Wat denkt Hans Kraay Jr. ervan?quote:PSV'ers verwachten weer 'fris en fruitig' te zijn voor topper tegen Feyenoord
Een dag na de Europese uitschakeling is de blik van PSV alweer gericht op komende zondag. De ongeslagen koploper van de Eredivisie speelt dan de zware uitwedstrijd tegen Feyenoord.
"Feyenoord-uit wordt ook weer een mooie en belangrijke wedstrijd", zei PSV-verdediger Nick Viergever woensdagavond na de 1-2-nederlaag tegen FC Barcelona.
"We gaan ervoor zorgen dat we weer fris en fruitig zijn. Donderdag zal in het teken van herstel staan en daarna gaan we ons richten op de wedstrijd tegen Feyenoord."
De spelers van PSV hebben na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd tegen Barcelona 87 uur om te herstellen van de clash in de Champions League. Niet voor de eerste keer dit seizoen liet de ploeg van trainer Mark van Bommel zien goed mee te kunnen met de Europese elite, maar na negentig zware minuten stond PSV wederom met lege handen.
Na vijf Champions League-duels heeft PSV slechts één punt, zodat ook een vervolg in de Europa League uitgesloten is. In de beker strandden de Eindhovenaren eveneens en ook het duel om de Johan Cruijff Schaal ging begin dit seizoen verloren, waardoor alleen de landstitel nog mogelijk is.
PSV won in de Eredivisie zijn eerste dertien wedstrijden en komt inmiddels in de buurt van het record dat de club in 1987/1988 neerzette, toen de eerste zeventien duels gewonnen werden.
Dus die zal zo wel reageren!twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 10:59:30@aad300 Hallo Aad, misschien kun je even vertellen wat Feyenoord - PSV wordt. We zijn heel benieuwd wat jij er van vindt! reageer retweet
De 1e helft was en stuk leuker inderdaad.quote:
Voor wiequote:Op zondag 2 december 2018 15:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou die malacia eruit halen. Erg dom bezig
Zoveel opties om te wisselen heeft Feyenoord niet meer he.quote:Op zondag 2 december 2018 15:56 schreef Smoofie het volgende:
Kost FM nog steeds zoveel geheugen en kracht van de computer?quote:Op zondag 2 december 2018 15:55 schreef aTypisch het volgende:
De VAR zit dit jaar ook in Football Manager trouwens.
Had het net 2 keer in een potje.
Geen idee, ben je google niet.quote:Op zondag 2 december 2018 15:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kost FM nog steeds zoveel geheugen en kracht van de computer?
quote:Op zondag 2 december 2018 15:55 schreef aTypisch het volgende:
Zijn hattrick komt nogquote:Op zondag 2 december 2018 15:58 schreef aTypisch het volgende:
Zou Van Bommel Lozano durven te wisselen?
Ik zei het nogquote:Op zondag 2 december 2018 15:56 schreef Smoofie het volgende:
Doe nog eensquote:Op zondag 2 december 2018 16:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik loop godverdomme tien seconden naar de router omdat de wifi het even niet deed en dan meteen dit
wat vrij debiel isquote:Op zondag 2 december 2018 15:55 schreef aTypisch het volgende:
Je moeder roept je benedenquote:Op zondag 2 december 2018 16:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik loop godverdomme tien seconden naar de router omdat de wifi het even niet deed en dan meteen dit
Goed verhaalquote:Op zondag 2 december 2018 16:01 schreef Heeinz het volgende:
vooral veel processorkracht als je veel databases laadt.quote:Op zondag 2 december 2018 15:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kost FM nog steeds zoveel geheugen en kracht van de computer?
quote:Op zondag 2 december 2018 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
90+3 PSV maakt de 2-3 u leest het hier voor het eerst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een god is die supporter. Was anders 2-2
Niet waar, de goede bal werd al weggetraptquote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een god is die supporter. Was anders 2-2
GGMM, zeg het ze!!!quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
Die bal was al weggewerkt dus wat jankt iedereen nou
Ah joh, ff lekker janken.quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
kan niet eensquote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
Onvoorstelbaar. Je zou hier gewoon een penalty voor moeten geven.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
En als beide erin gaan?quote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Zorro het volgende:
In zo;n geval gewoon doorspelen. Als er een van de twee ballen in gaat, doelpunt.
Dan leren ze het wel af.
dan gaat psv straks wat extra ballen erin gooienquote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Zorro het volgende:
In zo'n geval gewoon doorspelen. Als er een van de twee ballen in gaat, doelpunt.
Dan leren ze het wel af.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
Rood voor de ''supporter''.quote:Op zondag 2 december 2018 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
Twee doelpuntenquote:
Bal was al weg, maar wel weer smerig kakkerlakkengedrag. Dikke boete geven.quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
Was nooit een goal geweest idd, verder wel behoorlijk onsportief.quote:Op zondag 2 december 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
Spelbederf. Gele kaart.quote:Op zondag 2 december 2018 16:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Bal was al weg, maar wel weer smerig kakkerlakkengedrag. Dikke boete geven.
Woedend.quote:Op zondag 2 december 2018 16:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Bal was al weg, maar wel weer smerig kakkerlakkengedrag. Dikke boete geven.
Tokkies gonna tokkiequote:Op zondag 2 december 2018 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit een goal geweest idd, verder wel behoorlijk onsportief.
Ik ben voor Ajax, dus ik hoop dat feyenoord wint, maar is wel weer te zien wat een geweldig publiek ze daar hebben.quote:
En een dikke steen tegen zijn kop krijgt.quote:Op zondag 2 december 2018 16:07 schreef Zorro het volgende:
Als PSV scoort hoop ik dat de doelpuntenmaker voor dat vakje uitgebreid gaat juichen.
Of een balquote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En een dikke steen tegen zijn kop krijgt.
Wat ben je toch een clown he. 40 jaar was je toch?quote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal. Doen.quote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nounounou.quote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op zondag 2 december 2018 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Turken in Rotterdam?quote:
Alleen volgens een gedeelte van het PSV topic.quote:
Den Haag doet het al jaren tegen Ajax en Feyenoordquote:Op zondag 2 december 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
Laten we trouwens hopen dat dit geen nieuwe trend gaat worden
Dan ken je de Feyenoord supporters nog niet.quote:Op zondag 2 december 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
Dit is niet heel nieuw toch?quote:Op zondag 2 december 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het -wel eens- vaker gezienquote:Op zondag 2 december 2018 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het niet vaak moet ik zeggen, in ieder geval niet zo een bal vlak voor het doel gooien
Je frustreert die supporters. Ook leuk.quote:
Is het niet ooit begonnen met die strandbalquote:Op zondag 2 december 2018 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het niet vaak moet ik zeggen, in ieder geval niet zo een bal vlak voor het doel gooien
is wat waard jaquote:Op zondag 2 december 2018 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je frustreert die supporters. Ook leuk.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het niet ooit begonnen met die strandbal
Lekker laten liggen.quote:
Precies die jaquote:
Neejoh PSV scoort zo vaak in de laatste minuten.quote:
Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef TehRocks het volgende:
Weten ze bij PSV dat je em ook breed kan leggen?
quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.
Ja daar zullen ze niet om...quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef Adames het volgende:
gelukkig dat ajax malen heeft laten gaan
de bal was toch buiten het veld?\quote:
Is ook precies de bedoelingquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
Die commentator van Fox is niet bepaald een Feyenoorder
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
huh neequote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de bal was toch buiten het veld?\
(ik weet niet of dat uitmaakt)
hij is gewoon objectiefquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
Recentelijk wel 1 overleden die duidelijk niet voor Ajax wasquote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomen
dan moet je nu dus voor feyenoord zijnquote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Hmmm, verdacht.quote:Op zondag 2 december 2018 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Recentelijk wel 1 overleden die duidelijk niet voor Ajax was
heee hoe gaat het met je DUKATEN?quote:Op zondag 2 december 2018 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe laat speelt Ajax. En hoeveel hebben ze gewonnen?²
Dat lijkt mij ook sterk. Tegenvallend de eerste helft.quote:
Van mijn chest afgegleden.quote:
Dank je.quote:
Harvard rulezquote:Op zondag 2 december 2018 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen jouw analyses op dit forum eindelijk eens wat serieuzer gaan nemen. Het is wel duidelijk wie hier de ziener is.
#TEAMHARVARD
Wie dan? Guti en ???!!!!???!!!quote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Pereiro en Hendrix voortaan laten banken Mark, die 2 kunnen echt niet meer
Guti en Romeroquote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? Guti en ???!!!!???!!!
Valt wel mee tochquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Huilerig interview weer van Luuk de Jong.
lozer die goserquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.quote:
Hij onderbouwde anders behoorlijk goed waarom het in de 1e helft vrij slecht ging, Feyenoord vol erboven op en PSV was zichzelf niet. Niks aan gelogen toch?quote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.
Heb je de 2e helft gemistquote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Johnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |