soms?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:42 schreef Flippiee het volgende:
Soms post ik echt net als een huisvrouw.
hoe is het leven?quote:
Vermoeiend. Heb me verslapen vandaag en voel me nu juist moequote:
werd vanmorgen ook erg slecht wakker.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vermoeiend. Heb me verslapen vandaag en voel me nu juist moe
Gisteren sportschool dus is mijn lichaam ook moe en beetje gevoelig.
Daar?
Topppppquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werd vanmorgen ook erg slecht wakker.
verder gaat het zn gangetje
tijd om deze sc op te doekenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vooralsnog weinig te melden...
goed plan, begin met je eigen accountquote:
sorry mag niet van flippiequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed plan, begin met je eigen account
ohw, ja, dan wordt het lastig, want flippiee's wil is wetquote:
Wat een lief berichtje van jou zegquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:35 schreef Flippiee het volgende:
Waar hangen kiid en 2nutz eigenlijk uit?
he kiid, lekker geluncht?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een lief berichtje van jou zeg
Dat geeft de burger moed
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed
nog 10 uur en 20 minutenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed
Zeker. Ik heb zelf taart gemaakt gister!quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mooimooi, ga je morgen traktaties meenemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb zelf taart gemaakt gister!bohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke soort
Was wel ellende die dag. Ik wilde niet met de auto want dan heb je het gezeik met parkeren en in Rotterdam sta je dan minimaal een uur vast. Zijn er natuurlijk weer werkzaamheden rondom Gouda waardoor het bijna 3 uur reizen was met de trein. Was verdomme van 11 tot half 9 's avonds weg om weer een saai Feyenoord te mogen aanschouwenquote:
tegenlichtquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga trouwens vandaag hierheen: https://underworldlive.com/events/temp-with-dgtl-1/
En morgen ga ik hierheen: https://dezwijger.nl/programma/ons-basisinkomen
Wat zal ik eerst doen, Underworld opzetten of Tegenlicht bekijken?
potverdriequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik net underworld opgezet...
mogen wij ook een stukje?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Chocolade en dan heb ik daar wat dingen bij gekwakt om het een eigen touch te geven
in het weekend is de trein best wel drama jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was wel ellende die dag. Ik wilde niet met de auto want dan heb je het gezeik met parkeren en in Rotterdam sta je dan minimaal een uur vast. Zijn er natuurlijk weer werkzaamheden rondom Gouda waardoor het bijna 3 uur reizen was met de trein. Was verdomme van 11 tot half 9 's avonds weg om weer een saai Feyenoord te mogen aanschouwen
Denk dat we voor onze date maar een andere locatie moeten uitkiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DAN
Het is dat ze nog wonnen met 1-0 maar als ze ook nog punten hadden verloren dan had ik er helemaal de ziekte inquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in het weekend is de trein best wel drama ja
Ja klopt. Wij zetten hem vlakbij waar het ziekenhuis zat of we zetten hem op zo'n P en dan met de tram heen. Maar met auto is behoorlijk drama. Vind mensen die beweren dat locatie van nieuw stadion goed is, ook hilarisch want je behoudt het probleem volgens mij.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was wel ellende die dag. Ik wilde niet met de auto want dan heb je het gezeik met parkeren en in Rotterdam sta je dan minimaal een uur vast. Zijn er natuurlijk weer werkzaamheden rondom Gouda waardoor het bijna 3 uur reizen was met de trein. Was verdomme van 11 tot half 9 's avonds weg om weer een saai Feyenoord te mogen aanschouwen
Denk dat we voor onze date maar een andere locatie moeten uitkiezen
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Kiid het volgende:
Leuk, gaan we knikkeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DANZonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DAN![]()
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DAN![]()
Echt he. Als dat maar goed komtquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tyfus wat een leven heb jij
Elke dag tot 2 uur in je nest, douchen, naar de uni en lekker verder niksen.quote:
Mwah. Vroeger zat ik met vrienden altijd in de sfeervakken achter/naast het doel toen ik nog wekelijks naar Feyenoord ging. Nu zaten we hoog en droogquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. Wij zetten hem vlakbij waar het ziekenhuis zat of we zetten hem op zo'n P en dan met de tram heen. Maar met auto is behoorlijk drama. Vind mensen die beweren dat locatie van nieuw stadion goed is, ook hilarisch want je behoudt het probleem volgens mij.
Ik weet er alles van om lang onderweg te zijn. Had je tenminste goede plekken in het stadion?
En verdorie, maar misschien wel makkelijker .
Laten we hopen van niet. Zonder jou valt het als een kaartenhuis in elkaar hierquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik weer met FOK!vakantie ga is het goed gegaan
Dat is aan de ene kant zeer goed om te horen, aan de andere kant ook een beetje treurig...quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Zonder jou valt het als een kaartenhuis in elkaar hier
doe nou maar, je zult er geen spijt van hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
sjongejonge, waarom geeft spotify mij reclame voor hollandsehitsZe zouden op basis van mn luistergeschiedenis toch moeten kunnen weten dat ik dat never nooit aanklik
Dat is met dit weer ook wel prettigerquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Vroeger zat ik met vrienden altijd in de sfeervakken achter/naast het doel toen ik nog wekelijks naar Feyenoord ging. Nu zaten we hoog en droog. Qua sfeer en beleving is het dan wel veeeeel minder alleen je ziet wel een stuk meer en zitten is ook wel eens fijner. Alleen met mijn broertjes en vriendin ga ik liever ergens zitten waar het wat rustiger is
Buhhh beetje jammer dat het 1 resulteert in het ander.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik weer met FOK!vakantie ga is het goed gegaan
Klopt. 2 maanden geleden waren we ook geweest maar dan zonder mijn broertjes en toen kwam het met bakken uit de hemel. Toen was ik echt blij met die overdekte plaats, maar ik weet nog wel dat ik vroeger nooit op dat soort plaatsen zou willen zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met dit weer ook wel prettiger
[..]
Buhhh beetje jammer dat het 1 resulteert in het ander.
Zijn wel een beetje de resultaten uit het verleden, als mijn leven best wel enerverend is kom ik minder op FOK!...quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met dit weer ook wel prettiger
[..]
Buhhh beetje jammer dat het 1 resulteert in het ander.
Wel fijn dat ze van die lijsten hebben met nieuwe nummers iedere week. Gebruik dat om mijn eigen lijst aan te vullenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
sjongejonge, waarom geeft spotify mij reclame voor hollandsehitsZe zouden op basis van mn luistergeschiedenis toch moeten kunnen weten dat ik dat never nooit aanklik
release radar is fantastisch, discover weekly inmiddels bij mij ook redelijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze van die lijsten hebben met nieuwe nummers iedere week. Gebruik dat om mijn eigen lijst aan te vullen
Dat zijn ook precies de twee die ik gebruikquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
release radar is fantastisch, discover weekly inmiddels bij mij ook redelijk
je hebt ook daily mixes, maar die vind ik net wat minderquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zijn ook precies de twee die ik gebruik
Timing hequote:Op dinsdag 27 november 2018 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt ook daily mixes, maar die vind ik net wat minder
Tevens: @ 14:44:44, nais
ik heb altijd veel vocht nodig om de dag te beginnenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Waarom stoppen bij 1 als je er ook 2 kan nemen
De dag begon voor mij al ruim 6 uur geledenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb altijd veel vocht nodig om de dag te beginnen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
De dag begon voor mij al ruim 6 uur geleden
Awwhhhh dankjewelquote:
staan derde, hopen dat het zo blijft...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Awwhhhh dankjewel
Was ook wel een leuke dag maar ik denk dat ik voorlopig wel weer ff genoeg naar Feyenoord ben gegaan
Dat is ook het allerhoogste haalbaar. Wel jammer dat er bij Feyenoord geen stijgende lijn te zien is als je het vergelijkt met Ajax/Psvquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staan derde, hopen dat het zo blijft...
Dat vind ik ook altijd jammer. Volgens mij zit het vak waar ik in zit meestal nog wel mensen die meezingen maar wel minder ja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. 2 maanden geleden waren we ook geweest maar dan zonder mijn broertjes en toen kwam het met bakken uit de hemel. Toen was ik echt blij met die overdekte plaats, maar ik weet nog wel dat ik vroeger nooit op dat soort plaatsen zou willen zitten.
Moet zeggen dat ik dat nog steeds wel een beetje heb. Want zoals je daar zit kan je ook thuis zitten. Je gaat toch ook dan een beetje voor de sfeer en gek te doen, maar hier word je gek aangekeken als je uit volle borst gaat meezingen, haha.
Mja Mja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn wel een beetje de resultaten uit het verleden, als mijn leven best wel enerverend is kom ik minder op FOK!...
toen ik niet eens teletekst aan het bijhouden was, werden ze ineens kampioenquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook het allerhoogste haalbaar. Wel jammer dat er bij Feyenoord geen stijgende lijn te zien is als je het vergelijkt met Ajax/Psv
als ik wil kan ik volgende maand naar een wedstrijd van feyenoord incl drank, voer en loge plaatsen, maar ik wil nietquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd jammer. Volgens mij zit het vak waar ik in zit meestal nog wel mensen die meezingen maar wel minder ja.
Heb hetzelfde bij AZ. Zit heel soms als ik wat te laat ben met kaartjes kopen in een vak waar niet zoveel gezongen wordt en dan kijkt men me raar aanEn dan heeft Feyenoord nog betere nummers ook. Dus snap niet waarom dat bij Feyenoord niet kan eigenlijk. Ach eigenlijk mowt je ook gewoon doen waar je je goed bij voelt. Schijt aan de anderen
[..]
Mja Mja.
Lekker dan.
maar denk dat ik voor jou wel een uitzondering kan maken hoorquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd jammer. Volgens mij zit het vak waar ik in zit meestal nog wel mensen die meezingen maar wel minder ja.
Heb hetzelfde bij AZ. Zit heel soms als ik wat te laat ben met kaartjes kopen in een vak waar niet zoveel gezongen wordt en dan kijkt men me raar aanEn dan heeft Feyenoord nog betere nummers ook. Dus snap niet waarom dat bij Feyenoord niet kan eigenlijk. Ach eigenlijk mowt je ook gewoon doen waar je je goed bij voelt. Schijt aan de anderen
[..]
Mja Mja.
Lekker dan.
Waarom niet? Lachen toch.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik wil kan ik volgende maand naar een wedstrijd van feyenoord incl drank, voer en loge plaatsen, maar ik wil niet
Topperquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar denk dat ik voor jou wel een uitzondering kan maken hoor
ja, op zich wel. heb op zich weinig met voetbal, maar een wedstrijd in de kuip met gratis drank lijkt me toch wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Lachen toch.
[..]
Topper
Zijn de kaarten overdraagbaar?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel. heb op zich weinig met voetbal, maar een wedstrijd in de kuip met gratis drank lijkt me toch wel leuk.
maar het is de zelfde dag als de finale van het EK handbal, dus ik wil de optie nog open houden om die dag in de auto te springen en naar Parijs te gaan
geen idee. werd aangeboden door een levencier van ons. dus ik neem aan dat hij wel verwacht dat er straks iemand van dit bedrijf naast hem zit wat nog wat te vertellen heeft over de inkoopquote:
Feyenoord doet het over het algemeen wel redelijk tegen Ajax dus thuis heb ik altijd vertrouwen in een goede afloop.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toen ik niet eens teletekst aan het bijhouden was, werden ze ineens kampioenBest wel treurig... Ben wel benieuwd naar hoe PSV overleefd gaat worden, zou de 0-10 komen nu...
PSV heh...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord doet het over het algemeen wel redelijk tegen Ajax dus thuis heb ik altijd vertrouwen in een goede afloop.
Gaan we samen naar een wedstrijd van Azquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Mja Mja.
Lekker dan.
Wel pas als iedereen fit is hoor. Anders loop ik 90 minuten te kankerenquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaan we samen naar een wedstrijd van Az
Gezellig
Ik kan wel over inkoop lullen maar betwijfel of hij er veel aan heeftquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. werd aangeboden door een levencier van ons. dus ik neem aan dat hij wel verwacht dat er straks iemand van dit bedrijf naast hem zit wat nog wat te vertellen heeft over de inkoop
ik kan je wel meenemen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel pas als iedereen fit is hoor. Anders loop ik 90 minuten te kankeren
[..]
Ik kan wel over inkoop lullen maar betwijfel of hij er veel aan heeft
Uiteraard. Hopelijk is het dan buiten ook weer een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel over inkoop lullen maar betwijfel of hij er veel aan heeft
Dat wil ik wel eens meemaken eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan je wel meenemen waarschijnlijk
Oh ja ook wel belangrijk detail. Heb afgelopen seizoen nog met -15 gevoelstemperatuur bij AZ gezeten. Liever niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopelijk is het dan buiten ook weer een stuk aangenamer
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur danquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens meemaken eigenlijk
Ik gebruik het toch niet versterkend of scheldend.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Mag dat wel trouwens, kankeren? Moet het niet keukenkampioenen zijn :$
Dat belooft hele goede haatseks na afloop dusquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur dan
Nee, voor mij hoeft het ook niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.
[..]
Oh ja ook wel belangrijk detail. Heb afgelopen seizoen nog met -15 gevoelstemperatuur bij AZ gezeten. Liever niet meer
[..]
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur dan
[..]
Ik gebruik het toch niet versterkend of scheldend.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef HPLC het volgende:
zo, genoeg vloeistoffen verspild vandaag
Dat zou je nu toch wel zo'n beetje moeten weten?quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
wacht nog steeds op antwoord uit Kopenhagen gvd, heb bijna geen zin meer
ja dacht ik, schijnt wel vaker een maand te durenquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou je nu toch wel zo'n beetje moeten weten?
Dit is al langerquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dacht ik, schijnt wel vaker een maand te duren
quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee hoor, 1 november sloot de inschrijving hahaahtsjes
wat moet je horen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
wacht nog steeds op antwoord uit Kopenhagen gvd, heb bijna geen zin meer
ik vind dr maar mwoaquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
Een beetje late reactie maar de op=top
Nou dat ben ik nu eens een keertje met je eens.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
De laatste uurtjes vriendquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat ben ik nu eens een keertje met je eens.
Beter laat dan nooit, markquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
Je bent duidelijk niet op de hoogte. 020 fan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vrijdag tegen Almere CITY weer zeker
Jij toch nietquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wat zijn als iedereen morgen plannen heeft
Het gebeurt niet vaak dat ik een hele dag weg ben. Dus zolang ik niet in een ziekenhuis beland, ontvoerd wordt, dood ga of een miljoen op mijn bankrekening gestort krijg, acht ik de kans vrij groot dat ik er gewoon ben.quote:
allebeiquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke kerk? Rooms katholiek of protestants?
katholiek. Het rijke Roomse leven trekt mij welquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke kerk? Rooms katholiek of protestants?
Echt hè, die Etto geeft ook nooit wat aan de armenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katholiek. Het rijke Roomse leven trekt mij wel
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik een hele dag weg ben. Dus zolang ik niet in een ziekenhuis beland, ontvoerd wordt, dood ga of een miljoen op mijn bankrekening gestort krijg, acht ik de kans vrij groot dat ik er gewoon ben.
Kan je toch ook overmorgen doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet de hele dag vloeistoffen bij elkaar gooien
zou ook liever een oud boek kopen dan zo'n stinkende dakloze een helpende hand biedenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, die Etto geeft ook nooit wat aan de armen
Zal mijn best doen om in dit tijdvak even langs te komen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik ben morgen gewoon beschikbaar vanaf 9 tot 5
Klasse en dat kan het topic van Hans morgen ook open blijvenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn best doen om in dit tijdvak even langs te komen.
je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Tevens waarom begon Ajax al om 7 uur. Heb eerste helft nu gemist.
Ja, kut tijdstipquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Werk tot 5, daarna collecte lopen voor Leger des Heils.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor?
Wat is iedereen in ene druk
Mis je weinig aanquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Werken tot 2 uur en daarna de sportschool in.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor?
Wat is iedereen in ene druk
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse en dat kan het topic van Hans morgen ook open blijven
Heb het idee dat ik weer naar NAC - Ajax zit te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Daarom kijk ik niet naar ajaxquote:
Oeh wat tof dat je dat doetquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk tot 5, daarna collecte lopen voor Leger des Heils.
Nu mag je condoleren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had eigenlijk morgen vrij, maar heb geruild zodat ik niet hoef te feliciteren
Zo hoort het, goed bezig.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken tot 2 uur en daarna de sportschool in.
Was dat afgelopen weekend? Was Ajax toen drama? Ik snap deze vergelijking niet helemaal denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik weer naar NAC - Ajax zit te kijken
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat ook helemaal met 21.00 in mijn hoofd.
Ik moet wel nog de motivatie vinden om morgen te gaanquote:
ja, was zaterdag. Ajax veel aan de bal, NAC kon er niks van, maar er waren weinig kansenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was dat afgelopen weekend? Was Ajax toen drama? Ik snap deze vergelijking niet helemaal denk ik.
is de verjaardag van azpi missen niet genoeg motivatiequote:Op dinsdag 27 november 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel nog de motivatie vinden om morgen te gaan
Nouja, ieder nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.Dacht dat ik op tijd zou zijn, had nu wel langer kunnen doorwerken lol.
Eens.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:49 schreef HPLC het volgende:
Die Helene is wel een lekker wijf trouwens. Dat wilde ik nog even mededelen
Dat word een lange dag in de sportschoolquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is de verjaardag van azpi missen niet genoeg motivatie
JUST DO ITquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel nog de motivatie vinden om morgen te gaan
Ja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh wat tof dat je dat doetEerste keer dat je het loopt?
Hmm klinkt wel erg matig om 2x zo'n wedstrijd in 1 week te zien.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, was zaterdag. Ajax veel aan de bal, NAC kon er niks van, maar er waren weinig kansen
Heb gelukkig een groot deel alleen kunnen luisteren omdat ik aan het koken wasquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel erg matig om 2x zo'n wedstrijd in 1 week te zien.
De ex van mn broertje loopt ook voor het leger des heils.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wel vies koud, maar goed.
Ja, overal.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De ex van mn broertje loopt ook voor het leger des heils.
Wat een toeval, is dat landelijk in dezelfde week
Wat heb je gekookt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gelukkig een groot deel alleen kunnen luisteren omdat ik aan het koken was
Je doet het voor een goed doel, niets mis mee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wel vies koud, maar goed.
Ben wel paar keer binnen geweest, bij speciale gelegenheden. Sindsdien heb ik meer respect voor ze.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je doet het voor een goed doel, niets mis mee.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Al zal ik nooit zo op een loopband staan
WORSTquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
aardappelen met wortelen en nog wat warme worstjes hihi
Als je dat soort dingen met eigen ogen ziet, dan maakt het ook makkelijker. En dan weet je tenminste ook dat je echt ergens wat aan bijdraagt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel paar keer binnen geweest, bij speciale gelegenheden. Sindsdien heb ik meer respect voor ze.
Ze doen veel, dat wil ik best sponsoren.
Niet precies weten wat allemaal de kloons van Miauw zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
aardappelen met wortelen en nog wat warme worstjes hihi
Vind dat er altijd zo beroerd eruit zienquote:
Vind dat alleen minder erg dan een crosstrainer.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet
Doe niet aan loopbanden![]()
Miauw heeft kloons?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet precies weten wat allemaal de kloons van Miauw zijn
haten op crosstrainersquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dat alleen minder erg dan een crosstrainer.
Ik vind rennen sowieso niet leuk, gaat me te langzaam.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dat alleen minder erg dan een crosstrainer.
Walgelijke apparaat. Je moet wel ergens een steekje los hebben zitten als je dat prettig vindt.quote:
Komt omdat er dan 2 of 4 in zo'n verpakking zitten, soms vries ik ze gewoon in, maar dit keer niet. Ben er nu ook wel weer even klaar meequote:Op dinsdag 27 november 2018 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
jij eet wel vaak worst
[..]
Vind dat er altijd zo beroerd eruit zien
oh, dat heb ik welquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walgelijke apparaat. Je moet wel ergens een steekje los hebben zitten als je dat prettig vindt.
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat er dan 2 of 4 in zo'n verpakking zitten, soms vries ik ze gewoon in, maar dit keer niet. Ben er nu ook wel weer even klaar mee
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:20 schreef HPLC het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONS ALLER AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX WAT EEN DOELPUNT
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:20 schreef HPLC het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONS ALLER AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX WAT EEN DOELPUNT
Gewoon 1 0 gewonnen afgelopen weekend andersquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Laat hem blij zijn. Dat jullie clubs nu niets presteren
tegen wie spelen jullie donderdag?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon 1 0 gewonnen afgelopen weekend anders
zo'n kutkloontje in klb riep dat altijd en helaas blijft het dan toch hangenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dat hele biem gebeuren hier op fok gemist denk ik.
Waarom biem?
Zeg rozevla altijdquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dat hele biem gebeuren hier op fok gemist denk ik.
Waarom biem?
Vind spelen in de weekenden al erg genoegquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen wie spelen jullie donderdag?
snap ik is niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind spelen in de weekenden al erg genoeg
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n kutkloontje in klb riep dat altijd en helaas blijft het dan toch hangen
Duidelijk, bedanktquote:
ja net al in klb gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij eigenlijk al dat ik morgen nieuwe parfum wil gaan kopen?
Nee welke?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij eigenlijk al dat ik morgen nieuwe parfum wil gaan kopen?
Cool, wat voor laptop? Ik hou het nog steeds vol met m'n 8 jaar oude gevaarte.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hooi!! Ik heb een nieuwe laptop, nu gaat l4d2 het gewoon goed doen
Mijnes viel letterlijk uit elkaar na 7 jaar. Heb een Huawei gekocht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cool, wat voor laptop? Ik hou het nog steeds vol met m'n 8 jaar oude gevaarte.
Nu kun je weer hq porno draaien terwijl fm 2018 draait met 20 competities.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes viel letterlijk uit elkaar na 7 jaar. Heb een Huawei gekocht.
Kom ik eindelijk te weten hoe mensen seksen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je weer hq porno draaien terwijl fm 2018 draait met 20 competities.
Vorskla Poltavaquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen wie spelen jullie donderdag?
Doe maar onschuldig.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom ik eindelijk te weten hoe mensen seksen.
Armani stronger with youquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee welke?
Ik heb afgelopen weekend een van Lancome gekocht. En moet nog Dior kopen (voor mezelf)
Ziet er leuker uit dan het in werkelijkheid isquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom ik eindelijk te weten hoe mensen seksen.
Vind dat gehijg en gegil soms wel erg alles behalve sexy.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er leuker uit dan het in werkelijkheid is
Heb al best lang geen parfum gekocht. Heb er ook best veel staanquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$
[..]
Zwoele geur voor een zwoele man
Ja, dat hoeft voor mij ook niet. Enige wat ik wel kan waarderen is een beetje gekreun van een chickquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dat gehijg en gegil soms wel erg alles behalve sexy.
ik draag het ook bijna nooit meer. Best zondequote:Op dinsdag 27 november 2018 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb al best lang geen parfum gekocht. Heb er ook best veel staan
echt hèquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft voor mij ook niet. Enige wat ik wel kan waarderen is een beetje gekreun van een chick
Paar jaar geloof ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik draag het ook bijna nooit meer. Best zonde
Kan zoiets over datum gaan?
Beetje afhankelijk van de omstandigheden waarin je het bewaard maar het is wel zo dat de geur in de loop van tijd kan veranderenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik draag het ook bijna nooit meer. Best zonde
Kan zoiets over datum gaan?
Is dat omdat je de hoge tonen niet weet te raken?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft voor mij ook niet. Enige wat ik wel kan waarderen is een beetje gekreun van een chick
Vult als een jekko kwajongquote:
Geen idee. Ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat omdat je de hoge tonen niet weet te raken?
moge het je wel bekomen flipgodquote:
Geheel wederzijds flippgod.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moge het je wel bekomen flipgod
je mooiboy foto'squote:Op dinsdag 27 november 2018 21:06 schreef Kiid het volgende:
Na morgen moet ik wel weer iets nieuws gaan introduceren aangezien mijn bday dan wegvalt qua gespreksonderwerpen
Baddragon producten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:06 schreef Kiid het volgende:
Na morgen moet ik wel weer iets nieuws gaan introduceren aangezien mijn bday dan wegvalt qua gespreksonderwerpen
Heb je veel prijzig spulquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh moet ik maar eens wat op gaan maken
Je verzint vast wel watquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:06 schreef Kiid het volgende:
Ik heb nog best wat om uit te kiezen en te posten alleen ik ga het nooit winnen van die vrouwen. Zelfs de lelijkste exemplaren winnen het aan reacties.quote:
had wel een periode dat ik wat duurdere heb gekochtquote:
Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had wel een periode dat ik wat duurdere heb gekochtje wilt toch ook niet met hetzelfde als iedere 14 jarige lopen (no offense azpi)
Yupquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog best wat om uit te kiezen en te posten alleen ik ga het nooit winnen van die vrouwen. Zelfs de lelijkste exemplaren winnen het aan reacties.
Non takenquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had wel een periode dat ik wat duurdere heb gekochtje wilt toch ook niet met hetzelfde als iedere 14 jarige lopen (no offense azpi)
Ja, erg frustrerend. Altijd als ik mij down voel swipe ik weer een beetje op Tinder om mijn zelfvertrouwen op te krikkenquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup
Zonder fotos zelfs![]()
Kan beter fotos van een dier posten als je die hebt dat wint wel harten
Past wel bij jou, jij bent wat meer speciaal qua gedrag vind ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |