Ik ben er vanavond niet bij, dus je staat er alleen voor in het live-topic.quote:
Dit is dan ook het eerste live topic sinds 2010 dat er een mod aanwezig zal zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een waardeloze mod ben je toch ook hé. Eerste CL live topic en meneer is er niet
Graag gedaan makker. Ik ben er wel voor jullie.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is dan ook het eerste live topic sinds 2010 dat er een mod aanwezig zal zijn.
Hij was er vannacht nog zag ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Knut nog niet gesignaleerd is.
Zou het goed met hem gaan?
Stevige windje.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Net een stevige windje gelaten op kantoor voordat ik vertrek
Donderdag al ja?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
broeder
Heb je al zin om uit te rijden als de KKK donderdag?
Inge en ik zijn zeer waarschijnlijk bij bier en big trouwensquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
broeder
Heb je al zin om uit te rijden als de KKK donderdag?
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inge en ik zijn zeer waarschijnlijk bij bier en big trouwens
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je modschap rene
[..]
jij ook
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De zondag denk ik . Maar dat moet ik nog even kijken. Moet ik tickets vantevoren kopen?
Je gaat teveel om met JCquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens op de valreep de plaat van 2018
Ik WIL ALLEEN MAAR DANSEN MET JOUHOOOU
Is toch heerlijk man. Zo fout dat het 100% genieten is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat teveel om met JC
Hoe kan je dit mooi vinden?
Ja vorige keer wel. Weet niet of het nu ook uitverkoopt omdat het twee dagen is thoughquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verkoopt dat uit? Dan moeten we straks even reserveren.
Die vent is echt een godquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie dat die Duitser met z'n cannabisbier ook komt
jij lijkt op Sturlaugurquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie dat die Duitser met z'n cannabisbier ook komt
Bedankt maatquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je modschap rene
[..]
jij ook
Jij gaat allebei de dagen toch?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vent is echt een god
Beter heeft ie Aolt en MiaxLambic bij zich
Heb voor beide kaartje iig, en het is 10 min fietsen, dus goeie kansquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat allebei de dagen toch?
Ok cool. Is hopelijk ook niet al t leuke weg op zondag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb voor beide kaartje iig, en het is 10 min fietsen, dus goeie kans
ze hebben ook voor beide dagen andere bieren
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Google afbeeldingen kreeg ik een vissersboot
Het aanbod is gewoon helemaal anders voor beide dagen als ik de site bekijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok cool. Is hopelijk ook niet al t leuke weg op zondag.
Bij staat overal nog "info volgt"quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Het aanbod is gewoon helemaal anders voor beide dagen als ik de site bekijk
ze hebben per dag 2 sessies, dat iedere brouwer 2 bieren heeft
Dus allemaal 8 verschillende bieren verdeeld over 2 dagen
We worden door de mangel gehaald in F1quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Vbl is een treurige inteeltkliek vol met acts en typetjes.
Vroeger, voor de VBL-rel was het veel beter
Wie de schoen past.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We worden door de mangel gehaald in F1
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We worden door de mangel gehaald in F1
Ga weg.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef fathank het volgende:
Gauw dm's sturen zodat je vriendjes komen.
Ik vind act en typetje eigenlijk hetzelfde. Had je niet minder woorden in je post kunnen gebruiken dus?quote:
Nee heb t gemist. Hoe was het?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Knut, heb je trouwens naar NASA zitten kijken gisteren, wat ik je stuurde @ app?
quote:
Insoquote:
Klopt, eigenlijk is Rihanna de koningin van engeland.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso
Ik las van de week dat de huidige koningin van Engeland eigenlijk helemaal niet de koningin van Engeland is
Op sommige gebieden neem ik je best serieus, maar je mening met betrekking tot dit soort zaken ben je echt de grootste clown van FOK!.quote:
Lekker vele miljarden investeren in (na)koudeoorlogse prestigeprojecten om ons af te luisteren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Op sommige gebieden neem ik je best serieus, maar je mening met betrekking tot dit soort zaken ben je echt de grootste clown van FOK!.
Dit lijkt me sterkquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk is Rihanna de koningin van engeland.
Niet eens :quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
Of is dat een leuk spelletje m.b.t. UK en Engeland twee verschillende dingen zijn @knut?
https://en.wikipedia.org/wiki/Franz,_Duke_of_Bavariaquote:Also the current heir-general of King James II of England and VII of Scotland, Franz is, as Francis II, considered – by Jacobites – to be the legitimate heir of the Stuart kings of England, Scotland, Ireland and France.
Ja, daar draait het om.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lekker vele miljarden investeren in (na)koudeoorlogse prestigeprojecten om ons af te luisteren.
Goed man
Ja baas man. Nasagodenquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee heb t gemist. Hoe was het?
Nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dus
Hebben die geen rechten?
De maan valt onder het bisschop van Florida meen ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
Wat is de mening van de Paus over ruimtevaart?
quote:
De Pausquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
Wat is de mening van de Paus over ruimtevaart?
Voor altijd of ligt dat aan de waar de maan staat op dit moment?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De maan valt onder het bisschop van Florida meen ik
In principe voor altijd, zolang er geen wijziging wordt aangepast.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor altijd of ligt dat aan de waar de maan staat op dit moment?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De maan valt onder het bisschop van Florida meen ik
Inso denkt ook nog dat de aarde plat is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inso zal wel denken dat de InSight ergens in Nevada staat, of een andere woestijn, net als de rest van de maan- en Marslanders.
Het leven is een grote simulatiequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inso zal wel denken dat de InSight ergens in Nevada staat, of een andere woestijn, net als de rest van de maan- en Marslanders.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt, Neo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het leven is een grote simulatie
Je kan je vast wel inkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is een overhypede wetenschap.
En stel wij maken op relatief korte termijn kans om te verhuizen naar andere planeten, dan worden wij met z'n allen hier gewoon achtergelaten.
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is een overhypede wetenschap.
En stel wij maken op relatief korte termijn kans om te verhuizen naar andere planeten, dan worden wij met z'n allen hier gewoon achtergelaten.
Ik denk niet dat iemand in dit topic daar kans op maakt.quote:
Wij zijn niets meer dan enen en nullen in een galactisch spel, jatog. The Sims ditdat.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het leven is een grote simulatie
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
De maan is gewoon een grote spaarlamp!
Ik zou me grote zorgen gaan maken als de rijke 0.1% kan verhuizen. Daarom begrijp ik die Musk adoratie ook niet, die vertegenwoordigd het letterlijke kwaad.quote:
Het is geen normaal Nederlands, malloot.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale afkorting.
Dom figuur.
Waar komt dat dan vandaanquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna iedereen die enigszins naar school was geweest in de middeleeuwen wist trouwens dat de aarde rond was. Raar dat ons wordt geleerd dat door de bijbel men dacht dat de aarde plat was.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou me grote zorgen gaan maken als de rijke 0.1% kan verhuizen. Daarom begrijp ik die Musk adoratie ook niet, die vertegenwoordigd het letterlijke kwaad.
Van iemand die niet eens wist wat ''kader' betekent verwacht ik niet al te veel.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geen normaal Nederlands, malloot.
Die 0.1 % heeft natuurlijk wel werkers nodig dus misschien mag je mee als schoonmaker.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou me grote zorgen gaan maken als de rijke 0.1% kan verhuizen. Daarom begrijp ik die Musk adoratie ook niet, die vertegenwoordigd het letterlijke kwaad.
Dat gaat pas gebeuren wanneer wij al lang en breed onder de grond liggen en compleet vergaan zijn, dus waarom zorgen maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Draai er maar omheen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van iemand die niet eens wist wat ''kader' betekent verwacht ik niet al te veel.
Even een serieuze vraag.quote:
Dit. Drizztgod.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaat pas gebeuren wanneer wij al lang en breed onder de grond liggen en compleet vergaan zijn, dus waarom zorgen maken.
Dat jij een incel bent betekend niet dat we een nihilistische visie op de toekomst moeten hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaat pas gebeuren wanneer wij al lang en breed onder de grond liggen en compleet vergaan zijn, dus waarom zorgen maken.
Geen idee. Misschien de linkse elite die ons via het onderwijssysteem probeert bijbelhaat aan te praten.quote:
Uh oké.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat jij een incel bent betekend niet dat we een nihilistische visie op de toekomst moeten hebben
incelquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat jij een incel bent betekend niet dat we een nihilistische visie op de toekomst moeten hebben
Hij maakt de wereld beter.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag.
Maar wat is er God aan die man.
Die vertegenwoordigd echt precies wat er mis is met de maatschappij
vertegenwoordigdquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij maakt de wereld beter.
Waarom vertegenwoordigd hij wat er mis is met deze maatschappij dan?
De maan. Die draait om de aarde namelijk.quote:
Wat jij vindt, vinden GGMM en ik niet zo relevant.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De maan. Die draait om de aarde namelijk.
Nou draait de aarde weer om de zon natuurlijk, dus in principe heb je gelijk, maar ik zou maan een betere keuze vinden.
Ga eens modden, debiel.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt, vinden GGMM en ik niet zo relevant.
Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel.quote:
Donequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel. Debiel.
Note dat maar.
Jou dusdanig opvoeden dat jij je gewoon gedraagt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlogisch en GGMM
Wat gaan jullie voor mij doen zodat ik nooit meer een onterechte ban krijg?
Hij staat voor de tech-elite die werkt voor een extreem kleine groep mensen, veel meer dan bijvoorbeeld de kapitaalhouders in de 19e eeuw.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij maakt de wereld beter.
Waarom vertegenwoordigd hij wat er mis is met deze maatschappij dan?
Dat was wel een beetje raar jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En het lijkt me een instabiel persoon die reddingswerkers zomaar pedofiel noemt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hij staat voor de tech-elite die werkt voor een extreem kleine groep mensen, veel meer dan bijvoorbeeld de kapitaalhouders in de 19e eeuw.
Verder maakt ie de wereld niet erg veel beter, vooral niet zolang ie op de payroll staat van de meest anti-milieu politici in de VS.
Daarbij falen vrijwel al z'n projecten sinds PayPal (waar die wel erg slim heel veel geld aan heeft overgehouden - dat is niet te ontkennen).
Je hebt wel een auto van m gekochtquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hij staat voor de tech-elite die werkt voor een extreem kleine groep mensen, veel meer dan bijvoorbeeld de kapitaalhouders in de 19e eeuw.
Verder maakt ie de wereld niet erg veel beter, vooral niet zolang ie op de payroll staat van de meest anti-milieu politici in de VS.
Daarbij falen vrijwel al z'n projecten sinds PayPal (waar die wel erg slim heel veel geld aan heeft overgehouden - dat is niet te ontkennen).
Waar ALLEEN maar problemen mee zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt wel een auto van m gekocht
En wat heb jij, of ik, of pak hem beet een willekeurig persoon er aan concreet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was aardig succesvol.
niksquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En wat heb jij, of ik, of pak hem beet een willekeurig persoon er aan concreet.
We hebben meer aan figuren als Elon Musk die innoveren en grenzen verleggen dan als een blind paard een gestoorde gek uit het Vaticaan te volgen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, klinkend argumentquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben meer aan figuren als Elon Musk die innoveren en grenzen verleggen dan als een blind paard een gestoorde gek uit het Vaticaan te volgen.
Heb je het afgezegd?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Waar ALLEEN maar problemen mee zijn.
Het was alleen aanbetaling overigens.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De maan. Die draait om de aarde namelijk.
Nou draait de aarde weer om de zon natuurlijk, dus in principe heb je gelijk, maar ik zou maan een betere keuze vinden.
Goedkoper satellieten de ruimte inschieten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ook omdat ik tegenwoordig wat meer centen heb.quote:
Lolquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Henk is een beetje mad omdat zijn crypto's in rook op gaan.
Deze ban was niet onterecht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onlogisch en GGMM
Wat gaan jullie voor mij doen zodat ik nooit meer een onterechte ban krijg?
Teleurstellende instelling dit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze ban was niet onterecht.
Net als 99% van je bans.
Maar als je 5.000 euro op mijn rekening stort zorg ik ervoor dat ik al je bans zal aanvechten. (wat overigens geen enkele garantie tot succes verzekert)
De Paus en het hele kerkgenootschap baseren hun denkbeelden en ideeën over de wereld uit een boekje wat 2000 jaar geleden is geschreven door een stel mensen met een enorme beperkte kennis. Kennis die vandaag de dag veel groter is en tentoongespreid wordt door figuren als Elon Musk en andere pioniers die de wereld naar een hoger niveau willen tillen.quote:
Waar ga je nu in rijden dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ook omdat ik tegenwoordig wat meer centen heb.
Koop wel fatsoenlijke bak.
Hoewel er met Tesla in feite niets mis is, rij er graag mee. Maar qua business case natuurlijk totaal geflopt
De kerk is totaal irrelevant in deze discussie.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Paus en het hele kerkgenootschap baseren hun denkbeelden en ideeën over de wereld uit een boekje wat 2000 jaar geleden is geschreven door een stel mensen met een enorme beperkte kennis. Kennis die vandaag de dag veel groter is en tentoongespreid wordt door figuren als Elon Musk en andere pioniers die de wereld naar een hoger niveau willen tillen.
Als het aan de Paus ligt blijft alles bij hetzelfde en leven we volledig volgens de bijbel. We hebben gezien wat 1500 jaar onder kerkelijk bewind met de mensheid doet, namelijk geen fuck. Complete stilstand in ontwikkeling. Pas toen de kerk wat meer naar de achtergrond werd gedrukt zag je een stormachtige ontwikkeling in kennis en kunde bij de mensheid.
Hallo Lansquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Discussies op het scherpst van de snede. Wat een geweldige sc is dit toch!
Dat laatste is dus een mythe, waar Knut op doelde.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:16 schreef onlogisch het volgende:
Pas toen de kerk wat meer naar de achtergrond werd gedrukt zag je een stormachtige ontwikkeling in kennis en kunde bij de mensheid.
Hallo JanCeesquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:18 schreef JanCees het volgende:
van Elon Musk naar de paus in 1 post
uh oke
Nou ja, het is niet geheel een mythe dus. Kerk heeft wel degelijk bepaalde zaken tegen willen houden. Maar niet zo geforceerd als hier in de hoofdjes zit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus een mythe, waar Knut op doelde.
De meeste anti-katholieke propaganda (over bijv. flat earth) is in de 19e eeuw in de VS ontstaan door protestanten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar niet zo geforceerd als hier in de hoofdjes zit.
Vuile klootzakken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De meeste anti-katholieke propaganda (over bijv. flat earth) is in de 19e eeuw in de VS ontstaan door protestanten.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vuile klootzakken.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel die zwarte kousen schijnheiligen.
Hey maatje!quote:
Is nog een strijd met de vrouwquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ga je nu in rijden dan?
Zeker. Dat was René Sance, maar omdat dat nog niet Frans genoeg klonk hebben ze dat uiteindelijk verbasterd naar Renaissance. Kut Fransozen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weet je wie de opdrachtgevers van de grote denkers in de vroege Renaissance waren Onlo?
Deze is niet zo geslaagd Lansquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Dat was René Sance, maar omdat dat nog niet Frans genoeg klonk hebben ze dat uiteindelijk verbasterd naar Renaissance. Kut Fransozen.
Wat.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk ook eens naar het Midden-Oosten, dat was vroeger DE plek voor wetenschap, kunst en filosofie. Toen kwam de islam en werd alles vakkundig verneukt.
Hmja, historisch gezien zit je er een paar honderd jaar naast maar oke.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk ook eens naar het Midden-Oosten, dat was vroeger DE plek voor wetenschap, kunst en filosofie. Toen kwam de islam en werd alles vakkundig verneukt.
Islamitische wetenschap was eeuwenlang hoogwaardig, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, historisch gezien zit je er een paar honderd jaar naast maar oke.
I know.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Islamitische wetenschap was eeuwenlang hoogwaardig, maakt niet uit.
Ach, wat is een paar honderd jaar op de gehele levensspanne van de planeetquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, historisch gezien zit je er een paar honderd jaar naast maar oke.
Ruim de helft van het bestaan van de Islamquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, wat is een paar honderd jaar op de gehele levensspanne van de planeet
Als je het bestaan van de aarde in één kalenderjaar zou vatten kwam de mensheid pas op 31 december om 23.55 uur ter sprakequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, wat is een paar honderd jaar op de gehele levensspanne van de planeet
Kan best. Mesopotamië en Sumerië komen in me op, net als Perzië.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Begon de beschaving niet ergens in Perzië?
Dit is al jaren bekend.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het jaar 200 voor christus was er een griekse eindbaas die de omtrek van de aarde tot een paar honderd km nauwkeurig berekende gebruik makend van 2 stokken en de schaduw die ze wierpen![]()
Leuke wikipedia feitjes
Volgens Vinnie Paz hadden de Egyptenaren elektriciteitquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het jaar 200 voor christus was er een griekse eindbaas die de omtrek van de aarde tot een paar honderd km nauwkeurig berekende gebruik makend van 2 stokken en de schaduw die ze wierpen![]()
Leuke wikipedia feitjes
Wutquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Vinnie Paz hadden de Egyptenaren elektriciteit
Als Vinnie Paz dat zegt zal dat wel zo zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Vinnie Paz hadden de Egyptenaren elektriciteit
Doet me denken aan die docu met Neil DeGrasse Tyson, maar volgens mij werd toen gezegd dat het 31 december om 23:59 ging. Achja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het bestaan van de aarde in één kalenderjaar zou vatten kwam de mensheid pas op 31 december om 23.55 uur ter sprake
Ik denk dat we hem wel als autoriteit kunnen beschouwen ja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Vinnie Paz dat zegt zal dat wel zo zijn.
Maar wel mooi.quote:
de laatste seconde zelfsquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me denken aan die docu met Neil DeGrasse Tyson, maar volgens mij werd toen gezegd dat het 31 december om 23:59 ging. Achja.
Zou best kunnen, hebben ze zich ook nooit uit ontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is ook een serieuze stroming die denken dat de Egyptenaren negers waren (en dus de 1e zwarte beschaving)
Jammer. Morgen weer een nieuwe poging.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is niet zo geslaagd Lans
Die denken zeker ook dat Beethoven e.d. zwart warenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is ook een serieuze stroming die denken dat de Egyptenaren negers waren (en dus de 1e zwarte beschaving)
Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer gaan we weer eens conspiracies bespreken
Nee, BNWquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openen
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openen
Oh. Nou ja. dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.
Dit is de tweede keer dat je het hem moet uitleggen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.
Meestal moet ik dingen 5 á 6 keer uitleggen voordat iedereen het snapt. (Scrummie is meestal de laatste)quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het hem moet uitleggen.
Ontzettend veel. Concreet is het niet te benoemen omdat het om details gaat. Zoveel uitvindingen die je vandaag de dag dagelijks gebruikt en die hun oorsprong in innovatie in de ruimtevaart hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
balpen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ontzettend veel. Concreet is het niet te benoemen omdat het om details gaat. Zoveel uitvindingen die je vandaag de dag dagelijks gebruikt en die hun oorsprong in innovatie in de ruimtevaart hebben.
crack drogenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:13 schreef Saind het volgende:
Waar gebruik je de combi functie voor op combi magnetrons
Dat hij oven en microgolf tegelijk doet dus
Snap dat niet
geen idee, sneller klaar ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:13 schreef Saind het volgende:
Waar gebruik je de combi functie voor op combi magnetrons
Dat hij oven en microgolf tegelijk doet dus
Snap dat niet
Eetzequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo lunchen.
Gebakken eitje en broodje brie
Inhousedagquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben vanavond niet aanwezig in het livetopic. ik help mee tijdens een inhousedag van mijn stage
quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben vanavond niet aanwezig in het livetopic. ik help mee tijdens een inhousedag van mijn stage
Wat is jouw favoriete broodbeleg?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is voor mij de lol weg. Ik kom ook niet.
Pindakaas.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete broodbeleg?
Ik doe praktisch dezelfde studie maar ik ben geen actquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de marketingstudent zelf hier van vindt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
(Het mag voor zich spreken, maar ik wil toch even benadrukken dat ik pindakaas zonder nootjes bedoel. Pindakaas mét nootjes is voor proleten.)
Oke Ajax Heerenveen hooliganquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe praktisch dezelfde studie maar ik ben geen act
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
(Het mag voor zich spreken, maar ik wil toch even benadrukken dat ik pindakaas zonder nootjes bedoel. Pindakaas mét nootjes is voor proleten.)
Welkom terug vriendquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?
furieusquote:
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..].
Laatst was de pindakaas zonder nootjes op, toen móest ik wel.
Uh nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?
Die post toch al maanden niet meer? Ook niet onder zijn nieuwe accountquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Allemaal te danken aan Ties02
Jammer dat ik Ties02quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Allemaal te danken aan Ties02
Zn laatste prutswerkje is 3 posts boven jequote:Op dinsdag 27 november 2018 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die post toch al maanden niet meer? Ook niet onder zijn nieuwe account
Huh? Boterham met pindakaas zonder boterquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)
[..]
Uh nee.
Ja dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huh? Boterham met pindakaas zonder boter![]()
![]()
Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zn laatste prutswerkje is 3 posts boven je
Als je 1x wil smeren neem je de helft van je brood mee op het mesquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huh? Boterham met pindakaas zonder boter![]()
![]()
Ik zelf. In de supermarkt. Dat was denk ik wel mijn zwartste dag van 2018.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)
[..]
Uh nee.
Heb je het al wel eens geprobeerd met boter? Dan wil je niet meer terug hoor. De boter maakt het net wat smeuïger.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon hoor.
Moet je de pindakaas gewoon met een mes rechtstreeks op de boterham aanbrengen.
Mocht je toch nog verward zijn dan wil ik eventueel wel een topic in CUL openen met foto's, maar dat wordt dan op z'n vroegst volgende week.
Ja, voor wereldgozerquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man. Hij heette toch Heubach
*middelvinger sticker*quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zelf. In de supermarkt. Dat was denk ik wel mijn zwartste dag van 2018.
Ja, maar ik vind het niet lekkerder en aangezien boter volgens mij niet mega-gezond is heb ik er voor gekozen de boter voortaan achterwege te laten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je het al wel eens geprobeerd met boter? Dan wil je niet meer terug hoor. De boter maakt het net wat smeuïger.
Ik gebruik altijd Becel.. met visolie/omega3.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet lekkerder en aangezien boter volgens mij niet mega-gezond is heb ik er voor gekozen de boter voortaan achterwege te laten.
Oke.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet lekkerder en aangezien boter volgens mij niet mega-gezond is heb ik er voor gekozen de boter voortaan achterwege te laten.
Wat toevallig. Ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Becel.. met visolie/omega3.
Dat mag, maar ik heb jou niks aangedaan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heeft stinho me voorgelogen.
Maar goed dan heb ik alsnog een hekel aan wereldgozer.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Becel.. met visolie/omega3.
Volgens nieuwe studies is boter juist gezond, zo'n vet dieet schijnt wonderen te doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alle TR's over knut voor je verwerktquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb jou niks aangedaan.
Alleen JC en Inso mogen mad zijn, al is dat ook een zielige act.
Je was net na mn ban feest aan het vieren dat ik weg was man.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb jou niks aangedaan.
Alleen JC en Inso mogen mad zijn, al is dat ook een zielige act.
Zal misschien wel een tip van jou geweest zijn?quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb alle TR's over knut voor je verwerkt
quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal misschien wel een tip van jou geweest zijn?
Als je die gewend bent, vind je de andere boters (te dik) niet lekker meer, tenminste.. dat vind ik.
Je bent zelf te dik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal misschien wel een tip van jou geweest zijn?
Als je die gewend bent, vind je de andere boters (te dik) niet lekker meer, tenminste.. dat vind ik.
Nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Knut. Er komen opeens weer aardig wat TR's over je binnen. Kan je je gedrag een beetje aanpassen?
Dank je.
Ik eet geen broodquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kookt je boterham met pindakaas?
Heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van je blouse?
Boterham met kokosbrood? Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger at ik wel eens een boterham met kokosbrood benieuwd of ze dat nog verkopen.
Ik ook, dingen waren genotquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger at ik wel eens een boterham met kokosbrood benieuwd of ze dat nog verkopen.
Dat ze mooi is dat wist ik alquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gehad.
Mooie blouse, mooie dame.
Ik moest ineens aan dit filmpje denken, ookal is het niet met pindakaasquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kookt je boterham met pindakaas?
[..]
Bedankt, moest zelf ook een beetje gniffelen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan dit filmpje denken, ookal is het niet met pindakaas
Van die roze of witte plakken die je net als kaas op je boterham kan leggen maar dan keizoet en smaakt het naar kokos.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boterham met kokosbrood? Wat is dat?
Ik zit op m'n werk, dus hier kan ik helaas niet naar kijken nu.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan dit filmpje denken, ookal is het niet met pindakaas
Dat was echt puur genotquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van die roze of witte plakken die je net als kaas op je boterham kan leggen maar dan keizoet en smaakt het naar kokos.
Anijs, toch?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger at ik ook kapitein koek maar kan dat ook nergens vinden, met die sterretjes erop
Iets voor dikke mensenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boterham met kokosbrood? Wat is dat?
Kan je wel modden op je werk? Of zijn we tussen 8 en 17 stuurloos?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, dus hier kan ik helaas niet naar kijken nu.
Uiteraard kan ik modden op het werk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je wel modden op je werk? Of zijn we tussen 8 en 17 stuurloos?
Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:24 schreef GGMM het volgende:
Vroeger maakte mijn moeder altijd een broodje alles. Dan sneed ze de boterham in 8 stukjes en had ik één stukje pindakaas, één stukje hagelslag, één stukje met muisjes, enzovoorts.
Helaas moet ik sinds m'n 31ste zelf mn brood smeren.
waarom niet pindakaas én hagelslag?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:24 schreef GGMM het volgende:
Vroeger maakte mijn moeder altijd een broodje alles. Dan sneed ze de boterham in 8 stukjes en had ik één stukje pindakaas, één stukje hagelslag, één stukje met muisjes, enzovoorts.
Helaas moet ik sinds m'n 31ste zelf mn brood smeren.
Dat vind ik goor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet pindakaas én hagelslag?
Je moet je muil houden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Tering. GGMM post gewoon 2 keer door een topic heen. 1 keer, ok kan gebeuren (dan ben je nog steeds een debiel) maar 2 keerman man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |