Geproefd?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dud0r kan echt zooooo lekker koken!
Hoe weet je dan dat ie lekker kan koken?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een uitnodiging......![]()
Het klinkt lekker als ik lees wat hij gaat etenquote:Op woensdag 28 november 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie lekker kan koken?
Oeh mijn aapje had kip shoarma met sla gemaakt voor me!quote:Op woensdag 28 november 2018 18:37 schreef dud0r het volgende:
Zelfgemaakte zoete aardappel patat en gecombineerd met een pita met gyros is wat de pot hier schaft.
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dud0r kan echt zooooo lekker koken!
Het klinkt idd wel lekker.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het klinkt lekker als ik lees wat hij gaat eten
quote:Op woensdag 28 november 2018 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oeh mijn aapje had kip shoarma met sla gemaakt voor me!
Zo lekker.
Nu even uitbuiken en op naar repetitie.
Ik laat voor me kokenquote:Op woensdag 28 november 2018 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij doet er in elk geval meer z'n best voor dan ik ha ha!
Zie, dit kloteweer is nergens goed voor.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en even klagen. Door stomme files was ik bijna twee uur onderweg naar huis. Normaal doe ik er drie kwartier over.
Ja precies, 7 dagenquote:Op woensdag 28 november 2018 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook een paar keer per week![]()
quote:Op woensdag 28 november 2018 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n bofkont!
Ja, in bed voornamelijk.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij hebt vast andere talenten....
Iedere dag frituren is ook zoiets heh.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kook wel. Maar niet omdat ik t leuk vind of zo.
Slapen is geen talent.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, in bed voornamelijk.
Dat weet ze ook heel niet. Misschien zet ik hier wel hele lekkere dingen neer maar is het zo slecht dat m'n vrouw elke dag gaat afhalen en alles in de vuilnisbak beland?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie lekker kan koken?
quote:Op woensdag 28 november 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, in bed voornamelijk.
Ik hoop t niet. Elke dag afhalen is duur.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat weet ze ook heel niet. Misschien zet ik hier wel hele lekkere dingen neer maar is het zo slecht dat m'n vrouw elke dag gaat afhalen en alles in de vuilnisbak beland?
Bummer.....quote:Op woensdag 28 november 2018 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat weet ze ook heel niet. Misschien zet ik hier wel hele lekkere dingen neer maar is het zo slecht dat m'n vrouw elke dag gaat afhalen en alles in de vuilnisbak beland?
Klopt. Maar misschien komt er elke maand wel genoeg binnen om dat te doen.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop t niet. Elke dag afhalen is duur.
Gewoon elke dag warm eten als lunch op werk en dan s avonds een boterham.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kook wel. Maar niet omdat ik t leuk vind of zo.
Meh.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon elke dag warm eten als lunch op werk en dan s avonds een boterham.
Kan je in het weekend een keer afhalen en de frituur aan en hoef je nooit te koken.
Kerstpakket?quote:Op woensdag 28 november 2018 19:31 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer verder werken aan m'n kerstpakket.
Dus als er niemand mee eet ga je niet lekker koken?quote:Op woensdag 28 november 2018 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tis gewoon hier vooral lastig wie er wanneer wel of niet thuis is.....dan kan ik wel lekker willen koken maar als er dan niemand mee eet.....
Klopt! Kommetje soep, broodje erbij.....als ik echt honger heb een Almhofhoekje toetje....maar meer dan dat in m'n eentje wordt het niet.....quote:Op woensdag 28 november 2018 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als er niemand mee eet ga je niet lekker koken?
Is het ook. En ook superleuk en mooi om te zien hoeveel mensen voor elkaar over hebben.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2018 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. En ook superleuk en mooi om te zien hoeveel mensen voor elkaar over hebben.
Dat is wel heel slecht. Dat je wat minder uitgebreid kookt als je voor jezelf kookt kan ik me iets bij voorstellen. Doe ik ook nog wel maar om het dan zo simpel te maken.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt! Kommetje soep, broodje erbij.....als ik echt honger heb een Almhofhoekje toetje....maar meer dan dat in m'n eentje wordt het niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |