abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183625037
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:55 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Zullen we stoppen met uit dat boek te citeren ?
Dat is geschreven door Simon Vuyk en dat was de eindredacteur van Peter rd Vries.
want? Past het niet in het straatje?

Heb in al die jaren dat het boek is uitgegeven, niemand gehoord die een rectificatie eiste vanwege onwaarheden.
pi_183625083
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:09 schreef Za het volgende:

[..]

Dit tekens te vermelden, zelfs als het zo was, vind ik het schenden van de nagedachtenis van dit kind.
ik ook, stellen dat er geen misdrijf/moord of verkrachting heeft plaats gevonden, vind ik toch wat grover.

Doen alsof dit groot nieuws is ook, deze gegevens uit het dossier zijn met medeweten van de nabestaanden gepubliceerd in het boek.
pi_183625129
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Loekie1 het volgende:
Ik blijf er wel van overtuigd dat hij met het jongetje gesleept heeft, daardoor heeft ie zoveel dna achtergelaten en daarom fietste hij daar op dat tijdstip. En hij ging niet voor niks op de vlucht toen ie dna moest afstaan.
Wat ie daarvoor heeft gedaan, ik denk aan ontvoering en seksuele spelletjes en toen op een bepaalde manier gedood wat weinig sporen nalaat.
Hij fietste 3,5 uur later op 300 meter van PD.

Er is niet met het lichaam gesleept, daar zijn geen sporen van.

Nicky had geen sporen van verzet of geweld. Alleen een hoofdwond.

Prima dat je dat denkt maar er zijn totaal geen sporen die dat scenario kunnen bevestigen.
pi_183625210
Physic, weet jij toevallig of het gebruikelijk is bij een autopsie dat ze het bloed van een slachtoffer onderzoeken?
pi_183625230
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik ook, stellen dat er geen misdrijf/moord of verkrachting heeft plaats gevonden, vind ik toch wat grover.

Doen alsof dit groot nieuws is ook, deze gegevens uit het dossier zijn met medeweten van de nabestaanden gepubliceerd in het boek.
Er staat niet vast dat de dna-sporen van Jos B. zogeheten dadersporen zijn.
Een deskundige van het NFI concludeert dat de dna-sporen niet met zekerheid verband houden met het eventuele misbruik van Verstappen of zijn dood. Ook is niet bekend wanneer de dna-sporen op de kleding zijn terechtgekomen.

Rechtspsycholoog Peter van Koppen trok in augustus dezelfde conclusie
pi_183625389
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 15:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij fietste 3,5 uur later op 300 meter van PD.

Er is niet met het lichaam gesleept, daar zijn geen sporen van.

Nicky had geen sporen van verzet of geweld. Alleen een hoofdwond.

Prima dat je dat denkt maar er zijn totaal geen sporen die dat scenario kunnen bevestigen.
In elk geval verplaatst. Daarvoor moet je zo'n joch toch een aantal keren goed vastgrijpen. Ik vermoed dat er vooral dna van huidcellen is gevonden, door het vastpakken.
pi_183625416
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In elk geval verplaatst. Daarvoor moet je zo'n joch toch een aantal keren goed vastgrijpen. Ik vermoed dat er vooral dna van huidcellen is gevonden, door het vastpakken.
Nou nee, die zijn dus niet gevonden.
  zondag 9 december 2018 @ 16:39:57 #158
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_183626116
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:55 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Zullen we stoppen met uit dat boek te citeren ?
Dat is geschreven door Simon Vuyk en dat was de eindredacteur van Peter rd Vries.
De anti-Peter R-gekte gaat soms wel erg ver...
Heb je het boek zelf gelezen? Is er enige reden om aan te nemen dat Simon Vuyk er belang bij had om dingen te verzinnen of te verdraaien?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_183627468
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die man kan zich al nergens meer vertonen zonder een groep schuimbekkende tokkies achter zich aan te krijgen als hij vrijkomt.
Dat geldt voor veel moordenaars (of daders van andere delicten) die nu nog vastzitten. Ik hoop dat die gewoon hun straf moeten uitzitten.
pi_183627525
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Physic, weet jij toevallig of het gebruikelijk is bij een autopsie dat ze het bloed van een slachtoffer onderzoeken?
Phoe, nee, dat weet ik niet. Volgens mij is dat niet standaard, enkel als daar aanleiding voor is. Dan moet er ook nog rekening mee worden gehouden dat dit meer dan 20 jaar geleden heeft plaatsgevonden.

Stel je deze vraag omdat je wil weten of ze onderzoek hebben kunnen doen naar of hij is bedwelmd?
pi_183627775
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat geldt voor veel moordenaars (of daders van andere delicten) die nu nog vastzitten. Ik hoop dat die gewoon hun straf moeten uitzitten.
Maar die zijn schuldig. Of nouja; schuldig bevonden door een rechter. Maar dat is in dit scenario nog maar de vraag.
pi_183627826
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Phoe, nee, dat weet ik niet. Volgens mij is dat niet standaard, enkel als daar aanleiding voor is. Dan moet er ook nog rekening mee worden gehouden dat dit meer dan 20 jaar geleden heeft plaatsgevonden.

Stel je deze vraag omdat je wil weten of ze onderzoek hebben kunnen doen naar of hij is bedwelmd?
Ja inderdaad, maar ook omdat het toen niet 1,2,3 duidelijk was waaraan hij was overleden.
pi_183627890
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Maar die zijn schuldig. Of nouja; schuldig bevonden door een rechter. Maar dat is in dit scenario nog maar de vraag.
Denk dat het allemaal nogal meevalt, alleen die pedo Benno L kreeg agressief volk voor de deur.

Verder is er een serieverkrachter en kindermoordenaar die nu op proefverlof gaat, kraait ook niemand naar. Tenzij het weer flink fout gaat.
pi_183628011
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verder is er een serieverkrachter en kindermoordenaar die nu op proefverlof gaat, kraait ook niemand naar.
hoe bedoel je dat nou weer? De Nabestaanden zaten drama re maken op tv en voorpagina van de Telegraaf
pi_183628096
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is inderdaad nog maar de vraag in dit geval. Maar Harvest heeft het zelf over een straf, dus neem aan dat hij doelde op de situatie dat Jos schuldig zou worden bevonden. Ik heb daar naar gevraagd, maar daar gaf hij geen antwoord op.

Als hij dat niet bedoelde vind ik het nog steeds een vreemde uitspraak, want iemand die onschuldig is zou helemaal niet gestraft moeten worden. :P
pi_183628108
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat nou weer? De Nabestaanden zaten drama re maken op tv en voorpagina van de Telegraaf
drama te maken?

Spelen de ouders van Sabine in GTST ofzo?
Rare opmerking over serieus onderwerp.
pi_183629687
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Heb je het boek zelf gelezen? Is er enige reden om aan te nemen dat Simon Vuyk er belang bij had om dingen te verzinnen of te verdraaien?
Ook niks om het verkoopbaar te maken?

Boeken zijn leuk echter verwacht geen waarheden, ik denk zelfs dat aan de bijbel een persoonlijke noot is toegevoegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 20:14:28 ]
pi_183630984
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

pi_183631127
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk dat het allemaal nogal meevalt, alleen die pedo Benno L kreeg agressief volk voor de deur.
Martijn Uittenbogaard :{w

(die heeft nog nooit wat strafbaars met kinderen gedaan; en tóch ....)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 9 december 2018 @ 21:32:55 #170
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183631181
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Martijn Uittenbogaard :{w

(die heeft nog nooit wat strafbaars met kinderen gedaan; en tóch ....)
Dubbele gevoelens bij deze man.
Aan de ene kant heb ik medelijden met hem, aan de andere kant vind ik hem heel erg eng uitzien en overkomen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183631342
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dubbele gevoelens bij deze man.
Aan de ene kant heb ik medelijden met hem, aan de andere kant vind ik hem heel erg eng uitzien en overkomen.
Dat laatste vond ik ook van die lui voor z'n deur.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_183631671
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat laatste vond ik ook van die lui voor z'n deur.
[ afbeelding ]
Ja das best triest, net als hun partijprogramma.
pi_183631729
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat precies is "best triest"?
.
pi_183631947
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dit schreef je toch ? Denk dat het allemaal nogal meevalt
pi_183632150
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat precies is "best triest"?
Die lui voor de deur
pi_183632444
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die lui voor de deur
Dus het valt allerminst allemaal wel mee allemaal ...
.
pi_183632526
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus het valt allerminst allemaal wel mee allemaal ...
Dat mag je zeker vinden.
pi_183632579
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat mag je zeker vinden.
En jij? Je vindt het nog steeds allemaal wel meevallen?
.
pi_183632702
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

klopt.

Met die conclusie zou Roethof hem binnen een x aantal dagen vrij gehad moeten hebben, toch zit die nog vast.
Zo werkt het in de praktijk niet......
pi_183632921
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:00 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

leg het maar uit dan, volgens velen is hij onschuldig en is de bewijslast onrechtmatig verkregen. Justitie zou grove fouten gemaakt hebben en making a murder is in deze topicreeks meerdere malen genoemd.
pi_183632974
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:52 schreef r_one het volgende:

[..]

En jij? Je vindt het nog steeds allemaal wel meevallen?
ik vind dat het na 20 jaar wel eens tijd wordt om de moord ( ja ik noem het moord) op Nicky Verstappen op te lossen.

Ik vind Jos B inderdaad verdacht, maar ken het hele dossier niet.

Ik denk niet dat er opzet in het spel was, en dat jos b er later bij betrokken is geraakt. Maar dat vind/denk ik.
pi_183632983
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

leg het maar uit dan, volgens velen is hij onschuldig en is de bewijslast onrechtmatig verkregen. Justitie zou grove fouten gemaakt hebben en making a murder is in deze topicreeks meerdere malen genoemd.
Welke "de bewijslast" is er dan ?
pi_183633006
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:16 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Welke "de bewijslast" is er dan ?
Dat gaan we woensdag horen...
pi_183633010
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:02 schreef praadje het volgende:
Vanavond bij Kruispunt NPO2 23.10-23.45

https://www.tvgids.nl/uit(...)aak-nicky-verstappen

Deze week begint de rechtszaak tegen de verdachte van de moord op Nicky Verstappen. Kruispunt spreekt over de zaak met onder meer journalist Claire van Dijck en leiders van het kamp waar Nicky verbleef toen hij verdween.
Het was afgelopen zomer groot nieuws: twintig jaar na de moord op Nicky Verstappen wees de politie een verdachte aan. In augustus hield de de Spaanse politie Jos B. aan. Op woensdag 12 december begint in Maastricht de rechtszaak tegen hem. Naar aanleiding daarvan spreekt Kruispunt met betrokkenen over deze zaak. De dood van de toen elfjarige Nicky heeft niet alleen zijn ouders, familie en vrienden diep getroffen, maar ook zijn voormalig dorpsgenoten. Op de hechte gemeenschap van het Noord-Limburgse Heibloem heeft de zaak nog steeds een enorme impact. Hierover vertellen onder anderen Claire van Dijck, journalist van dagblad De Limburger, de voormalige pastoor van Heibloem, een leraar van Nicky, én twee leiders van het kamp waar Nicky verbleef toen hij verdween.
Kruispunt
Nancy Schroën is een van hen. Zij doet in Kruispunt voor het eerst publiekelijk haar verhaal. In de uitzending bezoekt ze bovendien het kampeerterrein op de Brunssummerheide waar Nicky in augustus 1998 op zomerkamp was. Een spannende gebeurtenis, aangezien ze er na de dood van de Nicky nooit meer terugkeerde. En wat vindt voormalige pastoor Nies van Lier ervan dat er eindelijk een verdachte is opgepakt? Hij was ervan overtuigd dat de dader uit Heibloem zou komen. Nu dat niet het geval lijkt - verdachte Jos B. woonde destijds in Simpelveld - is er grote opluchting onder de inwoners van het dorp.
Net begonnen...
pi_183633052
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik vind dat het na 20 jaar wel eens tijd wordt om de moord ( ja ik noem het moord) op Nicky Verstappen op te lossen.

Ik denk niet dat er opzet in het spel was, en dat jos b er later bij betrokken is geraakt. Maar dat vind/denk ik.
Jij noemt het moord terwijl - Uit het sectierapport blijkt dat er geen doodsoorzaak kan worden vastgesteld

bron
pi_183633186
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:18 schreef praadje het volgende:

[..]

Net begonnen...
Veel beelden zijn van een eerdere uitzending van Kruispunt..
pi_183633227
Ik had het nog niet eerder gezien. Het kwam ook pas weer boven na die opsporing en aanhouding.
pi_183633248
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:33 schreef praadje het volgende:
Ik had het nog niet eerder gezien. Het kwam ook pas weer boven na die opsporing en aanhouding.
Na mijn comment kwamen ook enkel nieuwe beelden, dus ik was te vroeg. :X
pi_183633321
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 23:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Na mijn comment kwamen ook enkel nieuwe beelden, dus ik was te vroeg. :X
;)
pi_183633428
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:21 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Jij noemt het moord terwijl - Uit het sectierapport blijkt dat er geen doodsoorzaak kan worden vastgesteld

bron
ja, ik zei duidelijk dat dat mijn mening was. Geen ongeluk, geen zelfmoord maar een misdrijf. Kind van elf, ik noem dat moord. Nicky lag te slapen in een tent, 39 uur later wordt hij dood gevonden, met DNA van een vreemde vent op zijn onderbroek. Ongeacht wat jij of een ander daar van vind, ik vind dat bizar.

Misschien stel ik woensdag mijn mening bij, nu niet.
pi_183633565
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:33 schreef praadje het volgende:
ik vond dat maisveld zo klein lijken, halverwege op 60 meter was dat gekke homo ontmoetingsplekje van 0,8 bij 2,00 meter. Van daar liep een sleepspoor naar de vindplaats van Nicky.

Ik kende alleen de oude beelden, vond de camping Heikop ook veel groter dan dat ik op eerdere foto’s zag. De tent van Nicky stond tegen een hekwerk wat bij hun tent ook nog kapot was. Dat hek is blijkbaar weg.
pi_183633587
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:21 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

bron
Is ook niet nodig om moord vast te stellen.
pi_183633731
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 00:02 schreef westwoodblvd het volgende:

Hoe ga je die vaststellen?
pi_183633844
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik vond dat maisveld zo klein lijken, halverwege op 60 meter was dat gekke homo ontmoetingsplekje van 0,8 bij 2,00 meter. Van daar liep een sleepspoor naar de vindplaats van Nicky.

Ik kende alleen de oude beelden, vond de camping Heikop ook veel groter dan dat ik op eerdere foto’s zag. De tent van Nicky stond tegen een hekwerk wat bij hun tent ook nog kapot was. Dat hek is blijkbaar weg.
Leandra (meen ik) heeft in dit topic ooit een plattegrond gepost van het hele campingterrein. Dat was echt veel groter dan ik altijd had gedacht. Er waren dan ook (veel?) meer groepen/mensen op dat moment aan het kamperen.

Ik wist ook niet dat ‘het kerstbomenperceeltje’ zo dicht naast een weg (zandpad) lag, maar dat kan in die 20 jaar natuurlijk ook zijn veranderd. Alles zag er in die zomer natuurlijk sowieso anders uit dan (nu) in de herfst.
  maandag 10 december 2018 @ 00:59:55 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183634274
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 00:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Moord is het op onwettige wijze opzettelijk beëindigen van het leven van een ander, waarbij een strafverzwarend element aanwezig is.

In onder meer het Belgische, Nederlandse en Surinaamse recht is dat strafverzwarende element de zogeheten voorbedachten rade. In deze rechtssystemen wordt een moord per definitie met voorbedachten rade gepleegd en is de vaak gebruikte term "moord met voorbedachte(n) rade" dus een pleonasme.[1] Indien iemand in een opwelling wordt gedood, wordt dit doodslag genoemd.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moord

Moord gaat nooit lukken, doodslag hoogstens als er al een doodsoorzaak vastgesteld kon worden, een niet natuurlijke ;)
pi_183634634
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn vraag had betrekking op tokkievolk aan je deur hè; daarvan stelde je dat dat allemaal nog wel meevalt.

Je ontloopt de vraag dus :{w
.
pi_183635242
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:00 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het OM presenteert een verdachte en onderliggend pv met een verdenking, aanhouding, bewijslast etc. Vervolgens kijkt een RC naar de rechtmatigheid van de inverzekeringstelling en de strafbare feiten, vervolgens komt deze zaak voor de raadkamer waar 90dagen bevolen wordt na het dossier te hebben bekeken. Het hof in den Bosch heeft dat na het ingestelde hoger beroep ook nog eens gedaan. Ik mag er van uit gaan dat deze hele verzameling van rechters toch wel hadden ingegrepen als er onrechtmatig gehandeld wordt? Schijnbaar is er een goed onderbouwde verdenking en vindt de rechtbank het belangrijk dat hier onderzoek naar gedaan wordt en dat tijdens dit onderzoek de verdachte niet vrij rondloopt.
Of hij schuldig is of niet moet nog blijken.
pi_183635626
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 01:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Mijn vraag had betrekking op tokkievolk aan je deur hè; daarvan stelde je dat dat allemaal nog wel meevalt.

Je ontloopt de vraag dus :{w
Ik vond je verhaal wat onduidelijk, Jos B heeft geen eigen huis of adres hier. Stond ingeschreven bij zijn zus, naar die is imo nog nooit benaderd/lastig gevallen.

Zal wel meevallen in dit geval,denk ik, Jos heeft dus ook geen eigen deur.
pi_183635662
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 00:11 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe ga je die vaststellen?
Westwood gaat dat helemaal niet, daar zit een team van het OM op, rare vraag weer Za.

Andere users moeten reageren op een vraag waarvan je van te voren al weet dat hij/zij dat niet kan. En vervolgens probeer je ze belachelijk te maken.

Onderbroekje...
pi_183635718
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 00:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Leandra (meen ik) heeft in dit topic ooit een plattegrond gepost van het hele campingterrein. Dat was echt veel groter dan ik altijd had gedacht. Er waren dan ook (veel?) meer groepen/mensen op dat moment aan het kamperen.

Ik wist ook niet dat ‘het kerstbomenperceeltje’ zo dicht naast een weg (zandpad) lag, maar dat kan in die 20 jaar natuurlijk ook zijn veranderd. Alles zag er in die zomer natuurlijk sowieso anders uit dan (nu) in de herfst.
Er was nog een groep mannen van een kerkclub, die zijn ook onderzocht.

Die zandweg was er toen ook, rechts naast het kerstbomen perceel liep nog een tractor pad tussen het perceel en het maisveld. Nicky lag vrij ver achterin het perceel.

https://maudoortwijn.file(...)unssummerheide-1.jpg

Wel een linkje naar die Maud naar gaat om de foto's.
Trouwens links en rechts van de Cirkel B lopen zandpaden, deze komen rechtsboven samen, op die t-splitsing hebben ze 's nachts Jos B staande gehouden.
  maandag 10 december 2018 @ 09:08:35 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183635860
Van een kok en grafschender tot aan kindermoordenaars

Veel duistere types in beeld in zaak Verstappen

Duistere types, verdachte handelingen, griezelige bekentenissen. In de zaak-Nicky Verstappen, die woensdag met de nieuwe verdachte voor de rechtbank komt, zijn in twee decennia naast Jos B. ook veel andere personen in beeld geweest die in veel opzichten niet alleen de schijn, maar ook hun gedrag en verleden tegen hadden. Een opsomming.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-in-zaak-verstappen

Lekker buurtje daar :') :(

[ Bericht 75% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2018 10:31:14 (geen premium copy/paste aub) ]
pi_183635884
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zandweg was er toen ook, rechts naast het kerstbomen perceel liep nog een tractor pad tussen het perceel en het maisveld. Nicky lag vrij ver achterin het perceel.

Trouwens links en rechts van de Cirkel B lopen zandpaden, deze komen rechtsboven samen, op die t-splitsing hebben ze 's nachts Jos B staande gehouden.
Ah, dan snap ik het weer. Ik kreeg het idee dat die vrouw (ik weet haar naam niet) bedoelde dat Nicky op korte afstand van waar zij stond (en dus ook op korte afstand van dat zandpad) was gevonden.
pi_183635916
Nou :X gezelligheid. Ik zou nog eens drie keer nadenken voordat ik mijn kind met zo'n kamp meestuur.

Ook veel al overleden trouwens.
Somebody that I used to know
pi_183635963
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 09:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ah, dan snap ik het weer. Ik kreeg het idee dat die vrouw (ik weet haar naam niet) bedoelde dat Nicky op korte afstand van waar zij stond (en dus ook op korte afstand van dat zandpad) was gevonden.
Dat hoorde ik haar ook zeggen, denk dat ze bedoelde dat ze er nooit meer geweest was, in die context stond ze er dus dichtbij.

Nancy Schroen heet ze, was toen kampleidster. Die damestent stond aan de andere kant van het kamp, die dames lagen die nacht als eerste van de leiding op bed.

[ Bericht 13% gewijzigd door ootjekatootje op 10-12-2018 09:38:13 ]
pi_183636148
Men is er de laatste jaren achtergekomen dat pedofielen afkomen op plekken waar kleine kinderen zijn.
pi_183637264
edit: zie DM

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2018 11:39:11 ]
pi_183637873
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 08:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vond je verhaal wat onduidelijk, Jos B heeft geen eigen huis of adres hier. Stond ingeschreven bij zijn zus, naar die is imo nog nooit benaderd/lastig gevallen.

Zal wel meevallen in dit geval,denk ik, Jos heeft dus ook geen eigen deur.
Ja, het valt dus allemaal wel mee, al die Tokkies aan de deur bij (vermeende) pedo's, want ze hebben veelal toch geen eigen voordeur :')
.
pi_183638202
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 11:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, het valt dus allemaal wel mee, al die Tokkies aan de deur bij (vermeende) pedo's, want ze hebben veelal toch geen eigen voordeur :')
Zeg ik ergens dat het goed is om dat te doen? Ik verwacht al de heisa niet...

En buiten wat ik denk/verwacht, dat regelen ze maar mooi zelf. Blijkbaar zijn ze daar om/politie/advocaat Roethof/Peter r de Vries en wie nog meer niet mee bezig.
Heb ook nog nergens wat gelezen over een volksopstand of oproep voor een hetze tegen Jos B.

Dit probleem speelt zich vooralsnog alleen in jou hoofd af, ga er wat mee doen als het je zo hoog zit.
pi_183638473
quote:
6s.gif Op maandag 10 december 2018 09:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

Duistere types, verdachte handelingen, griezelige bekentenissen. In de zaak-Nicky Verstappen, die woensdag met de nieuwe verdachte voor de rechtbank komt, zijn in twee decennia naast Jos B. ook veel andere personen in beeld geweest die in veel opzichten niet alleen de schijn, maar ook hun gedrag en verleden tegen hadden. Een opsomming.

Iemand de gehele tekst beschikbaar?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_183638682
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Iemand de gehele tekst beschikbaar?
Staat bovenaan de pagina al..

O is net weggehaald door een mod, was van een betaalde site.
pi_183638713
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat het goed is om dat te doen? Ik verwacht al de heisa niet...

En buiten wat ik denk/verwacht, dat regelen ze maar mooi zelf. Blijkbaar zijn ze daar om/politie/advocaat Roethof/Peter r de Vries en wie nog meer niet mee bezig.
Heb ook nog nergens wat gelezen over een volksopstand of oproep voor een hetze tegen Jos B.

Dit probleem speelt zich vooralsnog alleen in jou hoofd af, ga er wat mee doen als het je zo hoog zit.
Nee, je zegt niet dat het goed is, je zegt dat het allemaal nog wel meevalt en bagatelliseert het dus.

Er zijn echter genoeg praktijkgevallen uit het verleden (dus buiten Benno L om) die het tegendeel bewijzen. Dat is niet iets dat zich alleen in mijn hoofd afspeelt.

Bij Jos B is het een kwestie van tijd. Die hetzelfde komt vanzelf wel als hij zich ergens in NL nestelt zodra hij vrijkomt. Maar dat is iets wat hij kennelijk niet wilt zien omdat het "nu nog niet zo is". Zwak argument.
.
pi_183638765
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, je zegt niet dat het goed is, je zegt dat het allemaal nog wel meevalt en bagatelliseert het dus.

Er zijn echter genoeg praktijkgevallen uit het verleden (dus buiten Benno L om) die het tegendeel bewijzen. Dat is niet iets dat zich alleen in mijn hoofd afspeelt.

Bij Jos B is het een kwestie van tijd. Die hetzelfde komt vanzelf wel als hij zich ergens in NL nestelt zodra hij vrijkomt. Maar dat is iets wat hij kennelijk niet wilt zien omdat het "nu nog niet zo is". Zwak argument.
Hè nogmaals, het interesseert me niet, mocht je je geroepen voelen dan ga je er wat mee doen. Trek aan de bel bij de Telegraaf ofzo of begin een stichting voor de jongens.
pi_183638794
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef Loekie1 het volgende:
Men is er de laatste jaren achtergekomen dat pedofielen afkomen op plekken waar kleine kinderen zijn.
:')

Nee joh. Echt?

:')
  maandag 10 december 2018 @ 12:29:48 #214
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183638884
quote:
6s.gif Op maandag 10 december 2018 09:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

Ik kan me nog 1 van de reportages van Peter R. de Vries herinneren. Er waren diverse mensen rondom dat kampgebeuren die de schijn tegen hadden; aantal volwassen rare snuiters zonder vrouw of kinderen die nog bij hun ouders woonden enzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 10 december 2018 @ 12:39:04 #215
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183639021
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maud Oortwijn is volgens mij niet zo'n heel betrouwbare bron. Volgens mij is dit iemand die waandenkbeelden heeft.

https://maudoortwijn.com/petitions/
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_183639026
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hè nogmaals, het interesseert me niet.
Nee, zoveel was me inmiddels al wel duidelijk. Maar doe er dan ook geen baude uitspraken over.
.
pi_183639075
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik kan me nog 1 van de reportages van Peter R. de Vries herinneren. Er waren diverse mensen rondom dat kampgebeuren die de schijn tegen hadden; aantal volwassen rare snuiters zonder vrouw of kinderen die nog bij hun ouders woonden enzo.
In het artikel kwamen Joos en wat kampleiders voorbij, die laatste zijn nooit verdacht geweest, een kok van dat gelijktijdige semilair daar, maar die ging dood in 1999. Een pedofiel uit Helmond, wie's naam door verschillende genoemd was, ook dood.

En twee seriemoordenaars van kinderen, een uit Frankrijk en een uit Duitsland.

Ook uitgebreid wat over die gek die constant dat monument vernielde, die had ook een rare verklaring.

Hetzelfde als in het boek van Simon stond alleen dan met veel meer achtergrond informatie.
pi_183639096
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maud Oortwijn is volgens mij niet zo'n heel betrouwbare bron. Volgens mij is dit iemand die waandenkbeelden heeft.

https://maudoortwijn.com/petitions/
Dat staat ook onder het linkje...
Het gaat ook niet om haar tekst, maar om de foto's. Daar had ik het vanmorgen met Physsic over, over de plattegrond.

Of denk jij dat ze de foto's gemanipuleerd heeft? Nee toch?
pi_183639141
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:39 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, zoveel was me inmiddels al wel duidelijk. Maar doe er dan ook geen baude uitspraken over.
Volgens mij was jij degene die me een rare vraag stelde hierover? En naar mijn mening vroeg... En nogmaals en nogmaals...
pi_183639254
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij was jij degene die me een rare vraag stelde hierover? En naar mijn mening vroeg... En nogmaals en nogmaals...
Volgens mij was jij degene die éérst stelde dat het allemaal wel meeviel. En nogmaals ....
.
pi_183639458
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Volgens mij was jij degene die éérst stelde dat het allemaal wel meeviel. En nogmaals ....
Dat doet het toch ook?

Jij maakt je druk over iets wat misschien ooit zou kunnen gaan gebeuren.
1 moet die eerst worden vrijgesproken
2 moet die onbeschermd weer in Nederland willen graag wonen
3 moet er überhaupt iemand zijn die meent hem te moeten opzoeken
4 moet er überhaupt opgeroepen worden voor een volksgericht
5 moet politie en justitie verzuimen hier rekening mee te houden

Sorry hoor dat ik er wat nuchter en terughoudend op reageer. Maar nogmaals als je je geroepen voelt om hem hiertegen te beschermen, neem contact op met zijn advocaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2018 15:17:43 ]
pi_183639574
We weten allemaal dat Jos op basis van de huidige zaken die in de media genoemd worden niet veroordeeld kan worden. Helaas.

Hij heeft alle schijn tegen maar kan ook een passende verklaring maken op basis van de inhoudelijke zaken.

Triest maar waar.
Love is in the air!
pi_183639620
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat doet het toch ook?

Jij maakt je druk over iets wat misschien ooit zou kunnen gaan gebeuren.
1 moet die eerst worden vrijgesproken
2 moet die onbeschermd weer in Nederland willen graag wonen
3 moet er überhaupt iemand zijn die meent hem te moeten opzoeken
4 moet er überhaupt opgeroepen worden voor een volksgericht
5 moet politie en justitie verzuimen hier rekening mee te houden

Sorry hoor dat ik er wat nuchter en terughoudend op reageer. Maar nogmaals als je je geroepen voelt om hem hiertegen te beschermen, neem contact op met zijn advocaat.
Je opmerking (waarin je refereerde aan Benno L) was algemeen van aard. Dáártegen ageerde ik, omdat het domweg niet klopt wat je zegt.

Dat JIJ het vervolgens ter verweer toespitst op Jos B, moet je mij niet aanrekenen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2018 15:17:54 ]
.
pi_183643554
En hier gaat men Jos beoordelen?

https://www.dvhn.nl/binne(...)ael-P.-23929395.html
pi_183643653
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 16:20 schreef john2406 het volgende:
En hier gaat men Jos beoordelen?

https://www.dvhn.nl/binne(...)ael-P.-23929395.html
Nee, PBC gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: