Goed he. Nog wat leuks meegenomen?quote:Op zondag 2 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vandaag in Valkenburg, even in de bierwinkel geweest, leuk winkeltje
Twee blikjesquote:Op zondag 2 december 2018 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed he. Nog wat leuks meegenomen?
Volgende keer beter in het Engelsquote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kurketrekker was wel echt debiel ja.
Daar moet iemand gestraft voor worden
Ik heb eigenlijk geen idee wat ze verder verkopen in Valkenburg. Vooral veel restaurants zie je.quote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee blikjes
Had er wel langer willen blijven maar de schoonfamilie wilde verder.
Zij keken zelf liever tien minuten in allerlei 'sfeer' winkels maar dat terzijde.
Pleasurebatquote:Op zondag 2 december 2018 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer beter in het Engels
Daar zouden we ook met kleinkonijn kunnen gaan drinken, na de kerkrade bustour.quote:Op zondag 2 december 2018 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat café er naast zag er ook leuk uit
Je weet wel, van die kitch voor aan de kerstboom enzoquote:Op zondag 2 december 2018 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat ze verder verkopen in Valkenburg. Vooral veel restaurants zie je.
Ik zag de beleefbus vanuit de trein vandaag. Even netjes gezwaaid natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zouden we ook met kleinkonijn kunnen gaan drinken, na de kerkrade bustour.
Deze heb je toch wel gekocht?quote:Op zondag 2 december 2018 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet wel, van die kitch voor aan de kerstboom enzo
Daar was ik laatst ook! Die midden in het centrum toch?quote:Op zondag 2 december 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vandaag in Valkenburg, even in de bierwinkel geweest, leuk winkeltje
Ze hebben daar zelfs een goede selectie zure biertjes op de kaart. En leuke taplijst ook vorige keer.quote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij waren helaas voor de koffie gaan zitten 50 meter voor dat café, gemiste kans
zwaaivlag.gifquote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb je toch wel gekocht?
En gefeliciteerd met de prachtige overwinning.
[ afbeelding ]
Ja was midden in het centrum, vond het veruit het leukste van het hele centrum, vond de kerstmarkt niet heel bijzonder. Is in Duitsland veel leuker.quote:Op zondag 2 december 2018 19:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar was ik laatst ook! Die midden in het centrum toch?
En als je tijgernootjes eet denk je dan aan mij?quote:Op zondag 2 december 2018 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zwaaivlag.gif
Ik ben niet zo van dat soort souvenirs. Als ik binnenkort de Valkenburgse biertjes drink zal ik met plezier terugdenken aan het stadje
Ik zag 3 tapbieren en een geitenkaas voor 7 euro, leek me een goede deal maar helaas hadden we net dus elders koffie gedronkenquote:Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs een goede selectie zure biertjes op de kaart. En leuke taplijst ook vorige keer.
geef mij maar een glas coca cola vanillaquote:Op zondag 2 december 2018 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag 3 tapbieren en een geitenkaas voor 7 euro, leek me een goede deal maar helaas hadden we net dus elders koffie gedronken
Nee, meestal als hij in een bioscoop zit.quote:Op zondag 2 december 2018 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je tijgernootjes eet denk je dan aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |