Speel jij maar eens backies scheel als je 80 bent.quote:
Healthy foods en feeder zijn vind ik altijd maar een lastige combinatie. Een echt feeder zorgt ervoor dat zijn feedee goed op gewicht blijft.quote:Op zondag 2 december 2018 20:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Only healty foods, please.
Nee, maar serieus dat vind ik echt een walgelijke fetish en daarnaast heb ik Adames al hé die walgelijk goed kookt.
Je mag zelfs laatste wordenquote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Caland het volgende:
Mag je trouwens tweede worden in die EK kwalificatie?
Oh dat doe ik zelf wel, dus daar geen feeder voor nodig. Ik kijk graag Braddie filmpjes voor instructiesquote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Healthy foods en feeder zijn vind ik altijd maar een lastige combinatie. Een echt feeder zorgt ervoor dat zijn feedee goed op gewicht blijft.
vorige keer wel. en er doen evenveel landen meequote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Caland het volgende:
Mag je trouwens tweede worden in die EK kwalificatie?
Makkelijkquote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
Sjaak zou nog moeiteloos meekunnen in de eredivisie
Aldus Sjaak
Hmmm, een setting als deze is toch veel leuker, dan alleen voor je computer de kapsalons naar binnen te proppen.quote:Op zondag 2 december 2018 20:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh dat doe ik zelf wel, dus daar geen feeder voor nodig. Ik kijk graag Braddie filmpjes voor instructies
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.quote:
Ja ik ken het account. Zijn kleinzoon plaatst die foto's met tekstenquote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.quote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je die instagram van hem lezen, dat is bijna net zo leuk als die documentaire over hem, echt hilarisch.
Ik vond je nog wel zo’n fijne ventquote:Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, een setting als deze is toch veel leuker, dan alleen voor je computer de kapsalons naar binnen te proppen.
[ afbeelding ]
die heb ik een keer om 2 uur sochtends gekeken in vietnamquote:Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.
na the goalden year toch wel een favorietjequote:Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondergewaarde docu is dat, kijk hem nog regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |