Nee wel voor Sevillaquote:Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
Iemand wel eens in berlijn geweest die toevallig wat leuke groepsactiviteiten weet of groepshostels voor een budgetprijs
tresor als activiteitquote:Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
Iemand wel eens in berlijn geweest die toevallig wat leuke groepsactiviteiten weet of groepshostels voor een budgetprijs
wie dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 02:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt.
Heb nu wel 2 nieuwe vijanden.
Een marketingstudent uit Twente en een bepaalde user die bekend is geworden onder een andere naam.quote:
Niets om je zorgen over te maken dusquote:Op dinsdag 27 november 2018 02:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een marketingstudent uit Twente en een bepaalde user die bekend is geworden onder een andere naam.
oranienburger strassequote:Op maandag 26 november 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
moet jouw lichaam wetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 06:01 schreef skysherrif het volgende:
weer eens last van slaapverlamming
ballonnen zijn toch niet van plastic?quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:00 schreef JanCees het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)s-dijkhoff~a02998a3/
latexquote:Op dinsdag 27 november 2018 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ballonnen zijn toch niet van plastic?
Dat is verrot. Al tijden niet meer gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2018 06:01 schreef skysherrif het volgende:
weer eens last van slaapverlamming
Ajax.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag?
kouquote:Op dinsdag 27 november 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag?
Hier in het Berlijn van Nederland op zeker wel -15.quote:
Dan ben je wel echt walgelijk dikquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb geen handschoenen omdat ze mijn maat niet hadden bij 3 verschillende winkels
hoezo heb je geen grote handschoenen op voorraad aan het begin van de winter
ook bij de action niet? ik koop ze daar voor 2-3 euro geloof ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb geen handschoenen omdat ze mijn maat niet hadden bij 3 verschillende winkels
hoezo heb je geen grote handschoenen op voorraad aan het begin van de winter
Ja denk het wel, maar die heb ik ieder jaar en dan heb ik ook ieder jaar nieuwe nodigquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook bij de action niet? ik koop ze daar voor 2-3 euro geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |