Het was eerst bestellingen boven de 50 euro, nu dus bij een volle doosquote:Op zondag 2 december 2018 19:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Gewoon volle dozen bestellen eens per kwartaal is er niets aan de hand
M'n doos moet er de 20e uit, heb nog 3 plekken vrij
[ afbeelding ]
wabliefquote:Op zondag 2 december 2018 19:26 schreef Adames het volgende:
als ik voor goedkoop bier wil gaan, rij ik wel naar de colruyt
een van de drie grote belgische supertmarktketens, ergens tussen een discounter en een kleine groothandel in.quote:
ik hoor het eigenlijk nergens meer,quote:Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar ik vandaan kom is wablief onbeleefd
Blijkt in het zuiden des lands beleefd te zijn
quote:Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de drie grote belgische supertmarktketens, ergens tussen een discounter en een kleine groothandel in.
niet heel veel keus, maar wel gewoon de bekende chimay, karmeliet, chouffe (houblon), gordon scotch, hopus, barbar, etc.
je moet ze per 6 kopen, maar dan betaal je er maar 7 euro voor.
week geleden m'n laatste opengetrokkenquote:Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
https://munchies.vice.com(...)-gaan-voor-cara-pils
ik ben er nog vaak genoegquote:Op zondag 2 december 2018 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je de verkeerde kant op bent verhuisd
Ga anders even heel serieus in op een grapje.quote:Op zondag 2 december 2018 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben wel eens naar meets geweest, het is wel onzin dat het er zo aan toe gaat. Zal misschien het Utopia forum zijn geweest.
Als ik er was werd er gewoon bier gedronken
heel eerlijk gezegd is mij deze cultstatus niet bekend, ik kwam pas bij de colruyt nadat mijn studententijd voorbij was.quote:Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
bij de Colruyt koop je Cara
47 cent per halve liter
In Nederland voor goedkoop pils altijd Oettinger. Kenners weten.quote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegd is mij deze cultstatus niet bekend, ik kwam pas bij de colruyt nadat mijn studententijd voorbij was.
tijdens studie dronk ik vooral ah eigen merk.
Dat filmpje zie je vaak. Is een misvatting dat het er zo aan toe gaat.quote:Op zondag 2 december 2018 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga anders even heel serieus in op een grapje.
quote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/GeLeHesjesNL/status/1068927138642972672
meest kansloze wat ik vandaag heb gezien
Hardop gelachentwitter:GeLeHesjesNL twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 18:26:35Wij hebben onze naam aangepast omdat er een troll account bezig is onder onze naam. We hebben de 'l' verandert in 'L'. Hopelijk maakt dat wat meer duidelijk! reageer retweet
klok maatquote:Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
In Nederland voor goedkoop pils altijd Oettinger. Kenners weten.
Ik drink nu trouwens Brand UP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |