quote:
Ze is een echte allrounder.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Messi Award - Grootste voetbalkenner: Lyza666Lyza heeft alle soorten nominaties inmiddels al
je weet toch niet hoe goed me ik in voetbal uitkennquote:Op woensdag 28 november 2018 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Messi Award - Grootste voetbalkenner: Lyza666Lyza heeft alle soorten nominaties inmiddels al
Is van Tilly dit ik moet hem nog invullenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch niet hoe goed me ik in voetbal uitkenn
Ik ga niet klikken. Uit solidariteit uiteraard.quote:
wat moet ik da doen? irgendwen nominieren van cossers?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is van Tilly dit ik moet hem nog invullen
Terecht wel.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2018quote:Op woensdag 28 november 2018 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moet ik da doen? irgendwen nominieren van cossers?
Solidariteit met wie/wat/waarom?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken. Uit solidariteit uiteraard.
Formuleir meinst du?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja aber ich weiss nicht was tun
Met de muis. Dagtripje Mexico. Geen idee.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Solidariteit met wie/wat/waarom?
Niet aan beginnenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja aber ich weiss nicht was tun
Als je mee wil zingen moet je toch echt klikken.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoef niet te klikken die zing ik zo live mee
Oh dagkaart ik heb geen idee waarom, misschien het beschermde diersoort aangevallen zou kunnenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de muis. Dagtripje Mexico. Geen idee.
Oh zo wie vind je de mooiste?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee welke cosser soll ich nominieren?
Je kunt meerdere categoriën kiezen. Moet je even kijken welke er zijn, kan handig met dat tooltje geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee welke cosser soll ich nominieren?
Oooh oké. In dat geval prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de muis. Dagtripje Mexico. Geen idee.
Ja, denk een dagje. De laatste was toch alweer tijden geleden?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dagkaart ik heb geen idee waarom, misschien het beschermde diersoort aangevallen zou kunnen
Ja volgens mij wel 2 maandjes gok ikquote:Op woensdag 28 november 2018 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, denk een dagje. De laatste was toch alweer tijden geleden?
Ik ben wel benieuwd naar de lijst van Marioquote:Op woensdag 28 november 2018 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt meerdere categoriën kiezen. Moet je even kijken welke er zijn, kan handig met dat tooltje geloof ik.
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2018 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de lijst van Mario
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2018 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de lijst van Mario
Zeg schei uit. Ze kan niet reageren dus dit is ook niet erg aardig.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
Muis verdiende haar vakantie.
Even serieus, hoe zij users aanspreekt, dat kan niet door de beugel.
En dan een mod aanvallen, het is een enorme zuiger hoor.
Soms is het een dagtripje waard.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
Muis verdiende haar vakantie.
Even serieus, hoe zij users aanspreekt, dat kan niet door de beugel.
En dan een mod aanvallen, het is een enorme zuiger hoor.
Aaah, toe!quote:Op woensdag 28 november 2018 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was begonnen met invullen maar kan echt niet kiezen. Heb voor meerdere categorieën meerdere personen. Ik doe 't gewoon niet.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zeg schei uit. Ze kan niet reageren dus dit is ook niet erg aardig.
Je mag mij gewoon overal voor nomineren, geen enkel probleem.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor 't hoofd stoten.
Ik werd een beetje verlegen van sommige lijstjesquote:Op woensdag 28 november 2018 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor 't hoofd stoten.
Ik een tikje verward.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd een beetje verlegen van sommige lijstjes
Ga jij 'm nog invullen?quote:Op woensdag 28 november 2018 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag mij gewoon overal voor nomineren, geen enkel probleem.
Mootiequote:Op woensdag 28 november 2018 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag mij gewoon overal voor nomineren, geen enkel probleem.
Dat excuus kun je niet bij iedereen gebruiken hč.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kon jou niet overal noemen anders gaan mensen rare dingen denken.
Het kan tot 9 december.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Te moeilijk. Mijn hoofd denkt alleen aan laminaat, latex en behang.
Winnie piekfijn in orde, geen drupje bloed of wondvocht deze keer.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie![]()
Bijna klaar? Winnie gezond?
Ik had ook al wel een beetje een déjā-vu gevoel toen ik het typte.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat excuus kun je niet bij iedereen gebruiken hč.
Dat is een uitdrukking. Als je op je tandvlees loopt ben je heel moe. Mootie is heel moe omdat ze haar nieuwe huis aan het schilderen en behangen is en vloeren timmeren en alles.quote:
okequote:Op donderdag 29 november 2018 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking. Als je op je tandvlees loopt ben je heel moe. Mootie is heel moe omdat ze haar nieuwe huis aan het schilderen en behangen is en vloeren timmeren en alles.
Trustenquote:Op donderdag 29 november 2018 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga achter mootie aan.
Welterusten allen
Morgen even je lijstje inleveren, hč?quote:Op donderdag 29 november 2018 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga achter mootie aan.
Welterusten allen
Dus als ze zeuren tegen je zeg je:quote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga achter mootie aan.
Welterusten allen
Fuck, toch de verkeerde gekozenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent niet voor Feyenoord, dus je hebt er sowieso wel verstand van.
quote:Op donderdag 29 november 2018 00:46 schreef FANN het volgende:
Mike Boddé - Glitter Op M'n Lul
Ik heb het hele jaar niet veel om handen
Ik lanterfant mijn leven maar wat door
Ik luister af en toe naar een goed plaatje
Ik kijk naar DVD's van 24
Ik ben niet depressief of ongelukkig
Ik loop alleen niet warm voor flauwekul
Ik kom alleen tot leven in december
Want met kerstmis heb ik glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Met Kerstmis heb ik glitter op m'n lul
Het is geen prettig spul
Het prikt en het is rul
Maar desondanks heb ik elk jaar weer glitter.... op m'n lul
Ik ben geen fetishist, ik ben niet kinky
Ik ben ook sexueel niet gefrustreerd
Ik ben alleen discreet waar dat vereist is
Mijn ouders hebben mij dat zo geleerd
Dus dat gezien van een trekker benend loopje
Lijk ik in elk aspect nog steeds dezelfde sul
Maar in mijn onderbroek daar is een feestje
Want ik heb stiekem glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Het is geen prettig spul
Het prikt en het is rul
Glitter-op-m'n-lul-glitter-op-m'n-lul-glitter!
En geloof me als ik zeg: Ik heb dit zelf nooit gewild
Aan vele materialen heb ik bakken geld verspild
Maar spuitsneeuw krijg je er niet af en is dus ongeschikt
Met hulst of dennennaalden werd ik continue geprikt
Ik heb het met confetti en met slingers geprobeerd
Dat waren domme fouten en daar heb ik van geleerd
Ja want dan voel ik me fitter
Ik ben met Kerst nooit bitter
De broer van Thomas ken ikquote:Op donderdag 29 november 2018 00:46 schreef FANN het volgende:
Mike Boddé - Glitter Op M'n Lul
Ik heb het hele jaar niet veel om handen
Ik lanterfant mijn leven maar wat door
Ik luister af en toe naar een goed plaatje
Ik kijk naar DVD's van 24
Glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Het is geen prettig spul
Het prikt en het is rul
Ik ben geen fetishist, ik ben niet kinky
Ik ben ook sexueel niet gefrustreerd
Ik ben alleen discreet waar dat vereist is
Mijn ouders hebben mij dat zo geleerd
Dus dat gezien van een trekker benend loopje
Lijk ik in elk aspect nog steeds dezelfde sul
Maar in mijn onderbroek daar is een feestje
Want ik heb stiekem glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Glitter op m'n lul
Het is geen prettig spul
Het prikt en het is rul
En geloof me als ik zeg: Ik heb dit zelf nooit gewild
Aan vele materialen heb ik bakken geld verspild
Maar spuitsneeuw krijg je er niet af en is dus ongeschikt
Met hulst of dennennaalden werd ik continue geprikt
Ik heb het met confetti en met slingers geprobeerd
Dat waren domme fouten en daar heb ik van geleerd
Ja want dan voel ik me fitter
Ik ben met Kerst nooit bitter
Misschien hadden die ook wel glitter op hun lul.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is weer iets anders dan herders in de nacht
Ja weethet nietquote:Op donderdag 29 november 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien hadden die ook wel glitter op hun lul.
Van dat hele Kerstverhaal klopt sowieso niks. Zelfs de datum klopt niet.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weethet niet![]()
en die zaten schaapjes achterna om hun de sterretjes![]()
vertrouw die Christelijke verhaaltjes maar niet
quote:Op donderdag 29 november 2018 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeeeeeee
ik denk dat ik maar ga slapen .........
beter![]()
Welterusten allemaal!
quote:Op donderdag 29 november 2018 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij de dochter van Ghostbuster bent.
Ja weet ikquote:Op donderdag 29 november 2018 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat hele Kerstverhaal klopt sowieso niks. Zelfs de datum klopt niet.
quote:Op donderdag 29 november 2018 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeeeeeee
beter![]()
Welterusten allemaal!
Maar ze gaan toch door , later ook in de academiaquote:Op donderdag 29 november 2018 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]komisch ik denk Marta was zeer goed!
is het niet zo dat de Gala nu over de Tijd is?
Trustenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeeeeeee
beter![]()
Welterusten allemaal!
quote:Op donderdag 29 november 2018 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Nou dan kan je Bert van Leeuwen wel bellen voor Familiediner
Dat zullen we nog weleens zien, hij vlucht er zo weer uit als ik daar met een dekentje zit.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij stapt wel in die limo hoor.
ja maar chat staat vanaf 1 00 en nu moeten ze erst naar huis rijdenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch door , later ook in de academia
1:10 - 2:35 hier in NLquote:Op donderdag 29 november 2018 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar chat staat vanaf 1 00 en nu moeten ze erst naar huis rijden
De rest is telkens beter en elke week 1 slechterquote:Op donderdag 29 november 2018 01:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat wel fair? zij is oft nominiert
Aha! Zijn andere dochter zit ook altijd onder een dekentje. Familietrekje van moederskant, denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien, hij vlucht er zo weer uit als ik daar met een dekentje zit.
kann je he erinneren 1994 duitse Serienmörder? leiche zonder Kop in Nederland gevondenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha! Zijn andere dochter zit ook altijd onder een dekentje. Familietrekje van moederskant, denk ik.
Wel een goeie manier om een keer gratis uit eten te gaan, wij lullen die uitzending wel vol. Als jij nou de brief schrijft als bemoeizuchtige broer/oom mag je ook mee.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha! Zijn andere dochter zit ook altijd onder een dekentje. Familietrekje van moederskant, denk ik.
Nee, ik herinner me wel die Duitse kannibaal Armin Meiwes maar die sneed eerst iets anders af van het lichaam van zijn slachtoffer.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je he erinneren 1994 duitse Serienmörder? leiche zonder Kop in Nederland gevonden
Maar wat doen we met Bert? Blijft die er de hele tijd bij?quote:Op donderdag 29 november 2018 01:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel een goeie manier om een keer gratis uit eten te gaan, wij lullen die uitzending wel vol. Als jij nou de brief schrijft als bemoeizuchtige broer/oom mag je ook mee.
Mag hopen van niet, heb het niet zo op Bert.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat doen we met Bert? Blijft die er de hele tijd bij?
ja,maar de leiche van de andere is in nederland gevonden worden en dat is vandaag op ZDF gewezen en nu Wiederholung Aktenzeichen XYquote:Op donderdag 29 november 2018 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik herinner me wel die Duitse kannibaal Armin Meiwes maar die sneed eerst iets anders af van het lichaam van zijn slachtoffer.
We stoppen 'm in de kofferbak en rijden de limo het kanaal in.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, heb het niet zo op Bert.Plottwist aan het einde verzoend de familie zich en keren we ons massaal tegen Bert.
In 1994? En ze zoeken nu getuigen of zo?quote:Op donderdag 29 november 2018 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja,maar de leiche van de andere is in nederland gevonden worden en dat is vandaag op ZDF gewezen en nu Wiederholung Aktenzeichen XY
Heeft Derk Bolt ook weer wat te doenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We stoppen 'm in de kofferbak en rijden de limo het kanaal in.
We houden die hele santenkraam in Hilversum aan het werk. Derk, Peter R., John Oliebol vd Heuvel, noem maar op.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft Derk Bolt ook weer wat te doen
ik weet niet waarom ze deze Verhal zeigen, de Mörder heeft zich 1999 selfs gestelltquote:Op donderdag 29 november 2018 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 1994? En ze zoeken nu getuigen of zo?
quote:Op donderdag 29 november 2018 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We houden die hele santenkraam in Hilversum aan het werk. Derk, Peter R., John Oliebol vd Heuvel, noem maar op.
zo staat het op wikiquote:Op donderdag 29 november 2018 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 1994? En ze zoeken nu getuigen of zo?
Is ook geen Nederlandse wikipagina van dus in Nederland heeft dat geen grote rol gespeeld.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ze deze Verhal zeigen, de Mörder heeft zich 1999 selfs gestellt
https://de.wikipedia.org/wiki/Frank_Gust
Dat sowieso, een wereld zonder Bert van Leeuwen wenst iedereen zich.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Wat zullen ze ons dankbaar zijn
Aha, eine Spezialausgabe.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo staat het op wiki
Bei einer Spezialausgabe von Aktenzeichen XY am 28. November 2018 wurde die Tat nochmals erläutert wobei Lydia Benecke als geladene Expertin auf den Täter einging.
quote:Op donderdag 29 november 2018 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat sowieso, een wereld zonder Bert van Leeuwen wenst iedereen zich.
na ja en leiche was an de nederlandse grens zonder kop gevonden wordenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook geen Nederlandse wikipagina van dus in Nederland heeft dat geen grote rol gespeeld.
Gladde paling is het. Met een glimlach de mensen de maat nemen.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ken mensen die het een leuke man vinden
Dat gebeurt hier zo vaak.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja en leiche was an de nederlandse grens zonder kop gevonden worden
als kind met 9 heeft dat schwijn meerschwijnchen dood gemaktquote:Op donderdag 29 november 2018 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook geen Nederlandse wikipagina van dus in Nederland heeft dat geen grote rol gespeeld.
Schwein is het.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
als kind met 9 heeft dat schwijn meerschwijnchen dood gemakt
Ik hoop niet dat GB 'm wil sparenquote:Op donderdag 29 november 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gladde paling is het. Met een glimlach de mensen de maat nemen.
In Nederland is een handel in hoofden. Die lichamen zonder hoofden moeten ze dan kwijt en die dumpen ze meestal in een koffer of zo. Tilly is verliefd op een man die daar lang geleden al eens een televisiereportage over maakte.quote:
John vd Heuvel?quote:Op donderdag 29 november 2018 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland is een handel in hoofden. Die lichamen zonder hoofden moeten ze dan kwijt en die dumpen ze meestal in een koffer of zo. Tilly is verliefd op een man die daar lang geleden al eens een televisiereportage over maakte.
Dan moet GB maar niet in de limo stappen.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat GB 'm wil sparenZal je net zien dat het z'n favoriete presentator is.
achzo organhandel bedoel je, ja dat is vresselijkquote:Op donderdag 29 november 2018 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland is een handel in hoofden. Die lichamen zonder hoofden moeten ze dan kwijt en die dumpen ze meestal in een koffer of zo. Tilly is verliefd op een man die daar lang geleden al eens een televisiereportage over maakte.
Ohhh mijn Willyquote:Op donderdag 29 november 2018 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je Willibrord! Man man, dat was een schandaal van je welste
Dat was het eind van zijn carriere als serieus verslaggever. Ontslagen bij Brandpunt.quote:Op donderdag 29 november 2018 01:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhh mijn Willynooit meegekregen die reportage, zonde al die Willy content die ik gemist heb door de jaren.
Heeft ie bij brandpunt gewerktquote:Op donderdag 29 november 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was het eind van zijn carriere als serieus verslaggever. Ontslagen bij Brandpunt.
kijk en vrouw van de doden was uit Noordwijk en is in Ede gevonden worden, van Ede is Manonquote:Op donderdag 29 november 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was het eind van zijn carriere als serieus verslaggever. Ontslagen bij Brandpunt.
Ja, heel lang zelfs. Hij was toen al een opvallende verslaggever, wel een aantal beroemde vraaggesprekken op zijn naam.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 02:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk en vrouw van de doden was uit Noordwijk en is in Ede gevonden worden, van Ede is Manon
Die 28jährige Kathy Thomson aus Noordwijk, deren Leiche im September 1994 ohne Kopf und Hände in einem Waldgebiet in der Nähe von Ede gefunden worden war, ist Opfer eines deutschen Serienmörders geworden.
Wat kan mijn Willy toch veelquote:Op donderdag 29 november 2018 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heel lang zelfs. Hij was toen al een opvallende verslaggever, wel een aantal beroemde vraaggesprekken op zijn naam.
Het komt wel heel dichtbij nuquote:Op donderdag 29 november 2018 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Noordwijk is vlakbij waar Tilly woont. Dat kan geen toeval zijn.
Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:07 schreef mario390 het volgende:
hier is de nederlandse bericht van
http://krant.telegraaf.nl(...)ksten/bin.kathy.html
trustequote:Op donderdag 29 november 2018 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Ik ga nu mijn moede hoofd ook eens te ruste leggen.
[ afbeelding ]
Trusten
mijn god dat kind is ganz witt in gezichtquote:Op donderdag 29 november 2018 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Ik ga nu mijn moede hoofd ook eens te ruste leggen.
[ afbeelding ]
Trusten
make-upquote:Op donderdag 29 november 2018 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn god dat kind is ganz witt in gezicht![]()
quote:Op donderdag 29 november 2018 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk de heeft de rugzak om de hals
Nee, ze is onthoofd en draagt haar hoofd op een dienblad. Jij zou ook wit zijn als je hoofd eraf was.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk de heeft de rugzak om de hals
quote:Op donderdag 29 november 2018 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze is onthoofd en draagt haar hoofd op een dienblad. Jij zou ook wit zijn als je hoofd eraf was.
Nu slapen
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.quote:
WTF ... how come? Zware val? op je werk, onderweg of thuis ? Maar sterkte zo Badeendquote:Op donderdag 29 november 2018 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.
Jeetje, wat naar , dat is schrikken.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF ... how come? Zware val? op je werk, onderweg of thuis ? Maar sterkte zo Badeend
quote:Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.
Kut man .. erg ongelukkig moment ook.. Sterktequote:Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.
Echt kut voor je. Zo ongelukkig terecht komen ook, heup én schouder nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
sjees, wel een turbulent weekje voor jequote:Op donderdag 29 november 2018 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balen eend! Daar zat je vast niet op te wachten. Moeten je heup en schouder beiden geopereerd?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie, ik hoop dat ik maar weer snel herstel. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen.
Ik ook nooit tot ik een keer met mn fiets onderuit gleed naar mn werk en bleek dat ik niet verder kon en bij de Telegraaf aanklopte voor hulp.. Die brachten me naar het ziekenhuis en daar bleek ik 3 ribben te hebben gebroken... voel die breuk nog steedsquote:Op donderdag 29 november 2018 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie, ik hoop dat ik maar weer snel herstel. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen.
Shit! da's mooi klote zeg en daar gaat je baan .......quote:Op donderdag 29 november 2018 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Heup iig dus de schouder dan ook maar. Anders zou het herstel langer duren.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Balen eend! Daar zat je vast niet op te wachten. Moeten je heup en schouder beiden geopereerd?
soms voel ik de kleine kutbreukje in mijn ellenboog ook wel als ik iets doe ......quote:Op donderdag 29 november 2018 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nooit tot ik een keer met mn fiets onderuit gleed naar mn werk en bleek dat ik niet verder kon en bij de Telegraaf aanklopte voor hulp.. Die brachten me naar het ziekenhuis en daar bleek ik 3 ribben te hebben gebroken... voel die breuk nog steeds
Dat is gelukkig niet nodig.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:21 schreef chufi het volgende:
Neem aan dat je onder de morfine zit tegen de pijn
godsamme......quote:Op donderdag 29 november 2018 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heup iig dus de schouder dan ook maar. Anders zou het herstel langer duren.
Ik weet niet hoelang, ik lig in Gouda.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Shit! da's mooi klote zeg en daar gaat je baan .......
Maar belangrijker dat je heup en je schouder weer goed komen, dát wel!
Hoe lang met je in het ziekenhuis blijven dan?![]()
En waar? In welk ziekenhuis?
ah... ja dan weet ik ook niet waar je naar toe gaat voor de operatie hebben ze dat niet gezegd?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang, ik lig in Gouda.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dan weet ik ook niet waar je naar toe gaat voor de operatie hebben ze dat niet gezegd?
Lig je NU in het ziekenhuis dan?
ah...quote:
rechts en dat ben ik dus ook.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...
ja is ook moeilijk typen zo voor je dan? welke schouder is het?
Links of Rechts en ben je links of rechtshandig?
doe maar kort antwoorden hoor..
mooi Kut dus......quote:Op donderdag 29 november 2018 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
rechts en dat ben ik dus ook.
Ook dat nog, wat een pech.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
rechts en dat ben ik dus ook.
Misschien kan hij ergens anders Revalideren... want hij woont alleen.. ik zou niet wetenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook dat nog, wat een pech.Hopelijk heb je een beetje fijne verpleging.
Sterkte Eend niet te bijdehand tegen de verpleging doenquote:Op donderdag 29 november 2018 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja dat zit er waarschijnlijk wel in.. Maar eerst maar eens die operaties doorkomen, eerste keer in het z’huis zal wel spannend genoeg zijn de komende dagen.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien kan hij ergens anders Revalideren... want hij woont alleen.. ik zou niet weten
hoe je én een krak in je heup én een krak in je schouder dat moet redden eigenlijk
oh god ja de killerparkietquote:Op donderdag 29 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
en iemand moet zijn Parkiet even opvangen... als dat zo is.....
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte Eend niet te bijdehand tegen de verpleging doen
Dit klinkt als advies van iemand die ooit es op z’n lazer heeft gehad van het verpleeghoofd.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ja als je een plekje hebt?quote:
Laat ik nou net het dichtst in de buurt van de parkiet wonen, vermoed ikquote:Op donderdag 29 november 2018 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja als je een plekje hebt?![]()
Voor mij is dat niet zo verstandig vanwege... vanallesennogwat....
een parkietje moet toch wel kunnen
Ik heb altijd problemen met autoriteitquote:Op donderdag 29 november 2018 13:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dit klinkt als advies van iemand die ooit es op z’n lazer heeft gehad van het verpleeghoofd.
Daar waar ik lag waren en ook een paar lastige patiënten hoorquote:Op donderdag 29 november 2018 13:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dit klinkt als advies van iemand die ooit es op z’n lazer heeft gehad van het verpleeghoofd.
Serieus? woont hij bij jou in de buurtquote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Laat ik nou net het dichtst in de buurt van de parkiet wonen, vermoed ikhelp
écht waar?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor lekker cuddlen met badeend en Parkietjequote:Op donderdag 29 november 2018 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?
als het moet zou je dat willen doen?
dan heeft eend een probleem minder![]()
volgens mij ben jij wel zo...
Wel een goeie dierentraining om mee te beginnen, een parkietje.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ja,,, jeweethetniet..........quote:Op donderdag 29 november 2018 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor lekker cuddlen met badeend en Parkietje
Zo die heb je veel idd, maar met verpleging zelf heb ik bijna alleen maar goede ervaringen eigenlijk. Behalve bloedprikkers dan.. als het niet lukt, frustratie kanonnetjes.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar waar ik lag waren en ook een paar lastige patiënten hoor![]()
en ze kunnen daar wel omgaan![]()
moet ook wel......
JA!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk vanuit je luie stoel
Nou niet in de buurt Gouda maar de rest in de SC woont in het Oosten, Amsterdam en Zeeland zo’n beetje. Of woon jij dichterbij?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Serieus? woont hij bij jou in de buurt
Ik ook wel hoor lekker laten vliegen, mijn kat is toch geen echte killerquote:Op donderdag 29 november 2018 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!![]()
maar ik had best een parkietje willen verzorgen hoor... zó erg is dat niet....
Woont hij in Gouda? beetje rare hoek waar ik nooit komquote:Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou niet in de buurt Gouda maar de rest in de SC woont in het Oosten, Amsterdam en Zeeland zo’n beetje. Of woon jij dichterbij?JA JIJ!!!
Nou.. hmpf.. is wel heeeeel veel gevraagd ditquote:Op donderdag 29 november 2018 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?
als het moet zou je dat willen doen?
dan heeft eend een probleem minder![]()
volgens mij ben jij wel zo...
Ah, voor mij waren ze érg liefquote:Op donderdag 29 november 2018 13:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo die heb je veel idd, maar met verpleging zelf heb ik bijna alleen maar goede ervaringen eigenlijk. Behalve bloedprikkers dan.. als het niet lukt, frustratie kanonnetjes.
Ik heb een traumatische ervaring met vogels voerenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor lekker cuddlen met badeend en Parkietje
Nou tijd voor een avontuurlijk ritje danquote:Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Woont hij in Gouda? beetje rare hoek waar ik nooit kom
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh hij woont 55km van mij ennnn48 van Tante Till
nou dus dan is dat geregeld!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor lekker laten vliegen, mijn kat is toch geen echte killer
GD en GB het dierenteam!!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef Gooddeal het volgende:
Het gaat tussen GB en Til dus.![]()
Of samen .
oh... die parkiet wordt geen probleem dusquote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef Gooddeal het volgende:
Het gaat tussen GB en Til dus.![]()
Of samen .
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggenquote:
zooo uitgekookt al die mensen hierquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggen
Jij bent de beste optie.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggen
Jij kan ook je rijbewijs gaan halenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
zooo uitgekookt al die mensen hier
We horen het wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij kan verzonden worden ........... of per Postduif .....
En dan misbruiken in je SM schuurquote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We horen het wel.
En als de nood aan de man komt haal ik hem zo op hoor. En dat meen ik.
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dan misbruiken in je SM schuur
NAH............ dit soort dingen vind ik écht leuk!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We horen het wel.
En als de nood aan de man komt haal ik hem zo op hoor. En dat meen ik.
Dat kan ik nietquote:Op donderdag 29 november 2018 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan ook je rijbewijs gaan halen
Ik denk het ook... die ligt nu op de pijnbank...quote:Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef Gooddeal het volgende:
Maar eend is stil nu, dus ze zullen hem wel opgehaald hebben.
Duimen dat alles voorspoedig verloopt.
zeelandquote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zal zich wel met de reconstructie van zijn lichaam gaan bemoeienBouwpakketten enzo
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zal zich wel met de reconstructie van zijn lichaam gaan bemoeienBouwpakketten enzo
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:40 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog even snel een bordje Brinta eten en dan nog effe weg...
Hopelijk is het later (goed) meer nieuws............
[ afbeelding ]
Tot later!
Dit is wat mij betreft de gouden tip van vandaag.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Story of my life.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met autoriteit
Lieve hemel, wat een schrik zal dat zijn. Inmiddels lig je misschien op de operatietafel. Ik wens je veel sterkte.quote:Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.
Nou dat wel ja eerst dat gekwek met die managerquote:Op donderdag 29 november 2018 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is het toch ook een pechvogel die jongen.....
Die manager zal nu wel vinden dat Eend zijn botten in z'n eigen tijd dient te breken.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat wel ja eerst dat gekwek met die manager
Jaquote:Op donderdag 29 november 2018 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die manager zal nu wel vinden dat Eend zijn botten in z'n eigen tijd dient te breken.
Het was tijdens de koffiepauze.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die manager zal nu wel vinden dat Eend zijn botten in z'n eigen tijd dient te breken.
Ja geen idee hoe ze dat handelen.. Mijn fietsongeluk gebeurde me in de 2e week van mn contract.. maar de werkgever ging daar goed mee om en ik kon na een weekje weer aan de slag ..quote:Op donderdag 29 november 2018 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, de detacheerders stonden in de rij om hem bij deze opdrachtgever onder te brengen, dus dat zal wel goed zitten.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ze dat handelen.. Mijn fietsongeluk gebeurde me in de 2e week van mn contract.. maar de werkgever ging daar goed mee om en ik kon na een weekje weer aan de slag ..
quote:Op donderdag 29 november 2018 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga maar even naar de App ik sla zo door altijd dan weer
Afhankelijk hoelang ie uit roulatie blijft..quote:Op donderdag 29 november 2018 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, de detacheerders stonden in de rij om hem bij deze opdrachtgever onder te brengen, dus dat zal wel goed zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarvoor dan?quote:Zangeres Ria Valk (77): 'Boos dat ik nog nooit een prijsje heb gehad'.
Voor het naar de pijpen van Gerard Cox dansen ...?quote:Op donderdag 29 november 2018 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar waarvoor dan?
Voor "worstjes op mijn borstjes"?
Ja, dat was idd een cultureel hoogstandje dat op zijn minst een internationale prijs had verdiend.
quote:Op donderdag 29 november 2018 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk hoelang ie uit roulatie blijft..
Dit is al wat voor zorgen een schouder-operatie tot gevolgen kan hebben:De beste oplossing is dat jij Badeend en zijn parkiet gaat verzorgen. FHF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte Badeend!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Vakantiegangert.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De beste oplossing is dat jij Badeend en zijn parkiet gaat verzorgen. FHF!![]()
Sterkte Badeend!
quote:Op donderdag 29 november 2018 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk hoelang ie uit roulatie blijft..
Dit is al wat voor zorgen een schouder-operatie tot gevolgen kan hebben:ja.... en vergeet zijn heup niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heeft best veel plaatjes gemaakt die in de hitparade stonden...quote:Op donderdag 29 november 2018 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar waarvoor dan?
Voor "worstjes op mijn borstjes"?
Ja, dat was idd een cultureel hoogstandje dat op zijn minst een internationale prijs had verdiend.
ik vind het wel lekker ruiken als ik eerlijk ben....quote:Op donderdag 29 november 2018 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook alleen voor echte mannen
Ze hebben nieuwe geuren, je ruikt het echt de hele dag op je huidquote:Op donderdag 29 november 2018 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker ruiken als ik eerlijk ben....
quote:Op donderdag 29 november 2018 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe geuren, je ruikt het echt de hele dag op je huid
Ja dat weet ik, maar kon niet zo gauw een stukje tekst vinden ...ging allemaal gelijk over kunstheupenquote:Op donderdag 29 november 2018 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.... en vergeet zijn heup niet...
Ik ruik hetquote:Op donderdag 29 november 2018 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze Slowchat kan reclame-uitingen bevatten
Misschien wel handig als die Eend nog eens gaat vallen? dat hij dan terugstuiterdquote:Op donderdag 29 november 2018 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar kon niet zo gauw een stukje tekst vinden ...ging allemaal gelijk over kunstheupen
IJshockey pak zal hem wel genoeg beschermenquote:Op donderdag 29 november 2018 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien wel handig als die Eend nog eens gaat vallen? dat hij dan terugstuiterd
eend zei dit....quote:Op donderdag 29 november 2018 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar kon niet zo gauw een stukje tekst vinden ...ging allemaal gelijk over kunstheupen
dus ik weet niet hoe ernstig die heup is....quote:Heup iig dus de schouder dan ook maar. Anders zou het herstel langer duren.
kreeg je een melding?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze Slowchat kan reclame-uitingen bevatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |