abonnement Unibet Coolblue
pi_183442838
Zelfs met de VAR ziet scarface overal een complot in

Ongekend schattig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183442963
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:41 schreef Caland het volgende:
Zelfs met de VAR ziet scarface overal een complot in

Ongekend schattig
VAR is toch ook gewoon totale willekeur. Genoeg discutabele beslissingen gezien al dit seizoen.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:04:51 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183443284
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet. Als je in Camp Nou en op Wembley met lef speelt waarom zou je dan in de Kuip bang zijn. Ik denk dat de scheids daar meer last van heeft.

Ik zie dat onze vriend Gözübüyük fluit. Die deed het ook zo geweldig in de JC Schaal door een 100% PSV goal af te keuren. Gözübüyük is anti PSV wanneer het kan en is iemand die zich makkelijk laat beinvloeden door een kolkende Kuip. Ik verwacht dus ergens een rode kaart of penalty.

Eigenlijk kan PSV dit weekend alleen van zichzelf verliezen. Als je speelt zoals tegen Barcelona waar je 4-5 kansen niet afmaakt dan wordt t een lastige middag. Maar eigenlijk moeten we daar makkelijk winnen.
Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183443314
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:47 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

VAR is toch ook gewoon totale willekeur. Genoeg discutabele beslissingen gezien al dit seizoen.
Zonder VAR is het een grotere willekeur.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183443345
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:

[..]

Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
Inderdaad.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183443406
Scarface en Yats die elkaar gevonden hebben.

Beter wordt het niet meer op dit forum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183443586
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Scarface en Yats die elkaar gevonden hebben.

Beter wordt het niet meer op dit forum.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183443969
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:

[..]

Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
1e keer dat je gelijk hebt
pi_183444432
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je gaat de weddenschap dus aan?
Waar wedden we om?
pi_183447139
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zonder VAR is het een grotere willekeur.
Ik weet het niet. Ook dit is weer een kwestie van interpretatie. Gedacht werd dat alle discussie verleden tijd zou zijn, maar ik zie en hoor nog net zoveel discussie, zo niet nog meer.
  donderdag 29 november 2018 @ 22:21:59 #86
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183448402
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Scarface en Yats die elkaar gevonden hebben.

Beter wordt het niet meer op dit forum.
Zelfs PSVCL doet nu mee :D

Misschien wil Klaas er ook bij!
Makkelijk tweede.
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:10:15 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183451814
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ook dit is weer een kwestie van interpretatie. Gedacht werd dat alle discussie verleden tijd zou zijn, maar ik zie en hoor nog net zoveel discussie, zo niet nog meer.
Dat is omdat mensen dat gewoon leuk vinden. VAR biedt een soort schijnzekerheid, maar het blijft een interpretatie verhaal.

Toch heb ik al veel verkeerde beslissingen gezien die door de VAR zijn teruggedraaid.

Voorstanders zullen dat benadrukken, tegenstanders de situaties waarin de scheidsrechter de VAR niet volgt waar dat wel zou kunnen.

Hoe dan ook, het brengt wel de verschillen in beoordelingen tussen scheidsrechters aan het licht. Wat er wel echt nog uit moet is de soms wat rigide (en onduidelijke) regels over wanneer het wel of niet mag worden toegepast.

Ik denk dan ook meer aan een systeem als bij hockey, waar de trainersstaf de VAR een x aantal keer mag inroepen en het verder alleen gebruikt mag worden bij de beoordeling van goals of pingels.
pi_183456389
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is omdat mensen dat gewoon leuk vinden. VAR biedt een soort schijnzekerheid, maar het blijft een interpretatie verhaal.

Toch heb ik al veel verkeerde beslissingen gezien die door de VAR zijn teruggedraaid.

Voorstanders zullen dat benadrukken, tegenstanders de situaties waarin de scheidsrechter de VAR niet volgt waar dat wel zou kunnen.

Hoe dan ook, het brengt wel de verschillen in beoordelingen tussen scheidsrechters aan het licht. Wat er wel echt nog uit moet is de soms wat rigide (en onduidelijke) regels over wanneer het wel of niet mag worden toegepast.

Ik denk dan ook meer aan een systeem als bij hockey, waar de trainersstaf de VAR een x aantal keer mag inroepen en het verder alleen gebruikt mag worden bij de beoordeling van goals of pingels.
Zeker mee eens :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 30 november 2018 @ 15:15:28 #89
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183458436
Mee eens inderdaad.

Een ander probleem is mijn optiek de ‘verbeterde rode kaart’, waarbij de kleur van een kaart veranderd wordt op basis van TV-beelden. Vaak is hier discussie over (overtredingen worden in mijn ogen soms te makkelijk naar rood aangepast) en ook wordt dit niet consequent toegepast (voorbeelden zijn bij Toornstra en Kali). Ik zou teruggaan naar het uitgangspunt wat ook bij schorsingen werd gebruikt: de VAR kan alleen een rode kaart geven wanneer de scheids de situatie niet beoordeeld heeft (zoals een elleboog of kopstoot buiten het zicht van de scheids). Tevens kan een rode kaart wel nog direct geannuleerd worden wanneer de scheids zijn reden voor een rode kaart direct ontkracht kan worden op basis van de camerabeelden (verkeerde speler krijgt rood, hands terwijl er geen hands was).
Makkelijk tweede.
pi_183462456
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:10 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dan ook meer aan een systeem als bij hockey, waar de trainersstaf de VAR een x aantal keer mag inroepen en het verder alleen gebruikt mag worden bij de beoordeling van goals of pingels.
^O^
pi_183466718
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 1 december 2018 @ 08:38:17 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183472286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
:')

Je loopt echt nog wel ergens tegen puntverlies aan.

Ajax ook natuurlijk, maar om nu al over kampioenschap te praten lijkt me een tikkie te vroeg :')
pi_183472534
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef yats het volgende:

[..]

Gozubuyuk is op dit moment een van de minste scheidsrechters in Nederland en fluit altijd pro-Feyenoord. Dat hij deze wedstrijd fluit is op zijn minst dubieus.
Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.

Alles om de spanning in de eredivisie terug te krijgen.
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:50:03 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183472921
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.

Alles om de spanning in de eredivisie terug te krijgen.
Je moet even die eierschaal wat losser doen.
pi_183474380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
dit was de kampioenswedstrijd
pi_183474562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag winnen betekent kampioen worden. We gaan verder niks meer verspelen. Misschien Ajax uit maar dan heb je alsnog 2 punten voorsprong.
Dit is echt zo'n bullshit. Zelfs al zou PSV winnen, kan het echt wel dat PSV ergens toch punten gaat verspelen.
pi_183474613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je moet even die eierschaal wat losser doen.
Noem eens drie voorbeelden waarbij dezelfde scheidsrechter in een seizoen zowel uit als thuis floot.
  zaterdag 1 december 2018 @ 12:36:14 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183474965
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Noem eens drie voorbeelden waarbij dezelfde scheidsrechter in een seizoen zowel uit als thuis floot.
Hoe is dit relevant?
pi_183479691
Ik vind t ook vreemd. Gozubuyuk heeft inderdaad PSV Feyenoord in de JC schaal kapot gefloten en beinvloed en krijgt nu weer deze wedstrijd. Logica?
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 1 december 2018 @ 18:07:20 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183479835
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Meer dan dubieus. Het is zeer ongebruikelijk dat je als scheidsrechter twee keer in een seizoen dezelfde ploegen als tegenstander krijgt en ondenkbaar als je eerder in het seizoen zo overduidelijk de wedstrijd beïnvloed hebt.

Alles om de spanning in de eredivisie terug te krijgen.
Het is een complot ja
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')