abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:24:37 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183477345
Knappe OP weer. Inclusief de nieuwe teamnamen. _O_
And so is the past
pi_183477553
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:21 schreef CrashO het volgende:
Geen Honda achter de naam bij Red Bull voor komend jaar? ;(
Een motorleverancier staat bijna nooit in de teamnaam. Toro Rosso is hier eerder de uitzondering dan de regel.

[mierenneukmode]Het is Red Bull Racing, niet alleen Red Bull als chassis/constructeursnaam[/mierenneukmode]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 december 2018 @ 15:44:06 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183477598
Je krijgt nu hergebruik van startnummers:

Max Chilton reed rond met nummer 4
Rio Haryanto had nummer 88
Adrian Sutil racete met nummer 99
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_183477599
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:40 schreef sasquatsch het volgende:

[mierenneukmode]Het is Red Bull Racing, niet alleen Red Bull als chassis/constructeursnaam[/mierenneukmode]
[mierenneukenmierenneukmode]Het is Red Bull Racing - Tag Heuer[/mierenneukenmierenneukmode] :+
Maar gewoon Red Bull staat Koe-ler :9

Of bedoel je niet de naam in de stand, maar die in het "kaartje"? Want voor die heb ik gewoon de namen aangehouden hoe ze ook op de officiële F1 site staan, en die is zonder Racing.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 15:47:29 ]
pi_183477716
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

[mierenneukenmierenneukmode]Het is Red Bull Racing - Tag Heuer[/mierenneukenmierenneukmode] :+
Maar gewoon Red Bull staat Koe-ler :9

Of bedoel je niet de naam in de stand, maar die in het "kaartje"? Want voor die heb ik gewoon de namen aangehouden hoe ze ook op de officiële F1 site staan, en die is zonder Racing.
In het kaartje.
Officieel bij de FIA is de naam van de constructeur Red Bull Racing - Honda (TAG Heuer is daar ook verdwenen).

Dat mensen het vaak afkorten tot Red Bull snap ik, maar is niet juist.
En bij Toro Rosso is het ook officieel Scuderia Toro Rosso.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183477825
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In het kaartje.
Officieel bij de FIA is de naam van de constructeur Red Bull Racing - Honda (TAG Heuer is daar ook verdwenen).

Dat mensen het vaak afkorten tot Red Bull snap ik, maar is niet juist.
En bij Toro Rosso is het ook officieel Scuderia Toro Rosso.

[ afbeelding ]
Duidelijk (je uitleg dan, dat elk team er 5 verschillende namen op nahoudt iets minder :+)

De kaartjes zouden nu moeten kloppen.
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:41:43 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183478407
Volgend jaar nwe graphics op de tv:
https://www.f1today.net/n(...)phics-voor-televisie
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:44:57 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183478451
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In het kaartje.
Officieel bij de FIA is de naam van de constructeur Red Bull Racing - Honda (TAG Heuer is daar ook verdwenen).

Dat mensen het vaak afkorten tot Red Bull snap ik, maar is niet juist.
En bij Toro Rosso is het ook officieel Scuderia Toro Rosso.

[ afbeelding ]
Vandaar ook RBR en STR :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183478505
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Duidelijk (je uitleg dan, dat elk team er 5 verschillende namen op nahoudt iets minder :+)

De kaartjes zouden nu moeten kloppen.
^O^
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183479346
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183479878
Die overtake probability hoeft niet van mij. De rest ziet er wel aardig uit.
pi_183479901
Ik zou graag de onderlinge tijdsverschillen willen zien en ondertussen de band waar op gereden wordt en hoe vaak er al een pitsstop gedaan is.

Eigenlijk wat iedereen wil, vrees alleen dat het te veel gevraagd is en alleen beschikbaar blijft in de app

Maar wel heel erg tof dat ze openstaan voor veranderingen
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:58:00 #15
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183481676
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:00:57 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183481754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Eerder regel dan uitzondering volgens mij. En deze jongens krijgen niet allemaal zo'n mooie vrouw door hun uiterlijk natuurlijk.
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:02:04 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183481782
Betere vraag is of met de nieuwe coureursvriendinnen Mintu nog steeds de lekkerste is...
And so is the past
pi_183481794
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Betere vraag is of met de nieuwe coureursvriendinnen Mintu nog steeds de lekkerste is...
Minttu :7

Ik vind Emilia Bottas ook wel wat hebben. Niks speciaals maar gewoon lekker Girl Next Door. Net als de vrouw van Seb (Hanna Prater)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 20:07:25 ]
pi_183481836
Dat is een knappe vrouw inderdaad, Minttu :Y)
SOONY
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:06:18 #20
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183481860
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef CrashO het volgende:

[..]

Minttu :7

Ik vind Emilia Bottas ook wel wat hebben. Niks speciaals, gewoon lekker Girl Next Door.
En die Finse mannen altijd maar klagen. En die dubbel t wil m'n autocorrect niet aan.
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:06:57 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183481874
Minttu.

Ah nu wel.
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:10:13 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183481924
Ok, wie opent het topic?

En moet dat dan in [F1] of in [B&H] :?

Ok, ik post dan wel een link hoor, als niemand anders het doet... Geen idee of het een beetje up-to-date is trouwens, ik hou me er nooit zo mee bezig.

[ Bericht 45% gewijzigd door flipsen op 01-12-2018 20:24:57 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_183482460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Nee hoor, sommige zijn helemaal niet ongelooflijk lelijk.
pi_183482766
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef CrashO het volgende:

[..]

Minttu :7

Ik vind Emilia Bottas ook wel wat hebben. Niks speciaals maar gewoon lekker Girl Next Door. Net als de vrouw van Seb (Hanna Prater)
Emilia heeft net zo'n rotkop Valterri :')
pi_183482972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
We moet het doen zonder deze eye candy:

F1 / Pr-god
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_183483003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Zou Hulk en Magnussen wel geven #noHommo :7
pi_183483013
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Neuh. Sowieso niet echt interessant hoe iemand eruit ziet, en in een sport al helemaal niet.
Ja doei.
  zaterdag 1 december 2018 @ 21:19:14 #28
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183483075
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:10 schreef flipsen het volgende:
Ok, wie opent het topic?

En moet dat dan in [F1] of in [B&H] :?

Ok, ik post dan wel een link hoor, als niemand anders het doet... Geen idee of het een beetje up-to-date is trouwens, ik hou me er nooit zo mee bezig.
Horner doet het ook lekker. Bij de meeste stelletjes heb ik zoiets van hoe dan?
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 21:20:30 #29
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183483089
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neuh. Sowieso niet echt interessant hoe iemand eruit ziet, en in een sport al helemaal niet.
Zonder een Hamilton had ik veel meer moeite om mijn vrouw warm te krijgen om F1 te kijken. :').
And so is the past
pi_183483168
Je weet wat Peter Crouch antwoordde toen ze vroeger wat hij was geworden als hij geen voetballer was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel van toepassing bij enkele coureurs ook...(niet dat ik zelf volle zalen trek).
  zaterdag 1 december 2018 @ 21:26:42 #31
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_183483184
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zonder een Hamilton had ik veel meer moeite om mijn vrouw warm te krijgen om F1 te kijken. :').
mijn vrouw haalt bier voor me en maakt de kaassaus voor de nacho's terwijl ik kijk. Waarom zou ze moeten meekijken :?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_183483815
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zonder een Hamilton had ik veel meer moeite om mijn vrouw warm te krijgen om F1 te kijken. :').
Tja....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183484019
Waarom heeft STR eigenlijk Daniil Kvyat weer teruggehaald? Die gast bakte er helemaal niets van. Of zou hij terugkomen om de concurrenten van Max van de baan af te torpederen?
pi_183484146
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Waarom heeft STR eigenlijk Daniil Kvyat weer teruggehaald? Die gast bakte er helemaal niets van. Of zou hij terugkomen om de concurrenten van Max van de baan af te torpederen?
Omdat hij het enige "talent" was met een superlicentie volgens mij
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:22:28 #35
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_183484327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:14 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Omdat hij het enige "talent" was met een superlicentie volgens mij
Volgens Marko is hij 'erg gegroeid'.
pi_183484412
We gaan het zien maar ik voorspel een crash in Melbourne waar Kvyat bij betrokken is
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 december 2018 @ 22:32:34 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183484540
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:10 schreef flipsen het volgende:
Ok, wie opent het topic?

En moet dat dan in [F1] of in [B&H] :?

Ok, ik post dan wel een link hoor, als niemand anders het doet... Geen idee of het een beetje up-to-date is trouwens, ik hou me er nooit zo mee bezig.
Mijn compleet unbiased mening is dat het hier moet O-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:33:16 #38
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183484555
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

mijn vrouw haalt bier voor me en maakt de kaassaus voor de nacho's terwijl ik kijk. Waarom zou ze moeten meekijken :?
Veel plezier op je zolderkamer met de chippies die mammie gebracht heeft. :').
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:35:09 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183484597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Tja....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja wat? Die vent heeft een leuk koppie dat valt niet te ontkennen. Hier in huis kunnen we dat gewoon zeggen zonder scheiding.
And so is the past
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:36:02 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183484616
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Waarom heeft STR eigenlijk Daniil Kvyat weer teruggehaald? Die gast bakte er helemaal niets van. Of zou hij terugkomen om de concurrenten van Max van de baan af te torpederen?
Omdat Kvyat in zijn eerste jaar bij Red Bull sneller was dan Ric?

Kvyat is echt een snelle jongen, echter nog een beetje ruw.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_183484634
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mja wat? Die vent heeft een leuk koppie dat valt niet te ontkennen. Hier in huis kunnen we dat gewoon zeggen zonder scheiding.
Het ging niet om z'n koppie.
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:37:56 #42
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183484671
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het ging niet om z'n koppie.
Denken dat een FOK!ker wakker ligt om de penislengte van een ander. :').
And so is the past
pi_183484794
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Omdat Kvyat in zijn eerste jaar bij Red Bull sneller was dan Ric?

Kvyat is echt een snelle jongen, echter nog een beetje ruw.
Dat klopt niet. In de kwalificatie was Ricciardo vaak sneller (12-7) en in de race ontliep het elkaar niet veel (7-6). Het is in ieder geval niet zo dat Kvyat sneller was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183484797
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Denken dat een FOK!ker wakker ligt om de penislengte van een ander. :').
Sowieso hebben wij 30cm hangen daar, dus wij zijn ook niet snel onder de indruk.
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:54:51 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485035
Snelle analyse wat betreft Toro Rosso en Honda's zogenaamde geweldige upgrade in Canada:

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183485049
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Omdat Kvyat in zijn eerste jaar bij Red Bull sneller was dan Ric?

Kvyat is echt een snelle jongen, echter nog een beetje ruw.
Maar als Red Bull ander talent had was ie van z'n levenlang niet teruggekomen
pi_183485330
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:54 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle analyse wat betreft Toro Rosso en Honda's zogenaamde geweldige upgrade in Canada:

[ afbeelding ]
Heb je dat andere plaatje nog wat je laatst postte met het gemiddelde gat naar de pole. Volgens mij stond McLaren op dat plaatje verder van Pole met een Renault motor dit jaar en STR dichterbij met een Honda motor.
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:09:25 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485355
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heb je dat andere plaatje nog wat je laatst postte met het gemiddelde gat naar de pole. Volgens mij stond McLaren op dat plaatje verder van Pole met een Renault motor dit jaar en STR dichterbij met een Honda motor.
STR stond ongeveer op dezelfde afstand van pole met een Honda motor als met een Renault motor, ietsje verder weg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183485416
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

STR stond ongeveer op dezelfde afstand van pole met een Honda motor als met een Renault motor, ietsje verder weg.
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:12:58 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485434
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183485460
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.

STR maar 0.02
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:15:00 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485467
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.
Dat klopt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183485563
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt.
Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault. Kwa pure snelheid lijken ze erop achteruit gegaan.
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:20:40 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485588
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault.
Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183486349
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hart­ley van 3,6% naar 3,2%.
  zondag 2 december 2018 @ 00:05:50 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183486368
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 00:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hart­ley van 3,6% naar 3,2%.
Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 2 december 2018 @ 00:31:55 #57
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183486643
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neuh. Sowieso niet echt interessant hoe iemand eruit ziet, en in een sport al helemaal niet.
Ja jij hebt makkelijk praten natuurlijk >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_183487239
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
Gebrek aan concurrentie, duh. STR was een rijdende testbank voor RBR, Force India zat heel lang in de penarie, Williams heeft 1 van zijn slechtste auto's ooit gebouwd. Enige echte concurrenten van de f1 1.5, Haas en Sauber en Renault. Renault ligt te ver voor, dus eigenlijk alleen Haas en Sauber dit jaar.
pi_183489041
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.
  zondag 2 december 2018 @ 09:05:17 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183489062
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:02 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.
Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.
pi_183489331
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:54 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle analyse wat betreft Toro Rosso en Honda's zogenaamde geweldige upgrade in Canada:

[ afbeelding ]
Qualifying is verbeterd en hebben ze na Canada niet meer gridstraffen gepakt?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183489370
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Voor beide vergelijkingen is wat te zeggen. Sainz en Kvyat schat ik hoger in dan Gasly en Hartley. Dat betekent dat de vergelijking Sainz+Kvyat 2018 met Gasly+Hartley 2019 de progressie niet goed weergeeft.

Je kunt echter ook verwachten dat Gasly en Hartley in 2019 zelf progressie hebben gemaakt. De waarheid zal dus ergens in het midden liggen.
pi_183489372
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.
Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
  zondag 2 december 2018 @ 10:20:49 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183489595
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Ik vind zowel Sainz als (vooral) Kvyat ongeleide projectielen met een totaal verkeerde mentaliteit.

Gasly en Hartley komen mij stukken stabieler over.
  zondag 2 december 2018 @ 11:35:51 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183490659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Het interesseert me geen zier hoe een coureur er uit ziet. Het gaat me om hoe hij rijdt. Karakter speelt ook mee. Een leuk koppie is hooguit een bonus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 december 2018 @ 11:37:27 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183490686
Ik denk dat Sainz, Gasly en Kvyat (eerste twee jaar) ongeveer gelijk zijn. Hartley komt niet tot zijn recht in de F1 en is duidelijk minder.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183490956
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB gereden
  zondag 2 december 2018 @ 12:31:04 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183491650
STR is kennelijk voornamelijk ontwikkelteam geworden ipv voornamelijk opleidingsteam:

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183491805
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef opreis het volgende:

[..]

Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB gereden
Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.

Met dat soort flauwekul heeft ie samen met zn pa eigenlijk eigenhandig al zijn F1 carrière de nek om gedraaid. Die gaat nooit meer in een topteam rijden. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183492013
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Alleen kijkend naar de snelste van beide teams, heeft STR minder verloren ten opzichte van de pole dan Renault in 2018. 0,02% tegen 0,28%. Dus relatief gezien is Toro Rosso dichter bij gekomen.

Ik wil nog wel een keer kijken naar de uitsplitsing voor de kwalificatie in 2018 tussen de eerste zes races, de races na Canada en de laatste zes races, want die uitsplitsing voor de punten zegt me niets door alle gridstraffen die STR heeft gekregen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183496645
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is kennelijk voornamelijk ontwikkelteam geworden ipv voornamelijk opleidingsteam:

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2018 @ 16:22:39 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183496698
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
Zitten nog een hoop in lagere klassen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183496825
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.

Met dat soort flauwekul heeft ie samen met zn pa eigenlijk eigenhandig al zijn F1 carrière de nek om gedraaid. Die gaat nooit meer in een topteam rijden. :)
Dat stoken zou er niet toe doen. Bij RB kijken ze voornamelijk maar data en als er iemand sneller is/meer potentie toont gaan ze daarmee verder.
Dat hij nooit meer voor een topteam gaat rijden lijkt me eerder een consequentie van bij RB 3 jaar te rijden en zich niet genoeg kunnen profileren voor een topzitje daar. Vervolgens door Hulk verslagen worden/door renault afgewezen te worden. Hij heeft de mazzel dat mclaren in magere jaren zit en Alonso daarom daar weg is gegaan anders had hij komend jaar best eens zonder zitje kunnen zitten
pi_183498470
Zijn er naast de aerodynamische aanpassingen ( en dan met name de vleugels) nog regelement wijzigingen voor 2019?
pi_183498613
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 17:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn er naast de aerodynamische aanpassingen ( en dan met name de vleugels) nog regelement wijzigingen voor 2019?
Naast de aero is gewicht een opvallende.

Het gewicht van de coureur telt niet meer mee in het gewicht wat de auto moet wegen. De auto moet nu (zonder coureur) 660kg gaan wegen. En bij coureurs lichter dan 80kg moet er balast rondom de stoel geplaatst worden ter compensatie. Vooral een voordeeltje dus voor de zwaardere coureurs, omdat de lichtere nu niet meer kunnen profiteren van strategisch geplaatste balast.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 18:14:47 (Correcte gewicht) ]
pi_183498746
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
Dan Ticktum (F3)
Juri Vips (F3)
Neil Verhagen (FR 2.0)
Jack Doohan (F4)
Dennis Hauger (F4)
Harry Thompson (kart)
Jonny Edgar (kart)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183498826
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2018 18:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Naast de aero is gewicht een opvallende.

Het gewicht van de coureur telt niet meer mee in het gewicht wat de auto moet wegen. De auto moet nu (zonder coureur) 780kg gaan wegen. En bij coureurs lichter dan 80kg moet er balast rondom de stoel geplaatst worden ter compensatie. Vooral een voordeeltje dus voor de zwaardere coureurs, omdat de lichtere nu niet meer kunnen profiteren van strategisch geplaatste balast.
zijn er eigenlijk coureurs die de 80 kilo halen?
In de hele aanloop naar F1 heb je er namelijk wel een nadeel van.
pi_183498851
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2018 18:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Naast de aero is gewicht een opvallende.

Het gewicht van de coureur telt niet meer mee in het gewicht wat de auto moet wegen. De auto moet nu (zonder coureur) 780kg gaan wegen. En bij coureurs lichter dan 80kg moet er balast rondom de stoel geplaatst worden ter compensatie. Vooral een voordeeltje dus voor de zwaardere coureurs, omdat de lichtere nu niet meer kunnen profiteren van strategisch geplaatste balast.
Dat lijkt me wel erg veel. Nu is het gewicht inclusief coureur 734. Dus ik denk dat het nieuwe gewicht ca 660 kg voor de auto zal zijn. Dat wordt 740 kg totaal inclusief coureur.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183498860
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
En wat heeft Honda nog rond rijden aan talent? ik las dat door de motordeal dat ook de samenwerking op dat vlak geintensiveerd wordt. Honda heeft ook een talentenprogramma. Dus wellicht een Japanner in de toekomst in de F1?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_183498965
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel erg veel. Nu is het gewicht inclusief coureur 734. Dus ik denk dat het nieuwe gewicht ca 660 kg voor de auto zal zijn. Dat wordt 740 kg totaal inclusief coureur.
Je hebt gelijk. Ik ging uit van de cijfers op de site van gpfans... moet ik ook niet doen :')
De site van de FIA meld de correcte cijfers.

Edit. Alhoewel. Ik vind het behoorlijk vaag of die 740kg inclusief of exclusief coureur is.



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 18:22:23 (Volledige gewichtsregelement) ]
pi_183499027
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

En wat heeft Honda nog rond rijden aan talent? ik las dat door de motordeal dat ook de samenwerking op dat vlak geintensiveerd wordt. Honda heeft ook een talentenprogramma. Dus wellicht een Japanner in de toekomst in de F1?
Fukuzumi (F2, naar Super Formula )
Makino (F2, naar Super Formula)
Matsushita (Super Formula, gaat weer F2 doen)
Yamamoto (Super Formula)
Sato (F3)
Tsunoda (F4, gaat F3 doen)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183500933
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
Franz Tost die verklaard dat STR een test team was dit jaar en dat blijft voor Honda en RBR. Ook iets wat jij altijd zo stellig ontkende ;)

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
pi_183501050
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Franz Tost die verklaard dat STR een test team was dit jaar en dat blijft voor Honda en RBR. Ook iets wat jij altijd zo stellig ontkende ;)

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
jij bent gewoon niet slim genoeg om door de pr heen te prikken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2018 @ 19:43:56 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183501126
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 19:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

jij bent gewoon niet slim genoeg om door de pr heen te prikken.
Of juist slim genoeg om niet in die complottheorieën te trappen.

Mensen die nog met droge ogen durven te beweren dat TR geen testteam was na afgelopen seizoen gooien echt al hun geloofwaardigheid weg _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183501386
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 19:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

jij bent gewoon niet slim genoeg om door de pr heen te prikken.
Ah ja nee dat kan het ook zijn natuurlijk :P
  zondag 2 december 2018 @ 22:15:43 #86
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183505139
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:10 schreef Adames het volgende:

[..]

zijn er eigenlijk coureurs die de 80 kilo halen?
In de hele aanloop naar F1 heb je er namelijk wel een nadeel van.
Nee, maar er zijn wel coureurs die een aardig eindje in de 70-ers lopen. Wat je niet wilt is dat rijders, naast hun sponsorgeld, gekozen gaan worden omdat ze klein en licht zijn. Dan hou je sub-par coureurs over die 'snel' zijn puur omdat ze minder wegen.

En ik gok dat ze ook niet willen dat rijders met te weinig kracht en stamina in de auto stappen. F1 is qua G-krachten zwaarder dan ooit en je hebt gewoon flinke spieren nodig om dat op te vangen. Spieren 'kosten' gewicht. De FIA wil geen blammage slaan met een rijder die de bocht uit vliegt omdat hij bezwijkt onder de krachten omdat hij niet genoeg trainde om maar gewicht te sparen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183505243
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2018 18:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ging uit van de cijfers op de site van gpfans... moet ik ook niet doen :')
De site van de FIA meld de correcte cijfers.

Edit. Alhoewel. Ik vind het behoorlijk vaag of die 740kg inclusief of exclusief coureur is.

[ afbeelding ]
pi_183505358
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nee, maar er zijn wel coureurs die een aardig eindje in de 70-ers lopen. Wat je niet wilt is dat rijders, naast hun sponsorgeld, gekozen gaan worden omdat ze klein en licht zijn. Dan hou je sub-par coureurs over die 'snel' zijn puur omdat ze minder wegen.

En ik gok dat ze ook niet willen dat rijders met te weinig kracht en stamina in de auto stappen. F1 is qua G-krachten zwaarder dan ooit en je hebt gewoon flinke spieren nodig om dat op te vangen. Spieren 'kosten' gewicht. De FIA wil geen blammage slaan met een rijder die de bocht uit vliegt omdat hij bezwijkt onder de krachten omdat hij niet genoeg trainde om maar gewicht te sparen.
ik bedoel enkel dat je nu toch geen coureur meer tegen komt die 80 kilo weegt, omdat die waarschijnlijk al eerder zijn afgevallen. die kunnen namelijk ook niet mee in veel andere raceklasses.

verder wel eens met dit idee, las vandaag nog een artikel over rosberg. die is in de zomer voordat die kampioen werd gestopt met fietsen, zodat hij een kilo minder spiermassa in zijn benen overhield.
dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
  zondag 2 december 2018 @ 23:21:55 #89
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183506476
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:23 schreef Adames het volgende:

[..]

ik bedoel enkel dat je nu toch geen coureur meer tegen komt die 80 kilo weegt, omdat die waarschijnlijk al eerder zijn afgevallen. die kunnen namelijk ook niet mee in veel andere raceklasses.
Ergens denk ik juist dat dat niet zo is en dat de spreiding in talent veel groter is. M.a.w. dat als je echt goed bent je wel boven de rest uitstijgt, dikzak of niet. Maar echt onderbouwende gegevens heb ik daar ook niet voor.

Je ziet overigens in bepaalde andere klasses wel eens dikzakken meerijden, maar ik zou er zelf even geen weten die ook een topper in die klasse is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 2 december 2018 @ 23:41:26 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183506692
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik wil nog wel een keer kijken naar de uitsplitsing voor de kwalificatie in 2018 tussen de eerste zes races, de races na Canada en de laatste zes races, want die uitsplitsing voor de punten zegt me niets door alle gridstraffen die STR heeft gekregen.
Dat staat in de tabel die ik al eerder heb gepost.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 2 december 2018 @ 23:56:04 #91
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183506833
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Franz Tost die verklaard dat STR een test team was dit jaar en dat blijft voor Honda en RBR. Ook iets wat jij altijd zo stellig ontkende ;)

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
Ik niet, dat deden ze zelf.
http://www.thedrive.com/s(...)-f1s-top-3-next-year
quote:
"It is our goal to overcome this tough challenge and get back to fighting with the frontrunners of the sport. Our spirit is going to come back and next year our goal is to fight for the top three at the top of the grid."
http://f1i.com/news/295417-toro-rosso-stays-honda-works.html
quote:
However Key insisted that his team hadn't been a 'sacrificial lamb', testing the ground for Red Bull. He revealed that the Honda deal had been very much their idea from the start.

"We've been keeping up with Honda for several years. We've very much wanted to work with them," he said. "It was a hope that we could do that. When the possibility arose, it was actually very possible for us.
https://www.reuters.com/a(...)-honda-idUSKCN1GA19S
quote:
Toro Rosso were seventh overall in 2017. But with a manufacturer fully devoted to them for the first time, they hope to move higher in a 21-race championship that starts in Australia on March 25.

“The target for Toro Rosso has to be in the front part of the midfield, around fifth place,” Tost said.
https://www.autosport.com(...)toro-rosso-for-honda
quote:
Red Bull insists it won't make Toro Rosso sacrifice its season through grid penalties to help Honda progress in Formula 1 this season.

[..]

Speaking about pushing Honda to experiment with new engines at the cost of Toro Rosso's campaign, Horner told Autosport: "I don't think we'll be pushing them to sacrifice Toro Rosso.
quote:
Red Bull principal Christian Horner has made it clear that the Toro Rosso junior squad isn't expected to play the part of test team for the rest of the 2018 season.
Enzovoort enzovoort

Je mag helemaal zelf weten wat je gelooft en wat niet, maar je moet niet net doen alsof men ook maar enigszins consistent is geweest over dit onderwerp.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fir3fly op 03-12-2018 00:21:24 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 3 december 2018 @ 00:06:45 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183506966
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Voor beide vergelijkingen is wat te zeggen. Sainz en Kvyat schat ik hoger in dan Gasly en Hartley. Dat betekent dat de vergelijking Sainz+Kvyat 2018 met Gasly+Hartley 2019 de progressie niet goed weergeeft.
Gasly en Hartley reden maar een paar races in 2017 en zijn dus niet vergelijkbaar. Je kunt alleen vergelijken met genoeg materiaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 3 december 2018 @ 00:08:11 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183506988
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dus relatief gezien is Toro Rosso dichter bij gekomen.
Ten opzichte van Renault. Maar dat zegt niets, ze zijn niet dichterbij de pole gekomen. Cherry picking dus door jou zoals gewoonlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183507173
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ergens denk ik juist dat dat niet zo is en dat de spreiding in talent veel groter is. M.a.w. dat als je echt goed bent je wel boven de rest uitstijgt, dikzak of niet. Maar echt onderbouwende gegevens heb ik daar ook niet voor.

Je ziet overigens in bepaalde andere klasses wel eens dikzakken meerijden, maar ik zou er zelf even geen weten die ook een topper in die klasse is.
Dan maak je geen kans bij het karten, waar wel elke kg telt. Dus dan is je start al kut.
  maandag 3 december 2018 @ 08:37:49 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183508858
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:49 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)atie-braziliaanse-gp

Brazilië krijgt ook een grand prix
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 3 december 2018 @ 11:30:15 #96
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183510703
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 00:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dan maak je geen kans bij het karten, waar wel elke kg telt. Dus dan is je start al kut.
Bij het karten zeker waar, maar er zijn meer wegen naar rome he. Nog los van dat je sowieso kan schommelen met gewicht.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 december 2018 @ 12:14:59 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183511650
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 08:37 schreef nils7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Konden ze niet beter Interlagos nabouwen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183513152
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Konden ze niet beter Interlagos nabouwen?
Alleen als ze dan de oude layout doen. Die korte rondjes zijn niks. Gewoon lekker 7+ km knallen met die hokken.
pi_183513415
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 23:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik niet, dat deden ze zelf.
http://www.thedrive.com/s(...)-f1s-top-3-next-year

[..]

http://f1i.com/news/295417-toro-rosso-stays-honda-works.html

[..]

https://www.reuters.com/a(...)-honda-idUSKCN1GA19S

[..]

https://www.autosport.com(...)toro-rosso-for-honda

[..]


[..]

Enzovoort enzovoort

Je mag helemaal zelf weten wat je gelooft en wat niet, maar je moet niet net doen alsof men ook maar enigszins consistent is geweest over dit onderwerp.
Mooie PR praat allemaal, veel van voor het seizoen ook nog wanneer iedereen altijd zo hoopvol is en mooie beloftes doet, dat je daar niet doorheen prikt ;)

Overigens uit die zelfde bronnen maar minder in jou straatje.

quote:
Speaking about pushing Honda to experiment with new engines at the cost of Toro Rosso's campaign, Horner told Autosport: "I don't think we'll be pushing them to sacrifice Toro Rosso.

"But obviously there are opportunities to learn for the benefit of the group, which ultimately Toro Rosso will benefit from as well.

"That's obviously something that remains open, but of course Toro Rosso have got their own fight with the constructors they're competing with, that obviously has significant value to them."
quote:
But Key conceded that the decision to move to Honda power in 2018 had needed to fit in with Red Bull's overall strategy.

"It was a decision made jointly in some way, I suppose," he conceded. "The teams are owned by the same company and that was a company decision in that respect.

"What Red Bull Racing do is ultimately their decision in the end," he said. "But if we can share an engine supplier it would be very good.


[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 03-12-2018 14:06:08 ]
pi_183513595
w
tja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')