Nog erger, dat ie nog ergens aan de knoppen komt te zitten ook. Met z'n studie politicologie. Hoe ver wil je van de rest van het land afstaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer dan terechte klacht. Verschrikkelijk mannetje, die gaat later ook vast nog wel carrière maken binnen de VVD en komt dan nog meer op TV.
Prima geschikt als MP.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
Dit eikeltje heb ik inmiddels al een paar keer voorbij zien komen op TV, omdat ie de voorzitter is van de JOVD, de politieke jongerenorganisatie van de VVD en is tevens student. Normaal gesproken behoren dat soort types in de anonimiteit. Maar nee, dit omhoog gevallen kwalletje balletje, komt met z'n hoofd op TV omdat ie het zoontje is van die andere onuitstaanbare Chabot. Bart Chabot. Splinter is trouwens net zo vervelend als z'n vader. Iets in me roept ontzettende agressie op tegen dat kereltje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet maar naar die rat van de ninja turtles vernoemd zijn joh
Je mag me er aan houden dat ik dan emigreer naar België.quote:
Deal. Volgens mij zitten er daar nog grotere gehaktballen in de politiek.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je mag me er aan houden dat ik dan emigreer naar België.
Maar tenminste niet Splinter Chabot!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deal. Volgens mij zitten er daar nog grotere gehaktballen in de politiek.
Helaas niet nee. Ook niet die meisjes van K3.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar tenminste niet Splinter Chabot!
Zeg he. Als je zo gaat doen, ga dan maar m'n topic uit.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Ook niet die meisjes van K3.
Aw, ieder politiek platform heeft een clowntje nodig.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg he. Als je zo gaat doen, ga dan maar m'n topic uit.
Het decimeren van rechts.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aw, ieder politiek platform heeft een clowntje nodig.Splinter kan prima naast Baudet gaan zitten.
Ik zie het al helemaal voor me; allemaal wereldvreemde dialogen in de Kamer waar geen hond iets van begrijpt.quote:
Idd,quote:Op donderdag 29 november 2018 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me; allemaal wereldvreemde dialogen in de Kamer waar geen hond iets van begrijpt.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer dan terechte klacht. Verschrikkelijk mannetje, die gaat later ook vast nog wel carrière maken binnen de VVD en komt dan nog meer op TV.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:26 schreef Maharski het volgende:
HEY MENSEN HIJ IS NU OP TV, SNEL KIJKEN SNEL KIJKEN!!
Hmmm?quote:Op donderdag 29 november 2018 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
Praat praat praat hijg hijg hijg. Hijg. Het stopt niet met praten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me nu heerlijk te ergeren terwijl het praat in DWDD.quote:
Watquote:Op donderdag 29 november 2018 19:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zit me nu heerlijk te ergeren terwijl het praat in DWDD.
Hij is wel een stuk spraakzamer dan jij.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk spraakzamer dan jij.
Punt bevestigd.quote:
Max, wat een kk homoquote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Net zoals die Johnny de Mol of een Max Verstappen. Want laten we wel eerlijk zijn over die Max, die kan er niks van, net zoals die Splinter. Sjongejonge. Puur op achternaam
Verstappen.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Net zoals die Johnny de Mol of een Max Verstappen. Want laten we wel eerlijk zijn over die Max, die kan er niks van, net zoals die Splinter. Sjongejonge. Puur op achternaam
Past perfect als opvolger van Sander Dekker.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Hij lijkt me niet bijzonder intelligent. Prima toekomstige minister dus.
Zo goed waren de prestaties van Jos nou ook weer niet he? Dat kan je je beter bij Mick Schumacher afvragenquote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Ik zag het topic omhoog gaan in mijn MyATquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
Zag ik die natnek zojuist weer op TV voorbij komen.
Hij heeft in ieder geval wat trekjes van zijn vaderquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Gvd, wat een onuitstaanbaar eikeltje
Ik heb dat hele stuk door het gevoel dat hij zijn vader imiteert. Volgens mij is alles nep aan deze gast.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wat trekjes van zijn vaderErg irritant als mensen zo druk praten.
Wat kakkerige kindjes van rijke pappies en mammies die een dagbesteding krijgen?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap het concept JOVD niet zo goed. VVD maakt jongeren op alle mogelijke manieren het leven onmogelijk.
Niet als je rijke ouders hebt. Dan is het gewoon een opmaat naar een leven lang graaien.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap het concept JOVD niet zo goed. VVD maakt jongeren op alle mogelijke manieren het leven onmogelijk.
Ik denk dat Splinter steeds meer doorkrijgt dat hij een rol speelt. De VVD-weg is niet de juiste weg als je iets om mensen geeft.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:20 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Wat kakkerige kindjes van rijke pappies en mammies die een dagbesteding krijgen?
Er werd bij DWDD een tijdje terug half gesuggereerd dat hij een toekomstige premier zou zijn. Dat knulletje heeft het hoog in de bol. Maar we gaan zien waar hij gaat eindigen. Waarschijnlijk regelmatige gast bij DWDD / Pauw / Jinek als "opiniemaker".quote:Op woensdag 18 september 2019 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk dat Splinter steeds meer doorkrijgt dat hij een rol speelt. De VVD-weg is niet de juiste weg als je iets om mensen geeft.
Dat is hoe DWDD rolt. Ze nodigen een gast uit en maken die gast op dat moment heel belangrijk; misschien wordt hij wel premier!!!! Dat is de manier waarop DWDD zich relevant wil houden. En bij de volgende gast doen ze weer precies hetzelfde. Ophemelen van de gast is alleen een middel om te showen hoe geweldig DWDD zelf wel niet is.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:31 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Er werd bij DWDD een tijdje terug half gesuggereerd dat hij een toekomstige premier zou zijn. Dat knulletje heeft het hoog in de bol. Maar we gaan zien waar hij gaat eindigen. Waarschijnlijk regelmatige gast bij DWDD / Pauw / Jinek als "opiniemaker".
Klopt, is allemaal eigenpijperij uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is hoe DWDD rolt. Ze nodigen een gast uit en maken die gast op dat moment heel belangrijk; misschien wordt hij wel premier!!!! Dat is de manier waarop DWDD zich relevant wil houden. En bij de volgende gast doen ze weer precies hetzelfde. Ophemelen van de gast is alleen een middel om te showen hoe geweldig DWDD zelf wel niet is.
Immer terechte kick. Kereltje zit nog steeds zwaar in m'n irritatiezone.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:14 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik wilde een nieuw topic over dit vreselijke mannetje openen, maar waarom niet deze hergebruiken.
Wat een walgelijk mannetje is die Splinter![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Naar aanleiding van dit topic ook even opgezocht op YouTube, het filmpje van debuut als tafelheer. Stoorde me niet aan wat hij zei, maar wel exact aan wat jij schetst.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:16 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik heb dat hele stuk door het gevoel dat hij zijn vader imiteert. Volgens mij is alles nep aan deze gast.
Vroeger praatte hij gewoon normaal.
Hij kende Herman Brood geloof ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waar is zijn vader eigenlijk bekend van of mee geworden??
Dichter.. theater.. Had voorstellingen met Herman brood, Jules Deelder, Jan Mulder oa..quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waar is zijn vader eigenlijk bekend van of mee geworden??
Gelukkig kijk ik nooit DWDD, wat een irritant kankergezwelletje is datquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Gvd, wat een onuitstaanbaar eikeltje
En alleen te gast omdat hij zo druk is en je een beetje wakker wordt als je om 19u na het eten of rond 23u aan het indommelen bent met saaie gasten aan tafel.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:31 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Er werd bij DWDD een tijdje terug half gesuggereerd dat hij een toekomstige premier zou zijn. Dat knulletje heeft het hoog in de bol. Maar we gaan zien waar hij gaat eindigen. Waarschijnlijk regelmatige gast bij DWDD / Pauw / Jinek als "opiniemaker".
en die tweelingzangers met dat smalle gezicht een podium geven.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is hoe DWDD rolt. Ze nodigen een gast uit en maken die gast op dat moment heel belangrijk; misschien wordt hij wel premier!!!! Dat is de manier waarop DWDD zich relevant wil houden. En bij de volgende gast doen ze weer precies hetzelfde. Ophemelen van de gast is alleen een middel om te showen hoe geweldig DWDD zelf wel niet is.
Die halve zwervers bedoel je?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
en die tweelingzangers met dat smalle gezicht een podium geven.
je hoort of ziet er nooit iets van behalve daar.
weet hun 'bandnaam' niet eens.
ja ze zaten omdat ze een liedje voor hun mama.
DWDD is een grote reclamespot.
TRAP ER NIET IN MENSEN!
quote:Splinter Chabot werd uitgeroepen tot best geklede man van 2019. "Als kind droeg ik vaak prinsessenjurken, vanwege de kleur en de glamour, liever dan een prinsenpak. Ik zat op paardrijden en vioolles. En toen ik dit pak moest passen, zag de ontwerper dat mijn ene schouder hoger is dan de andere - door dat vele viool spelen."
Nee.quote:Op zondag 29 december 2019 11:01 schreef wielrennerdt het volgende:
Die Splinter is best oké hoor, net als de partij waar hij voor uitkomt. Eens dat het een domme naam is, maar voor de rest best een sympathieke gast. Wel een beetje overdreven enthousiast soms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |