Dunno de meeste webshops zijn ook verrot duur manquote:Op zondag 2 december 2018 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb je altijd dat het online cheaper is. Maar toch leuk om rustig in zo'n winkeltje even te kijken.
Ik was met mijn schoonfamilie, we hebben het uitgaansleven overgeslagen. Hoorde en zag veel Amerikanen van middelbare leeftijd dus ik hoop dat die al weg zijn tijdens het uitgaan.
Misschien dat de echte winkels bij jou in de buurt cheap zijn maar die waar ik kom heb ik altijd het idee dat ik het online een stuk goedkoper heb gezienquote:Op zondag 2 december 2018 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunno de meeste webshops zijn ook verrot duur man
Mij ook.quote:Op zondag 2 december 2018 19:16 schreef De_Kraam het volgende:
Stinho is de enige die mij ooit op twitter geblokt heeft.
Eigenlijk alleen Etre denk ik? Verder ken ik in ieder geval niet echt goedkope webshopsquote:Op zondag 2 december 2018 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat de echte winkels bij jou in de buurt cheap zijn maar die waar ik kom heb ik altijd het idee dat ik het online een stuk goedkoper heb gezien
Wordt er ook naar Baantjer gekeken?quote:Op zondag 2 december 2018 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net als bij together tube, dus veel gescheld met kk
quote:Op zondag 2 december 2018 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net als bij together tube, dus veel gescheld met kk
Ik had toen toevallig een bepaald amerikaans biertje gezien die mijn broer graag wilde hebben en daar lagen de prijzen bij online nl webshops echt een stuk lager dan in die winkel, maar zoals Johannes zegt.. het is toch fijn om zulke bieren in de winkel te zien etc.quote:Op zondag 2 december 2018 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunno de meeste webshops zijn ook verrot duur man
Zeg ook niet dat het niet kan, ik ken alleen weinig voorbeeldenquote:Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had toen toevallig een bepaald amerikaans biertje gezien die mijn broer graag wilde hebben en daar lagen de prijzen bij online nl webshops echt een stuk lager dan in die winkel, maar zoals Johannes zegt.. het is toch fijn om zulke bieren in de winkel te zien etc.
PS: niet dat het heel gek is dat die prijzen online lager liggen, maar dat is een ander verhaal
Etre Gourmet idd, de Bierliefhebber, Hopt koop ik ook wel eens wat als die een sale hebben.quote:Op zondag 2 december 2018 19:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Etre denk ik? Verder ken ik in ieder geval niet echt goedkope webshops
ja huis van de geuze maar die verzendkosten zijn fuckt
die nieuwe site van etre is wel echt aidsquote:Op zondag 2 december 2018 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etre Gourmet idd, de Bierliefhebber, Hopt koop ik ook wel eens wat als die een sale hebben.
Het zou misschien ook aan Groningen kunnen liggen, wij kunnen niet even naar Belgi rijden dus dat komt terug in de prijs.
Alleen hebben wij een Jumbo met wel goede prijzen en ruimschoots bovengemiddeld assortiment
Ben wel eens naar meets geweest, het is wel onzin dat het er zo aan toe gaat. Zal misschien het Utopia forum zijn geweest.quote:
Ik heb er sinds de nieuwe site er is niet meer besteld, schijnt dat er andere voorwaarden zijn voor gratis verzending?quote:Op zondag 2 december 2018 19:21 schreef Saind het volgende:
[..]
die nieuwe site van etre is wel echt aids
Nee volgens mij nietquote:Op zondag 2 december 2018 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er sinds de nieuwe site er is niet meer besteld, schijnt dat er andere voorwaarden zijn voor gratis verzending?
Ik vond de prijzen in Valkenburg niet extreem hoog eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2018 19:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet kan, ik ken alleen weinig voorbeelden
of die winkel is echt verrot duur
inderdaad veel keus, dus fijne winkel om te kijken.quote:Op zondag 2 december 2018 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb je altijd dat het online cheaper is. Maar toch leuk om rustig in zo'n winkeltje even te kijken.
Ik was met mijn schoonfamilie, we hebben het uitgaansleven overgeslagen. Hoorde en zag veel Amerikanen van middelbare leeftijd dus ik hoop dat die al weg zijn tijdens het uitgaan.
Bestaat niet meerquote:Op zondag 2 december 2018 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad veel keus, dus fijne winkel om te kijken.
vroeger moest ik daarvoor naar berts bierhuis in utrecht, geen idee hoe die er nu voor staat.
verder is er wel veel uit te gaan, vooral stampvolle cafe's
Het was eerst bestellingen boven de 50 euro, nu dus bij een volle doosquote:Op zondag 2 december 2018 19:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Gewoon volle dozen bestellen eens per kwartaal is er niets aan de hand
M'n doos moet er de 20e uit, heb nog 3 plekken vrij
[ afbeelding ]
wabliefquote:Op zondag 2 december 2018 19:26 schreef Adames het volgende:
als ik voor goedkoop bier wil gaan, rij ik wel naar de colruyt
een van de drie grote belgische supertmarktketens, ergens tussen een discounter en een kleine groothandel in.quote:
ik hoor het eigenlijk nergens meer,quote:Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar ik vandaan kom is wablief onbeleefd
Blijkt in het zuiden des lands beleefd te zijn
quote:Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de drie grote belgische supertmarktketens, ergens tussen een discounter en een kleine groothandel in.
niet heel veel keus, maar wel gewoon de bekende chimay, karmeliet, chouffe (houblon), gordon scotch, hopus, barbar, etc.
je moet ze per 6 kopen, maar dan betaal je er maar 7 euro voor.
week geleden m'n laatste opengetrokkenquote:Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
https://munchies.vice.com(...)-gaan-voor-cara-pils
ik ben er nog vaak genoegquote:Op zondag 2 december 2018 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je de verkeerde kant op bent verhuisd
Ga anders even heel serieus in op een grapje.quote:Op zondag 2 december 2018 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben wel eens naar meets geweest, het is wel onzin dat het er zo aan toe gaat. Zal misschien het Utopia forum zijn geweest.
Als ik er was werd er gewoon bier gedronken
heel eerlijk gezegd is mij deze cultstatus niet bekend, ik kwam pas bij de colruyt nadat mijn studententijd voorbij was.quote:Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
bij de Colruyt koop je Cara
47 cent per halve liter
In Nederland voor goedkoop pils altijd Oettinger. Kenners weten.quote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegd is mij deze cultstatus niet bekend, ik kwam pas bij de colruyt nadat mijn studententijd voorbij was.
tijdens studie dronk ik vooral ah eigen merk.
Dat filmpje zie je vaak. Is een misvatting dat het er zo aan toe gaat.quote:Op zondag 2 december 2018 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga anders even heel serieus in op een grapje.
quote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/GeLeHesjesNL/status/1068927138642972672
meest kansloze wat ik vandaag heb gezien
Hardop gelachentwitter:GeLeHesjesNL twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 18:26:35Wij hebben onze naam aangepast omdat er een troll account bezig is onder onze naam. We hebben de 'l' verandert in 'L'. Hopelijk maakt dat wat meer duidelijk! reageer retweet
klok maatquote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
In Nederland voor goedkoop pils altijd Oettinger. Kenners weten.
Ik drink nu trouwens Brand UP
ik moest het nog doen met argusquote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
In Nederland voor goedkoop pils altijd Oettinger. Kenners weten.
Ik drink nu trouwens Brand UP
Bedoelde je deze soms?quote:Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Befbekje woont in Berlijn, misschien kun je bij hem langsgaan. Gisteren vertelde hij nog dat hij net een nieuwe dildo heeft gekocht (met pic), dus misschien gaan jullie wel een dolle avond tegemoet dan!!
wat is ditquote:Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde je deze soms?
[ afbeelding ]
Correct me if i'm wrong maar volgens mij is dit een dildo met een a4tje waarop staat dat LR een flikker is.quote:
Je bent echt een waus als je dat haalt ipv oettingerquote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorig weekend ook heel het weekend gedronken, was prima.
Ik ken die user nietquote:Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoelde je deze soms?
[ afbeelding ]
Hiermee bedoel ik Befbekjequote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef Doublepain het volgende:
Zei toch dat ie een kontenbonker was
wie verkoopt dat dan nog tegenwoordig?quote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorig weekend ook heel het weekend gedronken, was prima.
raarquote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong maar volgens mij is dit een dildo met een a4tje waarop staat dat LR een flikker is.
we hadden een afspraak met de carrefour dat ze 60 kratten kaiserbier (oid) zouden leveren.quote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent echt een waus als je dat haalt ipv oettinger
Litllerabbitquote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong maar volgens mij is dit een dildo met een a4tje waarop staat dat LR een flikker is.
Dus dat was donderdagochtend?quote:Op zondag 2 december 2018 19:39 schreef GGMM het volgende:
Befbekje zal flink dronken geweest zijn toen hij dacht dat dat een leuk idee was.
HELE goede pot, een van de betere in jaren.quote:
Ok, straks even terugkijkenquote:Op zondag 2 december 2018 19:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
HELE goede pot, een van de betere in jaren.
Alleen jury die maakte er opeens een draw van ipv fury winst
Vond het niet geweldig, zeker wilder gewoon slecht, maar die knockout en wederopstanding maakte hem wel ineens legendarischquote:Op zondag 2 december 2018 19:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
HELE goede pot, een van de betere in jaren.
Alleen jury die maakte er opeens een draw van ipv fury winst
Dat je het misschien nog gelijk geeft ofzo, vanwege die knockdowns vooruit.quote:
Die gaf de eerste 4 rondes aan de Wilder.quote:Op zondag 2 december 2018 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je het misschien nog gelijk geeft ofzo, vanwege die knockdowns vooruit.
Maar er was ook 1 idioot die besloot om het 111 115 te maken. Belachelijk
ik was nog pizza aan het etenquote:
wel afleidend dat het en profil gefilmd isquote:
Dat sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 2 december 2018 19:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die gaf de eerste 4 rondes aan de Wilder.
Die rijdt morgen een nieuwe auto hoor
door die bierbuik wordt het wel duidelijk dat hij een kenner isquote:Op zondag 2 december 2018 19:45 schreef Saind het volgende:
[..]
wel afleidend dat het en profil gefilmd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |