nou dus dan is dat geregeld!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor lekker laten vliegen, mijn kat is toch geen echte killer
GD en GB het dierenteam!!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef Gooddeal het volgende:
Het gaat tussen GB en Til dus.![]()
Of samen .
oh... die parkiet wordt geen probleem dusquote:Op donderdag 29 november 2018 13:27 schreef Gooddeal het volgende:
Het gaat tussen GB en Til dus.![]()
Of samen .
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggenquote:
zooo uitgekookt al die mensen hierquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggen
Jij bent de beste optie.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk in een uithoek gaan wonen en dan oeps zeggen
Jij kan ook je rijbewijs gaan halenquote:Op donderdag 29 november 2018 13:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
zooo uitgekookt al die mensen hier
We horen het wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij kan verzonden worden ........... of per Postduif .....
En dan misbruiken in je SM schuurquote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We horen het wel.
En als de nood aan de man komt haal ik hem zo op hoor. En dat meen ik.
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dan misbruiken in je SM schuur
NAH............ dit soort dingen vind ik écht leuk!quote:Op donderdag 29 november 2018 13:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We horen het wel.
En als de nood aan de man komt haal ik hem zo op hoor. En dat meen ik.
Dat kan ik nietquote:Op donderdag 29 november 2018 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan ook je rijbewijs gaan halen
Ik denk het ook... die ligt nu op de pijnbank...quote:Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef Gooddeal het volgende:
Maar eend is stil nu, dus ze zullen hem wel opgehaald hebben.
Duimen dat alles voorspoedig verloopt.
zeelandquote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zal zich wel met de reconstructie van zijn lichaam gaan bemoeienBouwpakketten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |