. Ik gun het ze wel, ondanks dat ik verwacht(te) dat het hooguit een paar maanden zou duren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183511130
Janneke nog even over Marnix:
https://boerzoektvrouw.kr(...)haar-tijd-met-marnix

(van vorige week, dus niets nieuws of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511167
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef Meke het volgende:

Dat verbaasde mij juist eigenlijk wel, hij werd zo geportretteerd als degene die nog nooit een relatie heeft gehad. Wel gek als nu blijkt dat dat helemaal niet waar is :+
Ik dacht op een bepaald punt zelfs dat Jaap nog maagd was :? Maar dat zal dan ook wel niet _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 december 2018 @ 12:01:41 #157
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183511362
ik heb gehoord ergens dat Jaap homo is en een relatie met Marnix is begonnen en nu met een rokje aan een schoonmaakbedrijf is gestart
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 3 december 2018 @ 12:03:18 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183511406
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:01 schreef michaelmoore het volgende:
ik heb gehoord ergens dat Jaap homo is en een relatie met Marnix is begonnen en nu met een rokje aan een schoonmaakbedrijf is gestart
Dat heb ik ook ergens gelezen! Die manipulatieve Jaap, echt wat voor hem.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 december 2018 @ 12:05:37 #159
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183511469
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht op een bepaald punt zelfs dat Jaap nog maagd was :? Maar dat zal dan ook wel niet _O-
Ja, Yvon zei tegen de vrouwen dat Jaap 'nog nooit bemind' was :+ Weet niet of dat 1 op 1 staat met nog maagd zijn, maar die conclusie werd hier toen wel getrokken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183511932
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, Yvon zei tegen de vrouwen dat Jaap 'nog nooit bemind' was :+ Weet niet of dat 1 op 1 staat met nog maagd zijn, maar die conclusie werd hier toen wel getrokken
Dus heeft ie tegen Yvon wat anders gezegd dan tegen het AD. Wat is waar? Dat weet je niet bij zulke types want ze liegen als de besten.
  maandag 3 december 2018 @ 12:31:56 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183511948
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dus heeft ie tegen Yvon wat anders gezegd dan tegen het AD. Wat is waar? Dat weet je niet bij zulke types want ze liegen als de besten.
Joh, overdrijf toch niet zo.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 december 2018 @ 12:41:48 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183512143
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, Yvon zei tegen de vrouwen dat Jaap 'nog nooit bemind' was :+ Weet niet of dat 1 op 1 staat met nog maagd zijn, maar die conclusie werd hier toen wel getrokken
Wat niet uitsluit dat hij wel eens (of meerdere malen) verkering heeft gehad die niet tot seks kwamen.
En dat kan in sommige gevallen maanden duren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183512240
Angela de Jong trapt ook in de lulkoek:
https://www.ad.nl/video/a(...)met-boer-jaap~p58560

Mensen, kijk naar de uitzending van de citytrip! Zie wat daar gebeurt en trap niet in de zieligdoenerij van Jaap tijdens de reunie.
  maandag 3 december 2018 @ 12:48:40 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183512298
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:46 schreef Loekie1 het volgende:
Angela de Jong trapt ook in de lulkoek:
https://www.ad.nl/video/a(...)met-boer-jaap~p58560

Mensen, kijk naar de uitzending van de citytrip! Zie wat daar gebeurt en trap niet in de zieligdoenerij van Jaap.
Ik weet niet wat je probleem met Jaap is (heeft hij je brief niet gekozen?) maar deze hetze is nog zieliger dan Jaap kan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183512681
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je probleem met Jaap is (heeft hij je brief niet gekozen?) maar deze hetze is nog zieliger dan Jaap kan doen.
Loekie is een ex van Jaap? Anders kan ik het ook niet verklaren.
pi_183512696
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, Yvon zei tegen de vrouwen dat Jaap 'nog nooit bemind' was :+ Weet niet of dat 1 op 1 staat met nog maagd zijn, maar die conclusie werd hier toen wel getrokken
Ik dacht serieus dat Marian hem ontmaagd had in Noorwegen. :@
  maandag 3 december 2018 @ 13:09:22 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183512726
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:08 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat Marian hem ontmaagd had in Noorwegen. :@
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183512752
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2018 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, Yvon zei tegen de vrouwen dat Jaap 'nog nooit bemind' was :+ Weet niet of dat 1 op 1 staat met nog maagd zijn, maar die conclusie werd hier toen wel getrokken
dat was toch Wim?
pi_183512772
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je probleem met Jaap is (heeft hij je brief niet gekozen?) maar deze hetze is nog zieliger dan Jaap kan doen.
Dit ja!
pi_183512787
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dus heeft ie tegen Yvon wat anders gezegd dan tegen het AD. Wat is waar? Dat weet je niet bij zulke types want ze liegen als de besten.
Is het leven bij jou altijd zo zwart/wit?
pi_183513070
Trap er allemaal maar in mensen, bij de citytrip is het Jaap die roet in het eten gooit, niet Marian.
  maandag 3 december 2018 @ 13:34:03 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183513175
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:28 schreef Loekie1 het volgende:
Trap er allemaal maar in mensen, bij de citytrip is het Jaap die roet in het eten gooit, niet Marian.
Hij uitte twijfels. Hoe maak jij daarvan dat hij liegt, bedriegt en manipuleert?
The love you take is equal to the love you make.
pi_183513679
Jammer dat we Jan niet hebben kunnen volgen op tv, wat een figuur _O-

Voor de rest props voor Marnix dat hij nu toch eindigt met een - voor zijn doen - behoorlijke knappe, jonge vrouw!
Steffi/Roel en Michelle/Maarten: dat zit wel goed zo te zien.

Over Wim en Marit blijf ik toch wel twijfelen hoor, zou de studentikoze Marit echt zo happy zijn op het bedrijf als ze definitief bij hem intrekt?

Jaap heeft het zelf verpest met z'n twijfels.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 3 december 2018 @ 14:05:47 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183513740
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat we Jan niet hebben kunnen volgen op tv, wat een figuur

Wat een tenenkrommende engnek.
pi_183513910
De uitzendingen met Jan zouden geweldig geweest zijn. Een kruising tussen Geile Geert en Boer Aad.
pi_183514758
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:49 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat Jaap spelletjes speelt, maar gewoon heel erg moeilijk stabiel kan zijn in de relatie, met de voeten op de grond blijven staan. Hij schiet van happy ever after naar twijfel voor een vrouw die hij nota bene zelf heeft gekozen. Wellicht ook een flinke dosis bindingsangst.

En ik denk dat Marnix off camera een stuk relaxter is. Niet zo geforceerd poetisch filosofisch, wat hij leek te 'moeten' doen, alsof hij dacht dat dat erbij hoorde of zo. Dubbel zo merkbaar in de gesprekjes met Yvonne, waar hij met rode oortjes zijn best probeerde te doen diepzinnig te klinken. En ik denk dat de druk van de camera en de keuzemomenten hem ook geen goed deden. Want hij moest iets, wat er voor zorgde dat er weinig spontaans uit kwam.

Ik vond Janneke overigens een topmeid wat betreft hoe ze tegen de camera sprak. Zelfvertrouwen, down to earth, geen bullshit. Leuk mens! Maar o-o ze maakte het Marnix persoon tot persoon compleet niet makkelijk hoor. Dat viel me tegen van haar. Afwijzende woorden en afwijzende lichaamstaal. En dan tegen de camera zeggen dat ze wil dat Marnix eens een arm om haar heen slaat.

Ik heb Wim en Marit nooit een kans gegeven, maar toen ik haar bij hem thuis zag deze aflevering zag ik toch een glimp van berusting. Misschien is zo'n standvastige 'simpele' boer precies wat ze nodig heeft. Ik ben benieuwd of en hoe lang dat stand houdt. Ik gun het ze wel, ondanks dat ik verwacht(te) dat het hooguit een paar maanden zou duren.
Ik vond Janneke juist superirritant...vooral vorige week met haar "ik ben heel leuk" (of iets in die trant) en "Marnix mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en geduld met 'm heb". Marnix is idd een stugge, maar Janneke maakte imho ook allesbehalve een warme indruk. Die quasi sterke houding van haar leek ook meer op gespeelde zelfverzekerdheid.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 3 december 2018 @ 14:59:19 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183514769
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:08 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat Marian hem ontmaagd had in Noorwegen. :@
Dat denk ik ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 december 2018 @ 15:04:41 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183514860
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik vond Janneke juist superirritant...vooral vorige week met haar "ik ben heel leuk" (of iets in die trant) en "Marnix mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en geduld met 'm heb". Marnix is idd een stugge, maar Janneke maakte imho ook allesbehalve een warme indruk. Die quasi sterke houding van haar leek ook meer op gespeelde zelfverzekerdheid.
Waarom 'quasi' en 'gespeeld'?
Ik kreeg de indruk dat het wel echt was. Mooi toch, als je jezelf zo kunt waarderen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183515120
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:28 schreef Loekie1 het volgende:
Trap er allemaal maar in mensen, bij de citytrip is het Jaap die roet in het eten gooit, niet Marian.
Bij jij stiekem Marian ofzo? :D

Stel je aan zeg
A mind with a heart of it's own
pi_183515139
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom 'quasi' en 'gespeeld'?
Ik kreeg de indruk dat het wel echt was. Mooi toch, als je jezelf zo kunt waarderen. :)
Tja een indruk, jij hebt weer een andere indruk. Misschien schiet ik wel wat door, maar die houding van "ik ben een lot uit de loterij" (of zoiets) en "hij mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en zoveel geduld met 'm heb" staat me gewoon behoorlijk tegen. Ze was imho zelf ook behoorlijk afhoudend, maar dan wel zeggen: "de bal ligt bij hem" en er "komt een moment dat m'n geduld op is". Alsof het 100% aan hem lag dat 't niet echt liep, en haar houding er totaal los van stond.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_183515198
Ik geloof inderdaad wel dat die Marnix off-camera een stuk anders is dan wij hebben gezien. Die metaforen van hem werden per aflevering erger en ongrijpbaarder. Hij wil in elk zin een levenswijsheid steken en dan sla je op den duur alleen nog maar holle wartaal uit.
't Echte en 't ware!
pi_183515374
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:24 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Tja een indruk, jij hebt weer een andere indruk. Misschien schiet ik wel wat door, maar die houding van "ik ben een lot uit de loterij" (of zoiets) en "hij mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en zoveel geduld met 'm heb" staat me gewoon behoorlijk tegen. Ze was imho zelf ook behoorlijk afhoudend, maar dan wel zeggen: "de bal ligt bij hem" en er "komt een moment dat m'n geduld op is". Alsof het 100% aan hem lag dat 't niet echt liep, en haar houding er totaal los van stond.
Een beetje hetzelfde als Steffi die Wim verdedigde door te zeggen dat Wim's meiden ook wel wat meer flirt initiatief hadden mogen nemen. Dit programma draait om het feit dat er mensen in voor komen die moeite hebben een geschikte partner te vinden door het leven op het bedrijf of persoonlijke omstandigheden. Als er dan ineens drie kanshebbers zijn snap ik best dat je je niet ineens anders voor kunt gaan doen dan je bent en het is oneerlijk om daar enkel de boeren de schuld van te geven inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 3 december 2018 @ 15:44:57 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183515434
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:22 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij jij stiekem Marian ofzo? :D

Stel je aan zeg
Dat zou wel een hoop verklaren...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 december 2018 @ 15:54:26 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183515609
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:24 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Tja een indruk, jij hebt weer een andere indruk. Misschien schiet ik wel wat door, maar die houding van "ik ben een lot uit de loterij" (of zoiets) en "hij mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en zoveel geduld met 'm heb" staat me gewoon behoorlijk tegen. Ze was imho zelf ook behoorlijk afhoudend, maar dan wel zeggen: "de bal ligt bij hem" en er "komt een moment dat m'n geduld op is". Alsof het 100% aan hem lag dat 't niet echt liep, en haar houding er totaal los van stond.
Ah oké. Maar dat is iets anders dan de echtheid van haar zelfverzekerdheid in twijfel trekken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 december 2018 @ 16:01:46 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183515730
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:22 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij jij stiekem Marian ofzo? :D

Stel je aan zeg
Ik hoop dat het Marian is :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 3 december 2018 @ 16:10:49 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183515910
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:28 schreef Loekie1 het volgende:
Trap er allemaal maar in mensen, bij de citytrip is het Jaap die roet in het eten gooit, niet Marian.
Dat leek me duidelijk. Jaap kreeg twijfels. Dat is toch ook gewoon wat hij min of meer beschrijft in de laatste uitzending?
Als het aan Marian had gelegen was het vast nog aan (=samenwonend, getrouwd, gemeenschap van goederen etc. :') ) geweest.

Maar goed, gelukkig voor Marian gaat de succesformule van BZV nog wel een paar seizoenen door. Nieuwe boeren, nieuwe kansen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 december 2018 @ 16:13:20 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183515960
Kennelijk mag iemand niet eens meer twijfels krijgen zodra hij doorheeft dat hij in de kletspraat van een manipulatieve muts is getrapt.
Dan "gooi je roet in het eten"...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 december 2018 @ 16:13:52 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183515970
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat een tenenkrommende engnek.
Duidelijk een autistische man. Misschien niet iemand die je op landelijke TV voor de leeuwen wilt gooien. Zijn bijdrage aan de laatste uitzending was ook relatief bescheiden. Dat lijkt me wel netjes.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183516090
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah oké. Maar dat is iets anders dan de echtheid van haar zelfverzekerdheid in twijfel trekken.
Nou 't zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar het is ook wel een makkelijjk mechanisme om zó tevreden met jezelf te zijn dat je altijd de schuld buiten je zelf kan leggen...daar vond ik 't bij haar (met al die uitspraken) op lijken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_183516278
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:20 schreef Loohcs het volgende:

Nou 't zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar het is ook wel een makkelijjk mechanisme om zó tevreden met jezelf te zijn dat je altijd de schuld buiten je zelf kan leggen...daar vond ik 't bij haar (met al die uitspraken) op lijken.
Dat vond ik eigenlijk helemaal niet zo. En ik vond Janneke wel een lot uit de loterij voor Marnix :D Maar had niet het idee dat zij dat zelf ook zo zag hoor ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 december 2018 @ 16:30:09 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183516280
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik vond Janneke juist superirritant...vooral vorige week met haar "ik ben heel leuk" (of iets in die trant) en "Marnix mag blij zijn dat ik dit voor 'm doe en geduld met 'm heb". Marnix is idd een stugge, maar Janneke maakte imho ook allesbehalve een warme indruk. Die quasi sterke houding van haar leek ook meer op gespeelde zelfverzekerdheid.
Het is nogal een ongemakkelijke situatie als die ander niet over de brug komt. Dan is het heel moeilijk om jezelf een houding te geven. Ik snap wel waarom ze stug overkwam. Ik had wel willen zien hoe beiden waren ontdooid als toch die liefdevolle knuffel was gekomen. Maar dat zat er dus gewoon niet in.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 december 2018 @ 16:50:22 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183516711
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:20 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Nou 't zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar het is ook wel een makkelijjk mechanisme om zó tevreden met jezelf te zijn dat je altijd de schuld buiten je zelf kan leggen...daar vond ik 't bij haar (met al die uitspraken) op lijken.
Ik denk (ook van de koude grond) dat het een beetje als 'gek' en onwenselijk wordt ervaren als iemand zegt: Ik mag er zijn, doe er je voordeel mee.

Lijkt me niets makkelijks aan, trouwens, om die zelfverzekerdheid te krijgen. Ga er maar aan staan. Good for her (wat mij betreft).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183516753
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Vind je Marnix nog steeds zo leuk nadat hij die meid van hem zo vies betastte op de camera?
Ja hoor, past helemaal in het plaatje van Marnix O+. Heerlijk schijt aan alles en iedereen hebben. Love it.
Somebody that I used to know
pi_183518031
Er was toch een paar weken geleden ook al een filmpje van Jan. Dat hij bij een vrouw op bezoek ging. Dat was ook superongemakkelijk.
pi_183518351
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit programma draait om het feit dat er mensen in voor komen die moeite hebben een geschikte partner te vinden door het leven op het bedrijf of persoonlijke omstandigheden.
Dat was in het begin zo, maar nu niet meer.
life is like a box of chocolates
  maandag 3 december 2018 @ 18:31:11 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183518385
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:29 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Dat was in het begin zo, maar nu niet meer.
Hoe zou jij de huidige kandidaten dan omschrijven?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183518476
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe zou jij de huidige kandidaten dan omschrijven?
Behoorlijk modern en wereldwijs.

Maar je vroeg het niet aan mij.


Komen ze trouwens straks nog in dwdd ofzo? (dat was vorige keren toch zo?)
Somebody that I used to know
pi_183519647
Marnix de mazzelaar. Emmie al 20 jaar kennen en er mee eindigen. Dus er stond geen koe in de wei, nee die liep vrij rond in de buurt. Doet een Rixje dus.

Stukje maaien is het meest romantische wat Rudie met Rianne heeft gedaan. Prima setje. Steffi en Roel blijven het mooiste stel. Marit/Wim en M&M ook nog bij elkaar. Betere score vergeleken met vorig seizoen toch?
mag het weten
pi_183520380
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe zou jij de huidige kandidaten dan omschrijven?
Niet de typische boer die moeilijk een relatie kan krijgen, veel boeren hebben al diverse relaties achter de rug, ook vaak jong en niet echt verlegen. In de laatste serie was alleen de paardenfokster type waar programma voor ontwikkeld was.
life is like a box of chocolates
pi_183520816
Wat ik jammer vind en iets wat ze na al die jaren wel eens kunnen wijzigen, is de boeren met de meeste brieven volgen. Waarom niet juist een keer die met weinig brieven? Ook daarmee kun je daten, dagje uit en een logeerpartij doen toch? Het zijn juist de meest lastige gevallen, Want blijkbaar komen ze niet zo aantrekkelijk over.

Verder snap ik niet waarom vaak die wat oudere boeren en briefschrijvers zich presenteren dat ze nooit liefde hebben gekend, en ook een keer bemind willen worden, etc. Terwijl ze dan ineens kinderen blijken te hebben. Dan hebben ze toch in ieder geval éėn keer ‘liefde’ gekend? En dan kan het best dat het niet goed is gelopen, maar in het algemeen ben je dan toch even verliefd geweest. Het lijkt me sterk dat ál die boeren en schrijvers vanaf dag één een vreselijke relatie hadden zonder een sprankje verliefdheid in het begin.

Ik had ook nu bij Jaap een dubbel gevoel. Hij deed alsof hij zwaar deprimen doodongelukkig was dat het niet was gelukt. Vervolgens zegt hij ergens dat hij vriendinnen bij de vleet heeft gehad. Hij werd neergezet als de arme eenzame boer die tot nu toe nog nooit een vriendin heeft gehad, maar nu lijkt het meer iemand die zich telkens aan een vrouw vastklampt en dan al snel gaat twijfelen zodat zo’n vrouw afhaakt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')