abonnement Unibet Coolblue
pi_183485460
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.

STR maar 0.02
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:15:00 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485467
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.
Dat klopt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183485563
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt.
Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault. Kwa pure snelheid lijken ze erop achteruit gegaan.
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:20:40 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183485588
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault.
Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183486349
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hart­ley van 3,6% naar 3,2%.
in a crowd you lose humanity
  zondag 2 december 2018 @ 00:05:50 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183486368
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 00:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hart­ley van 3,6% naar 3,2%.
Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 2 december 2018 @ 00:31:55 #57
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183486643
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neuh. Sowieso niet echt interessant hoe iemand eruit ziet, en in een sport al helemaal niet.
Ja jij hebt makkelijk praten natuurlijk >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_183487239
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
Gebrek aan concurrentie, duh. STR was een rijdende testbank voor RBR, Force India zat heel lang in de penarie, Williams heeft 1 van zijn slechtste auto's ooit gebouwd. Enige echte concurrenten van de f1 1.5, Haas en Sauber en Renault. Renault ligt te ver voor, dus eigenlijk alleen Haas en Sauber dit jaar.
pi_183489041
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.
  zondag 2 december 2018 @ 09:05:17 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183489062
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:02 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.
Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.
pi_183489331
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:54 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle analyse wat betreft Toro Rosso en Honda's zogenaamde geweldige upgrade in Canada:

[ afbeelding ]
Qualifying is verbeterd en hebben ze na Canada niet meer gridstraffen gepakt?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183489370
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Voor beide vergelijkingen is wat te zeggen. Sainz en Kvyat schat ik hoger in dan Gasly en Hartley. Dat betekent dat de vergelijking Sainz+Kvyat 2018 met Gasly+Hartley 2019 de progressie niet goed weergeeft.

Je kunt echter ook verwachten dat Gasly en Hartley in 2019 zelf progressie hebben gemaakt. De waarheid zal dus ergens in het midden liggen.
in a crowd you lose humanity
pi_183489372
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.
Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
  zondag 2 december 2018 @ 10:20:49 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183489595
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Ik vind zowel Sainz als (vooral) Kvyat ongeleide projectielen met een totaal verkeerde mentaliteit.

Gasly en Hartley komen mij stukken stabieler over.
  zondag 2 december 2018 @ 11:35:51 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183490659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Het interesseert me geen zier hoe een coureur er uit ziet. Het gaat me om hoe hij rijdt. Karakter speelt ook mee. Een leuk koppie is hooguit een bonus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 december 2018 @ 11:37:27 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183490686
Ik denk dat Sainz, Gasly en Kvyat (eerste twee jaar) ongeveer gelijk zijn. Hartley komt niet tot zijn recht in de F1 en is duidelijk minder.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183490956
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB gereden
  zondag 2 december 2018 @ 12:31:04 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183491650
STR is kennelijk voornamelijk ontwikkelteam geworden ipv voornamelijk opleidingsteam:

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183491805
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef opreis het volgende:

[..]

Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB gereden
Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.

Met dat soort flauwekul heeft ie samen met zn pa eigenlijk eigenhandig al zijn F1 carrière de nek om gedraaid. Die gaat nooit meer in een topteam rijden. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183492013
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

0.02 verschil in het voordeel van Renault :D.
Alleen kijkend naar de snelste van beide teams, heeft STR minder verloren ten opzichte van de pole dan Renault in 2018. 0,02% tegen 0,28%. Dus relatief gezien is Toro Rosso dichter bij gekomen.

Ik wil nog wel een keer kijken naar de uitsplitsing voor de kwalificatie in 2018 tussen de eerste zes races, de races na Canada en de laatste zes races, want die uitsplitsing voor de punten zegt me niets door alle gridstraffen die STR heeft gekregen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183496645
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is kennelijk voornamelijk ontwikkelteam geworden ipv voornamelijk opleidingsteam:

https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2018 @ 16:22:39 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183496698
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
Zitten nog een hoop in lagere klassen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183496825
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.

Met dat soort flauwekul heeft ie samen met zn pa eigenlijk eigenhandig al zijn F1 carrière de nek om gedraaid. Die gaat nooit meer in een topteam rijden. :)
Dat stoken zou er niet toe doen. Bij RB kijken ze voornamelijk maar data en als er iemand sneller is/meer potentie toont gaan ze daarmee verder.
Dat hij nooit meer voor een topteam gaat rijden lijkt me eerder een consequentie van bij RB 3 jaar te rijden en zich niet genoeg kunnen profileren voor een topzitje daar. Vervolgens door Hulk verslagen worden/door renault afgewezen te worden. Hij heeft de mazzel dat mclaren in magere jaren zit en Alonso daarom daar weg is gegaan anders had hij komend jaar best eens zonder zitje kunnen zitten
pi_183498470
Zijn er naast de aerodynamische aanpassingen ( en dan met name de vleugels) nog regelement wijzigingen voor 2019?
pi_183498613
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 17:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn er naast de aerodynamische aanpassingen ( en dan met name de vleugels) nog regelement wijzigingen voor 2019?
Naast de aero is gewicht een opvallende.

Het gewicht van de coureur telt niet meer mee in het gewicht wat de auto moet wegen. De auto moet nu (zonder coureur) 660kg gaan wegen. En bij coureurs lichter dan 80kg moet er balast rondom de stoel geplaatst worden ter compensatie. Vooral een voordeeltje dus voor de zwaardere coureurs, omdat de lichtere nu niet meer kunnen profiteren van strategisch geplaatste balast.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 18:14:47 (Correcte gewicht) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')