Kan het me niet herinneren.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:07 schreef mario390 het volgende:
hier is de nederlandse bericht van
http://krant.telegraaf.nl(...)ksten/bin.kathy.html
trustequote:Op donderdag 29 november 2018 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Ik ga nu mijn moede hoofd ook eens te ruste leggen.
[ afbeelding ]
Trusten
mijn god dat kind is ganz witt in gezichtquote:Op donderdag 29 november 2018 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Ik ga nu mijn moede hoofd ook eens te ruste leggen.
[ afbeelding ]
Trusten
make-upquote:Op donderdag 29 november 2018 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn god dat kind is ganz witt in gezicht![]()
quote:Op donderdag 29 november 2018 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk de heeft de rugzak om de hals
Nee, ze is onthoofd en draagt haar hoofd op een dienblad. Jij zou ook wit zijn als je hoofd eraf was.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk de heeft de rugzak om de hals
quote:Op donderdag 29 november 2018 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze is onthoofd en draagt haar hoofd op een dienblad. Jij zou ook wit zijn als je hoofd eraf was.
Nu slapen
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.quote:
WTF ... how come? Zware val? op je werk, onderweg of thuis ? Maar sterkte zo Badeendquote:Op donderdag 29 november 2018 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.
Jeetje, wat naar , dat is schrikken.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen goedemorgen voor mij. Ik lig in het ziekenhuis Ddoor een val. Breukje in heup en schouder, vanmiddag wordt ik geopereerd.
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF ... how come? Zware val? op je werk, onderweg of thuis ? Maar sterkte zo Badeend
quote:Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.
Kut man .. erg ongelukkig moment ook.. Sterktequote:Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gestruikeld over bouwspullen op de stoep. Het is toch erger dan ik dacht. Ik nog nooit in een ziekenhuis gelegen en dan ineens een dubbele operatie vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |