Omdat Feyenoord in tegenstelling tot Ajax en PSV als enige iets om dat prijsje geeft wellicht?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Feyenoord van psv kan winnen
Johan Cruiff schaal was ook een makkie tegen ze
Tegelijkertijd was Hendrix juist tegen Ajax de laatste wedstrijden steeds één van de uitblinkers. Ziyech kwam er tegen hem totaal niet aan te pas.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zoals iemand al aangaf is hij direct een dissonant wanneer het tempo omhoog gaat. Het is eigenlijk een beetje pijnlijk om te zien. In principe prima tegen de mindere goden van de ED (lees : elke ploeg afgezien van Ajax) maar eigenlijk heb je hem - gezien het klasse verschil van PSV (en Ajax) met de rest - dan al helemáál niet nodig en zou je dan juist prima aanvallender kunnen spelen met een Guti. Wellicht is hij voor een wedstrijd tegen Feyenoord - toch een top-subtopper - dan wel weer bruikbaar, vooral uit WAAR WE HET ALTIJD LASTIG HEBBEN. Toch hoop ik dat Guti in de basis staat zondag.
En hoe makkelijk wint Feyenoord dit seizoen? Met moeite thuis tegen Utrecht, Vitesse en Groningen gewonnen waarvan twee keer (onterecht) in de laatste minuten...quote:Op donderdag 29 november 2018 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten nou niet doen of psv zijn wedstrijden gemakkelijk wint
Hoeveel keer dit seizoen al in de laatste minuten?
Feyenoord speelt tegen psv altijd sterk thuis.
quote:Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Heb t al een paar keer gezegd maar Hendrix kon echt niet gisteren. In de ED gaat het prima maar heb je ambitie om volgend jaar wel wat te presteren moet hij na de zomer echt weg of lekker op de bank gaan zitten.
Alsof er veel middenvelders in europa zijn die het middenveld van Barca tegenwicht kunnen biedenquote:Op donderdag 29 november 2018 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hendrix is een matige speler. Een beetje een Clasie, maar dan met iets meer inhoud en minder passing.
quote:Op donderdag 29 november 2018 15:24 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord in tegenstelling tot Ajax en PSV als enige iets om dat prijsje geeft wellicht?
Als Feyenoord net zo speelt als de laatste weken wint PSV makkelijk.
Je snapt niet dat dit soort wedstrijden gewoon wedstrijden op zichzelf zijn?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe makkelijk wint Feyenoord dit seizoen? Met moeite thuis tegen Utrecht, Vitesse en Groningen gewonnen waarvan twee keer (onterecht) in de laatste minuten...
laten we hopen dat het wat langer dan 3 minuten spannend blijftquote:Op donderdag 29 november 2018 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je snapt niet dat dit soort wedstrijden gewoon wedstrijden op zichzelf zijn?
Tegen het Barca van gisteren?quote:Op donderdag 29 november 2018 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Alsof er veel middenvelders in europa zijn die het middenveld van Barca tegenwicht kunnen bieden
Barca speelde gewoon op halve krachtquote:Op donderdag 29 november 2018 16:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tegen het Barca van gisteren?
Heel veel.
Ze spelen al het hele seizoen slecht.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Barca speelde gewoon op halve kracht
Ze vonden het allemaal wel best...
Dan nog. Tegen dat Barca kunnen heel veel middenvelders mee.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
slecht of goed is niet zo relevantquote:Op donderdag 29 november 2018 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze spelen al het hele seizoen slecht.
Kampioenschap zullen ze uitmaken met Atleti, die ook al veel punten hebben verneukt. De CL gaan ze niet winnen.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
slecht of goed is niet zo relevant
Dat ze niet meer zo spelen als 4 jaar geleden is algemeen bekend
Maar ze kunnen dit seizoen gewoon weer alle prijzen pakken
Ze pakken dit seizoen de title en de CL is mijn voorspelling.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kampioenschap zullen ze uitmaken met Atleti, die ook al veel punten hebben verneukt. De CL gaan ze niet winnen.
Weddenschapje doen dat Atletico verder komt dan Barcalona in de CL?quote:Op donderdag 29 november 2018 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze pakken dit seizoen de title en de CL is mijn voorspelling.
is goed ijsjes voor heel fok als barca niet de CL wintquote:Op donderdag 29 november 2018 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weddenschapje doen dat Atletico verder komt dan Barcalona in de CL?
quote:Op donderdag 29 november 2018 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is goed ijsjes voor heel fok als barca niet de CL wint
No way. Barcelona mag dan niet meer superieur zijn, maar nog wel een klasse beter dan Atleti.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weddenschapje doen dat Atletico verder komt dan Barcalona in de CL?
Je gaat de weddenschap dus aan?quote:Op donderdag 29 november 2018 17:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No way. Barcelona mag dan niet meer superieur zijn, maar nog wel een klasse beter dan Atleti.
er is eigenlijk geen enkele topploeg die er al staat dit seizoenquote:Op donderdag 29 november 2018 17:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No way. Barcelona mag dan niet meer superieur zijn, maar nog wel een klasse beter dan Atleti.
Ik zie maar weinig ploegen Atletico en Juventus verslaan in een tweeluik. Maar wellicht is dit niet echt het topic hiervoor. (excuus)quote:Op donderdag 29 november 2018 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is eigenlijk geen enkele topploeg die er al staat dit seizoen
Met die keeper van Juve kunnen ze van iedereen verliezen.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig ploegen Atletico en Juventus verslaan in een tweeluik. Maar wellicht is dit niet echt het topic hiervoor. (excuus)
dat zijn moeilijke ploegen om te verslaan maar ook niet ongenaakbaar en dat zie ik dit seizoen nog bij geen enkele topploeg.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig ploegen Atletico en Juventus verslaan in een tweeluik. Maar wellicht is dit niet echt het topic hiervoor. (excuus)
Eens, PSG vond ik gister ook sterk tegen Liverpool maar die hebben ook hun mindere momenten. En geen uitdaging in de eigen competitie.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn moeilijke ploegen om te verslaan maar ook niet ongenaakbaar en dat zie ik dit seizoen nog bij geen enkele topploeg.
HahahHAAaaaaahahahahahahaahquote:Op donderdag 29 november 2018 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Als je in Camp Nou en op Wembley met lef speelt waarom zou je dan in de Kuip bang zijn. Ik denk dat de scheids daar meer last van heeft.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker heeft Klaas een punt. PSV heeft het traditioneel lastig tegen Feyenoord. Als Feyenoord zich dan - net zoals voor de JC schaal - heel compact opstelt, gaat PSV daar niet doorheen komen.
Ik denk oprecht wel dat een aantal wedstrijden waarin PSV het moeilijk heeft gehad een beetje op halve kracht waren. Zo van, die goal komt wel. Voordeel is dat ze tegen Feyenoord niet op halve kracht kunnen. Eveneens denk ik niet dat jongens als Dumfries, Angeliño en Rosario last hebben van "kuipvrees". Anderzijds zal er ook een ander Feyenoord te zien zijn als tegen Groningen. Althans dat hoop ik voor je anders zie ik het wel somber.
VAR is toch ook gewoon totale willekeur. Genoeg discutabele beslissingen gezien al dit seizoen.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:41 schreef Caland het volgende:
Zelfs met de VAR ziet scarface overal een complot in
Ongekend schattig
Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Als je in Camp Nou en op Wembley met lef speelt waarom zou je dan in de Kuip bang zijn. Ik denk dat de scheids daar meer last van heeft.
Ik zie dat onze vriend Gözübüyük fluit. Die deed het ook zo geweldig in de JC Schaal door een 100% PSV goal af te keuren. Gözübüyük is anti PSV wanneer het kan en is iemand die zich makkelijk laat beinvloeden door een kolkende Kuip. Ik verwacht dus ergens een rode kaart of penalty.
Eigenlijk kan PSV dit weekend alleen van zichzelf verliezen. Als je speelt zoals tegen Barcelona waar je 4-5 kansen niet afmaakt dan wordt t een lastige middag. Maar eigenlijk moeten we daar makkelijk winnen.
Zonder VAR is het een grotere willekeur.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
VAR is toch ook gewoon totale willekeur. Genoeg discutabele beslissingen gezien al dit seizoen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Scarface en Yats die elkaar gevonden hebben.
Beter wordt het niet meer op dit forum.
1e keer dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
Waar wedden we om?quote:Op donderdag 29 november 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat de weddenschap dus aan?
Ik weet het niet. Ook dit is weer een kwestie van interpretatie. Gedacht werd dat alle discussie verleden tijd zou zijn, maar ik zie en hoor nog net zoveel discussie, zo niet nog meer.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zonder VAR is het een grotere willekeur.
Zelfs PSVCL doet nu meequote:Op donderdag 29 november 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Scarface en Yats die elkaar gevonden hebben.
Beter wordt het niet meer op dit forum.
Dat is omdat mensen dat gewoon leuk vinden. VAR biedt een soort schijnzekerheid, maar het blijft een interpretatie verhaal.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ook dit is weer een kwestie van interpretatie. Gedacht werd dat alle discussie verleden tijd zou zijn, maar ik zie en hoor nog net zoveel discussie, zo niet nog meer.
Zeker mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2018 08:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is omdat mensen dat gewoon leuk vinden. VAR biedt een soort schijnzekerheid, maar het blijft een interpretatie verhaal.
Toch heb ik al veel verkeerde beslissingen gezien die door de VAR zijn teruggedraaid.
Voorstanders zullen dat benadrukken, tegenstanders de situaties waarin de scheidsrechter de VAR niet volgt waar dat wel zou kunnen.
Hoe dan ook, het brengt wel de verschillen in beoordelingen tussen scheidsrechters aan het licht. Wat er wel echt nog uit moet is de soms wat rigide (en onduidelijke) regels over wanneer het wel of niet mag worden toegepast.
Ik denk dan ook meer aan een systeem als bij hockey, waar de trainersstaf de VAR een x aantal keer mag inroepen en het verder alleen gebruikt mag worden bij de beoordeling van goals of pingels.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 08:10 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dan ook meer aan een systeem als bij hockey, waar de trainersstaf de VAR een x aantal keer mag inroepen en het verder alleen gebruikt mag worden bij de beoordeling van goals of pingels.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet even die eierschaal wat losser doen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.
Alles om de spanning in de eredivisie terug te krijgen.
dit was de kampioenswedstrijdquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
Dit is echt zo'n bullshit. Zelfs al zou PSV winnen, kan het echt wel dat PSV ergens toch punten gaat verspelen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Noem eens drie voorbeelden waarbij dezelfde scheidsrechter in een seizoen zowel uit als thuis floot.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet even die eierschaal wat losser doen.
Hoe is dit relevant?quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Noem eens drie voorbeelden waarbij dezelfde scheidsrechter in een seizoen zowel uit als thuis floot.
Het is een complot jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.
Alles om de spanning in de eredivisie terug te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |