Onlogisch kan er geen reet van xDquote:Op donderdag 29 november 2018 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie de laatste post van het vorige topic. Roept u maar.
Ik geloof wel dat Feyenoord van psv kan winnenquote:Op donderdag 29 november 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
Ik geloof ook niet dat Feyenoord een serieuze kans maakt. 0 -3 lijkt me te doen als ze spelen zoals ze thuis tegen Ajax deden misschien nog wel meer....
Ben inspiratieloos. Doe maar: 'Met vertrouwen naar de Kuip!'quote:Op donderdag 29 november 2018 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie de laatste post van het vorige topic. Roept u maar.
Makkie nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Feyenoord van psv kan winnen
Johan Cruiff schaal was ook een makkie tegen ze
Skysherrif doet zijn best.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben inspiratieloos. Doe maar: 'Met vertrouwen naar de Kuip!'
Maar mijn complimenten voor je modwerk, nu al een verbetering t.o.v. je vorige periode (en t.o.v. je collega)!
Done.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben inspiratieloos. Doe maar: 'Met vertrouwen naar de Kuip!'
Maar mijn complimenten voor je modwerk, nu al een verbetering t.o.v. je vorige periode (en t.o.v. je collega)!
Feyenoord kan best winnen. Maar dan moet PSV wel een enorme off-day hebben. In principe kan PSV gewoon lekker gaan counteren. En kan Feyenoord niet over het randje gaan met de VAR. Voordelig voor ons wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
Ik geloof ook niet dat Feyenoord een serieuze kans maakt. 0 -3 lijkt me te doen als ze spelen zoals ze thuis tegen Ajax deden misschien nog wel meer....
quote:
Moet wel een enorme offday zijn dan dan want PSV heeft letterlijk op elke positie een betere speler lopen.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord kan best winnen. Maar dan moet PSV wel een enorme off-day hebben. In principe kan PSV gewoon lekker gaan counteren. En kan Feyenoord niet over het randje gaan met de VAR. Voordelig voor ons wel.
We moeten nou niet doen of psv zijn wedstrijden gemakkelijk wintquote:Op donderdag 29 november 2018 12:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord kan best winnen. Maar dan moet PSV wel een enorme off-day hebben. In principe kan PSV gewoon lekker gaan counteren. En kan Feyenoord niet over het randje gaan met de VAR. Voordelig voor ons wel.
lolquote:Op donderdag 29 november 2018 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten nou niet doen of psv zijn wedstrijden gemakkelijk wint
Hoeveel keer dit seizoen al in de laatste minuten?
Feyenoord speelt tegen psv altijd sterk thuis.
Nou ja, dit is wel één van de weinige posts waar Klaas een punt heeft. PSV overtuigt allang niet meer zoals in de eerste wedstrijden. Groningen was lastig. Vitesse ging lastig, uit de beker.quote:
Jij leeft in een illussiequote:Op donderdag 29 november 2018 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik weinig illusies heb voor zondag hoor
Klopt. Maar ondanks alles blijft Feyenoord-uit gewoon altijd lastig op de eennof andere manier. Dus ik wacht maar gewoon rustig afquote:Op donderdag 29 november 2018 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel een enorme offday zijn dan dan want PSV heeft letterlijk op elke positie een betere speler lopen.
Omdat dit enorm belangrijk is voor het kampioenschap voor jullie verwacht ik niet dat jullie verzaken zoals met de beker of die gare fruitschaal het geval is.
Ga je er nog naar toe?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar ondanks alles blijft Feyenoord-uit gewoon altijd lastig op de eennof andere manier. Dus ik wacht maar gewoon rustig af
Zeker heeft Klaas een punt. PSV heeft het traditioneel lastig tegen Feyenoord. Als Feyenoord zich dan - net zoals voor de JC schaal - heel compact opstelt, gaat PSV daar niet doorheen komen.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel één van de weinige posts waar Klaas een punt heeft. PSV overtuigt allang niet meer zoals in de eerste wedstrijden. Groningen was lastig. Vitesse ging lastig, uit de beker.
Verder heeft PSV het om de één of andere reden vaak lastig tegen Feyenoord. Hoewel ik weinig illusies heb voor zondag hoor
Laat ik hem omdraaien; Is het voor jou een verloren seizoen als Ajax geen kampioen wordt?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vinden jullie het nu een verloren seizoen?
Het zou een groot schandaal zijn als na al die investeringen voor de 5 keer op rij geen prijs gewonnen gaat wordenquote:Op donderdag 29 november 2018 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat ik hem omdraaien; Is het voor jou een verloren seizoen als Ajax geen kampioen wordt?
Die vraag stel je maar in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat ik hem omdraaien; Is het voor jou een verloren seizoen als Ajax geen kampioen wordt?
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die vraag stel je maar in het Ajax-topic.
Dat je je even netjes voordat je zo met de deur in huis komt vallen.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je hier?
Ik moet me na 12 jaar hier gepost te hebben even voorstellen?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je je even netjes voordat je zo met de deur in huis komt vallen.
Ik had je hier nog nooit gezien. Maakt niet uit, grijze muizen en muurbloempjes moeten er ook zijn. Nou, welkom dan na 12 jaar. Ik hoop dat we een goede verstandhouding gaan krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik moet me na 12 jaar hier gepost te hebben even voorstellen?
De positie van eikeltje was al gevuld.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had je hier nog nooit gezien. Maakt niet uit, grijze muizen en muurbloempjes moeten er ook zijn. Nou, welkom dan na 12 jaar. Ik hoop dat we een goede verstandhouding gaan krijgen.
Dit lijkt niet lekker te beginnen TheJanitor. Ik had hier natuurlijk ook een geweldige comeback op, maar gun je graag een prettigere ervaring. Dus, laten we het nogmaals proberen.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De positie van eikeltje was al gevuld.
Als het aan mij ligt wel, maar dat was volgens mij wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Jullie zijn beide TOPUSERS al zeg ik het zelf. Ik reken op jullie jarenlange ervaring en dat jullie zodoende prima door één deur kunnen
Yes, thuisvakje wel!quote:
Dat doe je knap waardeloos. Je hebt toch iemand nodig met natuurlijk overgewicht, zoals GGMMquote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
(Zien jullie hoe ik hier mijn vers geleerde mod-tactieken in de praktijk probeer te brengen?)
Nice. Welk vak zit je?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Yes, thuisvakje wel!
Uhm, JJ volgens mij.quote:
Niet naar Lange luisteren...quote:Op donderdag 29 november 2018 13:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik moet me na 12 jaar hier gepost te hebben even voorstellen?
Beide zijn in de hoek ja. Vlak naast het uitvak.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhm, JJ volgens mij.
Of KK? Dunno een hoek 2e ring ergens
Sowieso de kant van het uitvak ja. Njah, zie het zondag wel weer. Tijdje geleden wel weer dat ik er geweest ben moet ik zeggen. Denk dat ik misschien 1 PSV-overwinning in de Kuip heb meegemaaktquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beide zijn in de hoek ja. Vlak naast het uitvak.
Hendrix is een matige speler. Een beetje een Clasie, maar dan met iets meer inhoud en minder passing.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Heb t al een paar keer gezegd maar Hendrix kon echt niet gisteren. In de ED gaat het prima maar heb je ambitie om volgend jaar wel wat te presteren moet hij na de zomer echt weg of lekker op de bank gaan zitten.
Ik ben wel benieuwd naar de balans op het middenveld qua verdedigen als Guti erin staat in plaats van Hendrix. Hendrix lost zoveel rotzooi in verdedigend opzicht op, maar hij wordt vaak in een opbouwende rol gedwongen door de tegenstanders. Benieuwd hoe Guti is als hij in een verdedigendere rol gedwongen wordt.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Heb t al een paar keer gezegd maar Hendrix kon echt niet gisteren. In de ED gaat het prima maar heb je ambitie om volgend jaar wel wat te presteren moet hij na de zomer echt weg of lekker op de bank gaan zitten.
Zoals iemand al aangaf is hij direct een dissonant wanneer het tempo omhoog gaat. Het is eigenlijk een beetje pijnlijk om te zien. In principe prima tegen de mindere goden van de ED (lees : elke ploeg afgezien van Ajax) maar eigenlijk heb je hem - gezien het klasse verschil van PSV (en Ajax) met de rest - dan al helemáál niet nodig en zou je dan juist prima aanvallender kunnen spelen met een Guti. Wellicht is hij voor een wedstrijd tegen Feyenoord - toch een top-subtopper - dan wel weer bruikbaar, vooral uit WAAR WE HET ALTIJD LASTIG HEBBEN. Toch hoop ik dat Guti in de basis staat zondag.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |