Nog erger, dat ie nog ergens aan de knoppen komt te zitten ook. Met z'n studie politicologie. Hoe ver wil je van de rest van het land afstaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer dan terechte klacht. Verschrikkelijk mannetje, die gaat later ook vast nog wel carrière maken binnen de VVD en komt dan nog meer op TV.
Prima geschikt als MP.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
Dit eikeltje heb ik inmiddels al een paar keer voorbij zien komen op TV, omdat ie de voorzitter is van de JOVD, de politieke jongerenorganisatie van de VVD en is tevens student. Normaal gesproken behoren dat soort types in de anonimiteit. Maar nee, dit omhoog gevallen kwalletje balletje, komt met z'n hoofd op TV omdat ie het zoontje is van die andere onuitstaanbare Chabot. Bart Chabot. Splinter is trouwens net zo vervelend als z'n vader. Iets in me roept ontzettende agressie op tegen dat kereltje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet maar naar die rat van de ninja turtles vernoemd zijn joh
Je mag me er aan houden dat ik dan emigreer naar België.quote:
Deal. Volgens mij zitten er daar nog grotere gehaktballen in de politiek.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je mag me er aan houden dat ik dan emigreer naar België.
Maar tenminste niet Splinter Chabot!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deal. Volgens mij zitten er daar nog grotere gehaktballen in de politiek.
Helaas niet nee. Ook niet die meisjes van K3.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar tenminste niet Splinter Chabot!
Zeg he. Als je zo gaat doen, ga dan maar m'n topic uit.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Ook niet die meisjes van K3.
Aw, ieder politiek platform heeft een clowntje nodig.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg he. Als je zo gaat doen, ga dan maar m'n topic uit.
Het decimeren van rechts.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aw, ieder politiek platform heeft een clowntje nodig.Splinter kan prima naast Baudet gaan zitten.
Ik zie het al helemaal voor me; allemaal wereldvreemde dialogen in de Kamer waar geen hond iets van begrijpt.quote:
Idd,quote:Op donderdag 29 november 2018 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me; allemaal wereldvreemde dialogen in de Kamer waar geen hond iets van begrijpt.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer dan terechte klacht. Verschrikkelijk mannetje, die gaat later ook vast nog wel carrière maken binnen de VVD en komt dan nog meer op TV.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:26 schreef Maharski het volgende:
HEY MENSEN HIJ IS NU OP TV, SNEL KIJKEN SNEL KIJKEN!!
Hmmm?quote:Op donderdag 29 november 2018 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
Praat praat praat hijg hijg hijg. Hijg. Het stopt niet met praten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me nu heerlijk te ergeren terwijl het praat in DWDD.quote:
Watquote:Op donderdag 29 november 2018 19:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zit me nu heerlijk te ergeren terwijl het praat in DWDD.
Hij is wel een stuk spraakzamer dan jij.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk spraakzamer dan jij.
Punt bevestigd.quote:
Max, wat een kk homoquote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Net zoals die Johnny de Mol of een Max Verstappen. Want laten we wel eerlijk zijn over die Max, die kan er niks van, net zoals die Splinter. Sjongejonge. Puur op achternaam
Verstappen.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Net zoals die Johnny de Mol of een Max Verstappen. Want laten we wel eerlijk zijn over die Max, die kan er niks van, net zoals die Splinter. Sjongejonge. Puur op achternaam
Past perfect als opvolger van Sander Dekker.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Hij lijkt me niet bijzonder intelligent. Prima toekomstige minister dus.
Zo goed waren de prestaties van Jos nou ook weer niet he? Dat kan je je beter bij Mick Schumacher afvragenquote:Op donderdag 29 november 2018 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eens
Ik zag het topic omhoog gaan in mijn MyATquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
Zag ik die natnek zojuist weer op TV voorbij komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |