Goed he. Nog wat leuks meegenomen?quote:Op zondag 2 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vandaag in Valkenburg, even in de bierwinkel geweest, leuk winkeltje
Twee blikjesquote:Op zondag 2 december 2018 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed he. Nog wat leuks meegenomen?
Volgende keer beter in het Engelsquote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kurketrekker was wel echt debiel ja.
Daar moet iemand gestraft voor worden
Ik heb eigenlijk geen idee wat ze verder verkopen in Valkenburg. Vooral veel restaurants zie je.quote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee blikjes
Had er wel langer willen blijven maar de schoonfamilie wilde verder.
Zij keken zelf liever tien minuten in allerlei 'sfeer' winkels maar dat terzijde.
Pleasurebatquote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer beter in het Engels
Daar zouden we ook met kleinkonijn kunnen gaan drinken, na de kerkrade bustour.quote:Op zondag 2 december 2018 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat café er naast zag er ook leuk uit
Je weet wel, van die kitch voor aan de kerstboom enzoquote:Op zondag 2 december 2018 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat ze verder verkopen in Valkenburg. Vooral veel restaurants zie je.
Ik zag de beleefbus vanuit de trein vandaag. Even netjes gezwaaid natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zouden we ook met kleinkonijn kunnen gaan drinken, na de kerkrade bustour.
Deze heb je toch wel gekocht?quote:Op zondag 2 december 2018 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet wel, van die kitch voor aan de kerstboom enzo
Daar was ik laatst ook! Die midden in het centrum toch?quote:Op zondag 2 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vandaag in Valkenburg, even in de bierwinkel geweest, leuk winkeltje
Ze hebben daar zelfs een goede selectie zure biertjes op de kaart. En leuke taplijst ook vorige keer.quote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij waren helaas voor de koffie gaan zitten 50 meter voor dat café, gemiste kans
zwaaivlag.gifquote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb je toch wel gekocht?
En gefeliciteerd met de prachtige overwinning.
[ afbeelding ]
Ja was midden in het centrum, vond het veruit het leukste van het hele centrum, vond de kerstmarkt niet heel bijzonder. Is in Duitsland veel leuker.quote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook! Die midden in het centrum toch?
En als je tijgernootjes eet denk je dan aan mij?quote:Op zondag 2 december 2018 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zwaaivlag.gif
Ik ben niet zo van dat soort souvenirs. Als ik binnenkort de Valkenburgse biertjes drink zal ik met plezier terugdenken aan het stadje
Ik zag 3 tapbieren en een geitenkaas voor 7 euro, leek me een goede deal maar helaas hadden we net dus elders koffie gedronkenquote:Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs een goede selectie zure biertjes op de kaart. En leuke taplijst ook vorige keer.
geef mij maar een glas coca cola vanillaquote:Op zondag 2 december 2018 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag 3 tapbieren en een geitenkaas voor 7 euro, leek me een goede deal maar helaas hadden we net dus elders koffie gedronken
Nee, meestal als hij in een bioscoop zit.quote:Op zondag 2 december 2018 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je tijgernootjes eet denk je dan aan mij?
Jij bent mijn tijgernoot rawrquote:Op zondag 2 december 2018 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je tijgernootjes eet denk je dan aan mij?
Jammer dat je dit weer moet benoemen.quote:Op zondag 2 december 2018 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, meestal als hij in een bioscoop zit.
kun je ironisch rawr zeggen of is het altijd fucked?quote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stel je voor, je bent op een fok meet en iemand zegt echt rawr tegen je
Ik drink dat zelden maar dat is ook lekkerquote:Op zondag 2 december 2018 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geef mij maar een glas coca cola vanilla
quote:Op zondag 2 december 2018 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, meestal als hij in een bioscoop zit.
Probeer het eens uit bij Knutquote:Op zondag 2 december 2018 19:07 schreef Saind het volgende:
[..]
kun je ironisch rawr zeggen of is het altijd fucked?
Die is madquote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/rikelfrink/status/1069282815534088198?s=21
Rikkert is mad op mij
jouw tweetquote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
Rikkert is mad op mij
Ze hebben er veel speciaalbier, maar sommige bieren waren best duur vergeleken met prijzen online. Ik verbleef toen in Valkenburg. Vrij klein plaatsje, een sauna in de buurt, grotten, dat was sowieso een leuk dagje en het uitgaansleven is er ook leuk! Plus dat je die toren op kan en daarna een dagje naar Maastricht (ook even biercafé take one langs) en een dagje Aken. Ik vond het leuk!quote:Op zondag 2 december 2018 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja was midden in het centrum, vond het veruit het leukste van het hele centrum, vond de kerstmarkt niet heel bijzonder. Is in Duitsland veel leuker.
Het volgen van @RikElfrink en het weergeven van de Tweets van @RikElfrink is voor jou geblokkeerd. Meer informatiequote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
Rikkert is mad op mij
Daar gaat het al fout.quote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stel je voor, je bent op een fok meet
Rikgodquote:Op zondag 2 december 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @RikElfrink en het weergeven van de Tweets van @RikElfrink is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
iets minder uitroeptekens graagquote:Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ze hebben er veel speciaalbier, maar sommige bieren waren best duur vergeleken met prijzen online. Ik verbleef toen in Valkenburg. Vrij klein plaatsje, een sauna in de buurt, grotten, dat was sowieso een leuk dagje en het uitgaansleven is er ook leuk! Plus dat je die toren op kan en daarna een dagje naar Maastricht (ook even biercafé take one langs) en een dagje Aken. Ik vond het leuk!
Ik ga volgende week naar Berlijn! Vooral voor de historie maar ook om langs de kerstmarktjes te lopen natuurlijk! Heerlijk kerstsfeertje doet goed! En natuurlijk veel biertjes drinken!
Die van mij is opgeheven door Lansgodquote:Op zondag 2 december 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @RikElfrink en het weergeven van de Tweets van @RikElfrink is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Befbekje woont in Berlijn, misschien kun je bij hem langsgaan. Gisteren vertelde hij nog dat hij net een nieuwe dildo heeft gekocht (met pic), dus misschien gaan jullie wel een dolle avond tegemoet dan!!quote:Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ze hebben er veel speciaalbier, maar sommige bieren waren best duur vergeleken met prijzen online. Ik verbleef toen in Valkenburg. Vrij klein plaatsje, een sauna in de buurt, grotten, dat was sowieso een leuk dagje en het uitgaansleven is er ook leuk! Plus dat je die toren op kan en daarna een dagje naar Maastricht (ook even biercafé take one langs) en een dagje Aken. Ik vond het leuk!
Ik ga volgende week naar Berlijn! Vooral voor de historie maar ook om langs de kerstmarktjes te lopen natuurlijk! Heerlijk kerstsfeertje doet goed! En natuurlijk veel biertjes drinken!
Kan Lans dat ook niet even voor mij regelen?quote:Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is opgeheven door Lansgod
quote:Op zondag 2 december 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Lange_Lansquote:Op zondag 2 december 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan Lans dat ook niet even voor mij regelen?
Ja, dat heb je altijd dat het online cheaper is. Maar toch leuk om rustig in zo'n winkeltje even te kijken.quote:Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 2 december 2018 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]heb jij enig idee door hoeveel mensen jij geblokkeerd bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |