virtueel pestenquote:Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
hey maat. Ik heb net een taart gegeten.
Goh, hij "werkt" ook nog.quote:
quote:
Zo nog een hamburger bestellen. Zit nog niet vol.quote:
Ben jij niet gewoon Braddie?quote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Zo nog een hamburger bestellen. Zit nog niet vol.
Heldquote:
gquote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Doublepain het volgende:
g
[..]
Als Guti volgende week niet speelt ga ik met spullen gooien
Ik heb gewoon gekopieerd en geplaktquote:Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Held
Moet je ze dan eerst opslaan of zoiets?
Hipsterquote:Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekopieerd en geplakt
Verstuurd vanaf mijn iphone
quote:Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/frager71/status/1069248918289039360?s=21
Ik denk dat er geen supporters ter wereld grappiger mad zijn dan die uit Eindhoven.
Schreeuw niet zo, idioot.quote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
KNUT HEB JE NOG ZIN IN SKRIBBLE? (Of je vriendin)
Ja die zit in die andere appquote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Charlotte al even niet meer gezien
JA ZE STAAT TE SPRINGENquote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
KNUT HEB JE NOG ZIN IN SKRIBBLE? (Of je vriendin)
Only healty foods, please.quote:
Speel jij maar eens backies scheel als je 80 bent.quote:
Healthy foods en feeder zijn vind ik altijd maar een lastige combinatie. Een echt feeder zorgt ervoor dat zijn feedee goed op gewicht blijft.quote:Op zondag 2 december 2018 20:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Only healty foods, please.
Nee, maar serieus dat vind ik echt een walgelijke fetish en daarnaast heb ik Adames al hé die walgelijk goed kookt.
Je mag zelfs laatste wordenquote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Caland het volgende:
Mag je trouwens tweede worden in die EK kwalificatie?
Oh dat doe ik zelf wel, dus daar geen feeder voor nodig. Ik kijk graag Braddie filmpjes voor instructiesquote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Healthy foods en feeder zijn vind ik altijd maar een lastige combinatie. Een echt feeder zorgt ervoor dat zijn feedee goed op gewicht blijft.
vorige keer wel. en er doen evenveel landen meequote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Caland het volgende:
Mag je trouwens tweede worden in die EK kwalificatie?
Makkelijkquote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
Sjaak zou nog moeiteloos meekunnen in de eredivisie
Aldus Sjaak
Hmmm, een setting als deze is toch veel leuker, dan alleen voor je computer de kapsalons naar binnen te proppen.quote:Op zondag 2 december 2018 20:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh dat doe ik zelf wel, dus daar geen feeder voor nodig. Ik kijk graag Braddie filmpjes voor instructies
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.quote:
Ja ik ken het account. Zijn kleinzoon plaatst die foto's met tekstenquote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.quote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.
Ik vond je nog wel zo’n fijne ventquote:Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, een setting als deze is toch veel leuker, dan alleen voor je computer de kapsalons naar binnen te proppen.
[ afbeelding ]
die heb ik een keer om 2 uur sochtends gekeken in vietnamquote:Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.
na the goalden year toch wel een favorietjequote:Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.
punt 4,quote:Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef Saind het volgende:
https://indebuurt.nl/eind(...)v1ODAKvik24Gyf9MpPTY
wat heb je tegen Charlotte?quote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Charlotte al even niet meer gezien
scrummie ookquote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrummie en C_A zijn daar ook weg dus weet niet of ik nog blijf
Mag ik daar wel komen GGMMquote:Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef GGMM het volgende:
Of kom skribble spelen
https://skribbl.io/?h51zTBSbIO
Kan je misschien ooit nog naar een Europese awayday. De vierde club van Litouwen ofzo.quote:Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ubtoernooi~af62682f/
GENOT
Heldentripjes worden dat.quote:Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je misschien ooit nog naar een Europese awayday. De vierde club van Litouwen ofzo.
Misschien kan ze even een cijfertje kiezen.quote:Op zondag 2 december 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan niet zien hoe mokerdik je bent
2de fotoquote:Op zondag 2 december 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan niet zien hoe mokerdik je bent
ik ook een uur geleden ofzoquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef GGMM het volgende:
Doe je mee Skribble? We zijn heel leuk bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |