oh, dat heb ik welquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Walgelijke apparaat. Je moet wel ergens een steekje los hebben zitten als je dat prettig vindt.
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat er dan 2 of 4 in zo'n verpakking zitten, soms vries ik ze gewoon in, maar dit keer niet. Ben er nu ook wel weer even klaar mee
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:20 schreef HPLC het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONS ALLER AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX WAT EEN DOELPUNT
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:20 schreef HPLC het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONS ALLER AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX WAT EEN DOELPUNT
Gewoon 1 0 gewonnen afgelopen weekend andersquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Laat hem blij zijn. Dat jullie clubs nu niets presteren
tegen wie spelen jullie donderdag?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon 1 0 gewonnen afgelopen weekend anders
zo'n kutkloontje in klb riep dat altijd en helaas blijft het dan toch hangenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dat hele biem gebeuren hier op fok gemist denk ik.
Waarom biem?
Zeg rozevla altijdquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dat hele biem gebeuren hier op fok gemist denk ik.
Waarom biem?
Vind spelen in de weekenden al erg genoegquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen wie spelen jullie donderdag?
snap ik is niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind spelen in de weekenden al erg genoeg
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n kutkloontje in klb riep dat altijd en helaas blijft het dan toch hangen
Duidelijk, bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |