Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef TehRocks het volgende:
Weten ze bij PSV dat je em ook breed kan leggen?
quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had user Messi eerder vandaag ook beter kunnen doen.
Ja daar zullen ze niet om...quote:Op zondag 2 december 2018 16:17 schreef Adames het volgende:
gelukkig dat ajax malen heeft laten gaan
de bal was toch buiten het veld?\quote:
Is ook precies de bedoelingquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
Die commentator van Fox is niet bepaald een Feyenoorder
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
huh neequote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de bal was toch buiten het veld?\
(ik weet niet of dat uitmaakt)
hij is gewoon objectiefquote:Op zondag 2 december 2018 16:19 schreef Sacioli het volgende:
Recentelijk wel 1 overleden die duidelijk niet voor Ajax wasquote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomen
dan moet je nu dus voor feyenoord zijnquote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal voor Ajax heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Hmmm, verdacht.quote:Op zondag 2 december 2018 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Recentelijk wel 1 overleden die duidelijk niet voor Ajax was
heee hoe gaat het met je DUKATEN?quote:Op zondag 2 december 2018 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe laat speelt Ajax. En hoeveel hebben ze gewonnen?²
Dat lijkt mij ook sterk. Tegenvallend de eerste helft.quote:
Van mijn chest afgegleden.quote:
Dank je.quote:
Harvard rulezquote:Op zondag 2 december 2018 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen jouw analyses op dit forum eindelijk eens wat serieuzer gaan nemen. Het is wel duidelijk wie hier de ziener is.
#TEAMHARVARD
Wie dan? Guti en ???!!!!???!!!quote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Pereiro en Hendrix voortaan laten banken Mark, die 2 kunnen echt niet meer
Guti en Romeroquote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? Guti en ???!!!!???!!!
Valt wel mee tochquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Huilerig interview weer van Luuk de Jong.
lozer die goserquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.quote:
Hij onderbouwde anders behoorlijk goed waarom het in de 1e helft vrij slecht ging, Feyenoord vol erboven op en PSV was zichzelf niet. Niks aan gelogen toch?quote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.
Heb je de 2e helft gemistquote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durft niet te zeggen dat Feyenoord gewoon beter was en PSV in de tweede helft ook amper gevaarlijk is geworden.
quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Merkie het volgende:
Johnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |