verduidelijkingquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:53 schreef LTVDK het volgende:
En waarom is de titel bij aankondigingen anders dan de daadwerkelijke topictitel:
Aan allen die ik een PM gestuurd heb
Aan allen die ik een PM-alert gestuurd heb
Loktitel met desinformatiequote:
Zo leuk ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef murp het volgende:
Wel leuk dat ik nu allemaal users spreek die ik normaal nooit spreek
Dat was toch ook de uitdaging?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef murp het volgende:
Over verduidelijking gesproken he. Hoe kan het dat de reacties bij het kopje 'Aankondigingen' lager is dan de daadwerkelijke stand?quote:
Ik heb werkelijk echt geen ideequote:Op vrijdag 30 november 2018 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over verduidelijking gesproken he. Hoe kan het dat de reacties bij het kopje 'Aankondigingen' lager is dan de daadwerkelijke stand?
[ afbeelding ]
Ja jij bent hier de FA, dan hoor je alles te weten hoor.quote:
Oude tijdenquote:
Pfff .....quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef murp het volgende:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef murp het volgende:
Niet eens?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ja leuk he
En nee, ik wil geen toneel spelen in de Haarlemmermeer ....
nou, ik heb heel FOK! dat berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:29 schreef MaJo het volgende:
Aw ik hoor bij je selecte groepje
Maar kun je dus in 1x alle mods een bericht sturen ofzo? Hendig sjiek om te weten
Oh ik dacht dat het nog wel een beetje select wasquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik heb heel FOK! dat berichtje gestuurd
Ik wilde al zeggen dat ik me buitengesloten voelde maar ik hoor bij de mysterieuze-pm-clubquote:
Valt tegen he ....quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het nog wel een beetje select was![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:34 schreef houdjemond het volgende:
vandaar. Hoef ik niet te strippen.
Geheim clubje?quote:
M'n Ninja-edit was niet zo ninja.quote:
de P en de Dquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:44 schreef lrishCassidy het volgende:
PM, DM, wat is eigenlijk het verschil
PM is voor als je iemand wilt vervelen met hele lappen tekst, DM is voor normale mensen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:44 schreef lrishCassidy het volgende:
Owwwww, dan moet ik die PM meer gebruiken hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PM is voor als je iemand wilt vervelen met hele lappen tekst, DM is voor normale mensen.
PM heeft geen limiet op het aantal tekens, DM wel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:44 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja dat had ik nu net begrepen. Merciquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PM heeft geen limiet op het aantal tekens, DM wel.
DM komt op PC direct in beeld, PM niet.
ja hequote:
wel met postzegels he?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Net brief op de bus gedaan, uitdagend.
Brieven zijn leukquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Net brief op de bus gedaan, uitdagend.
Ik ouwehoer gewoon een beetje mee met een lopend topic. Geen idee.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dit het slachtoffers-van-stalkers-lotgenotencontactgroepje?
Absoluutquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Brieven zijn leuk![]()
Echte brieven, handgeschreven.
Sletjuh gespot.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ouwehoer gewoon een beetje mee met een lopend topic. Geen idee.
Dan gaan we eerst samen een duet zingen op een lied van jan smit!quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:05 schreef summer52 het volgende:
ik neem de uitdaging aan, dus vandaar deze post!
Dat heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd toch, al snapte ik het in eerste instantie niet
oei oei oei Jan Smit? pff is er geen ander duet?quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:06 schreef murp het volgende:
[..]
Dan gaan we eerst samen een duet zingen op een lied van jan smit!
Ik doe het ook zonderquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Dus ik zie dat ik PM heb.. pak mn condooms alvast.. open de PM.. is het murp..
Ik klooi maar wat aanquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:53 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar murp, wat doe je nou eigenlijk?
Mijn ogen? Welke kleur hebben ze?quote:
quote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik heb heel FOK! dat berichtje gestuurd
#MeToo ....quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was
Handmatig openen.quote:
Het is die uitdagende toon hè.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:33 schreef kree het volgende:
niks gehad hoor
Weet ook niet of aankondigen er de juiste plek voor is om dit te melden eigenlijk. Maargoed heb er ook niet echt last van. Dus best
open jullie PM eens handmatig?quote:
lol zie het nu pas ja idd berichtje van je hahaha oepsssssssquote:
neuh is niks vreemds foutje gewoon denk ik. Ik heb hem wel in PM maar kreeg er geen melding van ofzo , Dus na na te kijken zie ik hem welquote:Op zaterdag 1 december 2018 11:42 schreef rubbereend het volgende:
ik heb niks gehad, moet ik daar wat achter zoeken?
weet ook niet hoe dat werkt want ben geen mod. Maar zal wel op 1 of andere manier een groep PM hebben gestuurd ofzo hahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |